Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do praktyków.

Ponieważ dyfer poldorovera zrobił 30.GIF szukam zamiennika. Czy wystarczy wrzucić dowolny szeroki most bez względu na to czy dawca ma tarcze bądź jest to Truck?

Konkretnie chodzi mi o założenie na moście dawcy bębnów Lucasa - jeśli ori są tarcze to będzie p&p?

Kwestię przełożeń i mostów Atu/Plus pomijam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie do praktyków.

> Ponieważ dyfer poldorovera zrobił szukam zamiennika. Czy wystarczy wrzucić dowolny szeroki most

> bez względu na to czy dawca ma tarcze bądź jest to Truck?

> Konkretnie chodzi mi o założenie na moście dawcy bębnów Lucasa - jeśli ori są tarcze to będzie

> p&p?

> Kwestię przełożeń i mostów Atu/Plus pomijam.

ale dlaczego chcesz taką krzywdę zrobić sobie zrobić?

Jakiś czas temu po założeniu 2,0 do poldolota zmieniliśmy most na taki z diesla - szeroki z tarczami zamiast szerokiego z bębnami.

Auto nagle zaczęło hamować a nie zwalniać. Problemów z zaciskami, nierównym zużywanie się klocków nie stwierdziliśmy.

hamulec ręczny też był całkiem sympatyczny....

Korektor (ogranicznik ciśnienia ) został wymontowany już wcześniej na bebnach ale nie było poprawy w drodze hamowania.

Przednie hamulce były lucasowskie.

Co do wariacji z mostem z trucka - nie praktykowałem - więc nie doradzę.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale dlaczego chcesz taką krzywdę zrobić sobie zrobić?

Co masz na myśli?

> Jakiś czas temu po założeniu 2,0 do poldolota zmieniliśmy most na taki z diesla - szeroki z

> tarczami zamiast szerokiego z bębnami.

Do 2.0 most 3,7 to może fajnie ale w 1.4 to już nie.

Ale czy zrzucając z dawcy tarcze zakładamy p&p bębny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To to ja wiem. Chodzi mi o kwestie montażowe. Jak dawca będzie miał zdrowe zaciski to wrzucę

> tarcze.

zawsze możesz zrobić regenerację zacisków , link jest poglądowy , pierwszy z brzegu w google ....

brać Qncikowa pewnie poda sprawdzone adresy na regenerację zacisków hamulcowych ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od trucka do osobowego nie pasuje.

Każdy most pod skośne amortyzatory pasuje do każdego PNa, natomiast most pod pionowe amortyzatory pasuje tylko do PNa z pionowymi amortyzatorami.

Tarcze z bębnami można śmiało zamieniać pod warunkiem zamiany razem z półosiami. W Lukasie są o 3mm dłuższe, przednie piasty zresztą też. Dlatego przy Lucasie nie ma 5mm dystansów.

W swoim PNe mam most od plusa przerobiony na tarcze i wszystko pasowało bez problemu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Most od trucka do osobowego nie pasuje.

> Każdy most pod skośne amortyzatory pasuje do każdego PNa, natomiast most pod pionowe amortyzatory

> pasuje tylko do PNa z pionowymi amortyzatorami.

> Tarcze z bębnami można śmiało zamieniać pod warunkiem zamiany razem z półosiami. W Lukasie są o 3mm

> dłuższe, przednie piasty zresztą też. Dlatego przy Lucasie nie ma 5mm dystansów.

> W swoim PNe mam most od plusa przerobiony na tarcze i wszystko pasowało bez problemu

To jest odpowiedź smile.gifok.gif

Plusowy normalnie wrzucam do minusa? A jak z mocowaniem amora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jest jeszcze kwestia przełożeń mostu.

Jak znalazłem w książce wydawnictwa WKŁ to przełożenia mostu

wynoszą następująco dla odpowiednich wersji:

truck 9:41 i 10:41

cargo 10:41

osobowe

1400 10:43

1500 10:41

1600 11:43

1900 11:41

plus kombi 11:43

plus kombi van 10:43

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Most czeka u Szymana. Ja czekam na montaż

Ja swój otworzyłem, wyczyściłem cały w środku i zmontowałem na nową uszczelkę.

286756544-most1.jpg

286756544-most2.jpg

Ech to "leczenie kanałowe" podczas wymiany mostu rotfl.gif

286756544-most3.jpg

post-14422-14352519495289_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Most czeka u Szymana. Ja czekam na montaż

No i się doczekałem grinser006.gif Most założony, dodatkowo konwersja bębnów na tarcze - tu mnie chyba Szyman przeklął za kombinowanie grinser006.gif

Niestety "nowy" most wyje okrutnie ale jest problem z dostępnością mostów 4,3. Ten się skończy to wstawimy cichszy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i się doczekałem Most założony, dodatkowo konwersja bębnów na tarcze - tu mnie chyba Szyman

> przeklął za kombinowanie

> Niestety "nowy" most wyje okrutnie ale jest problem z dostępnością mostów 4,3. Ten się skończy to

> wstawimy cichszy

nie ma problemu wymiana mostu dobra robota gorzej z hamulcami sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma problemu wymiana mostu dobra robota gorzej z hamulcami

inny gwint na trójniku?

to się załatwia wymianą końcówki na przewodzie.

zaciski jak nie zeżarte to też nie są jakimś wielkim wyzwaniem - oczywiście wymaga to trochę czasu.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> inny gwint na trójniku?

to jest banał zrobiłem przejściówkę

> to się załatwia wymianą końcówki na przewodzie.

> zaciski jak nie zeżarte to też nie są jakimś wielkim wyzwaniem - oczywiście wymaga to trochę czasu.

> pozdr

słowo klucz. Następna kwestia średnica tłoka wszędzie podają 34 mm u Michała było 38 mm spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest banał zrobiłem przejściówkę

> słowo klucz. Następna kwestia średnica tłoka wszędzie podają 34 mm u Michała było 38 mm

a nie były te zaciski aluminiowo - stalowe przypadkiem?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.