MalibooWLKP Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Rozumiem, że wszystkie ASO, których to dotyczy są poinformowane? klikenmachen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Rozumiem, że wszystkie ASO, których to dotyczy są poinformowane? > klikenmachen Po raz kolejny upadek legendy niezawodności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Po raz kolejny upadek legendy niezawodności a co takiego sie zepsulo w tych 3 mln aut? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > a co takiego sie zepsulo w tych 3 mln aut? Absolutnie nic. Akcja prewencyjna, bo teoretycznie może się coś stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mPh Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Po raz kolejny upadek legendy niezawodności czy ja wiem wezwanie do serwisu 3,4mln aut z powodu 5 przypadków na świecie raczej nie jest upadkiem niezawodności a dbaniem o klienta ważne że nikt z powodu tej usterki nie ucierpiał, a sami producenci nie udają, że nie ma problemu jak wspomniany w artykule Mercedes i BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > a sami producenci nie udają, że nie ma problemu jak wspomniany w artykule Mercedes i BMW A skąd wiesz, że Mercedes i BMW mają ten problem? Bo jakiś pismak napisał, że mogą mieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > czy ja wiem wezwanie do serwisu 3,4mln aut z powodu 5 przypadków na świecie raczej nie jest > upadkiem niezawodności a dbaniem o klienta ważne że nikt z powodu tej usterki nie ucierpiał, > a sami producenci nie udają, że nie ma problemu jak wspomniany w artykule Mercedes i BMW To jest wynik ciecia kosztów na badanie przed produkcjne Firmy musza co roku mieć nowy model albo lifting starego a potem akcje nawrotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 kreatywne zabijanie firmy w imię źle rozumianego bezpieczeństwa - nie ma bata, żeby przy kontroli 3,5 miliona aut nie zepsuć następnych 5 przypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > czy ja wiem wezwanie do serwisu 3,4mln aut z powodu 5 przypadków na świecie raczej nie jest > upadkiem niezawodności a dbaniem o klienta ważne że nikt z powodu tej usterki nie ucierpiał, > a sami producenci nie udają, że nie ma problemu jak wspomniany w artykule Mercedes i BMW Taaa dbaniem o klienta. Po takim pijarze jaki konkurencja zgotowała toyocie na rynku amerykańskim to dmuchają na zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > Po raz kolejny upadek legendy niezawodności nie tak od razu. Japończycy przynajmniej się przyznają do błędów i naprawiają bez problemów. Jakieś 3 lata temu byłem na akcji serwisowej swoim audi-wadliwe cewki zapłonowe. W audi sprawdzali i wadliwe wymieniali, ale np. w VW, Seat etc. już nie było takiej akcji, chociaż cewki są te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > nie tak od razu. Japończycy przynajmniej się przyznają do błędów i naprawiają bez problemów. taa poczytaj sobie historię z niektórymi firmami z Japonii, które pod dywan namiętnie zamiatały takie problemy przez lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > nie tak od razu. Japończycy przynajmniej się przyznają do błędów i naprawiają bez problemów. > Jakieś 3 lata temu byłem na akcji serwisowej swoim audi-wadliwe cewki zapłonowe. W audi sprawdzali > i wadliwe wymieniali, ale np. w VW, Seat etc. już nie było takiej akcji, chociaż cewki są te > same. to samo w secie mi powiedzieli z cewkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Po raz kolejny upadek legendy niezawodności taa... najlepiej klepać wadliwe silniki jak 1.4 tsi i iść w zaparte, że są ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Po raz kolejny upadek legendy niezawodności mylisz się i to bardzo, powiedz mi który europejski producent idzie ta droga popatrz 5 przypadków wezwanie kilka mln aut do sprawdzenia. a teraz producenci europejscy, notorycznie powtarzające się usterki/wady podzespołów i z modelu na model upychanie tych komponentów dalej - gdzie tu widzisz upadek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > mylisz się i to bardzo, powiedz mi który europejski producent idzie ta droga > popatrz 5 przypadków wezwanie kilka mln aut do sprawdzenia. > a teraz producenci europejscy, notorycznie powtarzające się usterki/wady podzespołów i z modelu na > model upychanie tych komponentów dalej - gdzie tu widzisz upadek?? Dokładnie tak. Ja jestem cały czas pod wrażeniem jak do mojej już dość starej Corolli importowanej prywatnie z usa Toyota Motor Poland sprowadziła ZA DARMO nowy ECU, bo zdarzały się jego awarie i w związku z tym w Stanach była akcja naprawcza. Nie muszę chyba już dodawać, że wymiana w ASO też była free. To się nazywa dbanie o klienta! Jaka inna firma by na to poszła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > Po raz kolejny upadek legendy niezawodności Racja, z tej legendy to już coraz mniej zostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Racja, z tej legendy to już coraz mniej zostaje. gdyby tylko inni czerpali z tych "złych wzorców Toyoty" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.