jimbo22 Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Podsumowując kandydatów: > 1) Suzuki Bandit 600 > 2) Yamaha Fazer FZS 600 > 3) Kawasaki ZR7 > Chciałem początkowo moto z okrągłym reflektorem z przodu ale Yamaha też mi się podoba Ładne moto > Jeszcze jakieś propozycje? A gdzie SV650 N? Ja będę nalegał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > A gdzie SV650 N? Ja będę nalegał uzupełnione wygląda jak duży GS 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > uzupełnione > wygląda jak duży GS 500 i też dwa gorcki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Fazer FZS 600.Po sezonie nie będzie ci brakować mocy .za 6 kpln da rade wyrwać bezproblemowo > rocznik 2000 Brat ma. Fajna maszynka; mocy dość. Jest mały minus- kanapa. Ponoć na dłuższych trasach staje się bardzo odczuwalna. Pomóc ma zrobiona kanapa u tapicera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Podsumowując kandydatów: > 1) Suzuki Bandit 600 > 2) Yamaha Fazer FZS 600 > 3) Kawasaki ZR7 > 4) Suzuki SV650 N (mały GS500 ) > Chciałem początkowo moto z okrągłym reflektorem z przodu ale Yamaha też mi się podoba Ładne moto > Jeszcze jakieś propozycje? Versys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > moto. Zadne R4 nie wywoływało takich wrażeń z jazdy... Kumpel u mnie trzyma swoją SV650. Najeździliśmy się sporo, szukając GSF 600/SV650. Dla mnie, SV jest za niskie. Jakieś małe. Kumpel sam przyznał, że za duży jestem. SV650 od 100-180 idzie na najwyższym biegu odrobinkę lepiej jak Bandit. Potem Bandit zaczyna się budzić, a SV się kończy Bandit na prostej troszkę szybszy, porównując moją N, do SV w S. Spróbuj jazdy Yamahą R6.... zmienisz zdanie o R4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 Skup się na tych: > 1) Suzuki Bandit 600 > 2) Yamaha Fazer FZS 600 Jeździłem jednym i drugim. Fazer poręczniejszy, żwawszy. Dziorek fajniej wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Kumpel u mnie trzyma swoją SV650. Najeździliśmy się sporo, szukając GSF 600/SV650. Dla mnie, SV > jest za niskie. Jakieś małe. Kumpel sam przyznał, że za duży jestem. kanapa jest na 800mm, bandit chyba 820 mm - niewielka różnica. > SV650 od 100-180 idzie na najwyższym biegu odrobinkę lepiej jak Bandit. Potem Bandit zaczyna się > budzić, a SV się kończy > Bandit na prostej troszkę szybszy, porównując moją N, do SV w S. co to kogo to są entry level modele - tego typu prędkości nie ma sensu porównywać. powyżej 150 i tak nie latasz nakedem (ten tylko wchodzi w grę, ze względu na wzrost kierownika vs pozycja za kierownicą w Sce). > Spróbuj jazdy Yamahą R6.... zmienisz zdanie o R4 nie zmienie sportem jezdzilem - dziekuje. garba nie chcę wywoływać, sam się zrobi na starość... poczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > kanapa jest na 800mm, bandit chyba 820 mm - niewielka różnica. S były niższe, N- wyższe. Różnica wynosiła właśnie coś kole 20mm. Przy 190cm nie ma to znaczenia. Przy 170-180 już powoli nabiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Skup się na tych: > Jeździłem jednym i drugim. > Fazer poręczniejszy, żwawszy. Dziorek fajniej wygląda. najważniejsze w tej chwili to wybór względem pozycji na moto i mojego wzrostu co z tego, że moto prowadzi się świetnie skoro nie będę mógł zając wygodnej pozycji bo motor będzie za mały.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 Według mnie: - Fazer 600 - SV 650 na gaźnikach niestety, na wtrysk troszkę za mało - Bandit 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > najważniejsze w tej chwili to wybór względem pozycji na moto i mojego wzrostu > co z tego, że moto prowadzi się świetnie skoro nie będę mógł zając wygodnej pozycji bo motor będzie > za mały.. bez przesady z tym wzrostem, na gs`ie chciałeś śmigać a boisz sie fazera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > kanapa jest na 800mm, bandit chyba 820 mm - niewielka różnica. Niby niewielka, ale może się okazać, że np. Bandit jest sporo szerszy i już będzie zupełnie inaczej się siedziało. Hornet ma np. 790 mm a dla mnie była duża różnica pomiędzy Hondą a Suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > Niby niewielka, ale może się okazać, że np. Bandit jest sporo szerszy i już będzie zupełnie inaczej > się siedziało. Hornet ma np. 790 mm a dla mnie była duża różnica pomiędzy Hondą a Suzuki ale to nie jest kwestia okazywania. autor ma ponad 190 cm. na każdej rozważanej maszynie stanie obiema nogami na całej stopie. bandit przy tym vs SV jest IMHO mniej wygodny. wlasnie ma cos nie tak z kanapą i ramą która spod niej wyłazi. wysokość siedziska nie ma tu znaczenia, bardziej należy zwrocic uwage na ugięcie kolan i pozycję podnóżków. a do tego trzeba usiąść live, a nie gdybać na forum hornet odpada - za mały, i tak jak w fazerze - przy tym wzroscie kolana nie zmieszczą się w wycięciach do baku - ale tez najlepiej usiąść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 > ale to nie jest kwestia okazywania. autor ma ponad 190 cm. na każdej rozważanej maszynie stanie > obiema nogami na całej stopie. > bandit przy tym vs SV jest IMHO mniej wygodny. wlasnie ma cos nie tak z kanapą i ramą która spod > niej wyłazi. wysokość siedziska nie ma tu znaczenia, bardziej należy zwrocic uwage na ugięcie > kolan i pozycję podnóżków. a do tego trzeba usiąść live, a nie gdybać na forum Do tego właśnie zmierzam, najlepiej samemu usiąść na każdej maszynie i sprawdzić jak się siedzi, bo same suche fakty niewiele powiedzą Aczkolwiek są pewne aspekty, które wyjdą dopiero w dłuższej eksploatacji, np. na początku może się wydawać, że wszystko jest w porządku, a po dłuższej jeździe załóżmy zaczną boleć plecy. Jednak motocykl trzeba wybrać taki żeby dobrze się na nim czuć, bo tu niestety nie ma takich regulacji jak w samochodzie > hornet odpada - za mały, i tak jak w fazerze - przy tym wzroscie kolana nie zmieszczą się w > wycięciach do baku - ale tez najlepiej usiąść. Dlatego ja Horneta nie proponowałem, jedynie posłużył tu za przykład. Ja się na niego zdecydowałem właśnie ze względu na to, że jest mniejszy, mi pasował w sam raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.