damian83dd Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Witam panów zamierzam niebawem zmienić auto i jakoś na myśl wpadł mi opel konkretnie chodzi mi o insignię lub vectre od minimum 96 kW (131 KM) do nawet 180 KM konkretniej to ma być diesel w Kombi a teraz kilka pytań jak wyglądają koszty części ,jak wyglądają sprawy z skrzynia automatyczną,jakich silników nie polecacie aha auto to ma być minimum 2008 rok no i co powiecie o blachach opla czekam na wasze opinie i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Sprecyzuj - Vectra czy Insignia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Witam panów zamierzam niebawem zmienić auto i jakoś na myśl wpadł mi opel konkretnie chodzi mi o > insignię lub vectre od minimum 96 kW (131 KM) do nawet 180 KM konkretniej to ma być diesel w > Kombi a teraz kilka pytań jak wyglądają koszty części ,jak wyglądają sprawy z skrzynia > automatyczną,jakich silników nie polecacie aha auto to ma być minimum 2008 rok no i co > powiecie o blachach opla czekam na wasze opinie i pozdrawiam jeżeli chodzi o silnik to w vectrze tylko wchodzi w grę Z19DTH 150KM a w insigni A20DTH 160Km chyba coś koło tego. są to praktycznie te same silniki różnią sie tylko drobiazgami w osprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Sprecyzuj - Vectra czy Insignia? no niech będzie insignia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol98 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 tylko nie OPEL, mojej zastry H nikt nie potrafi naprawić a jakościowo to żadna rewelacja > Witam panów zamierzam niebawem zmienić auto i jakoś na myśl wpadł mi opel konkretnie chodzi mi o > insignię lub vectre od minimum 96 kW (131 KM) do nawet 180 KM konkretniej to ma być diesel w > Kombi a teraz kilka pytań jak wyglądają koszty części ,jak wyglądają sprawy z skrzynia > automatyczną,jakich silników nie polecacie aha auto to ma być minimum 2008 rok no i co > powiecie o blachach opla czekam na wasze opinie i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 nie wiem jak w vectrach ale w insigniach wysypują się automatyczne skrzynie biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > tylko nie OPEL, mojej zastry H nikt nie potrafi naprawić a jakościowo to żadna rewelacja > > powiecie o blachach opla czekam na wasze opinie i pozdrawiam A co jej się dzieje? Ja problemów nie mam z 4 Oplem, ale co ja tam wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > tylko nie OPEL, mojej zastry H nikt nie potrafi naprawić a jakościowo to żadna rewelacja podejrzewam, że jak tutaj podasz objawy to sprawa zostanie szybko rozwiązana - a dokładnie to na kąciku astry piętro niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > tylko nie OPEL, mojej zastry H nikt nie potrafi naprawić a jakościowo to żadna rewelacja kupiłeś szrot i temu się tak dzieje, ja innej opcji nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > tylko nie OPEL, mojej zastry H nikt nie potrafi naprawić a jakościowo to żadna rewelacja Astry 1.4 (z tym polecanym silnikiem) nikt nie potrafi naprawić? Może nie jeździsz do mechaników tylko do partaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > tylko nie OPEL, mojej zastry H nikt nie potrafi naprawić a jakościowo to żadna rewelacja jedz do jamaru. Ogarną temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Witam panów zamierzam niebawem zmienić auto i jakoś na myśl wpadł mi opel konkretnie chodzi mi o > insignię lub vectre od minimum 96 kW (131 KM) do nawet 180 KM konkretniej to ma być diesel w > Kombi a teraz kilka pytań jak wyglądają koszty części ,jak wyglądają sprawy z skrzynia > automatyczną,jakich silników nie polecacie aha auto to ma być minimum 2008 rok no i co > powiecie o blachach opla czekam na wasze opinie i pozdrawiam ty, synek, o czymś takim jak interpunkcja to slyszales? a poza tym - blachy opla są takie tak jak wiekszosc aut obecnie dostepnych. To juz nie czasy astry F Jest OK - znośnie.Mam astre gliwicką, 2006 - zero rdzy. Auto totalnie katowane i zarzynane, myte deszczem bo szkoda mi zycia na mycie i pieprzenie sie z woskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 na uwadze mam tez opel astra lub vectra można za nie duże pieniądze to kupić, rok od 2004 silnik o którym słyszałem najlepsze opinie to o tych fiatowskich np. 1,9 tdi 120 ps dwie wersje sa 8v i 16v, o ósemkach są bardzo dobre opinie, ale pytanie odnośnie silników 1,7 czy są wystarczające do kombi i ponoć na łańcuszku te silniki, prawda to? proszę o wypowiedzi o tych silnikach zastanawiam się nad tym 120 hp, ale mam ciągotki w stronę 150hp czyli ta 16v aha i jeśli możecie wypowiedzieć się o spalaniu tych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > na uwadze mam tez opel astra lub vectra można za nie duże pieniądze to kupić, rok od 2004 silnik o > którym słyszałem najlepsze opinie to o tych fiatowskich np. 1,9 tdi 120 ps dwie wersje sa 8v i No z insygni zjeżdżasz do astry a.d. 2004 - to masz spory rozrzut poszukiwań > 16v, o ósemkach są bardzo dobre opinie, ale pytanie odnośnie silników 1,7 czy są wystarczające > do kombi i ponoć na łańcuszku te silniki, prawda to? proszę o wypowiedzi o tych silnikach > zastanawiam się nad tym 120 hp, ale mam ciągotki w stronę 150hp czyli ta 16v aha i jeśli > możecie wypowiedzieć się o spalaniu tych silników 1.9 8v 120km FIAT, prosty, niezawodny, czasem z kilkma KM w gratisie; łatwy do zmodyfikowania i usunięcia DPF 1.9 16v 150km FIAT, w porządku, ale gorzej niż w/w, czasami brak kilku KM w stosunku do deklaracji producenta, modyfikowalny, możliwość łatwego usunięcia DPFa 1.7 101km - nic nie napiszę, bo nie znam 1.7 110km - osprzęt denso, to główna wada; mały DPF który nie jest upierdliwy; moc/moment wystarczająca; utrudniona (jeżeli nie niemożliwa) operacja podniesienia mocy/wywalenia DPFa; problemy z regeneracją wtrysków (brak części); 1.7 125km - jak 110km + lepszy kop Jak na razie 110/125km u mnie spisują się OK, usterka EGR'a usunięta w warunkach domowych (czyszczenie); do tej pory tylko wymiany eksploatacyjne i po jednej świecy żarowej (padła), incydentalne (głównie zimą) wahania wolnych obrotów. Średnią spalania mam: 6,3/100 (70% przebiegu miasto). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > No z insygni zjeżdżasz do astry a.d. 2004 - to masz spory rozrzut poszukiwań > 1.9 8v 120km FIAT, prosty, niezawodny, czasem z kilkma KM w gratisie; łatwy do zmodyfikowania i > usunięcia DPF > 1.9 16v 150km FIAT, w porządku, ale gorzej niż w/w, czasami brak kilku KM w stosunku do deklaracji > producenta, modyfikowalny, możliwość łatwego usunięcia DPFa > 1.7 101km - nic nie napiszę, bo nie znam > 1.7 110km - osprzęt denso, to główna wada; mały DPF który nie jest upierdliwy; moc/moment > wystarczająca; utrudniona (jeżeli nie niemożliwa) operacja podniesienia mocy/wywalenia DPFa; > problemy z regeneracją wtrysków (brak części); > 1.7 125km - jak 110km + lepszy kop > Jak na razie 110/125km u mnie spisują się OK, usterka EGR'a usunięta w warunkach domowych > (czyszczenie); do tej pory tylko wymiany eksploatacyjne i po jednej świecy żarowej (padła), > incydentalne (głównie zimą) wahania wolnych obrotów. Średnią spalania mam: 6,3/100 (70% > przebiegu miasto). no i dziękuję bardzo za konkretna odpowiedz a co do zmiany w poszukiwaniach auta to mam jeszcze parę innych modeli na oku ,ale narazie prowadzę rozpoznanie podoba mi się tez ford C-MAX hhe ,ale to nie miejsce na takie rozmowy pozdrawiam i dzięki ,aha co to jest ten DPF w swojskim języku i czy trzeba go usuwać, a jak nie to jakie są tego konsekwencje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 >aha co to jest ten DPF w swojskim > języku i czy trzeba go usuwać, a jak nie to jakie są tego konsekwencje??? DPF - filtr montowany w wydechu mający "filtrować" cząstki stałe - to tak po krótce usuwać go nie musisz, twoja decyzja ale jest on zapychany przez te czastki i co jakiś czas w zależności os stylu jazdy musi on przejść cykl oczyszczania czasem jest tak, że zapycha się na amen... a tutaj trochę więcej o DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 zeby poprawnie dzialal dpf silnik musi osiagnac temp 90.0C inaczej caly syf zostaje w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > zeby poprawnie dzialal dpf silnik musi osiagnac temp 90.0C inaczej caly syf zostaje w silniku Jak ma cheć rozpocząć wypalanie, zaczyna już od ok. 50 stopni (sprawdzałem temperature). Reszta dzieje się bez twojego udziału. Jak się wypali to zakończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > zeby poprawnie dzialal dpf silnik musi osiagnac temp 90.0C inaczej caly syf zostaje w silniku A to ciekawe bo u mnie trzyma 80-85*C. 90*C to mam jak postoje w korku ale wtedy to włączają się wszystkie wentylatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > A to ciekawe bo u mnie trzyma 80-85*C. 90*C to mam jak postoje w korku ale wtedy to włączają się > wszystkie wentylatory. U mnie też tak samo. BC pokazuje 85-86 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 jeśli chodzi o wentylatory to włącza je sterownik automatycznie przy zainicjowaniu wypalania. a najprostszą metodą żeby nie miećproblemów z DPF-em to przy gaszeniu patrzeć jakie jest chwilowe zużycie paliwa jeżeli jest ok 4l/h t nie gasić czekaćaż spadnie do ok 1,2l/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 nie kupuj opla kup cos japonskiego ja juz przerabiam drugiego opla i wiem, ze nigdy wiecej wiesz jakie auto najczesciej widuje na poboczu drogi z podniesiona maska?? insignie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > nie kupuj opla kup cos japonskiego ja juz przerabiam drugiego opla i wiem, ze nigdy wiecej > wiesz jakie auto najczesciej widuje na poboczu drogi z podniesiona maska?? insignie Jeszcze jeden post w tym stylu i lecisz na darmowe wakacje Prowokatorów nam tu nie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.