mortin7669 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 A tak na serio to sprawa nie jest poważna Na rurce która wchodzi lub wychodzi do/z nagrzewnicy kapie ciecz chłodząca, przez co ubywa mi jej Rozebrałem cały ten plastik na środku między siedzeniami i doszedłem do osłony nagrzewnicy. Zdemontowałem ją i zauważyłem, że kapie ciecz. Moje pytanie brzmi: jakie uszczelki kupić? i prosił bym o ewentualne wskazówki w sprawie wymiany i koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Wyciągasz druciane zawleczki, lub rozpinasz plastikowy kołnierz (w zależności od wersji) i wyciągasz rurkę. Wymieniasz o-ring i składasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > O-ring 18 43 150. > Wyciągasz druciane zawleczki, lub rozpinasz plastikowy kołnierz (w zależności od wersji) i > wyciągasz rurkę. Wymieniasz o-ring i składasz. > Koszt o-ringa w ASO - 4zł. Wymienić od razu w obydwu rurkach ? ile oringów trzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Wymienić od razu w obydwu rurkach ? ile oringów trzeba ? a chcesz drugi raz to samo robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > a chcesz drugi raz to samo robić? drugi już napweno nie będzie ciekl - przecież to igła była, nie pamiętasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > drugi już napweno nie będzie ciekl - przecież to igła była, nie pamiętasz Ty się nie śmiej bo lepiej to niź głowica. koszt max 10 zł a planowanie głowicy itp to masakra. Na razie ciesze się ze to tylko pierdoły 2 wystarczą na 2 rurki? Przy okazji jak będę spuszczać ciecz chłodzącą (nie wiem co to było, ale dolewałem wody bo uciekało ) chce nalać nowiutkiego, pachnącego, czyściutkiego płynu do chłodnic ile litrów wchodzi do X20dtl ? 5 L starczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Na > razie ciesze się ze to tylko pierdoły Miało być w zbiorczym wątku, który sam założyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 2 o-ringi wystarcza. Suchy układ ma pojemność ok 7.9L, ale raczej wszystkiego nie spuścisz, więc pewnie 6L starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 No to teraz możesz zapodać pompkę o jakiej rozmawialiśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > No to teraz możesz zapodać pompkę o jakiej rozmawialiśmy Próbowałem się z Tobą skontaktować, ale milczałeś . Chciałem byś mi pomógł wybrać pompkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Mógł bym prosić o wymiary oringu ? bo trochę nie po drodze mi do ASO za taką pierdółką Do klimatyzacji są takie same oringi ? bo będę wymieniać chłodnicę klimatyzacji i tam też będę potrzebował oringów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Wiadomość skasowana przez Orochimaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > 22,5x15,5x3,5. Do chłodnicy klimatyzacji przychodzą identyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > będę wymieniać chłodnicę klimatyzacji Nie będzie prościej jak napiszesz czego nie będziesz musiał wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Nie będzie prościej jak napiszesz czego nie będziesz musiał wymieniać? Nie będę wymieniać gumowych dywaników gdyż są oryginalne i dopasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Nie będzie prościej jak napiszesz czego nie będziesz musiał wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Zapomnij o tamtych numerach i wymiarach, to było dla Astry F Oringi do nagrzewnicy są w zależności od jej producenta: Delphi 68 45 675 Behr 18 45 994 Wymiarów nie znam, albo nie chce mi się szukać. Odnośnie parownika, zapytaj w wątku o klimie, żeby był porządek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Nie będę wymieniać gumowych dywaników gdyż są oryginalne i dopasowane pamietaj, że masz spisywać wydatki i kiedys sie nimi pochwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Nie będę wymieniać gumowych dywaników gdyż są oryginalne i dopasowane A nie masz ich już przetartych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Nagrzewnica wyjęta wystarczy założyć nowe 4 o-ringi, 2 przed elektrozaworem i 2 za elektrozaworem przy okazji będę poprawiać fabrykę czyli ulepszę silniczek obiegu wewnętrznego korzystając z tego poradnika http://astraklub.sarnet.pl/viewtopic.php...e1b9969de9401fd Krańcówki kupione 1 zł za sztukę, diody tez 40 gr za sztukę mam nadzieje, że 3 A (amperowe) wystarczą. Musze tylko odebrać części i biorę się za zabawę. Według twórcy manuala, użył on 1 A diody więc 3 A wystarczy w zupełności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Obejrzyj elektrozawór nagrzewnicy, czasem potrafi się zaciąć, możesz go rozkręcić i obejrzeć czy dwie zębatki dobrze się zazębiają. Często gdy tak nie jest to słychać terkotanie. Co do silniczka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego to nie interesowałem się tym, bardzo rzadko zamykam obieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Obejrzyj elektrozawór nagrzewnicy, czasem potrafi się zaciąć, możesz go rozkręcić i obejrzeć czy > dwie zębatki dobrze się zazębiają. Często gdy tak nie jest to słychać terkotanie. > Co do silniczka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego to nie interesowałem się tym, bardzo rzadko > zamykam obieg. Obejrzę bo mam nagrzewnice wymontowaną razem z zaworkiem. To że nie włączasz obiegu to nie znaczy, że silnik nie chodzi niestety cały czas prąd dostaje co jest głupim rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > ulepszę silniczek obiegu wewnętrznego korzystając z tego poradnika > http://astraklub.sarnet.pl/viewtopic.php...e1b9969de9401fd Widzę, że MÓJ patent z 2006 roku, opublikowany na naszym forum w 2007 roku: klik1 i klik2 pojawia się po 6-ciu latach na innych forach jako własny pomysł... Jakiś geniusz zrobił fotomanual z przecięcia kabelka i wstawienia 4 elementów i nawet film nakręcił, żenada... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Widzę, że MÓJ patent z 2006 roku, opublikowany na naszym forum w 2007 roku: klik1 i klik2 pojawia > się po 6-ciu latach na innych forach jako własny pomysł... > Jakiś geniusz zrobił fotomanual z przecięcia kabelka i wstawienia 4 elementów i nawet film > nakręcił, żenada... > Pozdr. Oj nie miałem pojęcia, że to Twój manual, co nie zmienia faktu, że wykorzystam ten pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > wykorzystam ten pomysł Po to go opublikowałem, żeby wykorzystywać, a nie publikować jako własny. PS. Nie rozbieraj tego silniczka - wystarczy układ diody/krańcówki wstawić w przecięty którykolwiek z przewodów idących do silniczka - mniej roboty. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Po to go opublikowałem, żeby wykorzystywać, a nie publikować jako własny. > PS. Nie rozbieraj tego silniczka - wystarczy układ diody/krańcówki wstawić w przecięty którykolwiek > z przewodów idących do silniczka - mniej roboty. > Pozdr. Tu się nie zgodzę. Silnik musiałem rozebrać gdyż magnes się odkleił to po pierwsze po drugie musiałem dać podkładkę bo uzwojenie tarło o obudowę i silniczek się zacinał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Silnik musiałem rozebrać gdyż magnes się odkleił To silniczek też był zepsuty????? Myślałem, że profilaktycznie usprawniasz... No, tos kupił auto, w którym mało co działa... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 18 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > To silniczek też był zepsuty????? Myślałem, że profilaktycznie usprawniasz... No, tos kupił auto, w > którym mało co działa... > Pozdr. Co jak co, ale chyba logicznie, że ciągle wzbudzony silnik nie pochodzi 20 lat -.- więc to, że akurat magnesy się odkleiły to raczej niczyja wina tylko konstruktora. a rozbierając nagrzewnicę, przy okazji się za to zabrałem. Takie pierdoły to jest pikuś. To sobie sam mogę naprawić. Z mechaniką już gorzej. Ale puki co nie mam problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > No, tos kupił auto, w którym mało co działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 jedno zdanie a jak wiele zawiela treści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > Tu się nie zgodzę. Silnik musiałem rozebrać gdyż magnes się odkleił to po pierwsze po drugie > musiałem dać podkładkę bo uzwojenie tarło o obudowę i silniczek się zacinał. Zrobiłbys lepiej jakis manual jak rozebrac ten silniczek i co tam niby naprawic . Bo ostatnio i mnie dopadła awaria tego silniczka i sie zacina w najmniej oczekiwanym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > No, tos kupił auto, w > którym mało co działa... > Pozdr. Dywaniki ma dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 18 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > Zrobiłbys lepiej jakis manual jak rozebrac ten silniczek i co tam niby naprawic . Bo ostatnio i > mnie dopadła awaria tego silniczka i sie zacina w najmniej oczekiwanym momencie Manuala nie zrobię bo już za późno ale mogę Ci opisać co ja zrobiłem zapraszam na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > Manuala nie zrobię bo już za późno ale mogę Ci opisać co ja zrobiłem zapraszam na pw Nieładnie się nie podzielić. PW chyba nie do tego służy? Ideą forum jest dawać coś od siebie i korzystać z wiedzy przekazanej przez innych. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > Nieładnie się nie podzielić. PW chyba nie do tego służy? > Pozdr. nie zapoznał się z regulaminem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Nieładnie się nie podzielić. PW chyba nie do tego służy? > Pozdr. Może się obraził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > Może się obraził Nie ma czasu na forum, remontuje igłę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jack63 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Mnie namawiał do stworzenia manuala o EGR, a sam swoje "dokonania" ukrywa ... Nie ma jak nowoczesne koleżeństwo i bezinteresowność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 Dajcie chłopakowi chwilę wytchnienia, może czeka aż nadejdzie wena twórcza i wtedy trzaśnie Wam manual z budowy Astry G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2013 > może czeka aż nadejdzie wena twórcza i wtedy trzaśnie Wam > manual z budowy Astry G To by dopiero było coś Panowie, zaczynamy schodzić poniżej 99% techniki. Jak tak dalej pójdzie, trzeba będzie zrobić promocję na [Orochimaru] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi