blue_impuls Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 100% czyli popularne spawanie dyfra Czy ktoś z userów jeździł z takim patentem? Da się "cywilnie" jeździć ? ps. teoretykom dziękuję bo wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > 100% czyli popularne spawanie dyfra > Czy ktoś z userów jeździł z takim patentem? Da się "cywilnie" jeździć ? > ps. teoretykom dziękuję bo wiem o co chodzi jeździłem z taką szperą ale kartem - niemiłosiernie zarzuca tyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > jeździłem z taką szperą ale kartem - niemiłosiernie zarzuca tyłem Kartem to ja też Samochód poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > 100% czyli popularne spawanie dyfra > Czy ktoś z userów jeździł z takim patentem? Da się "cywilnie" jeździć ? > ps. teoretykom dziękuję bo wiem o co chodzi Z przodu, czy z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Z przodu, czy z tyłu? Tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aero Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Jezdzilem. dodatkowo auto mialo sprzeglo spiekowe. W zime szybciej nie pojedziesz bo kazdy zakret bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Jezdzilem. dodatkowo auto mialo sprzeglo spiekowe. W zime szybciej nie pojedziesz bo kazdy zakret > bokiem A jak się zachowuje poniżej prędkości granicznych? Czuć szarpanie w napędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aero Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Nie wystepowalo. Jedynie troche smiesznie prakuje sie tylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Jedynie troche smiesznie prakuje sie tylem Czyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aero Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > A jak się zachowuje poniżej prędkości granicznych? Czuć szarpanie w napędzie? chociaz sam dyfer to nie wszsytko. Teraz ma przelozenie 3.15 ale maly rozstaw osi plus lekki tyl i jezdzi podobnie jak z dyfrem spietym na stale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Czyli? wewnętrzne koło "przeskakuje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 Mam takie wozidło-cywilnie raczej nie, szczególnie na śliskim, no i w tym przypadku spaw starcza na parę tys. km. Dużo szybciej musisz skręcać, koła popiskują jak przy rozjechanej zbieżności na zakrętach, po prostej ,,prawie'' normalnie. Mocy starcza ,,od biedy'' na drift na suchym na 2-ce, na mokrym jest fun. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > 100% czyli popularne spawanie dyfra > Czy ktoś z userów jeździł z takim patentem? Da się "cywilnie" jeździć ? Ujezdzam w tej chwili takie cos ale nie do konca. Fakt, jest szpera 100% ale dopinana hydraulicznie ulamek sekundy po zlapaniu poslizgu ) Pacjent to MB C124 3.0 a 5spd automatem Przednia zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ujezdzam w tej chwili takie cos ale nie do konca. Fakt, jest szpera 100% ale dopinana hydraulicznie > ulamek sekundy po zlapaniu poslizgu ) Pacjent to MB C124 3.0 a 5spd automatem Przednia zabawa Jesteś pewien, że następuje pełne spięcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 jeździłem jako pasażer i widziałem jak to jeździ stojąc z boku (BMW E30) przy skręcaniu piszczą koła, przy parkowaniu jedno koło "przeskakuje", szybko zdzierają się opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Jesteś pewien, że następuje pełne spięcie? Wg producenta tak, pelne spiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Trochę uciążliwe w codziennej eksploatacji, ale jeśli to auto ma przede wszystkim sprawiać frajdę, to zdecydowanie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Trochę uciążliwe w codziennej eksploatacji, ale jeśli to auto ma przede wszystkim sprawiać frajdę, > to zdecydowanie polecam. To pomyślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > To pomyślę Tylko szybki skręt by się przydał- w Poldku chyba jest możliwy do wykonania tak jak w Maluchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Teraz zajarzyłem, że pytasz odnośnie Poldka. Znajomy ma zaspany tak tył i do zabawy idealnie, a na co dzień nie jeździ ale na dojazdówkach da się żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Teraz zajarzyłem, że pytasz odnośnie Poldka. > Znajomy ma zaspany tak tył i do zabawy idealnie, a na co dzień nie jeździ ale na dojazdówkach da > się żyć Aaaa Burat Ale jemu większego skrętu brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Aaaa Burat Ale jemu większego skrętu brakuje Ano brakuje, ale coś tam rzeźbi przed sezonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Tylko szybki skręt by się przydał- w Poldku chyba jest możliwy do wykonania tak jak w Maluchu. Z tego co wiem to nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ano brakuje, ale coś tam rzeźbi przed sezonem. A coś wymyślił? Bo temat na PTK jakoś zamarł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > A coś wymyślił? Bo temat na PTK jakoś zamarł Nie mam pojęcia, bo nie widziałem go jakiś czas już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 I jeszcze jedno- od momentu zaspawania mostu traktuj auto jako max. dwuosobowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > I jeszcze jedno- od momentu zaspawania mostu traktuj auto jako max. dwuosobowe. Tak jest w tej chwili Na razie robię tylko rozeznanie. Zobaczymy w jakim stanie będzie mój nowy most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > I jeszcze jedno- od momentu zaspawania mostu traktuj auto jako max. dwuosobowe. wyjaśnij mi proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > wyjaśnij mi proszę Co tu wyjaśniać? Przy załadowanym samochodzie z zaspawanym mostem siły działające na dyfer, zawieszenie i całe nadwozie będą na ciasnych zakrętach ogromne i długo tak nie pojeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Co tu wyjaśniać? Przy załadowanym samochodzie z zaspawanym mostem siły działające na dyfer, > zawieszenie i całe nadwozie będą na ciasnych zakrętach ogromne i długo tak nie pojeździ. aha, czyli tak jak myślałem, ale nie byłem pewien i sądziłem, że jeszcze jakieś przeciwwskazania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 ja do reszty opinii bym dorzucił, jak nie masz dobrych zimówek z przodu to cofajac jest duzy problem na sniegu koła tylne po prostu ciagna przednie jak chca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > ja do reszty opinii bym dorzucił, jak nie masz dobrych zimówek z przodu to cofajac jest duzy > problem na sniegu Cenna rada ale odwilż idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca_roll Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Od razu biegnij do sklepu po zapas przegubów i krzyżaków. Nie polubią tego, chyba że zrobisz to na gratach od trucka albo inna rzeźba. Do poldka świetnie by pasowały tylne sanki od Nissana 200SX S14 zamontowane na konstrukcji rurowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Od razu biegnij do sklepu po zapas przegubów i krzyżaków. Nie polubią tego, chyba że zrobisz to na > gratach od trucka Co konkretnie od trucka chcesz wrzucić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca_roll Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Z tego co słyszałem cały napęd jest mocniejszy, jeśli nie to mnie popraw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Z tego co słyszałem cały napęd jest mocniejszy, jeśli nie to mnie popraw. Krzyżaki te same, most inny w mocowaniu, tragiczne hamulce. "Mocniejsze" jest przełożenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca_roll Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 W takim razie pozostaje karta stałego klienta w sklepie z częściami do poloneza Albo kosztowne konwersje całego zawieszenia, ale wtedy raczej odpada opcja "Daily". A tak swoją drogą, potrzebna jest Ci ta szpera? Ja jeżdżąc Caro Plusem GSI nie miałem ani razu problemu żeby most nie spinał, a poldek lekko nie miał Chyba, że latasz na jakieś treningi po torach, gdzie w gre wchodzą przekładki itp, to nie było pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.