koNik Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 mi się ostatnio ten spodobał http://allegro.pl/bmw-735i-klima-szpera-webasto-e32-i2928803957.html rozsądny silnik, rozsądna skrzynia, szpera i webasto - cóż chcieć więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Idealny, kolekcjonerski, handlarz sprzedaje prywatnie Okazja jednym słowem Sprzedaje jako Ziutek Kowalski a nie Import Złomu Ziutek Kowalski, to znaczy sie prywatnie na umowe z niemcem, a nie fakture Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > mi się ostatnio ten spodobał > http://allegro.pl/bmw-735i-klima-szpera-webasto-e32-i2928803957.html > rozsądny silnik, rozsądna skrzynia, szpera i webasto - cóż chcieć więcej manual na welurach... Panie, to lepiej już Pande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > mi się ostatnio ten spodobał e32 to chyba nie to samo co e38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > manual na welurach... Panie, to lepiej już Pande to samo chciałem napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > mi się ostatnio ten spodobał > http://allegro.pl/bmw-735i-klima-szpera-webasto-e32-i2928803957.html > rozsądny silnik, rozsądna skrzynia, szpera i webasto - cóż chcieć więcej "papieru na gaz" , albo braku tegoz gazu w nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > manual na welurach... Panie, to lepiej już Pande nie lubię skóry i lubię manuala szczególnie przy M30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > e32 to chyba nie to samo co e38 fajniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > fajniejsze ty już masz jednego, daj też innym sobie coś takeigo kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > fajniejsze a masz przyciski na kierownicy? nie... to nie gadaj gupot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mis Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Piękne auto. Miałem je przez 4 lata ... na tapecie w pececie . Koszt zakupu - właściwie żaden. Koszt utrzymania ... nie umiałbym go nawet oszacować. Czy warto się pchać ? Jak masz garaż i lubisz patrzeć na piękne auto, to jak najbardziej TAK ! Jak chcesz jeździć na codzień - zdecydowanie NIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > fajniejsze Pytam serio - piszecie, że to takie super auto i koszty utrzymania nie różnią się zbytnio od Fiata Panda czy Punto. Ok zatem, chętnie spróbuję Zależy mi na: przestronnym wnętrzu, przyzwoicie grającym audio, klimatyzacji, bezawaryjnej jeździe. Reszta nieistotna. Osiągi, wyposażenie, kolor - olać to. Ma się toczyć i nie psuć. Pytanie - czego szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Pytam serio - piszecie, że to takie super auto i koszty utrzymania nie różnią się zbytnio od Fiata > Panda czy Punto. auto jest super. koszty powyższe - bzdura. > Ok zatem, chętnie spróbuję Zależy mi na: przestronnym wnętrzu, jest... >przyzwoicie grającym audio, gra lepiej. > klimatyzacji jest świetna (wchodzi 2 razy więcej czynnika niż w normalanym aucie, ale wydajność i wentylacja jest kosmiczna). > bezawaryjnej jeździe jest osiągalna, jak wymienisz wszystkie pkty kontrolne. ale i tak ciągle coś trzeba będzie robić "eksploatacyjnie". > Reszta nieistotna. Osiągi, wyposażenie, kolor - olać to. > Ma się toczyć i nie psuć. Pytanie - czego szukać. to znajdz rzędową 6tkę w manualu, w mega ubogiej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Piękne auto. Miałem je przez 4 lata ... na tapecie w pececie . > Koszt zakupu - właściwie żaden. > Koszt utrzymania ... nie umiałbym go nawet oszacować. > Czy warto się pchać ? > Jak masz garaż i lubisz patrzeć na piękne auto, to jak najbardziej TAK ! > Jak chcesz jeździć na codzień - zdecydowanie NIE. teoretyków tu nigdy nie brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Czy warto się pchać ? > Jak masz garaż i lubisz patrzeć na piękne auto, to jak najbardziej TAK ! > Jak chcesz jeździć na codzień - zdecydowanie NIE. interesujące i bardzo pouczające... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > co sądzicie ? > BMW 740d E38 > nie interesuje mnie zakup, zainteresował mnie wypas jaki daje ten samochód za aktualnie tak niską > cenę... > W cenie 20 tyś społeczeństwo może wybrać między 3-4 letnią PANDĄ bez klimy a 13-14 letnim mega > luksusowym krążownikiem... > Podoba Wam się i co sądzicie o tym silniki z BI turbo ?? Psuje to się ?? ..co do tego BMW to technicznie się nie wypowiem bo nie ujeżdżałem. Co do reszty, znaczy zakupu: przede wszystkim ważna jest ŚWIADOMOŚĆ tego co się robi, później WIEDZA przy zakupie, a później tylko cieszyć się z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > nie znasz się... ty masz starą skodę a mądrości chcesz mówic teraz mam taka skode i niestety odczuwam jej wiek ale mialem auta roczne,dwuletnie i naprawde była różnica w ilosci awarii( tzn ich braku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Piękne auto. Miałem je przez 4 lata ... na tapecie w pececie . > Koszt zakupu - właściwie żaden. > Koszt utrzymania ... nie umiałbym go nawet oszacować. > Czy warto się pchać ? > Jak masz garaż i lubisz patrzeć na piękne auto, to jak najbardziej TAK ! > Jak chcesz jeździć na codzień - zdecydowanie NIE. Nie miales takiego auta, a wypowiadasz sie o jezdzie na codzien - dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Piękne auto. Miałem je przez 4 lata ... na tapecie w pececie . > Koszt zakupu - właściwie żaden. > Koszt utrzymania ... nie umiałbym go nawet oszacować. > Czy warto się pchać ? > Jak masz garaż i lubisz patrzeć na piękne auto, to jak najbardziej TAK ! > Jak chcesz jeździć na codzień - zdecydowanie NIE. Wg mnie coś w tym jest - jeśli ma to być auto jako drugie w domu do jazdy w trasę i weekendy to czemu nie. Oczywiście, z założeniem, że auto jest gdzie parkować i nie będzie właścicielowi szkoda kasy na jego utrzymanie. Jeśli do jazdy na codzień po mieście, w korkach z nadzieją, że w luksusowych warunkach uda się ograniczyć koszty to zdecydowanie nie. Różne są podejścia, różni fanatycy. Mam kolegę fanatyka BMW, który kupił E34 i nie szczędził kasy na niczym - tapicerka za kilka tys. PLN, profesjonalne zabezpieczenie podwozia (z demontażem) ok. 5000PLN itp. Na koniec wartość auta szacował na ca. 60 tys. PLN PS Trzeba pamiętać, że jeśli taka 740tka jest faktycznie w oryginale to za parę lat zrobi się z niej prawdziwy klasyk! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Wg mnie coś w tym jest - jeśli ma to być auto jako drugie w domu do jazdy w trasę i weekendy to > czemu nie. Oczywiście, z założeniem, że auto jest gdzie parkować i nie będzie właścicielowi > szkoda kasy na jego utrzymanie. > Jeśli do jazdy na codzień po mieście, w korkach z nadzieją, że w luksusowych warunkach uda się > ograniczyć koszty to zdecydowanie nie. nie no argumentacja niektórych powala... kupowanie 7er żeby ograniczyć koszty? dobrze ze nie wspomniałeś tutaj o rejsach transatlantyckich w BMW... > Różne są podejścia, różni fanatycy. Mam kolegę fanatyka BMW, który kupił E34 i nie szczędził kasy > na niczym - tapicerka za kilka tys. PLN, profesjonalne zabezpieczenie podwozia (z demontażem) > ok. 5000PLN itp. Na koniec wartość auta szacował na ca. 60 tys. PLN nie wartość auta, a wartość modyfikacji ... wartość to była 1/4 tej ceny... > PS Trzeba pamiętać, że jeśli taka 740tka jest faktycznie w oryginale to za parę lat zrobi się z > niej prawdziwy klasyk! jak mawiał filozof KoNik: "e23 ma z tym problemy" - bo jest za droga, e32 jest mało chodliwa, e38... może za 30-40 lat, będzie "klasykiem"... w tej chwili jest w fazie - lansowozu pod remizę dopoki się nie rozpadnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > nie no argumentacja niektórych powala... kupowanie 7er żeby ograniczyć koszty? dobrze ze nie > wspomniałeś tutaj o rejsach transatlantyckich w BMW... aha, czyli Ty nie zrozumiałeś. Wspomniałem o NAIWNYM, BŁĘDNYM podejściu jakie niektórzy mogą mieć, że jeżdżąc czymś takim (w domyśle bezawaryjnym) da się jeździć za 'normalne' pieniądze. > nie wartość auta, a wartość modyfikacji ... wartość to była 1/4 tej ceny... Wartość modyfikacji, którą dodaje się do wartości auta, w chwili gdy MYŚLI się o sprzedaży i kalkuluje się ile można stracić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > aha, czyli Ty nie zrozumiałeś. Wspomniałem o NAIWNYM, BŁĘDNYM podejściu jakie niektórzy mogą mieć, > że jeżdżąc czymś takim (w domyśle bezawaryjnym) da się jeździć za 'normalne' pieniądze. halo, normalne pieniądze to wlasnie takie za ktore się tym jezdzi... a Ty napisałeś o "ograniczaniu kosztów"... koszty to się ogranicza TICO w LPG > Wartość modyfikacji, którą dodaje się do wartości auta, w chwili gdy MYŚLI się o sprzedaży i > kalkuluje się ile można stracić. poważnie piszesz? od kiedy dodajesz koszty utrzymania, napraw, remontów samochodu do jego wartości liniowo? NIKT nie da 60 tys za najbrzydszą 5tkę w historii o ile nie ma znaczka M... tak samo ja nie oczekuje że dostanę za moją e38 50 tys... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > halo, normalne pieniądze to wlasnie takie za ktore się tym jezdzi... a Ty napisałeś o "ograniczaniu > kosztów"... koszty to się ogranicza TICO w LPG Ma się rozumieć! Napisałem, że naiwne byłoby takie podejście, że kupuje 7kę i wierzy, że jeżdżąc na codzień auto będzie bezawaryjne i przy łagodnym traktowaniu będzie paliło 8 litrów na mieście. > poważnie piszesz? od kiedy dodajesz koszty utrzymania, napraw, remontów samochodu do jego wartości > liniowo? Nie zostały do tego dodane koszty eksploatacji, tylko modyfikacji. I chodziło tylko to stwierdzenie jak dużo kasy się topi w tego rodzaju udziwnieniach (wiadomo, że to się później nawet w części nie zwróci). >NIKT nie da 60 tys za najbrzydszą 5tkę w historii o ile nie ma znaczka M... Ta akurat miała, co nie zmienia faktu jej wątpliwej urody. Co kto lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ma się rozumieć! Napisałem, że naiwne byłoby takie podejście, że kupuje 7kę i wierzy, że jeżdżąc na > codzień auto będzie bezawaryjne i przy łagodnym traktowaniu będzie paliło 8 litrów na mieście. 730d da radę 8;) chociaż nie w każdym mieście... no i przy przebiegu adekwatnym do wieku modelu - ten silnik nie będzie już bezproblemowy. > Nie zostały do tego dodane koszty eksploatacji, tylko modyfikacji. I chodziło tylko to stwierdzenie > jak dużo kasy się topi w tego rodzaju udziwnieniach (wiadomo, że to się później nawet w części > nie zwróci). ano. > Ta akurat miała, co nie zmienia faktu jej wątpliwej urody. Co kto lubi ale miała znaczek? Czy to była prawdziwa Mka E34? Bo to zmienia postać rzeczy radykalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Miałem służbową 7-kę w tej budzie z 4-litrowym PB V8, jeśli dobrze pamiętam 286KM, 6-biegową skrzynią. Auto, jak to auto służbowe oszczędzane nie było. Czasami nie stygło. Jeździło po różnych nawierzchniach z drogami polnymi włącznie. Zrobiłem nią ok 150 kkm i zawiodła mnie tylko raz (padła pompa paliwa) = powrót do firmy na lawecie. Poza tym jednym zdarzeniem nie miałem żadnej innej awarii. Średnie spalanie jakie pokazywał komp to w granicach 12-12,5 l/100 km. Kiedyś w CPN-ie zaczepił mnie właściciel podobnej 7-ki z tym, że 3,0 z pytaniem ile moja pali, bo jego zagazowana 730-stka średnio 25/100 LPG. Ogólnie auto polecam. Co do cen części się nie wypowiem, bo zwyczajnie nie wiem z racji bardzo małej awaryjności użytkowanego przeze mnie egzemplarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > co sądzicie ? > BMW 740d E38 > nie interesuje mnie zakup, zainteresował mnie wypas jaki daje ten samochód za aktualnie tak niską > cenę... > W cenie 20 tyś społeczeństwo może wybrać między 3-4 letnią PANDĄ bez klimy a 13-14 letnim mega > luksusowym krążownikiem... > Podoba Wam się i co sądzicie o tym silniki z BI turbo ?? Psuje to się ?? Jedną z BMW jakie posiadam jest właśnie e38 tyle, że z motorem 2.8. Komfort, prowadzenie, wyciszenie, zapach, ogólne wrażenia z jazdy tym samochodem są NIEPORÓWNYWALNE z jakimkolwiek współczesnym autem segmentu D, o kompaktach nie wspominając. Należy jednak mieć na uwadze ile to auto kosztowało jako nowe, a co za tym idzie z jakich materiałów zostało zbudowane. Jeżeli chcemy utrzymać ww zalety, musimy stosować części zamienne odpowiedniej jakości, co tanie nie jest. Oczywiście można kupić komplet amortyzatorów po 150PLN za sztukę, ją jednak tak "naprawionym" autem raczej bał bym się jeździć. Opony, 16" w rozmiarze 235 też do tanich nie należą. Auto wyposażone bardzo dobrze i wykonane solidnie, w większości przypadków problemem jest nieumiejetny serwis niż jakaś nadmierna tendencja do usterek. Przy 350tyś km przebiegu i prawidłowym serwisie auto spokojnie pokona kolejne tyle... Tylko ile z tych allegrowych perełek widziało prawdziwy serwis... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Jeżeli chcemy utrzymać ww zalety, musimy stosować części zamienne odpowiedniej jakości, co tanie > nie jest. > Oczywiście można kupić komplet amortyzatorów po 150PLN za sztukę, ją jednak tak "naprawionym" autem > raczej bał bym się jeździć. Opony, 16" w rozmiarze 235 też do tanich nie należą. Auto > wyposażone bardzo dobrze i wykonane solidnie, w większości przypadków problemem jest > nieumiejetny serwis niż jakaś nadmierna tendencja do usterek. > Przy 350tyś km przebiegu i prawidłowym serwisie auto spokojnie pokona kolejne tyle... > Tylko ile z tych allegrowych perełek widziało prawdziwy serwis... Ot kolejny użytkownik nie płacze, tylko podaje fakty. Ja rok temu byłem głupi, że nie kupiłem takiej e38 z 2001r 4,4noPb od pierwszego właściciela... Ceny części nie są porażające. Piszesz o oponach 16', a te IMHO to nie jest straszny koszt, są wyraźnie tańsze niż 225/45/18, które obecnie mam w maździe. Trzeba jednak pamiętać, że 7'ka jest ciężka i te opony zje sporo szybciej. Możesz proszę potwierdzić informację, że w e38 w zawieszeniu wymienia się same tuleje, a nie od razu całe wahacze? bo to by tez obniżało koszty. Ja doświadczenia z a8 mam raczej pozytywne-jak ma się odrobinkę pojęcia i nie jeździ ze wszystkim do aso, to można takim autem jeździć za rozsądne pieniądze. Przykładowo tylni most do a8, którym jeździłem w aso kosztuje prawi 13tyś pln, a na allegro 1000pln. Czy w e38 była pneumatyka? jeśli nie, to koszt amortyzatorów będzie taki, jak do większości aut D młodszych o kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Przykładowo tylni most do a8, > którym jeździłem w aso kosztuje prawi 13tyś pln, a na allegro 1000pln. Nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Nowy? nie nowy ale po co nowy? to samo ze skrzynią-kupiłbyś nową? czy może jednak używaną, lub regenerował starą? Zaraz się zacznie, że to druciarstwo i przecież zawsze trzeba kupować nowe, tylko jakoś jak się popsuje turbo, czy inne dsg w skodzie, to już nie wstyd kupić na allegro. P.S. Z ciekawostek cenowych części do a8 jeszcze podam ciekawy przykład: jednemu użytkownikowi padł kompresor do zawieszenia. Nowy w aso audi to coś około 4500pln, a taki sam w MB niecałe 1500pln. Nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > nie nowy ale po co nowy? to samo ze skrzynią-kupiłbyś nową? czy może jednak używaną, lub > regenerował starą? > Zaraz się zacznie, że to druciarstwo i przecież zawsze trzeba kupować nowe, tylko jakoś jak się > popsuje turbo, czy inne dsg w skodzie, to już nie wstyd kupić na allegro. Bo to jest druciarstwo. Ostatnią naprawę na używanych cześciach robilem.... w 126p prawie 20lat temu. Padła mi pradnica, a na łikend jechałem na Suwalszczyznę. Kupiłem na Strazackiej drugą, przełożyłem i pojechałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ot kolejny użytkownik nie płacze, tylko podaje fakty. > Ja rok temu byłem głupi, że nie kupiłem takiej e38 z 2001r 4,4noPb od pierwszego właściciela... > Ceny części nie są porażające. Piszesz o oponach 16', a te IMHO to nie jest straszny koszt, są > wyraźnie tańsze niż 225/45/18, które obecnie mam w maździe. Trzeba jednak pamiętać, że 7'ka > jest ciężka i te opony zje sporo szybciej. > Możesz proszę potwierdzić informację, że w e38 w zawieszeniu wymienia się same tuleje, a nie od > razu całe wahacze? Z przodu wahacz rozprężny występuje bez tulei, poprzeczny tylko z tuleją. Z tyłu wahacz wraz z łącznikiem tylko z tulejami. > bo to by tez obniżało koszty. > Ja doświadczenia z a8 mam raczej pozytywne-jak ma się odrobinkę pojęcia i nie jeździ ze wszystkim > do aso, to można takim autem jeździć za rozsądne pieniądze. Przykładowo tylni most do a8, > którym jeździłem w aso kosztuje prawi 13tyś pln, a na allegro 1000pln. Przekładnia tylnej osi - 7500 w ASO > Czy w e38 była pneumatyka? jeśli nie, to koszt amortyzatorów będzie taki, jak do większości aut D > młodszych o kilka lat. Była, w zależności od wyposażenia. Ja mam w e39 i to jest chyba jeden z lepszych patentów w tym samochodzie. Ile bym do kufra nie nawrzucał zawsze stoi równo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Była, w zależności od wyposażenia. Ja mam w e39 i to jest chyba jeden z lepszych patentów w tym > samochodzie. Ile bym do kufra nie nawrzucał zawsze stoi równo... Ale występuje tez w sedanie, czy tylko w w kombi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Bo to jest druciarstwo. > Ostatnią naprawę na używanych cześciach robilem.... w 126p prawie 20lat temu. Padła mi pradnica, a > na łikend jechałem na Suwalszczyznę. Kupiłem na Strazackiej drugą, przełożyłem i pojechałem. Są części, których nigdy bym nie kupił używanych (cokolwiek w zawieszeniu, hamulach, opon, wydech etc.), ale są graty, które bym nabył jako używane, np. wspomnianą skrzynię biegów, szczególnie, że cena nowej przekracza wartość auta (o ile jeszcze można dostać nową, a nie "regenerowaną". Jeśli ktoś chce jeździć takim autem do aso, to IMHO, bez sensu jest jego zakup, bo ceny wyrywają z butów. Z resztą, dla mnie bez sensu jest jeździć do aso z autem nawet 5cio letnim, a co dopiero z 12-14to latkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ale występuje tez w sedanie, czy tylko w w kombi? tylko w kombi, w sedanach miales zato EDC, czyli elektroniczną regulacje twardości amorków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Możesz proszę potwierdzić informację, że w e38 w zawieszeniu wymienia się same tuleje, a nie od > razu całe wahacze? bo to by tez obniżało koszty. wahacze całe. tuleje są do całych sanek. > Ja doświadczenia z a8 mam raczej pozytywne-jak ma się odrobinkę pojęcia i nie jeździ ze wszystkim > do aso, to można takim autem jeździć za rozsądne pieniądze. Przykładowo tylni most do a8, > którym jeździłem w aso kosztuje prawi 13tyś pln, a na allegro 1000pln. używek jest multum > Czy w e38 była pneumatyka? jeśli nie, to koszt amortyzatorów będzie taki, jak do większości aut D > młodszych o kilka lat. było nivo i edc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > ale miała znaczek? Czy to była prawdziwa Mka E34? Bo to zmienia postać rzeczy radykalnie Oryginalne M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.