Skocz do zawartości

Tracę ciecz chłodzącą!


mortin7669

Rekomendowane odpowiedzi

A tak na serio to sprawa nie jest poważna smile.gif Na rurce która wchodzi lub wychodzi do/z nagrzewnicy kapie ciecz chłodząca, przez co ubywa mi jej 270751858-jezyk.gif Rozebrałem cały ten plastik na środku między siedzeniami i doszedłem do osłony nagrzewnicy. Zdemontowałem ją i zauważyłem, że kapie ciecz. Moje pytanie brzmi: jakie uszczelki kupić? i prosił bym o ewentualne wskazówki w sprawie wymiany i koszty smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O-ring 18 43 150.

> Wyciągasz druciane zawleczki, lub rozpinasz plastikowy kołnierz (w zależności od wersji) i

> wyciągasz rurkę. Wymieniasz o-ring i składasz.

> Koszt o-ringa w ASO - 4zł.

Wymienić od razu w obydwu rurkach ? ile oringów trzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> drugi już napweno nie będzie ciekl - przecież to igła była, nie pamiętasz

Ty się nie śmiej bo lepiej to niź głowica. koszt max 10 zł a planowanie głowicy itp to masakra. Na razie ciesze się ze to tylko pierdoły wink.gif

2 wystarczą na 2 rurki? Przy okazji jak będę spuszczać ciecz chłodzącą (nie wiem co to było, ale dolewałem wody bo uciekało ) chce nalać nowiutkiego, pachnącego, czyściutkiego płynu do chłodnic grinser006.gif ile litrów wchodzi do X20dtl ? 5 L starczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł bym prosić o wymiary oringu ? bo trochę nie po drodze mi do ASO za taką pierdółką 270751858-jezyk.gif Do klimatyzacji są takie same oringi ? bo będę wymieniać chłodnicę klimatyzacji i tam też będę potrzebował oringów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnij o tamtych numerach i wymiarach, to było dla Astry F sciana.giffacepalm%5B1%5D.gif

Oringi do nagrzewnicy są w zależności od jej producenta:

Delphi 68 45 675

Behr 18 45 994

Wymiarów nie znam, albo nie chce mi się szukać.

Odnośnie parownika, zapytaj w wątku o klimie, żeby był porządek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnica wyjęta wystarczy założyć nowe 4 o-ringi, 2 przed elektrozaworem i 2 za elektrozaworem przy okazji będę poprawiać fabrykę czyli ulepszę silniczek obiegu wewnętrznego korzystając z tego poradnika

http://astraklub.sarnet.pl/viewtopic.php...e1b9969de9401fd

Krańcówki kupione 1 zł za sztukę, diody tez 40 gr za sztukę mam nadzieje, że 3 A (amperowe) wystarczą. Musze tylko odebrać części i biorę się za zabawę.

Według twórcy manuala, użył on 1 A diody więc 3 A wystarczy w zupełności smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj elektrozawór nagrzewnicy, czasem potrafi się zaciąć, możesz go rozkręcić i obejrzeć czy dwie zębatki dobrze się zazębiają. Często gdy tak nie jest to słychać terkotanie.

Co do silniczka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego to nie interesowałem się tym, bardzo rzadko zamykam obieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obejrzyj elektrozawór nagrzewnicy, czasem potrafi się zaciąć, możesz go rozkręcić i obejrzeć czy

> dwie zębatki dobrze się zazębiają. Często gdy tak nie jest to słychać terkotanie.

> Co do silniczka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego to nie interesowałem się tym, bardzo rzadko

> zamykam obieg.

Obejrzę bo mam nagrzewnice wymontowaną razem z zaworkiem. To że nie włączasz obiegu to nie znaczy, że silnik nie chodzi smile.gif niestety cały czas prąd dostaje co jest głupim rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ulepszę silniczek obiegu wewnętrznego korzystając z tego poradnika

> http://astraklub.sarnet.pl/viewtopic.php...e1b9969de9401fd

Widzę, że MÓJ patent z 2006 roku, opublikowany na naszym forum w 2007 roku: klik1 i klik2 pojawia się po 6-ciu latach na innych forach jako własny pomysł...

Jakiś geniusz zrobił fotomanual z przecięcia kabelka i wstawienia 4 elementów i nawet film nakręcił, żenada... horse.gif

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzę, że MÓJ patent z 2006 roku, opublikowany na naszym forum w 2007 roku: klik1 i klik2 pojawia

> się po 6-ciu latach na innych forach jako własny pomysł...

> Jakiś geniusz zrobił fotomanual z przecięcia kabelka i wstawienia 4 elementów i nawet film

> nakręcił, żenada...

> Pozdr.

Oj nie miałem pojęcia, że to Twój manual, co nie zmienia faktu, że wykorzystam ten pomysł smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wykorzystam ten pomysł

Po to go opublikowałem, żeby wykorzystywać, a nie publikować jako własny.

PS. Nie rozbieraj tego silniczka - wystarczy układ diody/krańcówki wstawić w przecięty którykolwiek z przewodów idących do silniczka - mniej roboty.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po to go opublikowałem, żeby wykorzystywać, a nie publikować jako własny.

> PS. Nie rozbieraj tego silniczka - wystarczy układ diody/krańcówki wstawić w przecięty którykolwiek

> z przewodów idących do silniczka - mniej roboty.

> Pozdr.

Tu się nie zgodzę. Silnik musiałem rozebrać gdyż magnes się odkleił to po pierwsze po drugie musiałem dać podkładkę bo uzwojenie tarło o obudowę i silniczek się zacinał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To silniczek też był zepsuty????? Myślałem, że profilaktycznie usprawniasz... No, tos kupił auto, w

> którym mało co działa...

> Pozdr.

Co jak co, ale chyba logicznie, że ciągle wzbudzony silnik nie pochodzi 20 lat -.- więc to, że akurat magnesy się odkleiły to raczej niczyja wina tylko konstruktora. a rozbierając nagrzewnicę, przy okazji się za to zabrałem. Takie pierdoły to jest pikuś. To sobie sam mogę naprawić. Z mechaniką już gorzej. Ale puki co nie mam problemów smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tu się nie zgodzę. Silnik musiałem rozebrać gdyż magnes się odkleił to po pierwsze po drugie

> musiałem dać podkładkę bo uzwojenie tarło o obudowę i silniczek się zacinał.

Zrobiłbys lepiej jakis manual jak rozebrac ten silniczek i co tam niby naprawic zlosnik.gif. Bo ostatnio i mnie dopadła awaria tego silniczka i sie zacina w najmniej oczekiwanym momencie tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobiłbys lepiej jakis manual jak rozebrac ten silniczek i co tam niby naprawic . Bo ostatnio i

> mnie dopadła awaria tego silniczka i sie zacina w najmniej oczekiwanym momencie

Manuala nie zrobię bo już za późno ale mogę Ci opisać co ja zrobiłem smile.gif zapraszam na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może czeka aż nadejdzie wena twórcza i wtedy trzaśnie Wam

> manual z budowy Astry G

To by dopiero było coś zlosnik.gif

Panowie, zaczynamy schodzić poniżej 99% techniki.

Jak tak dalej pójdzie, trzeba będzie zrobić promocję na yay.gif

[Orochimaru]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.