blue_impuls Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Pytanie do praktyków. Ponieważ dyfer poldorovera zrobił szukam zamiennika. Czy wystarczy wrzucić dowolny szeroki most bez względu na to czy dawca ma tarcze bądź jest to Truck? Konkretnie chodzi mi o założenie na moście dawcy bębnów Lucasa - jeśli ori są tarcze to będzie p&p? Kwestię przełożeń i mostów Atu/Plus pomijam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Pytanie do praktyków. > Ponieważ dyfer poldorovera zrobił szukam zamiennika. Czy wystarczy wrzucić dowolny szeroki most > bez względu na to czy dawca ma tarcze bądź jest to Truck? > Konkretnie chodzi mi o założenie na moście dawcy bębnów Lucasa - jeśli ori są tarcze to będzie > p&p? > Kwestię przełożeń i mostów Atu/Plus pomijam. ale dlaczego chcesz taką krzywdę zrobić sobie zrobić? Jakiś czas temu po założeniu 2,0 do poldolota zmieniliśmy most na taki z diesla - szeroki z tarczami zamiast szerokiego z bębnami. Auto nagle zaczęło hamować a nie zwalniać. Problemów z zaciskami, nierównym zużywanie się klocków nie stwierdziliśmy. hamulec ręczny też był całkiem sympatyczny.... Korektor (ogranicznik ciśnienia ) został wymontowany już wcześniej na bebnach ale nie było poprawy w drodze hamowania. Przednie hamulce były lucasowskie. Co do wariacji z mostem z trucka - nie praktykowałem - więc nie doradzę. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > ale dlaczego chcesz taką krzywdę zrobić sobie zrobić? Co masz na myśli? > Jakiś czas temu po założeniu 2,0 do poldolota zmieniliśmy most na taki z diesla - szeroki z > tarczami zamiast szerokiego z bębnami. Do 2.0 most 3,7 to może fajnie ale w 1.4 to już nie. Ale czy zrzucając z dawcy tarcze zakładamy p&p bębny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Co masz na myśli? Pewnie to, że sprawne hamulce tarczowe z tyłu są jednak sporo skuteczniejsze niż bębny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Pewnie to, że sprawne hamulce tarczowe z tyłu są jednak sporo skuteczniejsze niż bębny To to ja wiem. Chodzi mi o kwestie montażowe. Jak dawca będzie miał zdrowe zaciski to wrzucę tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 > To to ja wiem. Chodzi mi o kwestie montażowe. Jak dawca będzie miał zdrowe zaciski to wrzucę > tarcze. zawsze możesz zrobić regenerację zacisków , link jest poglądowy , pierwszy z brzegu w google .... brać Qncikowa pewnie poda sprawdzone adresy na regenerację zacisków hamulcowych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meme Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 Most od trucka do osobowego nie pasuje. Każdy most pod skośne amortyzatory pasuje do każdego PNa, natomiast most pod pionowe amortyzatory pasuje tylko do PNa z pionowymi amortyzatorami. Tarcze z bębnami można śmiało zamieniać pod warunkiem zamiany razem z półosiami. W Lukasie są o 3mm dłuższe, przednie piasty zresztą też. Dlatego przy Lucasie nie ma 5mm dystansów. W swoim PNe mam most od plusa przerobiony na tarcze i wszystko pasowało bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Most od trucka do osobowego nie pasuje. > Każdy most pod skośne amortyzatory pasuje do każdego PNa, natomiast most pod pionowe amortyzatory > pasuje tylko do PNa z pionowymi amortyzatorami. > Tarcze z bębnami można śmiało zamieniać pod warunkiem zamiany razem z półosiami. W Lukasie są o 3mm > dłuższe, przednie piasty zresztą też. Dlatego przy Lucasie nie ma 5mm dystansów. > W swoim PNe mam most od plusa przerobiony na tarcze i wszystko pasowało bez problemu To jest odpowiedź Plusowy normalnie wrzucam do minusa? A jak z mocowaniem amora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTP1983 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Witam Jest jeszcze kwestia przełożeń mostu. Jak znalazłem w książce wydawnictwa WKŁ to przełożenia mostu wynoszą następująco dla odpowiednich wersji: truck 9:41 i 10:41 cargo 10:41 osobowe 1400 10:43 1500 10:41 1600 11:43 1900 11:41 plus kombi 11:43 plus kombi van 10:43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Witam > Jest jeszcze kwestia przełożeń mostu. Wiem, ale jak pisałem to pomijam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meme Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > To jest odpowiedź Dzięki > Plusowy normalnie wrzucam do minusa? A jak z mocowaniem amora? Zamontujesz bez problemu, a otwory pod amortyzatory są przygotowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Zamontujesz bez problemu, a otwory pod amortyzatory są przygotowane. Super, to mam kandydata z W-wy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Super, to mam kandydata z W-wy Most czeka u Szymana. Ja czekam na montaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Most czeka u Szymana. Ja czekam na montaż Ja swój otworzyłem, wyczyściłem cały w środku i zmontowałem na nową uszczelkę. Ech to "leczenie kanałowe" podczas wymiany mostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Ja swój otworzyłem, wyczyściłem cały w środku i zmontowałem na nową uszczelkę. Ale bagno miałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Ech to "leczenie kanałowe" podczas wymiany mostu Na sucho robota nie idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Ech to "leczenie kanałowe" podczas wymiany mostu po łapkach widać jak ciężko pracowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > po łapkach widać jak ciężko pracowały W rękawiczkach się pracuje to czyste są Zresztą miałeś zaproszenie na to garaż party Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomash79 Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 Zaraz, zaraz, gdzie jest lepik na gorąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Zaraz, zaraz, gdzie jest lepik na gorąco Zaraz, zaraz, gdzie jest ban? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Most czeka u Szymana. Ja czekam na montaż No i się doczekałem Most założony, dodatkowo konwersja bębnów na tarcze - tu mnie chyba Szyman przeklął za kombinowanie Niestety "nowy" most wyje okrutnie ale jest problem z dostępnością mostów 4,3. Ten się skończy to wstawimy cichszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > No i się doczekałem Most założony, dodatkowo konwersja bębnów na tarcze - tu mnie chyba Szyman > przeklął za kombinowanie > Niestety "nowy" most wyje okrutnie ale jest problem z dostępnością mostów 4,3. Ten się skończy to > wstawimy cichszy nie ma problemu wymiana mostu dobra robota gorzej z hamulcami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > nie ma problemu wymiana mostu dobra robota gorzej z hamulcami Ale przysłużyłeś się ludzkości Co tarcza to tarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Ale przysłużyłeś się ludzkości Co tarcza to tarcza rozumiem że w końcu zaczął hamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > rozumiem że w końcu zaczął hamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > nie ma problemu wymiana mostu dobra robota gorzej z hamulcami inny gwint na trójniku? to się załatwia wymianą końcówki na przewodzie. zaciski jak nie zeżarte to też nie są jakimś wielkim wyzwaniem - oczywiście wymaga to trochę czasu. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > inny gwint na trójniku? to jest banał zrobiłem przejściówkę > to się załatwia wymianą końcówki na przewodzie. > zaciski jak nie zeżarte to też nie są jakimś wielkim wyzwaniem - oczywiście wymaga to trochę czasu. > pozdr słowo klucz. Następna kwestia średnica tłoka wszędzie podają 34 mm u Michała było 38 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > słowo klucz. Następna kwestia średnica tłoka wszędzie podają 34 mm u Michała było 38 mm Ale jak hamuje Dziś były testy i rycie po śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > to jest banał zrobiłem przejściówkę > słowo klucz. Następna kwestia średnica tłoka wszędzie podają 34 mm u Michała było 38 mm a nie były te zaciski aluminiowo - stalowe przypadkiem? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > a nie były te zaciski aluminiowo - stalowe przypadkiem? > pozdr zacisk identyczny jak w uno przód na ślizgach aluminiowy tyle że ma dźwignię do ręcznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 A czy do trucka mogę założyć bęben z osobówki bez przekładania szczęk itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > A czy do trucka mogę założyć bęben z osobówki bez przekładania szczęk itp.? Truck miał większe bębny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meme Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > A czy do trucka mogę założyć bęben z osobówki bez przekładania szczęk itp.? Nie. Tam wszystko jest inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.