Skocz do zawartości

Utrata mocy - 1.2 8v


pionas

Rekomendowane odpowiedzi

Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne. sick.gif

Pomocy panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś

> muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa

> zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne.

> Pomocy

A ile ma lecieć 250? Skoro ci odpala to znaczy że układ paliwowy jest ok i ciśnienia nie gubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś

> muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa

> zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne.

> Pomocy

Do 3 tys. obr. moje ma strasznego muła.

Ogólnie czuje jakbym miał ręczny zaciągnięty jakby go coś blokowało. Podejrzewałem rozrząd do juz kiedys zerwał mi sie klin na wale. Wymieniłem napinacz rolke simery i łozysko i rozrząd ustawiony na nowo i nic. Świece ok kable ok wentylator się włacza nie przegrzewa sie auto. Cisnienie na listwie tez ok. Nie mam pojęcia co mu jest..... Jeszcze sprawdzę kompresje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie 250 ale słyszałem że w serii poleci 195-200

A brałeś pod uwagę że są różne skrzynie o różnych przełożeniach, że masz górę od 75 a dół od gniota, zależy też jaka felga z oponą która inaczej Ci przelicza prędkości ?

'słyszałem że poleci' hehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A brałeś pod uwagę że są różne skrzynie o różnych przełożeniach, że masz górę od 75 a dół od

> gniota, zależy też jaka felga z oponą która inaczej Ci przelicza prędkości ?

> 'słyszałem że poleci'

Wiem że są różne przełożenia. A to tak mi się powiedziało zlosnik.gif

Na 175 50 13 i mangelsach tyle szedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do 3 tys. obr. moje ma strasznego muła.

> Ogólnie czuje jakbym miał ręczny zaciągnięty jakby go coś blokowało. Podejrzewałem rozrząd do juz

> kiedys zerwał mi sie klin na wale. Wymieniłem napinacz rolke simery i łozysko i rozrząd

> ustawiony na nowo i nic. Świece ok kable ok wentylator się włacza nie przegrzewa sie auto.

> Cisnienie na listwie tez ok. Nie mam pojęcia co mu jest..... Jeszcze sprawdzę kompresje...

Filtr powietrza nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli licznikowo to moim zdaniem powinien polecieć więcej (licznikowo).

A zależności typu np.: warunki jezdni, szerokość gum, pasażery grinser006.gif moje 1.2 na liczniku ok 180- 185 na 4ce, na 5ce nie patrzyłem, ale zapewne na eskowej vmax tylko by malał, dla mnie ważniejsze jest jaka jest dynamika rozpędzania a nie vmax.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co może być przyczyną spadku mocy? Auto testowane na autostradzie i leci 174 przy starcie też jakoś

> muła ma. Może wszystko zależeć od tego że zawsze odpalam auto odrazu? Nie czekam zanim pompa

> zassie paliwo do końca. Nie wiem co robić. Auto pilnie potrzebne.

miałem coś podobnego w moim 1.2 na niskich obrotach łapał muła a za chwilę wbijało w fotel.. dziwnie przerywał. jeśli ci to coś pomoże to ja wymieniłem mapsensor i ożył smile.gif fajnie się zbiera, jechaliśmy w 3 w autku na muchowiec na SCP i wyciągnął 191

> Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem coś podobnego w moim 1.2 na niskich obrotach łapał muła a za chwilę wbijało w fotel..

> dziwnie przerywał. jeśli ci to coś pomoże to ja wymieniłem mapsensor i ożył fajnie się

> zbiera, jechaliśmy w 3 w autku na muchowiec na SCP i wyciągnął 191

> > Pomocy

Wyczyściłem krokowca bo od pewnego czasu lekko falowały obroty dosłownie minimum, linke od gazu podkręciłem też bo za luźno było.

Teraz zapierdziela żę hej ok.gif

Zobacze co z map sensorem jak będzie zły to go killim butem i do wora na śmiecia.

Jutro na autobahn do deutsch się zobaczy co i jak zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Wyczyściłem krokowca bo od pewnego czasu lekko falowały obroty dosłownie minimum, linke od gazu

> podkręciłem też bo za luźno było.

> Teraz zapierdziela żę hej

> Zobacze co z map sensorem jak będzie zły to go killim butem i do wora na śmiecia.

> Jutro na autobahn do deutsch się zobaczy co i jak

W poniedziałek auto rakieta...

dziś niesety odpalam jade a tu czuje że nie wkreca sie szybko jak przedtem i nie równo na dodatek. Utrata mocy o połowe. Pzejechałem 5 km staje i juz wentylator sie włączył... ciepły jak choooj i na dodatek chodzi głośniej niez normalnie :/

Jakaś koncepcja? Zastanawia mnie to że tak szybko sie zagrzał i wydech głośniejszy niż zwykle. Kiedys też tak było i samo sie zrobiło boje_sie.gif

Rozrząd ustawiany na nowo miesiąc temu.

Kata nie ma - wydech drozny.

Po prostu znowu mu odwaliło...

A i że nie równo pracuje to norma tylko czasami słychać jakieś stuki boje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W poniedziałek auto rakieta...

> dziś niesety odpalam jade a tu czuje że nie wkreca sie szybko jak przedtem i nie równo na dodatek.

> Utrata mocy o połowe. Pzejechałem 5 km staje i juz wentylator sie włączył... ciepły jak choooj

> i na dodatek chodzi głośniej niez normalnie :/

> Jakaś koncepcja? Zastanawia mnie to że tak szybko sie zagrzał i wydech głośniejszy niż zwykle.

> Kiedys też tak było i samo sie zrobiło

> Rozrząd ustawiany na nowo miesiąc temu.

> Kata nie ma - wydech drozny.

> Po prostu znowu mu odwaliło...

> A i że nie równo pracuje to norma tylko czasami słychać jakieś stuki

Może rozrząd przeskoczył.

Świeca padła.

Cewka.

Zawór się zawiesza.

koło foniczne się obróciło na wale.

Sporo jeszcze można wymyśleć.

moje 1.2 16V nie zamulało.I max było ok 175 na prostej,według gpsu.

Nie wieże w bajki że 1.2 8V bez grubszych modów leci dwie paki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może rozrząd przeskoczył.

> Świeca padła.

> Cewka.

> Zawór się zawiesza.

> koło foniczne się obróciło na wale.

> Sporo jeszcze można wymyśleć.

> moje 1.2 16V nie zamulało.I max było ok 175 na prostej,według gpsu.

> Nie wieże w bajki że 1.2 8V bez grubszych modów leci dwie paki.

Zobacz po takiej podróży czy koła nie są ciepłe. Miałem tak niedawno. Co do Vmax to po swoich odczuciach (mam 1.2 8v) powiem ze 200km/h to nie jest takie całkiem nierealne (przy zdrowym silniku). Ja swoim 180 z gpsa leciałem we 4 na pokładzie i tak czuje ze gdyby była dłuższa prosta i gdybym jechał sam pewnie 200 by poszło (o ile wcześniej się skrzynia nie skończy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może rozrząd przeskoczył.

> Świeca padła.

> Cewka.

> Zawór się zawiesza.

> koło foniczne się obróciło na wale.

> Sporo jeszcze można wymyśleć.

> moje 1.2 16V nie zamulało.I max było ok 175 na prostej,według gpsu.

> Nie wieże w bajki że 1.2 8V bez grubszych modów leci dwie paki.

Dziś musiałem jechać do miasta. Wsiadam i ?? Auto znowi innaczej jedzie.... może nie rakieta ale lepiej niz wczoraj.

Już kiedyś tak sie robiło jak pisałem i podmieniłem:

-Przewody

-Cewki

-Mam sensor

-Sonde

-Czujnik połozenia wału

-Nowe świeczki

I nic.... az nagle znowu mu sie odwidziało crazy.gif

Byłem nawet u zanjomego mechanika żeby popatrzył na rozrząd ( myślałem że cos poebałem jak go ustawiałem ) powiedział że jest ok. Wymienił napinacz łożysko na wałku simery. Myślałem że bedzie ok a tu klops.... po odebraniu jechał dokładnie tak samo jak wcześniej.

Kiedyś tez zerwał sie klin na wale. Po wymianie auto było rakieta... Żeby znowu się coś oebało??? sick.gif

Zastanawia mnie tylko wczorejszy glośny wydech...

Miał mieszanka za ubogą czy na bogato?

Za dużo paliwa za mało?

Hmy... dzis zamawiam swój kabel i bede go monitorował każdy dzień i zobacze co bedzie pokazywać.

Pompa paliwa chodzi mi po głowie bo od poczatku była 5 bar yikes.gif Jak na 1.2 8v trochę za duża ale śmigało ok.

Raz sprawdzałem ciśnienie i biła 5 bar ale z wydajnością było gorzej. No i wspomne ze gdy dojdzie do rezerwy to pompa nie umie zabrac paliwa jakby zlewało sie wszystko bo baku i nabijala sie na nowo. Trzeba kluczykiem pokrecic z 4 i wkoncu słychac ze zabrała grinser006.gif

Szybki test zlosnik.gif Z sondą i bez zlosnik.gif

Słuchać że bez pracuje równiej i nie przerywa

Poprawione filmiki *

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy sondy:

pte82oqbcnbn.jpg

yoic3a1ttoqs.jpg

l6si0kgaeukb.jpg

Co do błędów jedynie pokazał: CZUJNIK TEMPERATURY POWIETRZA - ZWARCIE DO VCC

I nie podoba mi sie ze wentylator włącza sie przy 99 stoniach :/

Czujnik wymieniony 4 mies temu.

Wszystkie testy przeszły ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.