harnas81 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Witam, jak w temacie poszukuję auta do 50 000 zł brutto. Interesuje mnie leasing takiego autka. Założenia: - przebieg roczny 12-16 tys. - silnik - benzyna/ewentualnie LPG - rok - min. 2009 - moc - min 145KM - max wyposażenie - min. segment C - dość cichy w środku Na myśl mi przychodzi: - Saab 93 (175-200KM) - Citroen C5 (140KM) - Mondeo (220KM) - Mazda 6 (147KM) - Mitshubishi Lancer (143KM) wersja max INTENSE - Nissan Qashqai (140KM) - Chevrolet Cruze (140KM) LT+/LTZ Co polecacie? Z góry dziękuję za radę .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Co polecacie? > Z góry dziękuję za radę .... Zauwazyles, ze ponad polowa Twoich typow nie spelnia jednego z warunkow - min. 145KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Zauwazyles, ze ponad polowa Twoich typow nie spelnia jednego z warunkow - min. 145KM? ok niech będzie min. 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Nowe z salonu, doloz z 8k i bierz cruza. W leasingu tego nie odczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Nowe z salonu, doloz z 8k i bierz cruza. W leasingu tego nie odczujesz. Ale będzie to "podstawowa" wersja .... a jak mam brać to chciałbym full wypas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Ale będzie to "podstawowa" wersja .... a jak mam brać to chciałbym full wypas Wypas-srypas - weźmiesz nówkę, dostaniesz lepsze finansowanie i gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Ale będzie to "podstawowa" wersja .... a jak mam brać to chciałbym full wypas Jak poszperasz, to jeszcze znajdziesz mocniej wypasiony z 2012 r. w cenie w okolicy 50kzł. No i pamiętaj - 140KM z wolnossącego silnika ledwo odpycha auto, które waży prawie 1,5t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Jak poszperasz, to jeszcze znajdziesz mocniej wypasiony z 2012 r. w cenie w okolicy 50kzł. > No i pamiętaj - 140KM z wolnossącego silnika ledwo odpycha auto, które waży prawie 1,5t Tak zdaję z tego sobie sprawę ze 140 kucyków to nie jest zbyt dużo .... choć teraz mam 147 i jest ok ale wiem też ze silnik silnikowi nie równy Najchętniej wziąłbym coś w okolicach 170-200KM ale w tym budżecie będzie chyba ciężko? Mazda jak i C5 są cięższe i ich moc ok 150KM tez nie będzie chyba zbyt satysfakcjonująca? Czyli wracając do sedna sprawy sugerujecie ze z tej listy najlepszym wyborem byłby Cruze? A co z Lancerem? Jak jego silnik? Jak z głośnością w kabinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Tak zdaję z tego sobie sprawę ze 140 kucyków to nie jest zbyt dużo .... choć teraz mam 147 i jest > ok ale wiem też ze silnik silnikowi nie równy Najchętniej wziąłbym coś w okolicach 170-200KM > ale w tym budżecie będzie chyba ciężko? Mazda jak i C5 są cięższe i ich moc ok 150KM tez nie > będzie chyba zbyt satysfakcjonująca? Czyli wracając do sedna sprawy sugerujecie ze z tej listy > najlepszym wyborem byłby Cruze? A co z Lancerem? Jak jego silnik? Jak z głośnością w kabinie? Lancera nie znam. Cruze 1,8 jeżdżę Pójdź do jednego, drugiego salonu. Popytaj o warunki, zrób jazdę próbną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Ovtavia 1,8TSI, moim zdaniem (a mam ten silnik w Yeti) świtnie to będzie jeździć, a przy tych przebiegach które planujesz LPG i tak nie ma sensu (bo do TSI go raczej nie założysz). Spokojnie za 50kzł znajdziesz auto 2010-2011 z ładnym wyposażeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Lancera nie znam. > Cruze 1,8 jeżdżę > Pójdź do jednego, drugiego salonu. Popytaj o warunki, zrób jazdę próbną. I jak wrażenia z jazdy 1.8 140KM - jakie wyposażenie posiadasz - wersja sedan czy kombi? Czy te 140KM wystarczają do codziennej jazdy Jak eksploatacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > I jak wrażenia z jazdy 1.8 140KM - jakie wyposażenie posiadasz - wersja sedan czy kombi? Czy te > 140KM wystarczają do codziennej jazdy Jak eksploatacja? Ja mam 5 drzwi - auto ma 4,5m długości i spory bagażnik, mi wystarczy. Wersja tylko LT, ale rok modelowy 2013, więc jest przyzwoicie - 6 poduszek, 4 szyby el., tempomat, światła p.mgnielne, czujniki cofania, itp. Zawiecha sztywno zestrojona, fotele twarde, ale z dobrym trzymaniem bocznym. Aby poprawić komfort, zszedłem z ciśnieniem w oponach do 2,1. Śr. spalanie mam na poziomie 8,3l/100km. Przyspieszenie na poziomie 11s do 100km/h nie powala, ale gdy zredukować bieg do 3, da się sprawnie ciężarówkę wyprzedzić - silnik lubi wysokie obroty. Znów, aby oszczędnie jeździć, trzeba muskać pedał gazu i zmieniać biegi gdy zapali się lampka SHIFT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Lancera nie znam. > Cruze 1,8 jeżdżę > Pójdź do jednego, drugiego salonu. Popytaj o warunki, zrób jazdę próbną. Ja bym pooglądał tego: http://otomoto.pl/chevrolet-cruze-C29248006.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Ovtavia 1,8TSI, moim zdaniem (a mam ten silnik w Yeti) świtnie to będzie jeździć, a przy tych > przebiegach które planujesz LPG i tak nie ma sensu (bo do TSI go raczej nie założysz). > Spokojnie za 50kzł znajdziesz auto 2010-2011 z ładnym wyposażeniem. Chyba nie lubisz za bardzo Kolegi, skoro polecasz 1.8tsi z 2010 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Ja bym pooglądał tego: > http://otomoto.pl/chevrolet-cruze-C29248006.html A co z VATem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > A co z VATem? Wawrosz to bielski diler Chevroleta. Zakładam że wystawi fakturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Ale będzie to "podstawowa" wersja .... a jak mam brać to chciałbym full wypas Dilerzy maja fajne opcje finansowania. W leasing to bym w zyciu starego grata nei wzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Tak zdaję z tego sobie sprawę ze 140 kucyków to nie jest zbyt dużo .... choć teraz mam 147 i jest > ok ale wiem też ze silnik silnikowi nie równy Najchętniej wziąłbym coś w okolicach 170-200KM > ale w tym budżecie będzie chyba ciężko? Mazda jak i C5 są cięższe i ich moc ok 150KM tez nie > będzie chyba zbyt satysfakcjonująca? Czyli wracając do sedna sprawy sugerujecie ze z tej listy > najlepszym wyborem byłby Cruze? A co z Lancerem? Jak jego silnik? Jak z głośnością w kabinie? Lancer z jego 1.8 traca myszka w porownaniu do 1.8 cruza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Ja mam 5 drzwi - auto ma 4,5m długości i spory bagażnik, mi wystarczy. > Wersja tylko LT, ale rok modelowy 2013, więc jest przyzwoicie - 6 poduszek, 4 szyby el., tempomat, > światła p.mgnielne, czujniki cofania, itp. > Zawiecha sztywno zestrojona, fotele twarde, ale z dobrym trzymaniem bocznym. Aby poprawić komfort, > zszedłem z ciśnieniem w oponach do 2,1. > Śr. spalanie mam na poziomie 8,3l/100km. > Przyspieszenie na poziomie 11s do 100km/h nie powala, ale gdy zredukować bieg do 3, da się sprawnie > ciężarówkę wyprzedzić - silnik lubi wysokie obroty. Znów, aby oszczędnie jeździć, trzeba > muskać pedał gazu i zmieniać biegi gdy zapali się lampka SHIFT. To jest ten sam silnik, ktory byl/jest montowany w Oplach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > To jest ten sam silnik, ktory byl/jest montowany w Oplach? Zafira, Astra, Insignia W Cruze siedzi dokładnie wersja ozn. 2H0. Zmienne fazy rozrządu, zmienny kolektor dolotowy i co ważne - jeśli nie depczemy mocno pedału gazu, potrafi być oszczędny. Spalanie mam na poziomie 1,6 109KM z lżejszego Lacetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Wawrosz to bielski diler Chevroleta. Zakładam że wystawi fakturę. Gdyby miał pełną FV, to na pewno by napisali. To prawdopodobnie auto zostawione przez klienta, czyli FV marża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Gdyby miał pełną FV, to na pewno by napisali. To prawdopodobnie auto zostawione przez klienta, > czyli FV marża. Zdarzało mi się interesować autami używanymi. Wiele ogłoszeń nie wspomina o FV mimo że nie ma żadnego problemu z jej wystawieniem. Zwłaszcza w przypadku komisów przydilerskich. Te ogłoszenia są często pisane dość niechlujnie. Trzeba by zadzwonić i zapytać. A abstrahując od tego konkretnego przykładu, jeśli udałoby się znaleźć świeże auto z dieslem to bym się nie zastanawiał. Silniki benzynowe Chevroleta szału nie robią, a diesle dla odmiany dają radę doskonale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Chyba nie lubisz za bardzo Kolegi, skoro polecasz 1.8tsi z 2010 r. a możesz wyjaśnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Chyba nie lubisz za bardzo Kolegi, skoro polecasz 1.8tsi z 2010 r. akurat chwilke pojeździłem autem z tym motorem i moje spostrzeżenia sa następujące: - b.dobra dynamika - spalanie na akceptowalnym poziomie - bardzo cicha praca silnika przebieg 82tkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > akurat chwilke pojeździłem autem z tym motorem i moje spostrzeżenia sa następujące: > - b.dobra dynamika > - spalanie na akceptowalnym poziomie > - bardzo cicha praca silnika > przebieg 82tkm Wszystko się zgadza. Dodaj tylko napniacze łańcuchów rozrządu w tym roczniku i będzie całościowy obraz sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > a możesz wyjaśnić? Wszystkie skody u mnie we fabryce - z tego rocznika i z tym motorem - miały robiony remont kapitalny/wymianę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Wszystko się zgadza. > Dodaj tylko napniacze łańcuchów rozrządu w tym roczniku i będzie całościowy obraz sytuacji. "przeriserczowałem" szybko fora i wychodzi, iż problem dotyczy głównie skody wymienić zapobiegawczo: napinacz 38EUR wymiana pewnie ze 200PLN - no dramat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > "przeriserczowałem" szybko fora i wychodzi, iż problem dotyczy głównie skody Kolega wyzej polecał octę. > wymienić zapobiegawczo: > napinacz 38EUR > wymiana pewnie ze 200PLN - no dramat Patrz, że SAP nie wpadła na taki prosty sposób rozwiązania problemu, tylko ludziom free silniki wymieniała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 ma ktoś lepszą propozycję niż te które wymieniłem? A może Mondek 2.5 220KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Aby poprawić komfort zszedłem z ciśnieniem w oponach do 2,1. Poważnie ?? Ja nabiłem niedawno do 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Citroen C5 , nie wiem jak z awaryjnością itp. ale jest po prostu piękny zwłaszcza w kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > ma ktoś lepszą propozycję niż te które wymieniłem? A może Mondek 2.5 220KM Jak nie nowe to mdo może być fajną propozycją. No i ceny są dość atrakcyjne. Tyle że tutaj spalanie będzie generować spore koszty eksploatacji Dla mnie im nowsze tym lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Poważnie ?? Ja nabiłem niedawno do 3.0 To jest max do eko-jazdy IMO szybko zniszczysz opony Ja od zawsze jeżdżę ciut poniżej zalecanego minimum ciśnienia w kołach - cenię sobie komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > To jest max do eko-jazdy > IMO szybko zniszczysz opony > Ja od zawsze jeżdżę ciut poniżej zalecanego minimum ciśnienia w kołach - cenię sobie komfort Komfort jest chyba zalecane 2,2bara. I tak miałem jechać na weekendzie sprawdzić ciśnienie przed wyjazdem wakacyjnym, więc chyba trochę 'upuszczę'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 > Komfort jest chyba zalecane 2,2bara. I tak miałem jechać na weekendzie sprawdzić ciśnienie przed > wyjazdem wakacyjnym, więc chyba trochę 'upuszczę'. Piszą 2,2 - dla mnie komfort znalazłem poniżej 2,2 3,0 bym nie odważył się pompować - to do eko jazdy, by zmniejszyć spalanie, ale szybko przekonasz się, że środek bieżnika masz zjechany. Gdy wyjechałem z salonu miałem 2,5 - i IMO jest to rozsądne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.