Lysy1980 Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Strasznie mi się podobał zawsze ten samochód ale silnik mnie odrzucał i finanse Teraz te samochody są dość tanie a silniki nie wytrzymują za dużo i żłopią duużo . Ostatnio ktoś właśnie temacie o RX8 zapodał taką z silnikiem Hondy i to że wszystkie systemy normalnie działały od tego czasu nie mogę przestać myśleć o takim aucie i tu właśnie mam pytanie czy jest sens bawić się i na jakie problemy można napotkać przy takiej przekładce ? Jak z łapami silnika ? komp rozumiem od Hondy ? a elektryka to najlepiej by kumatego fachowca znaleźć żeby druciarstwa nie odstawił ? ale się napaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Strasznie mi się podobał zawsze ten samochód ale silnik mnie odrzucał i finanse > Teraz te samochody są dość tanie a silniki nie wytrzymują za dużo i żłopią duużo . > Ostatnio ktoś właśnie temacie o RX8 zapodał taką z silnikiem Hondy i to że wszystkie systemy > normalnie działały > od tego czasu nie mogę przestać myśleć o takim aucie i tu właśnie mam pytanie czy jest sens bawić > się i na jakie problemy można napotkać przy takiej przekładce ? > Jak z łapami silnika ? komp rozumiem od Hondy ? a elektryka to najlepiej by kumatego fachowca > znaleźć żeby druciarstwa nie odstawił ? > ale się napaliłem oj stary podjerzewam ze oprócz kolegi przemy to nikt tego CI nie ogarnie http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=27599&start=0 myślę że na moje oko bez 15k nie podchodź mając oczywiscie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 20 000 złotych na fakturę. ZNajomi mieli rx-8 poleasingową i chcieli to na fv zrobić i któaś znan firma zaproponowała koszt wymiany silnika z częsciami na 20 tysi. Ale mamy fajne auto i niezawodny silnik. Orginalny silnik żłopał 2 litry oleju na 1000 kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Orginalny silnik żłopał 2 litry oleju na 1000 kilometrów. Czyli w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Strasznie mi się podobał zawsze ten samochód ale silnik mnie odrzucał i finanse > Teraz te samochody są dość tanie a silniki nie wytrzymują za dużo i żłopią duużo . > Ostatnio ktoś właśnie temacie o RX8 zapodał taką z silnikiem Hondy i to że wszystkie systemy > normalnie działały > od tego czasu nie mogę przestać myśleć o takim aucie i tu właśnie mam pytanie czy jest sens bawić > się i na jakie problemy można napotkać przy takiej przekładce ? > Jak z łapami silnika ? komp rozumiem od Hondy ? a elektryka to najlepiej by kumatego fachowca > znaleźć żeby druciarstwa nie odstawił ? > ale się napaliłem Kup sobie Civica Type`r, taniej Cie wyjdzie W sumie to trochę dokładając możesz kupić Hondę S2000, a to już inna liga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Czyli w normie. tak ale powoziła nim kobita i były problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > oj stary podjerzewam ze oprócz kolegi przemy to nikt tego CI nie ogarnie > http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=27599&start=0 > myślę że na moje oko bez 15k nie podchodź mając oczywiscie auto A co tam jest takiego niebywałego, że nikt więcej tego nie ogarnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Kup sobie Civica Type`r, taniej Cie wyjdzie ale nie jest RWD poza tym CTR tak sobie wyglada (imho) szczegolnie w srodku a RX8 jest poza tym ma 4 drzwi a wyglada na 2 > W sumie to trochę dokładając możesz kupić Hondę S2000, > a to już inna liga no wlasnie chyba troche wiecej niz "troche" a jak jest z takim autem jesli chodzi o kwestie: - rejestracji, przegladow - AC i ew. wyplaty z niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 Bardziej ci się podoba od S2000? Imo nie ma w tym aucie nic fajnego, łącznie z wyglądem, więc po co kombinować jak można od razu kupić choćby S2000. Jest droższa ale koszty SWAPa i potem trzepanie się z usterkami takiej przeróbki powinny być wystarczającym argumentem za zakupem Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markin Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > ale się napaliłem Śwagier chyba niedługo chyba będzie sprzedawał, jak żeś taki napalony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrus Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 to ze chyba jako pierwszy na swiecie a napewno w europie odpalil to z wszystkimi systemami esp i tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > to ze chyba jako pierwszy na swiecie a napewno w europie odpalil to z wszystkimi systemami esp i > tak dalej Tyle, że to są wszystko systemy, które mogą działać niezależnie od silnika. Tak samo jak sterownik silnika może pracować niezależnie od tych systemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Jest droższa ale koszty SWAPa i potem trzepanie się z usterkami takiej przeróbki powinny być > wystarczającym argumentem za zakupem Hondy. Tylko, że Honda atrakcyjnie wygląda tylko z boku. Przód, tył i środek- flaki z olejem. Akurat sąsiad ma taką i mam sporo okazji, żeby mu się poprzyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Bardziej ci się podoba od S2000? > Imo nie ma w tym aucie nic fajnego, łącznie z wyglądem, więc po co kombinować jak można od razu > kupić choćby S2000. > Jest droższa ale koszty SWAPa i potem trzepanie się z usterkami takiej przeróbki powinny być > wystarczającym argumentem za zakupem Hondy. dużo lepsze 4 miejsca fajny środek i świetna linia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > 20 000 złotych na fakturę. ZNajomi mieli rx-8 poleasingową i chcieli to na fv zrobić i któaś znan > firma zaproponowała koszt wymiany silnika z częsciami na 20 tysi. Ale mamy fajne auto i > niezawodny silnik. Orginalny silnik żłopał 2 litry oleju na 1000 kilometrów. ostatnio mogłem mieć taką z zarżniętym silnikiem 2004 rok za 9 tys z Niemiec nie walona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Tyle, że to są wszystko systemy, które mogą działać niezależnie od silnika. Tak samo jak sterownik > silnika może pracować niezależnie od tych systemów. no niekoniecznie - pytanie skąd jest brany np sygnał prędkości. Weź pod uwagę że sygnały z tych systemów wpływają też na pracę elektronicznej przepustnicy. Elektronika czegoś takiego to nie takie proste mzimu. Ale zawsze można wystroić to na jakimś stand-alonie i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > no niekoniecznie - pytanie skąd jest brany np sygnał prędkości. Rozwiązujesz ten problem w zależności od konkretnego przypadku - czy to po sieci samochodu z ABS/ESP, czy też z typowego VSS. > Weź pod uwagę że sygnały z tych > systemów wpływają też na pracę elektronicznej przepustnicy. Cały czas to muszę brać pod uwagę. Wpływają jeżeli jakakolwiek korekcja w sterowniku silnika po tych parametrach jest aktywna. ETC działa tak jak sobie je ustawisz. Normalne jest to, że przy prędkości >X km/h podtrzymuje się nieco wyższe obroty silnika (np 1000rpm). Tak samo, jak w sytuacji np. nieosiągnięcia zadanego przebiegu doładowania zazwyczaj zamyka się przepustnicę. Weź pod uwagę, że np. na podstawie komendy zmiany trybu pracy wspomagania w ECU silnika też można zmieniać pracę silnika (np. zrobić tryb "sport"). Można też odpiąć sprzęgło sprężarki klimatyzacji przy gwałtownym wciśnięciu pedału przyspieszenia albo ograniczyć max. moment z powodu niskiego poziomu paliwa w zbiorniku. Btw. sam w punto mam ETC. > Elektronika czegoś takiego to nie > takie proste mzimu. Ale zawsze można wystroić to na jakimś stand-alonie i tyle Nikt nie napisał, że to jest banalna sprawa. Ale nie róbmy z tego technologii NASA. To wszystko da się elegancko zrobić. Idąc w standalone wybiera się najłatwiejsze rozwiązanie pod względem spięcia ECU z samochodem i łatwością modyfikacji. Jak tylko w EMU pojawi się (pisząc bardzo lakonicznie) obsługa sieci CAN, to w konfrontacji z seryjnymi sterownikami pozostanie już tylko ich przewaga w postaci mocy obliczeniowej i bardzo dobrego kodu uwzględniającego praktycznie wszystko co można sobie wyobrazić w modelowaniu pracy silnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > dużo lepsze S2000 masz w serii, a mazda ze SWAPem to rzeźba i zabawa w wąskie gardła > 4 miejsca 2+2mini > fajny środek i świetna linia kwestia gustu, dla mnie S2000 bije taką mazdę na łeb i szyję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Bardziej ci się podoba od S2000? > Imo nie ma w tym aucie nic fajnego, łącznie z wyglądem, Kwestia gustu. > więc po co kombinować jak można od razu > kupić choćby S2000. Chociażby dla + 2 miejsc i sztywnego dachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > dla mnie S2000 bije taką mazdę na łeb i szyję za to RX8 ma seryjna kontrole trakcji (S2000 chyba od 2006r dopiero) co jest wazne jesli sie auta uzywa codziennie przez caly rok albo czasem pozyczy żonce a nie planuje sie jej szybko pozbyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Kup sobie Civica Type`r, taniej Cie wyjdzie W sumie to trochę dokładając możesz kupić Hondę S2000, > a to już inna liga bez sensu naped nie ten i wyglad tez rx8 jest sliczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 Na racingforum jest chyba taki projekt opisany. Z tego co pamiętam dokładają do tego 2 turbosprężarki teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.