Skocz do zawartości

Fenomen passsata


marekpol1

Rekomendowane odpowiedzi

> To może ja się wypowiem bo widzę, że mitomania jest przeogromna, a jako posiadacz passka B6 oraz

> niemal posiadacz B5fl (teściowi kupilem i sobie dużo nim jeżdżę) co nieco zweryfikowałem na

> własnym przykładzie.

> Mit1: VW są drogie - ciekawe bo właśnie kupiłem w salonie VW dlatego bo był najtańszym i miał

> najlepszy stosunek ceny do jakości. Za 95kpln można było mieć 140 konnego diesla ze skrętnymi

> biksenonami z doświetlaniem zakrętów, tempomatem, elektryczną roletą z tyłu, radiem z

> dotykowym wyświetlaczem i zmieniarką, parktronikiem, alufelgami i mnóstwem innych rzeczy. Ceny

> konkurencji za podobny wypas jak na 2010 rok były około +10-15kpln a nie oferowały wielu

> rzeczy z wypasu.

> A że trzymają wartość jako używane? Tym lepiej! Oczywiście dla mnie

> Mit2: W passkach B5 sypie sie zawieszenie - ja mhm - w tych cudeńkach od handlarza to na pewno.

> Teścia passat ma 230kkm oryginalnego nalotu i zawiecha w całości fabryczna. Średnia trwałość

> przedniej zawiechy wśród ludzi którzy swoje auta mają od nowości albo od pierwszego

> właściciela (auta które na jakimkolwiek etapie miały stycznośc z handlarzem wykluczyłem z

> zestawienia) to około 180-200kkm - czyli nie ma źle. Mowa o pierwszym royginalnym zawieszneiu

> - jak ktoś potem wsadza chińskie wahacze albo podróby to niech potem nie beczy ze mu za 30kkm

> padło.

> Mit 3: VW są pancerne - nie są. Są "normalne" i za to je moim zdaniem ludzie lubią. Bo sie człowiek

> spodziewa, że mu sie turbo wyjsra koło 200kkm, no i mniej więcej wtedy ono pada. Albo padnie

> jakiś czujnik to pada czujnik - wymieniasz i jedziesz dalej. Problemy typu - świeci check i za

> cholerę nie wiadomo o co chodzi, bo wymieniłem wszystko a on swoje to rzadkość.

> Nie-mit - w B6 2.0 TDI d0 2008 roku sypią się pompki i napęd pompy oleju - tak sypią się. Pompki

> wymieniają za darmo w ASO, więc teoretycznie to nie problem pod warunkiem że dobromir żaden

> przy nich nie grzebał, bo wtedy nieważna akcja serwisowa. Co do pompy oleju problem szeroko

> opisany na forum passatów - jak ktoś ma to niech uważa i zastosuje sie do zaleceń z forum.

> Inna sprawa - VW się bardzo fajnie naprawia. Z resztą dotyczy to też innych aut z grupy VAG. Po

> prostu ktoś na etapie projektowania pomyślał, że kiedys ktos to auto będzie musiał naprawiać -

> więc dostęp do wymiany części eksploatacyjnych jest dość łatwy, zderzak przedni można zdjąć w

> 10 minut, śruby mocujące większość rzeczy są we w miarę normalnych miejscach. Interfejs

> diagnostyczny oferujący to co ten w ASO mozna miec za 300zł. Poza tym możliwości programowania

> i kodowania są przeogromne. Praktycznie żadna inna marka tak nie ma.

> Inne rzeczy w zasadzie zostały już tu wymienione - czyli ogromna dostępność zamienników w różnych

> cenach oraz używanych oryginałów. Każdy szanujący się mechanik ogarnie większość VW.

Jak dla mnie jedno słowo ,,AMEN'' grinser006.gif

Przykład jak łatwo się naprawia VW ? Proszę bardzo - swego czasu żona pojechała Borą TDi do lekarza, dzwoni do mnie, że uruchomiła silnik, coś zamiałczało i szybko zgasiła.... przyjedź. Przyjechałem, słucham , słucham , dalej coś miałczy - otwieram maskę, a tam bidulek kotek dogorewa.... chwycił go pasek wielorowkowy i spadł. Naprawa trwała 5 minut przy pomocy ,,drugiej strony'' klucza do kół naciągnąłem napinacz paska, założyłem go i po robocie - spróbujcie coś takiego zrobić w fiatowskim JTD...... bez ściągania koła , nadkola, i godzinnej kombinacji nie ma szans.

Przykłady można by mnożyć..

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dlaczego kupiles używanego Fiata? Nowy moze być konkurencyjny, ale używany Fiat to trup, w zyciu

> bym nie kupil używanego Fiata. Postaw obok Fiata i VW , oba po przebiegu 500kkm... i porównaj

> zużycie.

Kolejny bdb przykład ok.gif , widać jak na dłoni co z czego jest zrobione ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dlaczego kupiles używanego Fiata? Nowy moze być konkurencyjny, ale używany Fiat to trup, w zyciu

> bym nie kupil używanego Fiata. Postaw obok Fiata i VW , oba po przebiegu 500kkm... i porównaj

> zużycie.

roznica jest taka ze po 500kkm Fiaty juz nie wystepuja, natomiast wiekszosc VW ciagnietych do polski ma własnie takie przebiegi tylko ze skrecone do 200kkm nastepnie robia kolejne 200kkm i włascieciele sa mega zadowoleni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, podziałów na lepszych i gorszych dokonałeś osobiście i jeszcze dołożyłeś słoiki - ja pisałem o

> regionach kraju i umownym podziale na Polskę A, B, C - to nie jest moim pomysłem i dobrze

> oddaje pewne uwarunkowania.

Uwarunkowania powiadasz...czyli jakie?Bo ja dalej twierdzę, że to durny wymysł-po raz kolejny również poniżej (patrz tym razem będzie poniżej nie powyżej zlosnik.gif ) pokażę, że nie masz zielonego pojęcia co wypisujesz i są to tylko Twoje wydumki.

> Osobiście doświadczyłem np. przy prostych naprawach diesla PSA.

> Począwszy od dostępności części, skończywszy na znalezieniu warsztatu, który by się podjął

> naprawy. Z roku na rok jest oczywiście lepiej jak pisałem.

Każdy sklep nawet na "wiosce" na obecną chwilę jak czegoś nie ma na półce rano (mowa o sprawach eksploatacyjnych) to w południe już ma to dostępne, bez względu czy to Gdańsk, Wawa, Kraków,Poznań czy Białystok...

> Daruj - pisałem, że problemem może być cena pewnych elementów w japończykach (no ale te pewne

> potrafią być drogie i w niemieckich) i przekonanie i tym, że w japończykach jest drogo.

Bo jest cool.gif i dalej nie wiesz o czym piszesz, ale pokażę Ci na obrazkach.

> Eksploatacja wychodzi podobnie.

Guzik prawda.

> Wymyśliłeś sobie jakiś pakiet startowy

Nic nie wymyśliłem, każdy zdrowo myślący człowiek po zakupie auta używanego robi podstawowy pakiet startowy -rozrząd (jeśli na pasku), olej, ewentualnie jakieś pierdoły w zawieszeniu, bo rzadko zdarza się auto używane bez żadnych usterek, bo przed samą sprzedażą nikt nie inwestuje.

> i twierdzisz, że

> droższy - pisałem byś podał szczegóły to nie chcesz i jeszcze próbujesz na mnie przerzucić

> ciężar dowodu - nie ma tak dobrze. No nie - podałeś że dwumasa jest 30-40% droższa od

> konkurecji. Nie wiadomo jaka i w stosunku do czego to porównałeś.

> Jak popularny to bez problemu wszędzie naprawią i części dostępne. Droższe? A o ile, w stosunku do

> czego i na jak długo? Bo wiesz, np. wymiana paska rozrządu co 120kkm a kontrola łancucha co

> 250kkm to różnica

Dobra do rzeczy, poświęciłem 5 min byś w końcu zamilkł z tymi swoimi wydumkami...Acha i przepraszam, bo mocno się przestrzeliłem z tymi 30-40% jeśli chodzi o dwumas, ale o tym na obrazkach (% nie będę Ci liczył, mam nadzieję, że potrafisz to zrobić samodzielnie).

Na tapetę wziąłem paska B5 lift 130 KM TDI i odpowiednika d4d w toyocie T25 z tych samych lat, oraz 2.0 diesla d4d w toyocie T27 i 2.0 diesla w passacie B7, czyli auta tych samych klas z tych samych roczników. Porównywane części to wywołane do tablicy dwumasy, oraz amorki, chłodnice, termostaty-czyli sprawy eksploatacyjne, starałem się brać tych samych producentów by dobrze zobrazować, ale nie dało się np jeśli chodzi o sprzęgło, więc wziąłem po prostu te z górnej półki. Wyniki:

6565184800_1369323610_thumb.jpg 6290208500_1369323610_thumb.jpg 6010036400_1369323611_thumb.jpg 1734429200_1369323611_thumb.jpg 9252475700_1369323611_thumb.jpg 6774625300_1369323611_thumb.jpg 5695251900_1369323611_thumb.jpg 8414267100_1369323612_thumb.jpg 9134350100_1369323612_thumb.jpg 2854079200_1369323612_thumb.jpg

bardziej czytelnie tutaj

> Spoko - ja już wiem, że tan Passat jest najlepszy, najtańszy i w ogóle

Daj już spokój facepalm%5B1%5D.gifsmirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No przykład dałeś .... Stilo i skrzynia z Ferrari..... napisz może ile ,,jajec'' jest z tym

> wynalazkiem.

nie ma żadnych "jajec" o ile wymiania się olej. Mechanizm jest identyczny jak ten który jest w Ferrari ok.gif gdzieś ktoś nawet wklejał fotę z logiem na korpusie ok.gif

tylko koszt prawidłowego serwisoania i wymian jest wysoki, Fiat tani i oto skutki - wysoka awaryjność nie wynikająca z winy producenta ale złego użytkowania ok.gif

> Stilo jako samochód nawet bardzo mi się podoba, wersja oczywiście 3D (5D to koszmar), ale jak

> pomyślę o tych wszystkich ,,fajlurach'' stukach, pukach, to ....dziękuję.

Auto mam ponad dwa lata.. Ani jednego fejlura nie miałem.. Może dlatego, że mam dobry aku. Wiem, wiem nie każdy ma dobry aku i fejlury sa ale jaka w tym wina Stilo? niewiem.gif

> Oczywiście może je kochać, ale nie powinno się być zaślepionym.

broń boże nie jestem. Pękające sprężyny to poważna wada. Bagażnik jest za mały ok.gif

> Z całym szacunkiem, ale porównanie Stilo do Passata (piszę ogólnie bez wnikania w szczegóły typu

> silnik itp) to lekka przesada.

to inna klasa (wielkość auta). Co do silników to JTD bije każde TDI na łeb ok.gif ale to opinia fachowców więc się nie wypowaidam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ranking sprzedazy grupy VAG a np. Fiata

He, he - pisałeś, że większości w EU pasuje konserwatyzm VW i jak mniemam, chodziło o Passata.

Nawet zakładając, że Passat ma największy udział w sprzedaży segmentu D to nie uda się udowodnić tezy, że większości EU ten konserwatyzm pasuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> roznica jest taka ze po 500kkm Fiaty juz nie wystepuja, natomiast wiekszosc VW ciagnietych do

> polski ma własnie takie przebiegi tylko ze skrecone do 200kkm nastepnie robia kolejne 200kkm i

> włascieciele sa mega zadowoleni

Dokladnie. Passat po 500kkm nie wykazuje zużycia i spokojnie można go skrecic na 200kkm i ktoś będzie zadowolony. A Fiat po 500kkm... nie da się go skrecic, bo to już trup...

(żeby nie było ze jadę po Fiatach - sam miałem Fiata do 200kkm i byłem bardzo zadowolony, no ale trzeba być obiektywnym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> He, he - pisałeś, że większości w EU pasuje konserwatyzm VW i jak mniemam, chodziło o Passata.

> Nawet zakładając, że Passat ma największy udział w sprzedaży segmentu D to nie uda się udowodnić

> tezy, że większości EU ten konserwatyzm pasuje

konserwatyzm wg. wszystkich to przeciez VW czyli VAG. (nie wazne czy Passat czy Golf itd.)

a błyskotliwosc to Fiatopokrewne wytwory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> roznica jest taka ze po 500kkm Fiaty juz nie wystepuja,

Występują występują... Fiat Palio 1.2 tylko że nie na polskich portalach ogłoszeniowych i rzadko u prywatnych osób, a do sprzedaży kręcą każde i fiaty też... smirk.gifSwego czasu drapnąłem handlarzyka jak cofnął AR159, najpierw go podpytałem o kilka spraw (mając już dowody w łapie), a potem zapytałem wprost, gdzie auto zgubiło 150 tyś z zegarów, wił się jak wąż wymyślając co raz to nowe pieśni, prosząc o książkę, mataczył, że brat pojechał innym autem, książka tam była etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na szczęście nie i oby taka chwila nigdy w moim życiu nie nadeszła. Jeśli miałbym kupić auto

> użytkowe kupiłbym Japońca

Co się ma nijak do tematu wątku.

> Ja tak - wpiszujesz

> Tak jak pisałem - trup to trup czy jest 10 czy 100 trupów - jaka to różnica. Jeśli Passat jest

> stary - jest zjeżdzony. Może jako auto nowe może być konkurencyjne. Używany Passat w PL to dla

> mnie lipa i tyle

Czyli pitolisz sobie farmazony i niczego w sumie do wątku nie wnosisz, poza określeniem swojego osobistego tfu dla jakiegoś auta, na dodatek jak sam przyznajesz auta o ktorym nie masz pojęcia wink.gif Jak dla mnie nie mamy o czym gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Występują występują... Fiat Palio 1.2 tylko że nie na polskich portalach ogłoszeniowych i rzadko u

> prywatnych osób, a do sprzedaży kręcą każde i fiaty też... Swego czasu drapnąłem handlarzyka

> jak cofnął AR159, najpierw go podpytałem o kilka spraw (mając już dowody w łapie), a potem

> zapytałem wprost, gdzie auto zgubiło 150 tyś z zegarów, wił się jak wąż wymyślając co raz to

> nowe pieśni, prosząc o książkę, mataczył, że brat pojechał innym autem, książka tam była

> etc...

ale to bardziej jako ciekawostke chyba zamiesciłes bo stan tego auta to lekki rozpad na 4 kołach...

ale powiem tak, miałem Ci ja punto 2 z faktycznym przebiegiem 120 tys gdy sprzedałem i mam Ci ja obecnie fabie z 155 tys. Oba auta te same klasy/podobna cena itd.

roznica w ilosci usterek/spasowaniu elem/ogolnie mysli technicznej obu aut/ nie do porownania...

Do fiatopodobnych wytworów juz raczej nie wroce własnie z ww. czynników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem w tym, że VW z małymi

> przebiegami nie ma

Dziwne bo mi serwis potwierdził przebieg auta które kupiłem - auto serwisowane w Niemczech gdzie spisują stan licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli pitolisz sobie farmazony i niczego w sumie do wątku nie wnosisz,

tak jak większość. Ty, ja..

poza określeniem swojego

> osobistego tfu dla jakiegoś auta, na dodatek jak sam przyznajesz auta o ktorym nie masz

> pojęcia

a dlaczego jesteś taki obcesowy w swojej wypowiedzi? Jeśli pytasz czy jestem jego konstrukturem, odpowiadam: nie

jeśli pytasz czy jeździłem, oglądałem, odpowiadam: tak

czy oznacza, że znam auto: nie wiem, w Twojej opinie pewnie: nie

czu skoro nigdy nie traciłem czasu na szukanie Passata oznacza, że nie znam aktualnej oferty rymkowe: myślę, że nie

Jak dla mnie nie mamy o czym gadać.

Cieszę się, że podjąłeś męską decyzję. Podejmij kolejną, zaszalej i kup sobie fajne auto zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to bardziej jako ciekawostke chyba zamiesciłes bo stan tego auta to lekki rozpad na 4 kołach...

No jasne że jako ciekawostkę, bo to auto dojeżdżał jakiś cymbał, albo było typowym wołem dopóki odpalało i koła nie odpadały to jeżdżono nim...Chodzi o to, że szacuneczek za stan licznika, ciekaw jestem tylko czy ori silnik,ale bardzo możliwe że tak.

> ale powiem tak, miałem Ci ja punto 2 z faktycznym przebiegiem 120 tys gdy sprzedałem i mam Ci ja

> obecnie fabie z 155 tys. Oba auta te same klasy/podobna cena itd.

> roznica w ilosci usterek/spasowaniu elem/ogolnie mysli technicznej obu aut/ nie do porownania...

> Do fiatopodobnych wytworów juz raczej nie wroce własnie z ww. czynników

No właśnie nie wiem od czego to zależy...miałem P II 180 tyś nalotu i w sumie tylko przegub zmieniłem poza wymianami oleju i filtrów, siorka w albei 1.2 wsadziła przez jakieś 30-35 tyś km z 900zł, z czego połowa to regeneracja parownika i coś z elektryką instalki było. Ale znam też niezadowolonych klientów z fiata, ciężko mi to jakoś uzasadnić z czego może to wynikać. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne bo mi serwis potwierdził przebieg auta które kupiłem - auto serwisowane w Niemczech gdzie

> spisują stan licznika.

wiem wiem. A może tak. Załóżmy firmę. Ty będziesz ciągał auta z Zachodu a ja założe warsztat. Będę potwierdzał przebiegi sprowadzanych aut na podst książek ok.gif

Książki to żaden problem więc biznes będzie się kręcił zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O czym Ty mówisz? Czyli co, idąc tym tropem to Twoje Stilo również ma 500kkm i jak się z tym

> czujesz? (zakladajac ze nie kupowales go jako nowego w salonie)

> Albo rozmawiamy o samochodach, albo o trupach - skoro Ty mówisz o trupach, to mowmy tez o trupach

> typu Stilo czy Citroeny tutaj opisywane.

możliwe ok.gif

nic mnie już nie zdziwi zlosnik.gif

ale ma skóre w bardzo dobeym stanie, więc zakładając że ktoś nie był na tyle narwany żeby kupić nową czy używaną skórzaną tapicerę przebieg może być realny ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Każdy sklep nawet na "wiosce" na obecną chwilę jak czegoś nie ma na półce rano (mowa o sprawach

> eksploatacyjnych) to w południe już ma to dostępne, bez względu czy to Gdańsk, Wawa,

> Kraków,Poznań czy Białystok...

Aha, teraz smile.gif Znaczy chcesz potwierdzić, czy zaprzeczyć mojemu twierdzeniu, że się poprawia?

> Bo jest i dalej nie wiesz o czym piszesz, ale pokażę Ci na obrazkach.

Ano nie jest - zestawy do Avensis Luk-a kupisz w podobnej cenie co do Passata (podałeś Luk).

> Nic nie wymyśliłem, każdy zdrowo myślący człowiek po zakupie auta używanego robi podstawowy pakiet

> startowy -rozrząd (jeśli na pasku), olej,

Tak, podstaowy. A gdzie tam dwumasa?

> ewentualnie jakieś pierdoły w zawieszeniu,

Pierdoły tak, ale podałeś amortyzatory. Co 200kkm?

> bo rzadko

> zdarza się auto używane bez żadnych usterek, bo przed samą sprzedażą nikt nie inwestuje.

Jak widzę to nie o pierdoły chodzi, ale o pólgeneralny. Dwumasy, amortyzatory, chłodnice, a miała być zwykła przeglądówka. W sumie dobrze się domyślałem wcześniej...

> Dobra do rzeczy, poświęciłem 5 min byś w końcu zamilkł z tymi swoimi wydumkami...

Tak, masz rację, znalazłeś droższy termostat. Może znajdziesz ceny klocków, tarcz, rozrządu?

Tylko może nie te z górnej półki IC (bo innych nie mają) bez rabatów itd.

> Daj już spokój

Spoko, robi się coraz zabawniej ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jasne że jako ciekawostkę, bo to auto dojeżdżał jakiś cymbał, albo było typowym wołem dopóki

> odpalało i koła nie odpadały to jeżdżono nim...Chodzi o to, że szacuneczek za stan licznika,

> ciekaw jestem tylko czy ori silnik,ale bardzo możliwe że tak.

> No właśnie nie wiem od czego to zależy...miałem P II 180 tyś nalotu i w sumie tylko przegub

> zmieniłem poza wymianami oleju i filtrów, siorka w albei 1.2 wsadziła przez jakieś 30-35 tyś

> km z 900zł, z czego połowa to regeneracja parownika i coś z elektryką instalki było. Ale znam

> też niezadowolonych klientów z fiata, ciężko mi to jakoś uzasadnić z czego może to wynikać.

aby nie było nie jestem wyznawca kultu VW ale raczej pragmatykiem u którego auto ma jezdzic a nie byc skarbonka...

co do punto, Wiesz u mnie worek sie lekko rozwiazał w okol 90-100 tys.:

-UPG, nagrzewnica, wycieraczki (mechanizm który sie rozłacza w fiatach) alternator, lampka podsufitki, zatarta klamka od pasazera, i inne pierdoły typu wiecznie cieknaca uszczelka pod pokr zaworów itd.

no mozna sie ostro zniesmaczyc wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz rację, nie ma co

> EDIT: ale zaraz, zaraz śmiejemy się nadal z Passata czy z Fiata już?

Wszyscy tutaj pitu pitu ale nikt nie brał pod uwagę ubezpieczenia samochodów zlosnik.gif

Fiata nie kradną więc nie ma zwyżek w AC a na takiego VW, Skode to są spore zwyżki w AC właśnie za to, że auta są w grupie podwyższonego ryzyka kradzieży,

i różnice cenowe przy sprzedaży są na niekorzyść niemca wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha, teraz Znaczy chcesz potwierdzić, czy zaprzeczyć mojemu twierdzeniu, że się poprawia?

Misiu pysiu, nawet jak dostajesz po oczach to do Ciebie nie dociera, więc takie rzucanie grochem o ścianę, Ty masz swoją rację, swój świat,swoje podziały kraju i swoje wydumki. Kręcisz najpierw czepiając się do pakietu startowego, potem jak wspomniałem o dwumasie że 30% droższy to wyskoczyłeś, że nie prawda, jak dostałeś obrazkami po oczach to twierdzisz, że sprzęgło to nie pakiet startowy itd screwy.gif Dodam tylko tyle, że eksploatacja auta to nie tylko płyny (te są cenowo jednakowe dla większości marek) a takie sprawy jak wymiana dwumasu w dieslu to kwestia czasu, zakładając że był robiony to czas 3-4 lata jazdy i znowu będzie do wymiany, więc jak najbardziej trzeba go wliczać do eksploatacji w nowoczesnym dieslu, tym bardziej jeśli jeździ się a nie tylko przygotowuje do sprzedaży jak to określiłeś wcześniej.

Nie pogrążaj się już i zakończ. Będzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszyscy tutaj pitu pitu ale nikt nie brał pod uwagę ubezpieczenia samochodów

> Fiata nie kradną więc nie ma zwyżek w AC a na takiego VW, Skode to są spore zwyżki w AC właśnie za

> to, że auta są w grupie podwyższonego ryzyka kradzieży,

> i różnice cenowe przy sprzedaży są na niekorzyść niemca

Czy 1200zł za pakiet OC AC NW i Assistance w 3 letnim pasku to tak dużo?Ciekawe ile za fiata by wyszło....za mareę płaciłem...1200zł hehe.gif tyle, że z 3 l wcześniej i w innej firmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> konserwatyzm wg. wszystkich to przeciez VW czyli VAG. (nie wazne czy Passat czy Golf itd.)

Oj nie, nie wszystkich smile.gif I tak naprawdę nie o konserwatyzm tu chodziło ok.gif

> a błyskotliwosc to Fiatopokrewne wytwory

W kwestii fiatopodobnych - chciałem chociaż żonę przekonać do 'taniego' toczydła, ale z Punto II to wręcz uciekła (osobiste wrażenia podobne, choć paszczur Multipla to super samochód). Gdybym miał wybierać Punto II/Polo to bez namysłu bym wziął Polo - tak, jestem pragmatykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skąd więc to uwielbienie wg. badań i na ulicach (bo jeździ tego na pęczki) i nienawiść na forum?

Wyjaśnienie jest zbyt proste, żeby w nie uwierzyć: ludzie posiadający VW zazwyczaj nie potrzebują zaglądać do internetu, żeby sprawdzić jak się coś naprawia. zlosnik.gif

Albo (wybrać co bardziej pasuje) nie są na tyle rozgarnięci, żeby korzystać z dobrodziejstw nowoczesnej technologii w postaci internetu. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Misiu pysiu, nawet jak dostajesz po oczach to do Ciebie nie dociera,

Widzisz, kombinujesz jak koń po górę smile.gif Szkoda, że w ten sposób, ale się do tego przyzwyczaiłem.

> pakiet startowy itd Dodam tylko tyle, że eksploatacja auta to nie tylko płyny (te są cenowo

> jednakowe dla większości marek) a takie sprawy jak wymiana dwumasu w dieslu to kwestia czasu,

To czemu nie chcesz mi podać ceny tej dwumasy tego samego producenta, co podałeś dla Passata?

Nie mieli na stanie? A gdzie ceny tarcz, klocków, rozrządu? Przecież pisałeś, że masz ceny z różnych hurtowni...

> Nie pogrążaj się już i zakończ. Będzie lepiej.

Spoko - pakiet startowy to się okazał półgeneralnym, z dwumasą, amortyzatorami, chłodnicą itd. hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszyscy tutaj pitu pitu ale nikt nie brał pod uwagę ubezpieczenia samochodów

Brał, brał, tylko może nie pisał.

> Fiata nie kradną więc nie ma zwyżek w AC a na takiego VW, Skode to są spore zwyżki w AC właśnie za

> to, że auta są w grupie podwyższonego ryzyka kradzieży,

Niestety w Mazowieckim wzrosło jakiś czas temu dość mocno ryzyko kradzieży pojazdów marki Toyota i jakoś mnie to specjalnie nie cieszy busted.gif

> i różnice cenowe przy sprzedaży są na niekorzyść niemca

Cóż począć - jak pojazd popularny to i takie efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzisz, kombinujesz jak koń po górę Szkoda, że w ten sposób, ale się do tego przyzwyczaiłem.

To właśnie Ty kombinujesz, nie podałeś żadnego argumentu poza swoimi przemyśleniami. Możesz mieć swoje zdanie, baaa możesz się nawet modlić do makaronu, ale nie na tym kąciku, tutaj pasowałoby mieć odrobinę wiedzy w temacie w którym zabiera się głos.

> To czemu nie chcesz mi podać ceny tej dwumasy tego samego producenta, co podałeś dla Passata?

Znajdź i podaj, Twoja kolej na wykazanie się, ja nie podałem z prostego powodu-o którym pisałem, wziąłem największego hurtownika polskiego i porównania robiłem z jednej www, oczywiście czepiłeś się do tego, że ic ma drogo etc, owszem ma drogo, ale przecież pułap % będzie zachowany w tańszych sklepach, i w IC najzwyczajniej nie ma Luka do tej wersji silnikowej toyki, tak samo nie ma asco do paska więc wziąłem porównywalny towar, przecież nie wydumalem sobie 4maxa dla paska i asco dla toyki...

> Nie mieli na stanie? A gdzie ceny tarcz, klocków, rozrządu? Przecież pisałeś, że masz ceny z

> różnych hurtowni...

Tu taj różnice nie będą aż tak duże więc jak chcesz to powklejaj, teraz chętnie ja pooglądam, z resztą już Ci napisałem wczoraj byś porównał części, potem podzwonił po warsztatach z wymianą i będziesz miał pogląd na sprawę skoro mi nie wierzysz-ja to sprawdziłem w rzeczywistości, Ty dywagujesz, to taka różnica mała w tej dyskusji.

> Spoko - pakiet startowy to się okazał półgeneralnym, z dwumasą, amortyzatorami, chłodnicą itd.

Ale dwumasa nie jest półgeneralnym remontem to raz, dwa-że rozmowa była dwuwątkowa-pakiet startowy, a drugi wątek to dwumas gdzie wyśmiałeś w swej niewiedzy różnicę procentową, którą rzuciłem z głowy, a jak się okazało jest sporo większa. Produkty które wkleiłem to na szybko przejrzałem aby były w miarę możliwości eksploatacyjne sprawy i tych samych producentów (dlaczego inne sprzęgło to podałem).

Acha i wklej mi tego Luka w podobnej cenie do tej toyoty...bo śmiem twierdzić, że będzie jeszcze droższe z 1500zł od tego aisina co podałem hehe.gif dlatego napisałem, nie pogrążaj się już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podaj kod pocztowy...

Nie ma znaczenia, bo wpływ mają też zniżki etc, ale chciałem tylko zaznaczyć, że nie ma wzwyżki na passaty, przynajmniej w tych firmach co brałem, więc pisząc że duża wzwyżka na ubezpieczenie to rozminięcie się z prawdą i kolejny mit. Wzwyżki te dotyczą zazwyczaj aut klasy premium-bmw,audi,mercedes. Niektóre firmy mają ze względu na statystyki kradzieżowe, ale to rzadziej, a wtedy np za accorda VII i VIII gen tez się dopłaca. Ale nie róbmy syfu z wątku o pasacie na wątek o ubezpieczeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To czemu nie chcesz mi podać ceny tej dwumasy tego samego producenta, co podałeś dla Passata?

> Nie mieli na stanie?

Masz i nie błaznuj już zlosnik.gif zsumować sobie potrafisz dwumas+sprzęgło, czy Ci policzyć?

6203947100_1369332056_thumb.jpg 9597712500_1369332056_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam takiej potrzeby.

Więc czasami warto komuś uwierzyć a nie durnowato się zapierać ok.gif wtedy nie wychodzi się w temacie na takiego co tylko gada dla gadania bez argumentów, jak widzisz kpl luka do toyki wychodzi prawie 4x tyle co do paska, a niestety każdego usera co dłużej użytkuje to czeka, już praktycznie się porobiło, że dwumasy są traktowane na porządku dziennym jako część eksploatacyjna i nie bez kozery producenci aut mają pięknie wyliczone na okolice 130-180 tyś (zakończenie gwarancji). Nowe auta są obliczone na konkretny przebieg i potem sukcesywnie poszczególne części mają być zmieniane, jak się przestało zbijać kasę na sprzedaży to się robi na serwisie.

I przepraszam Cię za Misia Pysia, poniosło mnie 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy 1200zł za pakiet OC AC NW i Assistance w 3 letnim pasku to tak dużo?Ciekawe ile za fiata by

> wyszło....za mareę płaciłem...1200zł tyle, że z 3 l wcześniej i w innej firmie.

A w jakiej firmie?

Jak to będzie PZU, WARTA, coś konkretnego to bardzo mało bym rzekł wink.gif ale też dużo zalezy od województwa w którym auto jest zarejestrowane wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>> Podaj kod pocztowy...

> Nie ma znaczenia,

Ma i nie opowiadaj bajek jak z eksploatacją i najwyższymi cenami z IC...

> bo wpływ mają też zniżki etc,

Ujemnych to jeszcze nie ma i '1200zł za pakiet OC AC NW i Assistance w 3 letnim pasku' to wspaniale się do całości dopasowuje... Nawet pakiety dealerskie nie są w stanie zejść tak nisko...

> premium-bmw,audi,mercedes. Niektóre firmy mają ze względu na statystyki kradzieżowe, ale to

> rzadziej,

Tak? A gdzie masz taką dobrą polisę? Bo wiesz, ja chętnie za 3 letniego paska tyle bym zapłacił i mam od lat maksimum zniżek w OC i AC.

> a wtedy np za accorda VII i VIII gen tez się dopłaca. Ale nie róbmy syfu z wątku o

> pasacie na wątek o ubezpieczeniach.

O syfie to tylko Ty piszesz - to jest część eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A w jakiej firmie?

> Jak to będzie PZU, WARTA, coś konkretnego to bardzo mało bym rzekł ale też dużo zalezy od

> województwa w którym auto jest zarejestrowane

Wiesz co, jedno auto miałem w Inter Risku a drugie w Compensie, ponaliczał mi agent jakieś różne zniżki za bezszkodowość, wiek, ubezpieczenie domu, coś tam jeszcze, generalnie ubezpieczenie nie wietrzyło mi kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz co, jedno auto miałem w Inter Risku a drugie w Compensie, ponaliczał mi agent jakieś różne

> zniżki za bezszkodowość, wiek, ubezpieczenie domu, coś tam jeszcze, generalnie ubezpieczenie

> nie wietrzyło mi kieszeni.

No to dziwne, bo ja za 3 letnie Punto płaciłem coś koło 1300zł a też miałem full zniżki tylko, że w PZU, a kod pocztowy ma bardzo duże znaczenie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma i nie opowiadaj bajek jak z eksploatacją i najwyższymi cenami z IC...

Zawzięty jesteś hehe.gif ile razy mam Ci jeszcze napisać dlaczego wybrałem IC?

Tą podobną cenę LUKa do toyoty w stosunku do passata masz nie z IC-też jakiś problem? hehe.gif

> Ujemnych to jeszcze nie ma i '1200zł za pakiet OC AC NW i Assistance w 3 letnim pasku' to wspaniale

> się do całości dopasowuje... Nawet pakiety dealerskie nie są w stanie zejść tak nisko...

A kto powiedział, że pakiety dealerskie są tanie???Uważam, że wręcz przeciwnie-na nich też się zarabia sporo, bo większość ludzi je bierze z nowym autem.

> Tak? A gdzie masz taką dobrą polisę? Bo wiesz, ja chętnie za 3 letniego paska tyle bym zapłacił i

> mam od lat maksimum zniżek w OC i AC.

Napisałem powyżej hehe.gif

> O syfie to tylko Ty piszesz - to jest część eksploatacji.

Kręć kolejnego bata na siebie hahaha.gifrotfl.gif tylko niech kto inny Cię sprowadza na Ziemię, ja pasuję i nie zamierzam Cię już uświadamiać, bo nauka kosztuje, a i tak już lekcję darmową dostałeś (pokory). Wczoraj był moment, abyś załapał że nie masz racji i dał sobie spokój, ale drążyłeś dalej, by wyjść na gołosłownego wydumaka, ale jak widać nie poddajesz się. Twardy chłopak. Z mojej strony już był szach mat, więcej nie mam ochoty z Tobą prowadzić polemiki, koledze wyżej odpisałem nt ubezpieczalni. Obecnie płacę samo OC i wynosi mnie bodajże 294zł/rok. Też możesz zanegować. skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Więc czasami warto komuś uwierzyć a nie durnowato się zapierać

Komuś być może tak (i to nie jednej osobie i najlepiej wyciągnąć 'średnią'), ale to nie Ty jesteś tą osobą. Dzięki temu spokojnie eksploatuję sobie kolejne samochody i jakoś nie mam z tym problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawzięty jesteś ile razy mam Ci jeszcze napisać dlaczego wybrałem IC?

Nie interesuje mnie IC - dawaj kod pocztowy do opisywanego ubezpieczenia.

> A kto powiedział, że pakiety dealerskie są tanie???

Nie wiesz o czym piszesz.

> Uważam, że wręcz przeciwnie-na nich też się

> zarabia sporo, bo większość ludzi je bierze z nowym autem.

Jasne, do 12 lat :>

> Napisałem powyżej

A, to tak jak z resztą...

> mojej strony już był szach mat,

Nie, to raczej była 'fura' zlosnik.gif

Fajnie jest hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Komuś być może tak (i to nie jednej osobie i najlepiej wyciągnąć 'średnią'), ale to nie Ty jesteś

> tą osobą. Dzięki temu spokojnie eksploatuję sobie kolejne samochody i jakoś nie mam z tym

> problemów.

Widzisz, mi możesz nie wierzyć, masz takie prawo, ale Twój tok myślenia jest taki, że to 100% sklepów w sieci kłamie, a Ty jedyny masz rację, dlatego po wyciągnięciu średniej wychodzi dalej, że nie masz racji, ale brniesz ostro hehe.gif

Pokaż no ten zestaw LUKa do toyoty w cenie podobnej do paska, tak jak twierdziłeś, ja pokazałem, więc żeby było, że masz argumenty, a nie jesteś kolejnym pianobijcą.

Zaraz po tym ja wkleję kod pocztowy, bo póki co nie widzę żadnego powodu by cokolwiek Ci pokazywać czy udowadniać, jedna sprawa wystarczy póki co by stwierdzić, że jesteś zielony jak limonka w tym temacie 275123014-zielony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzisz, mi możesz nie wierzyć, masz takie prawo, ale Twój tok myślenia jest taki, że to 100%

> sklepów w sieci kłamie,

Twoje sugestie są zabawne - niczego takiego nie twierdziłem. Ja za Twoje imaginacje nie odpowiadam.

Baw się dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Twoje sugestie są zabawne - niczego takiego nie twierdziłem. Ja za Twoje imaginacje nie odpowiadam.

> Baw się dobrze.

To jak tam ten Luk do toyki?Zabawny to Ty jesteś, wręcz śmieszny dlatego dawno już pisałem że pora skończyć. Argumentów brak a więc uprawiasz pianobicie banana-wave.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to dziwne, bo ja za 3 letnie Punto płaciłem coś koło 1300zł a też miałem full zniżki tylko, że w

> PZU, a kod pocztowy ma bardzo duże znaczenie

Raczej się nie dowiemy, jakim cudem za 3 letniego Passata OC+AC+NNW z max zniżek da się płacić 1300zł rocznie w Polsce. Ja już długo żyję, oprócz maksymalnych zniżek miałem jakieś rabaty za inne ubezpieczenia (mieszkanie, dom, pies itd.) i jakoś tak wyjść nie chciało nawet z dużym przybliżeniem.

O mazowieckim to nawet przez grzeczność nie wspominam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.