Zuraw Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Mam na myśli dodatkowe kółko - ono jest sztywno powiązane z pojazdem? Co z nierównościami drogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Wygląda na urządzenie pozwalające zwiększyć nacisk wywierany na hak. EDIT. Z informacji napisanych przez użytkowników tego ustrojstwa wynika, że dodatkowy punkt podparcia w okolicy haka poprawia komfort jazdy pojazdem ciągnącym, nic nie buja, nie szarpie itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > Mam na myśli dodatkowe kółko - ono jest sztywno powiązane z pojazdem? Co z nierównościami drogi? Czy jest na sztywno połączone tego nie wiem ale sens jest taki, żeby zapewnić dodatkowy punkt podparcia. Laweta stawiałaby nacisk na tył przyczepy co powodowałoby "unoszenie się" jej przedniej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaku_b Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 > Mam na myśli dodatkowe kółko - ono jest sztywno powiązane z pojazdem? Co z nierównościami drogi? Może po to, żeby nie dopuścić do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Mam na myśli dodatkowe kółko - ono jest sztywno powiązane z pojazdem? Co z nierównościami drogi? to juz chyba bardziej pracuje jak przyczepa dwuosiowa w cieżarowych ? czyli nacisk na hak w holowniku jest prawie zerowy, jest on tylko ciągnikiem pytanie co na to nasze przepisy ? ogólnie to fajny zestaw, pickup z naczepą, a do tego laweta u nas taki zestaw wywołał by chyba niezłą konsternację u "służb" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > u nas taki zestaw wywołał by chyba niezłą konsternację u "służb" pewnie zostanie uznana za przyczepę dwuosiową i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > pewnie zostanie uznana za przyczepę dwuosiową i tyle ale która ? kempingowa nie wiem czy u nas można w ogóle takie coś ciągnąć bo przecież on ma w sumie naczepę (kemping) i do tego laweta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Mam na myśli dodatkowe kółko - ono jest sztywno powiązane z pojazdem? Co z nierównościami drogi? zauwaz ze to jest _naczepa_ kempingowa - pewnie jest tak zbalansowana zeby miala niski nacisk na holownik. Podpiecie dyszla kolejnej jednoosiowej naczepy mogloby spowodowac ze bujnie dyszlem w dol -> nacisnie na tyl naczepy i wyrwie jej przod z jarzma... Wiele tam nie widac, ale wydaje sie ze te tylne kolka sa na sztywno spiete w naczepa a maja jedynie mozliwosc skrecania prawo-lewo - czyli powinny ustabilizowac calosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.