nocek Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Witajcie Postanowiłem zabrać się za temat gwizdu dochodzącego z nieszczelności gdzieś przy doładowaniu... Jak dla mnie jest to za głośne - cała okolica wie, że naciskam pedał gazu. I tu kieruję do Was pytania: jak znaleźć nieszczelność jeśli mi tylko gwiżdże przy obciążeniu. Na biegu jałowym tego nie znajdę. Nie gwiżdże też jeśli naciskam gaz stojąc w miejscu. Może wystarczy jakąś obejmę dokręcić... Czy turbina schowana jest pod obudową filtra powietrza? To jest mój pierwszy diesel i stąd takie pytania raczkującego użytkownika - proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masmisza Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Witajcie > Postanowiłem zabrać się za temat gwizdu dochodzącego z nieszczelności gdzieś przy doładowaniu... > Jak dla mnie jest to za głośne - cała okolica wie, że naciskam pedał gazu. > I tu kieruję do Was pytania: jak znaleźć nieszczelność jeśli mi tylko gwiżdże przy obciążeniu. Na > biegu jałowym tego nie znajdę. Nie gwiżdże też jeśli naciskam gaz stojąc w miejscu. Może > wystarczy jakąś obejmę dokręcić... > Czy turbina schowana jest pod obudową filtra powietrza? > To jest mój pierwszy diesel i stąd takie pytania raczkującego użytkownika - proszę o wyrozumiałość. Może będziesz miał więcej szczęści niż ja:) u mnie też gwiżdze od początku jak mam Crome.... szukałem szukałem i nic nie znalazłem, dodatkowo podłączenie pod komputer wszystkie parametry prawidłowe - także może się okazać jak u mnie że to będzie TTM.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Witajcie > Postanowiłem zabrać się za temat gwizdu dochodzącego z nieszczelności gdzieś przy doładowaniu... > Jak dla mnie jest to za głośne - cała okolica wie, że naciskam pedał gazu. > I tu kieruję do Was pytania: jak znaleźć nieszczelność jeśli mi tylko gwiżdże przy obciążeniu. Na > biegu jałowym tego nie znajdę. Nie gwiżdże też jeśli naciskam gaz stojąc w miejscu. Może > wystarczy jakąś obejmę dokręcić... > Czy turbina schowana jest pod obudową filtra powietrza? > To jest mój pierwszy diesel i stąd takie pytania raczkującego użytkownika - proszę o wyrozumiałość. na warsztat, podnieś auto na podnośniku, i mozesz zmieniać biegi i dodając gazu wtedy usłyszysz gdzie jest gwizd dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Może będziesz miał więcej szczęści niż ja:) u mnie też gwiżdze od początku jak mam Crome.... > szukałem szukałem i nic nie znalazłem, dodatkowo podłączenie pod komputer wszystkie parametry > prawidłowe - także może się okazać jak u mnie że to będzie TTM.. Jak mi się nie uda tego gwizdka znaleźć to podjadę do specjalistów od turbin. Byłem u nich, gostek się ze mną przejechał i stwierdził że na 99% jest to nieszczelność - do zrobienia za 100-150zł. Jeśli byłbym pewien, że za tą stówkę mi to zrobią, to bym sam się za to nie zabierał. Obawiam się jednak, że takiemu laikowi jak ja to wcisną, że rury wszystkie wymienili i że koszt "tysionc pińćset". A nie da się szczelności sprawdzić jakimś preparatem nanoszonym na zewnątrz lub od środka... Coś na wzór mydlin przy sprawdzaniu instalacji gazowej lub barwnika UV stosowanego przy klimatyzacjach... Poprzednikowi gwizd nie przeszkadzał ale mnie on denerwuje. Plusem jest niższe spalanie (lekko muskam pedał gazu, co by mi nie gwizdało ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 kolego pościągaj wszystkie osłony abyś niał dostęp do wszystkich przewodów i do interoolera, poproś drugą osobę niech wsiądzie do auta , ty zaś weź jakiś środek który się dobrze pieni ( najlepiej woda z mydłem) popsikaj lub posmaruj wszystkie połączenia przewodów, osoba w samochodzie niech utrzymuje obroty w granicach 2500 - 3000 obr/min, jeżeli będzie nieszczelność to zacznie "bąblować", przy zaworze egr też w taki sam sposób sprawdź, jeżeli to nie wykryje twojego świstu to do zbadania kolektor dolotowy i wydechowy - może uszczelka przepuszcza lub gdzieś jest dziura w układzie wydechowym (klapy wirowe jak działają to też słychać świst ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Warto sprawdzić kolektor - klapy wirowe... jeśli są wyklepane to ciśnienie powietrza pod obciążeniem będzie gwizdać... Obciążenia statycznie nie uzyskasz... możesz próbować na zaciągniętym hamulcu puszczać gaz i sprzęgło ale jest to ryzykowne i można sprzęgło spalić łatwo ... Jeśli gdzieś jest nieszczelność ( intercooler, węże, łączenia ) to wszystko olejem w okolicy jest zarzygane... zdemontuj osłonę silnika górną i zobacz oraz odkręć osłony nad chłodnica i zobacz czy tam nie ma śladów oleju... Ogólnie to w zależności od stany turbiny te Cromy lekko potrafiły pogwizdywać.... u mnie nic nie gwizda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Warto sprawdzić kolektor - klapy wirowe... jeśli są wyklepane to ciśnienie powietrza pod > obciążeniem będzie gwizdać... Rozumiem że kolektor i klapy wirowe sam sobie nie sprawdzę... Mam plastikowy.. > Obciążenia statycznie nie uzyskasz... możesz próbować na zaciągniętym hamulcu puszczać gaz i > sprzęgło ale jest to ryzykowne i można sprzęgło spalić łatwo ... Przy obrotach jałowych chyba występuje podciśnienie, więc zamiast bąbelków to mi będzie mydliny zasysać... > Jeśli gdzieś jest nieszczelność ( intercooler, węże, łączenia ) to wszystko olejem w okolicy jest > zarzygane... zdemontuj osłonę silnika górną i zobacz oraz odkręć osłony nad chłodnica i > zobacz czy tam nie ma śladów oleju... Pod osłoną górną czysto, przy chłodnicy nie oglądałem. > Ogólnie to w zależności od stany turbiny te Cromy lekko potrafiły pogwizdywać.... u mnie nic nie > gwizda Poczytałem sobie inne fora i sposobem na sprawdzenie szczelności jest podłączenie kompresora. Tylko niestety nie wiem, gdzie z tym się podpiąć. Pewnie każdą rurkę trzeba zaślepić i napompować do 2bar... co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Rozumiem że kolektor i klapy wirowe sam sobie nie sprawdzę... Mam plastikowy.. A więc ciebie to nie dotyczy... > Przy obrotach jałowych chyba występuje podciśnienie, więc zamiast bąbelków to mi będzie mydliny > zasysać... nie pamiętam czy jest podciśnienie czy nadciśnienie ... ale FES prawdę powie wydaje mi się że nie zobaczysz tak > Pod osłoną górną czysto, przy chłodnicy nie oglądałem. Zobacz... > Poczytałem sobie inne fora i sposobem na sprawdzenie szczelności jest podłączenie kompresora. Tylko > niestety nie wiem, gdzie z tym się podpiąć. Pewnie każdą rurkę trzeba zaślepić i napompować do > 2bar... co o tym myślicie? Maksymalne ciśnienie nie przekracza 1,5 bar... więc ten stres bu odpowiedział tylko jak tu zaślepić kolektor lub turbine to raczej mało wykonalne w tym silniku ... tak można sprawdzić intercooler ale i to nie tak łatwo... Tak jak pisałem szukaj wycieków oleju, czarnej mazi lub jeśli jest wszystko uwalone najpierw umyć i potem szukać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 >U mnie na zimnym bardziej slychac, ale ludzie nie wypatruja mysliwca:) Po lekkim rozgrzaniu nie slysze, jakos specjalnie w srodku, a radio nie pomaga uslyszec. Aaaa...wokol czegos przy rozrzadu strony mam takie zasadzone bo ponoc TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 u mnie gwizdał jak miałem założony filtr powietrza Filtrona, założyłem inny (MANN) i przestało gwizd występował tylko podczas jazdy i naciskania pedału gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > u mnie gwizdał jak miałem założony filtr powietrza Filtrona, założyłem inny (MANN) i przestało raczej nie ma związku... zakładam tylko Manna filtry i gwizd jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 w miejscu pokazanym na załączniku wygląda mi to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > w miejscu pokazanym na załączniku wygląda mi to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 a tak wygląda rura znajdująca się pomiędzy wentylatorem chłodnicy a silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 a tak wygląda powyższa rura w środku. Sporo jest tam oleju... I mam takie pytanie czy to dobrze czy to źle... p.s. kilka postów jeden pod drugim z uwagi na to, że nie umiem dodać więcej niż jeden załącznik - obrazek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > a tak wygląda powyższa rura w środku. Sporo jest tam oleju... I mam takie pytanie czy to dobrze > czy to źle... To normalne.... zawsze turbinka trochę oleju przepuści Opaska nie oryginalna wiec ktoś już coś kombinował no i nie wyszło może przeciął opaska gumę a może za słabo założył... Polecam wszystko odtłuścić i na butapren skręcić nowa opaską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > w miejscu pokazanym na załączniku wygląda mi to tak Jak już napisał kolega Lisek , pocenie się w tym miejscu jest częstym zjawiskiem i niełatwym do wyeliminowania . PS. Poćwicz wklejanie obrazków - opis jest w FAQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > a tak wygląda rura znajdująca się pomiędzy wentylatorem chłodnicy a silnikiem Mam bardzo podobnie,magicy w ASOFiat rzekli,coz, taki to urok. Jesli maPan dyskomfort, ze brudne mozna wycierac, aleani to grzeje ani ziebi:) No to jezdze spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 spróbuję z patentem na butapren... Czym najlepiej odtłuścić? Ludwikiem? Myślę nad założeniem drugiej opaski... może w ten sposób da radę. Takie pytanie: czy do ściągnięcia oryginalnej opaski potrzebuję jakiegoś specjalnego narzędzia, bo nie widziałem na innych opaskach śrubki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Ja podważałem srubokretem i zeskoczyla, ale to sa jak sie nie myle jednorazowe opaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > spróbuję z patentem na butapren... > Czym najlepiej odtłuścić? benzyną ekstrakcyjną Opaska jednorazowa więc trzeba przeciąć szczypcami uważnie aby nie uszkodzić gumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocek Napisano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 Dzięki wielkie za informacje. W najbliższej wolnej chwili - mam nadzieję, że nastąpi to przed świętami - zabiorę się za wyrzucenie "gwizdka" spod maski A jak się uda to zamieszczę posta w dziale "know how" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Ja podważałem srubokretem i zeskoczyla, ale to sa jak sie nie myle jednorazowe opaski Jeśli potem nie użyjesz umiejętnie kombinerek to i owszem będą jednorazowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Jeśli potem nie użyjesz umiejętnie kombinerek to i owszem będą jednorazowe Ja bym raczej polecił obcęgi do ponownego zaciśnięcia Ale lepiej już kupić dobrą opaskę i ładnie zacisnąć śrubokrętem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Ja bym raczej polecił obcęgi do ponownego zaciśnięcia Mnie akurat kombinerkami idzie lepiej > Ale lepiej już kupić dobrą opaskę i ładnie zacisnąć śrubokrętem W newralgicznych miejscach nie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Ale lepiej już kupić dobrą opaskę i ładnie zacisnąć śrubokrętem albo kluczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > albo kluczem Jako solidna opaska na wylot za turbo to byłby niegłupi pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Jako solidna opaska na wylot za turbo to byłby niegłupi pomysł no ja te zwyklasy wlasnie na te big opaski zmienilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > no ja te zwyklasy wlasnie na te big opaski zmienilem No tak bo ty masz tam takiego wirusa że i węże trzeba było zmienić na specjalnie zbrojone bo pewnikiem ciśnienia nie wytrzymywały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 A u mnie też świstało , świstało a wczoraj w trasie się zes.....psuło , przy wyprzedzaniu zdechła turbina . Pojechałem jeszcze do celu 200 km , podpinam kompa i P0238 .Rano odpalam i niespodzianka check engine zgasło i turbinka działa. Szok ,mam pytanko związku z tym , czego się spodziewać od warsztatu jak powrócę do domu ? ,żeby nie kazali mi kupować nowej turbiny to jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? jakieś nieszczelności czy przegiąłem z temperaturą ? turbinka padła jak wyprzedałem gościa 120 km/h na 3 biegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > A u mnie też świstało , świstało a wczoraj w trasie się zes.....psuło , przy wyprzedzaniu zdechła > turbina . Pojechałem jeszcze do celu 200 km , podpinam kompa i P0238 .Rano odpalam i > niespodzianka check engine zgasło i turbinka działa. Szok ,mam pytanko związku z tym , czego > się spodziewać od warsztatu jak powrócę do domu ? ,żeby nie kazali mi kupować nowej turbiny > to jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? jakieś nieszczelności czy > przegiąłem z temperaturą ? turbinka padła jak wyprzedałem gościa 120 km/h na 3 biegu ? Zawór sterujący turbo lub zapieczone kierownice, stawiam na to pierwsze. Mozna rozebrać i wyczyscić, jednak zazwyczaj nie pomaga na długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > Zawór sterujący turbo lub zapieczone kierownice, stawiam na to pierwsze. Mozna rozebrać i > wyczyscić, jednak zazwyczaj nie pomaga na długo. No to ja stawiam na kierownice A to do kolegi tompol : Turbiny nie lubią pracować jak są jakieś nieszczelności w układzie dolotowym i piski. Dochodzi wtedy do nadmiernego rozbujania się wirnika turbiny co w konsekwencji prowadzi do uszkodzenia łozyska ślizgowego - a dokładniej tulejek i wycieku oleju na łopaty. Olej z układu smarowania/chłodzenia turbiny dostaje się na kierownice gdzie zapieka się... turbina do wymiany.. Błąd powstaje ponieważ podczas mocnego obciążenia silnika gdy turbina wchodzi na obroty i wzrasta doładowanie ( czyli gdy przyspieszałeś aby wyprzedzić ) układ ma za zadanie odciążyć ją przestawiając łopatki. Z jakiegoś powodu tego nie zrobił ( zawór podciśnienia sie zaciął lub łopaty zapiekły się sadzią a może siłownik na turbinie nie domaga lub czujnik doładowania na kolektorze szwankuje... ) i doszło do przeładowania. Czujnik ciśnienia w kolektorze wykrył, ze masz zamiast max 1,4 bar zapewne 1,8 lub więcej... ta turbina może ponad 2,5 dać i wszedł w tryb awaryjny odcinając dopływ paliwa - zmniejszając moc i wyświetlając komunikat. Czasami powodem takiej sytuacji jest syndrom emeryta - jazda tylko na niskich obrotach pomaga w takim układzie syndrom Kubicy tudzież innego Vetela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > A u mnie też świstało , świstało a wczoraj w trasie się zes.....psuło , przy wyprzedzaniu zdechła > turbina . Niby błąd wskazuje na za wysokie ciśnienie, ale świst może być skutkiem nieszczelności za turbiną. Może błędny jest opis i ciśnienie było za niskie? Pooglądaj rurę gumową pod kątem pęknięć (podczas pracy, przy obrotach >2000) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 pomaga w > takim układzie syndrom Kubicy tudzież innego Vetela Syndrom Kubicy to rozbita bryka, lepiej tak nie jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 dzięki za podpowiedzi , dziś w drodze powrotnej z wakacji powtórka z rozrywki , po 300 km zdechła turbinka, 250 km bez turbinki to szok wcale sie nie zbierała . Do 2000 obrotów szło a dalej to już lipa nie reagowało trzeba było się dłuuugo rozbujać by pojechać 110 km/h . Zobaczę rano czy znowu zaskoczy a w piątek na warsztat walka . A Lepsze jaja to , że światła przeciwmgłowe zdechły też a działały , FES mówi ,że włączone i wsio ok ,kontrolka się świeci a żarówki lipa- widzą ciemność . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > dzięki za podpowiedzi , dziś w drodze powrotnej z wakacji powtórka z rozrywki , po 300 km zdechła > turbinka, 250 km bez turbinki to szok wcale sie nie zbierała . Do 2000 obrotów szło a dalej to > już lipa nie reagowało trzeba było się dłuuugo rozbujać by pojechać 110 km/h . Zobaczę rano > czy znowu zaskoczy a w piątek na warsztat walka . A Lepsze jaja to , że światła przeciwmgłowe > zdechły też a działały , FES mówi ,że włączone i wsio ok ,kontrolka się świeci a żarówki lipa- > widzą ciemność . A między czasie zgasiłeś auto? Po każdorazowym zgaszeniu powinien powrócić do normalnego stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > pomaga w > Syndrom Kubicy to rozbita bryka, lepiej tak nie jeździć No proszę znowu dachował... to jednak nie była dobra rada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 > A między czasie zgasiłeś auto? Po każdorazowym zgaszeniu powinien powrócić do normalnego stanu Tak gasiłem , przerwy na fajkę i kawę , ale nic nie pomagało . Dopiero dziś rano jak nockę znowu postał ,turbinka działa ponownie . na gumowym przewodzie znalazłem przetarcie i zabrudzenie olejem , fotkę wrzucę później . Jutro spotkanie z fachowcami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Auto w garażu , zaufany mechanik na urlopie , teraz wyjeżdżam do pracy i powrót w połowie października więc i cromka poczeka do mojego powrotu cichutko w garażu . Wrzucam fotki , generalnie to wychodzi to samo co u kolegi Nocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 nie wiem jak wrzucić więcej fotek w jednej wypowiedzi , sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > Auto w garażu , zaufany mechanik na urlopie , teraz wyjeżdżam do pracy i powrót w połowie > października więc i cromka poczeka do mojego powrotu cichutko w garażu . Wrzucam fotki , > generalnie to wychodzi to samo co u kolegi Nocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > nie wiem jak wrzucić więcej fotek w jednej wypowiedzi , sorki 300 zl w ASO lub 150 alle Mialem to samo ale to nawet nie byl swist a takie...mega halas jak startujacy odrzutowiec, oczywiscie tylko przy dynamicznym przyspieszaniu, i o dziwo mialem wrazenie ze ten SWIST dobiega z kratek wentylacyjnych. Mechanior mowil, ze spokojnie mozna pokulac do wymiany. U mnie dopiero po nagieciu bylo rozszczelnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.