mrBEAN Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > jezdzilem dzis dwoma 318ti jeden 1995 drugi 1997 z fabrycznym Mpakiecie > i powiem Wam ze to kompletnie d.....py nie urywa, pomijam przyspieszenie bo wiadomo ze 140KM w > 1250kg nie moze dobrze przyspieszac, ale na zakretach jest tak nerwowy ze.... > ...chyba zaczne szukac sedana, za cienki w uszach jestem na compakta i go chyba nie ogarniam Na starty w WLTA/WLR byś reflektował, jak Ci się to podobało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Na starty w WLTA/WLR byś reflektował, jak Ci się to podobało ? jak najbardziej tak podobalo sie choc ten tor strasznie wolny i ciasny (technika, technika i jeszcze raz technika) ale lepsze to niz nic (wroclaw) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > wiesz, po serii się cudów nie spodziewaj, to słabe i dość ciężkie auto - trzeba się pobawić Nie wspominajac juz, ze leciwe...wiec raczej wszystkie gumy, swoznie itp tez na pewno nie w stanie wspomagajacym stabilnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > jezdzilem dzis dwoma 318ti jeden 1995 drugi 1997 z fabrycznym Mpakiecie > i powiem Wam ze to kompletnie d.....py nie urywa, pomijam przyspieszenie bo wiadomo ze 140KM w > 1250kg nie moze dobrze przyspieszac, ale na zakretach jest tak nerwowy ze.... Dwa razy Ci już pisałem,że nie ma żadnego odniesienia seryjnego dupowozu do przygotowanego do sportu samochodu.Weź pod uwagę,że seria ma v-max chyba 240km/h a na krótkich napędach ok 170km/h, to naprawdę zapierdziela. Na seryjnej gumie czasami gubię trakcję przy przepięciu z 3/4 bieg. Co do nerwowości to kwestia ustawienia samochodu,mogę tak pozakładać koła ,że nawet na mokrym nie będziesz mógł złamać samochodu.kwestia dobrania opon,ciśnień,et,szerokości felg. > ...chyba zaczne szukac sedana, za cienki w uszach jestem na compakta i go chyba nie ogarniam Sądzisz ,że w sedana wsiądziesz i będziesz umiał,każdy samochód wymaga opanowania i treningów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > Dwa razy Ci już pisałem,że nie ma żadnego odniesienia seryjnego dupowozu do przygotowanego do > sportu samochodu.Weź pod uwagę,że seria ma v-max chyba 240km/h a na krótkich napędach ok > 170km/h, to naprawdę zapierdziela. spokojnie seria 318ti ma v-max 200km/h moge wiec narazie uwierzyc tylko na slowo ze krotki dyfrer w 318ti czyni cuda > Na seryjnej gumie czasami gubię trakcję przy przepięciu z > 3/4 bieg. > Co do nerwowości to kwestia ustawienia samochodu,mogę tak pozakładać koła ,że nawet na mokrym nie > będziesz mógł złamać samochodu.kwestia dobrania opon,ciśnień,et,szerokości felg. tu chodzi o nerwowosc zawiasu. dokadnie taka samo jak roznica miedzy jazda golf IV (belka) a golf V (wielowahacz) - szybko po nierownym winklu - niebo a ziemia > Sądzisz ,że w sedana wsiądziesz i będziesz umiał,każdy samochód wymaga opanowania i treningów. 100% racji, ale od pierwszego przejadu juz wiesz ze auto sparawia ci przyjemosc albo "walczysz" z nim na srode jestem u mowiony na jazde sedanem e36 328 wiec powiem cos wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > spokojnie > seria 318ti ma v-max 200km/h kojdus mówi o "teoretycznej" vmax wynikającej z przełożenia ostatniego biegu i odcinki. Przy oponach 205/55/16 w 318ti masz vmax teoretyczne równe z rzeczywistym prtzy zastosowaniu przełożenia głównego 3,91. W serii jest dużo dłużej. A możesz dać nawet 4,44 z automata jak się uprzesz i będziesz chciał ruszać z dwójki > moge wiec narazie uwierzyc tylko na slowo ze krotki dyfrer w 318ti czyni cuda Już wspomniane 3,91 robi robotę. przy przełożeniach 4,27 i 4,44 żre. > tu chodzi o nerwowosc zawiasu. dokadnie taka samo jak roznica miedzy jazda golf IV (belka) a golf V > (wielowahacz) - szybko po nierownym winklu - niebo a ziemia krótko: jakie tam było zawieszenie? compact jest nerwowy, mówiłem. Jak kupisz to ci mogę podpowiedzieć jak ustawić geometrię żeby to zniwelować Ale to dopiero jak kupisz > 100% racji, ale od pierwszego przejadu juz wiesz ze auto sparawia ci przyjemosc albo "walczysz" z > nim > na srode jestem u mowiony na jazde sedanem e36 328 wiec powiem cos wiecej sedan ma inny rozkłąd masy i inne zawieszenie z tyłu. Prowadzi się bardziej tapczanowo co nie znaczy szybciej. Szukaj przygotowanego e30 skoro lubisz samochody łatwiejsze w prowadzeniu. za 15 tysia możesz przebierać w ofertach grubo przygotowanych fur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 > spokojnie > seria 318ti ma v-max 200km/h > moge wiec narazie uwierzyc tylko na slowo ze krotki dyfrer w 318ti czyni cuda > tu chodzi o nerwowosc zawiasu. dokadnie taka samo jak roznica miedzy jazda golf IV (belka) a golf V > (wielowahacz) - szybko po nierownym winklu - niebo a ziemia > 100% racji, ale od pierwszego przejadu juz wiesz ze auto sparawia ci przyjemosc albo "walczysz" z > nim > na srode jestem u mowiony na jazde sedanem e36 328 wiec powiem cos wiecej po raz kolejny twierdzę ,że szukasz dziury w całym. zobacz na liste zgłoszeń w bmw challenge sprawdź ilość sedanów,później zastanów się dlaczego nikt się nimi nie ściga. Kupisz sobie sedan,po kilku treningach zaczniesz ogarniać a za kolejne pół roku będziesz się wkurzał,że się prowadzi jak autobus.Wspomniałeś coś o krętych technicznych odcinkach,te samochody są do tego stworzone.Kilka razy udało mi się wygrać generalkę na takich próbach a konkurencję w okręgu mamy raczej z górnej półki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > po raz kolejny twierdzę ,że szukasz dziury w całym. zobacz na liste zgłoszeń w bmw challenge > sprawdź ilość sedanów,później zastanów się dlaczego nikt się nimi nie ściga. > Kupisz sobie sedan,po kilku treningach zaczniesz ogarniać a za kolejne pół roku będziesz się > wkurzał,że się prowadzi jak autobus.Wspomniałeś coś o krętych technicznych odcinkach,te > samochody są do tego stworzone.Kilka razy udało mi się wygrać generalkę na takich próbach a > konkurencję w okręgu mamy raczej z górnej półki. Wytłumaczcie mi jedno. Miałem forestera z manualna skrzynia i reduktorem. v max 160 zamiast 200. I o ile po wlaczeniu reduktora na d...po hamowni wydaealo sie ze lepiej prxyspiesza to w liczbach juz nie bylo na przelizenia. To co zyskalismy na krotkich biegach stracilismy na czestrxej ich zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Wytłumaczcie mi jedno. Miałem forestera z manualna skrzynia i reduktorem. v max 160 zamiast 200. > I o ile po wlaczeniu reduktora na d...po hamowni wydaealo sie ze lepiej prxyspiesza to w liczbach > juz nie bylo na przelizenia. > To co zyskalismy na krotkich biegach stracilismy na czestrxej ich zmianie. Ale tu chodzi o moc na kołach i głównie chodzi tu o niskie biegi, czyli "zrywność" na 2 i 3 biegu w zasadzie głównie, bo te są użyteczne w tego typu zabawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Wytłumaczcie mi jedno. Miałem forestera z manualna skrzynia i reduktorem. v max 160 zamiast 200. > I o ile po wlaczeniu reduktora na d...po hamowni wydaealo sie ze lepiej prxyspiesza to w liczbach > juz nie bylo na przelizenia. > To co zyskalismy na krotkich biegach stracilismy na czestrxej ich zmianie. Ale Ty nie masz się ścigać na 1/4 mili tylko upalać po zakrętach,więc potrzebujesz pełnej mocy na każdym biegu a krótkie napędy właśnie Ci to zapewniają. U mnie po zmianie biegu na wyższy wskazówka obrotomierza spada do 5,5tys obr/min a przy seryjnym napędzie do jakichś 4tys. Dzięki temu niezależnie czy jedziesz 40km/h czy 90km/h masz dostępną pełną moc. Mam u siebie 20 letni seryjny motor i od dwóch lat ścigam się z 200 konną celicą,toyota ma seryjną skrzynię i na 2 biegu jedzie do 110km/h. po zmianie z 1 na 2 bieg kolega musi czekać aż się dokręci do 5 tys i dopiero pokazuje 200koni,ja w tym czasie jadę już od dawna na 3 biegu i wskazówkę cały czas mam na czerwonym polu Jest to największa zaleta tych samochodów. Masz tu nasze filmiki z różnych imprez,jest tor Poznań,są okręgowe kręciołki,lotniska itp. krótką skrzynię mam chyba od połowy 2010r(od bmw challenge w Toruniu). Starsze filmiki są na seryjnej skrzyni+ krótki dyfer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Ale tu chodzi o moc na kołach i głównie chodzi tu o niskie biegi, > czyli "zrywność" na 2 i 3 biegu w zasadzie głównie, bo te są użyteczne > w tego typu zabawach. Przy krótkich napędach w bmw trójka jest do 100km/h więc i 4 bieg sporo się kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Właśnie byłem u mojego mechanika,stwierdził,że musi sprzedać swoje clio sport. Jak chcesz to mogę Ci sprzedać swoje e30 is do zrobienia troche pierdół,cena atrakcyjna,więcej priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Właśnie byłem u mojego mechanika,stwierdził,że musi sprzedać swoje clio sport. Jak chcesz to mogę > Ci sprzedać swoje e30 is do zrobienia troche pierdół,cena atrakcyjna,więcej priv. dawaj na priv spec, co do zrobienia i cene czemu uciekasz od RWD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > spokojnie > seria 318ti ma v-max 200km/h 209 na seryjnym dyfrze. Sedan jest odrobinę szybszy ze względu na niższe cx. > moge wiec narazie uwierzyc tylko na slowo ze krotki dyfrer w 318ti czyni cuda Zależy do czego. Jak chodzi o czasy na imprezach sportowych, to na pewno czyni cuda. > tu chodzi o nerwowosc zawiasu. dokadnie taka samo jak roznica miedzy jazda golf IV (belka) a golf V > (wielowahacz) - szybko po nierownym winklu - niebo a ziemia > 100% racji, ale od pierwszego przejadu juz wiesz ze auto sparawia ci przyjemosc albo "walczysz" z > nim > na srode jestem u mowiony na jazde sedanem e36 328 wiec powiem cos wiecej Ciekaw jestem, jakie będziesz miał porównanie. Jeździłem Compactem 1.6 i 2.8, teraz mam sedana i dla mnie w sedanie jest większa kontrola tyłu. Czuć różnicę w innym zawiasie. Na śniegu boki przy 70-80 km/h nie robią wielkiego wrażenia, compactem odważyłbym się takiej prędkości tylko na torze gdzie jest zapas bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > 209 na seryjnym dyfrze. Sedan jest odrobinę szybszy ze względu na niższe cx. Ale tu nie chodzi o to do ilu samochód jest w stanie się rozpędzić tylko przy jakiej prędkości masz odcięcie na 5 biegu. Ja mam odcinkę przy jakichś 170km/h a seria chyba 230km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Ale tu nie chodzi o to do ilu samochód jest w stanie się rozpędzić tylko przy jakiej prędkości > masz odcięcie na 5 biegu. Wiem, ale widziałeś, że cytowałem Mariana i sprostowałem jego dane? > Ja mam odcinkę przy jakichś 170km/h a seria chyba 230km/h. Dokładnie 223 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > Właśnie byłem u mojego mechanika,stwierdził,że musi sprzedać swoje clio sport. Jak chcesz to mogę > Ci sprzedać swoje e30 is do zrobienia troche pierdół,cena atrakcyjna,więcej priv. daj no namiary z cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 i jak sprawa ? na czym stanęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 kupilem... .... e46 compact 318ti 2003r (po FL) wiem, wiem ze to nie e36 i pewnie silnik bez potencjalu, ciezki, i ogolnie auto juz "plaistikowe" ale najlepiej mi sie jezdzilo z wszystkich BMW jaki do tej pory mialem okazje "poupalac" - najlepij wywazona, nie nerwowa, pieknie wgryza sie w zaktety po calkowitym wylaczeniu ESP fajna wersja sie trafila bo: M-pakiety zawias, fotele, kiera, felgi alu 17 w dobrym stanie klima i szyber bylo walniete w tyl - zrobione nawet niezle w środku chlew do roboty na teraz przedni zderzak (mocno porysowany), i lewy błotnik przod (raczej do wymiany) mechanicznie tylko zepsute wycieraczaki reszta igla kosztowalo mnie to cale 8500zł wiec grzech bylo tego nie kupic zrobilem nim 340km drogami zoltymi i czerwonymi, jazda +20km/h, absolutnie bez oszczedzania i spalanie z kompa 6,6L teraz felgi i fotele do sprzedania i kupuje jakes 17 salowe to tego nowe gumy, fajne kubły, wybebesznie srodka, dyfer krotki ze szpera i mozna zaczac cwiczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Będzie Pan Zadowolony Tanie te betki i bardzo dobrze Czyli rozumiem, że w kwietniu na rakietowej się widzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > fotele do sprzedania pokaz no te fotele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 wybebesz jak należy bo to chyba ma więcej wytłumień niż E36 i teraz chyba wypada avatara zmienić to ma takie same wahacze z przodu jak zwykłe E46? jeśli tak to przy upalaniu będziesz wymieniał raz na 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > kupilem... > .... e46 compact 318ti 2003r (po FL) gdzieś Ty wyszukał takie auto w takiej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > wybebesz jak należy bo to chyba ma więcej wytłumień niż E36 > i teraz chyba wypada avatara zmienić Tak zmienie 2 na F > to ma takie same wahacze z przodu jak zwykłe E46? jeśli tak to przy upalaniu będziesz wymieniał raz > na 2 tygodnie Luz temat rozeznany, mizba kupic wachacze z wyminnemi tulejami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > gdzieś Ty wyszukał takie auto w takiej cenie? W polszy A jakby napisał że ma 95kkm to byś uwierzyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.