Skocz do zawartości

Leasing - auto 50000 PLN - min 2009r.


harnas81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak w temacie poszukuję auta do 50 000 zł brutto. Interesuje mnie leasing takiego autka. Założenia:

- przebieg roczny 12-16 tys.

- silnik - benzyna/ewentualnie LPG

- rok - min. 2009

- moc - min 145KM

- max wyposażenie

- min. segment C

- dość cichy w środku

Na myśl mi przychodzi:

- Saab 93 (175-200KM)

- Citroen C5 (140KM)

- Mondeo (220KM)

- Mazda 6 (147KM)

- Mitshubishi Lancer (143KM) wersja max INTENSE

- Nissan Qashqai (140KM)

- Chevrolet Cruze (140KM) LT+/LTZ

Co polecacie?

Z góry dziękuję za radę ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale będzie to "podstawowa" wersja .... a jak mam brać to chciałbym full wypas

Jak poszperasz, to jeszcze znajdziesz mocniej wypasiony z 2012 r. w cenie w okolicy 50kzł.

No i pamiętaj - 140KM z wolnossącego silnika ledwo odpycha auto, które waży prawie 1,5t zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak poszperasz, to jeszcze znajdziesz mocniej wypasiony z 2012 r. w cenie w okolicy 50kzł.

> No i pamiętaj - 140KM z wolnossącego silnika ledwo odpycha auto, które waży prawie 1,5t

Tak zdaję z tego sobie sprawę ze 140 kucyków to nie jest zbyt dużo .... choć teraz mam 147 i jest ok ale wiem też ze silnik silnikowi nie równy smile.gif Najchętniej wziąłbym coś w okolicach 170-200KM ale w tym budżecie będzie chyba ciężko? Mazda jak i C5 są cięższe i ich moc ok 150KM tez nie będzie chyba zbyt satysfakcjonująca? Czyli wracając do sedna sprawy sugerujecie ze z tej listy najlepszym wyborem byłby Cruze? A co z Lancerem? Jak jego silnik? Jak z głośnością w kabinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak zdaję z tego sobie sprawę ze 140 kucyków to nie jest zbyt dużo .... choć teraz mam 147 i jest

> ok ale wiem też ze silnik silnikowi nie równy Najchętniej wziąłbym coś w okolicach 170-200KM

> ale w tym budżecie będzie chyba ciężko? Mazda jak i C5 są cięższe i ich moc ok 150KM tez nie

> będzie chyba zbyt satysfakcjonująca? Czyli wracając do sedna sprawy sugerujecie ze z tej listy

> najlepszym wyborem byłby Cruze? A co z Lancerem? Jak jego silnik? Jak z głośnością w kabinie?

Lancera nie znam.

Cruze 1,8 jeżdżę smile.gif

Pójdź do jednego, drugiego salonu. Popytaj o warunki, zrób jazdę próbną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ovtavia 1,8TSI, moim zdaniem (a mam ten silnik w Yeti) świtnie to będzie jeździć, a przy tych przebiegach które planujesz LPG i tak nie ma sensu (bo do TSI go raczej nie założysz).

Spokojnie za 50kzł znajdziesz auto 2010-2011 z ładnym wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lancera nie znam.

> Cruze 1,8 jeżdżę

> Pójdź do jednego, drugiego salonu. Popytaj o warunki, zrób jazdę próbną.

I jak wrażenia z jazdy 1.8 140KM - jakie wyposażenie posiadasz - wersja sedan czy kombi? Czy te 140KM wystarczają do codziennej jazdy smile.gif Jak eksploatacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I jak wrażenia z jazdy 1.8 140KM - jakie wyposażenie posiadasz - wersja sedan czy kombi? Czy te

> 140KM wystarczają do codziennej jazdy Jak eksploatacja?

Ja mam 5 drzwi - auto ma 4,5m długości i spory bagażnik, mi wystarczy.

Wersja tylko LT, ale rok modelowy 2013, więc jest przyzwoicie - 6 poduszek, 4 szyby el., tempomat, światła p.mgnielne, czujniki cofania, itp.

Zawiecha sztywno zestrojona, fotele twarde, ale z dobrym trzymaniem bocznym. Aby poprawić komfort, zszedłem z ciśnieniem w oponach do 2,1. zlosnik.gif

Śr. spalanie mam na poziomie 8,3l/100km.

Przyspieszenie na poziomie 11s do 100km/h nie powala, ale gdy zredukować bieg do 3, da się sprawnie ciężarówkę wyprzedzić - silnik lubi wysokie obroty. Znów, aby oszczędnie jeździć, trzeba muskać pedał gazu i zmieniać biegi gdy zapali się lampka SHIFT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ovtavia 1,8TSI, moim zdaniem (a mam ten silnik w Yeti) świtnie to będzie jeździć, a przy tych

> przebiegach które planujesz LPG i tak nie ma sensu (bo do TSI go raczej nie założysz).

> Spokojnie za 50kzł znajdziesz auto 2010-2011 z ładnym wyposażeniem.

Chyba nie lubisz za bardzo Kolegi, skoro polecasz 1.8tsi z 2010 r. zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak zdaję z tego sobie sprawę ze 140 kucyków to nie jest zbyt dużo .... choć teraz mam 147 i jest

> ok ale wiem też ze silnik silnikowi nie równy Najchętniej wziąłbym coś w okolicach 170-200KM

> ale w tym budżecie będzie chyba ciężko? Mazda jak i C5 są cięższe i ich moc ok 150KM tez nie

> będzie chyba zbyt satysfakcjonująca? Czyli wracając do sedna sprawy sugerujecie ze z tej listy

> najlepszym wyborem byłby Cruze? A co z Lancerem? Jak jego silnik? Jak z głośnością w kabinie?

Lancer z jego 1.8 traca myszka w porownaniu do 1.8 cruza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam 5 drzwi - auto ma 4,5m długości i spory bagażnik, mi wystarczy.

> Wersja tylko LT, ale rok modelowy 2013, więc jest przyzwoicie - 6 poduszek, 4 szyby el., tempomat,

> światła p.mgnielne, czujniki cofania, itp.

> Zawiecha sztywno zestrojona, fotele twarde, ale z dobrym trzymaniem bocznym. Aby poprawić komfort,

> zszedłem z ciśnieniem w oponach do 2,1.

> Śr. spalanie mam na poziomie 8,3l/100km.

> Przyspieszenie na poziomie 11s do 100km/h nie powala, ale gdy zredukować bieg do 3, da się sprawnie

> ciężarówkę wyprzedzić - silnik lubi wysokie obroty. Znów, aby oszczędnie jeździć, trzeba

> muskać pedał gazu i zmieniać biegi gdy zapali się lampka SHIFT.

To jest ten sam silnik, ktory byl/jest montowany w Oplach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest ten sam silnik, ktory byl/jest montowany w Oplach?

Zafira, Astra, Insignia ok.gif

W Cruze siedzi dokładnie wersja ozn. 2H0.

Zmienne fazy rozrządu, zmienny kolektor dolotowy i co ważne - jeśli nie depczemy mocno pedału gazu, potrafi być oszczędny. Spalanie mam na poziomie 1,6 109KM z lżejszego Lacetti ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby miał pełną FV, to na pewno by napisali. To prawdopodobnie auto zostawione przez klienta,

> czyli FV marża.

Zdarzało mi się interesować autami używanymi. Wiele ogłoszeń nie wspomina o FV mimo że nie ma żadnego problemu z jej wystawieniem. Zwłaszcza w przypadku komisów przydilerskich. Te ogłoszenia są często pisane dość niechlujnie.

Trzeba by zadzwonić i zapytać.

ok.gif

A abstrahując od tego konkretnego przykładu, jeśli udałoby się znaleźć świeże auto z dieslem to bym się nie zastanawiał. Silniki benzynowe Chevroleta szału nie robią, a diesle dla odmiany dają radę doskonale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba nie lubisz za bardzo Kolegi, skoro polecasz 1.8tsi z 2010 r.

akurat chwilke pojeździłem autem z tym motorem i moje spostrzeżenia sa następujące:

- b.dobra dynamika

- spalanie na akceptowalnym poziomie

- bardzo cicha praca silnika

przebieg 82tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> akurat chwilke pojeździłem autem z tym motorem i moje spostrzeżenia sa następujące:

> - b.dobra dynamika

> - spalanie na akceptowalnym poziomie

> - bardzo cicha praca silnika

> przebieg 82tkm

Wszystko się zgadza. ok.gif

Dodaj tylko napniacze łańcuchów rozrządu w tym roczniku i będzie całościowy obraz sytuacji. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko się zgadza.

> Dodaj tylko napniacze łańcuchów rozrządu w tym roczniku i będzie całościowy obraz sytuacji.

"przeriserczowałem" szybko fora i wychodzi, iż problem dotyczy głównie skody

wymienić zapobiegawczo:

napinacz 38EUR

wymiana pewnie ze 200PLN - no dramat zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "przeriserczowałem" szybko fora i wychodzi, iż problem dotyczy głównie skody

Kolega wyzej polecał octę. icon_rolleyes.gif

> wymienić zapobiegawczo:

> napinacz 38EUR

> wymiana pewnie ze 200PLN - no dramat

Patrz, że SAP nie wpadła na taki prosty sposób rozwiązania problemu, tylko ludziom free silniki wymieniała. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma ktoś lepszą propozycję niż te które wymieniłem? A może Mondek 2.5 220KM

Jak nie nowe to mdo może być fajną propozycją. No i ceny są dość atrakcyjne. Tyle że tutaj spalanie będzie generować spore koszty eksploatacji grinser006.gif

Dla mnie im nowsze tym lepsze ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poważnie ?? Ja nabiłem niedawno do 3.0

To jest max do eko-jazdy zlosnik.gif

IMO szybko zniszczysz opony no.gif

Ja od zawsze jeżdżę ciut poniżej zalecanego minimum ciśnienia w kołach - cenię sobie komfort smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest max do eko-jazdy

> IMO szybko zniszczysz opony

> Ja od zawsze jeżdżę ciut poniżej zalecanego minimum ciśnienia w kołach - cenię sobie komfort

Komfort jest chyba zalecane 2,2bara. I tak miałem jechać na weekendzie sprawdzić ciśnienie przed wyjazdem wakacyjnym, więc chyba trochę 'upuszczę'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Komfort jest chyba zalecane 2,2bara. I tak miałem jechać na weekendzie sprawdzić ciśnienie przed

> wyjazdem wakacyjnym, więc chyba trochę 'upuszczę'.

Piszą 2,2 - dla mnie komfort znalazłem poniżej 2,2 zlosnik.gif

3,0 bym nie odważył się pompować - to do eko jazdy, by zmniejszyć spalanie, ale szybko przekonasz się, że środek bieżnika masz zjechany.

Gdy wyjechałem z salonu miałem 2,5 - i IMO jest to rozsądne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.