Cichy_WN Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 Potrzebuję pomocy. Szukam w Warszawie i najbliższych okolicach jakiegoś specjalisty, który potrafi zregenerować serwo hamulcowe, bo chyba mi się rozszczelniło. No i właśnie kogoś, kto by zdiagnozował czy to na pewno serw, czy może jakaś pierdoła obok serwa. Objaw jest taki, że jak puszczam hamulec na włączonym silniku, to słychać w kabinie syczenie powietrza. Gdy wciskam hamulec - syczenie ustaje i delikatnie opadają obroty silnika. A.S.O. mi krzyknęło za wymianę serwa - worek pieniędzy. Duży wór. Zamienników jeszcze na rynku nie ma. Wiem, że jest taki warsztat w Poznaniu, ale trochę daleko i pewnie w jeden dzień nie zrobią. Musiałbym tam noclegu szukać. Słyszeliście o takim warsztacie? Możecie coś polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Słyszeliście o takim warsztacie? Możecie coś polecić? Zacznij od sprawdzenia połączenia z kolektorem i zawór zwrotny. Samo serwo jest w zasadzie elementem nienaprawialnym, ale stosunkowo łatwo jest je wymontować i rozebrać - w większości przypadków przez obrócenie tyłu względem korpusu o kilka stopni. W środku jest tylko sprężyna, tłok i membrana poza którą nic więcej nie ma prawa się zepsuć. Membrana jest z gumy i można ją załatać jak dętkę łatkami . Jak sam tego nie ogarniesz, to pytaj po warsztatach "złotych rączkach", nawet w elektrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Zacznij od sprawdzenia połączenia z kolektorem i zawór zwrotny. Samo serwo jest w zasadzie > elementem nienaprawialnym, ale stosunkowo łatwo jest je wymontować i rozebrać - w większości > przypadków przez obrócenie tyłu względem korpusu o kilka stopni. W środku jest tylko sprężyna, > tłok i membrana poza którą nic więcej nie ma prawa się zepsuć. Membrana jest z gumy i można ją > załatać jak dętkę łatkami . Jak sam tego nie ogarniesz, to pytaj po warsztatach "złotych > rączkach", nawet w elektrycznych. Jak jest BAS to jest przy serwie trochę więcej "gadżetów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 Ja bym się bał naprawiać element od którego może zależeć moje życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Ja bym się bał naprawiać element od którego może zależeć moje życie. Na szczęście jest znikome prawdopodobieństwo wpływu mojego serwa na Twoje życie. Rozumiem, że w samochodach i samolotach nic nie wolno naprawiać, a najlepiej wymieniać całe pojazdy na nowe, bo przecież tak wiele części może mieć wpływ na życie podróżnych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Zacznij od sprawdzenia połączenia z kolektorem i zawór zwrotny. Samo serwo jest w zasadzie > elementem nienaprawialnym, ale stosunkowo łatwo jest je wymontować i rozebrać - w większości > przypadków przez obrócenie tyłu względem korpusu o kilka stopni. W środku jest tylko sprężyna, > tłok i membrana poza którą nic więcej nie ma prawa się zepsuć. Membrana jest z gumy i można ją > załatać jak dętkę łatkami . Jak sam tego nie ogarniesz, to pytaj po warsztatach "złotych > rączkach", nawet w elektrycznych. Nooo... tak... Mów do mnie bardziej. Pomysł z dętką mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Ja bym się bał naprawiać element od którego może zależeć moje życie. a wiesz że niektórzy wyrzucają ten element całkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 "Syczenie" słychać tylko wewnątrz auta, czy po podniesieniu maski słychać je wyraźnie z komory silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > "Syczenie" słychać tylko wewnątrz auta, czy po podniesieniu maski słychać je wyraźnie z komory > silnika ? Właśnie pod maską nie udało mi się zlokalizować tego dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Właśnie pod maską nie udało mi się zlokalizować tego dźwięku. Czyli rozszczelniło się serwo w miejscu gdzie wchodzi do niego trzpień który jest wpięty w pedał hamulca. Jak się nachylisz pod deskę rozdzielczą w okolicę pedałów, na pewno będziesz to wyraźnie słyszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Ja bym się bał naprawiać element od którego może zależeć moje życie. Opon też nie naprawiasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 > Czyli rozszczelniło się serwo w miejscu gdzie wchodzi do niego trzpień który jest wpięty w pedał > hamulca. Jak się nachylisz pod deskę rozdzielczą w okolicę pedałów, na pewno będziesz to > wyraźnie słyszał. Po weekendzie postaram się posłuchać, ale co to dla mnie zmienia? Da się to jakimś lepikiem na gorąco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Po weekendzie postaram się posłuchać, ale co to dla mnie zmienia? Da się to jakimś lepikiem na > gorąco? uszkodzony jest zaworek sterujący - wbrew pozorom - najbardziej skomplikowany element w serwie . O ile jest dużo elementów "nienaprawialnych" któe naprawiam - to o tyle ruszania całego serwa nie polecam. za duże ryzyko że coś kiedyś nie zadziała - w najmniej oczekiwanym momencie. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 z reguły wymienia się na używkę jak jest dostępna, ten element bardzo rzadko się psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > uszkodzony jest zaworek sterujący - wbrew pozorom - najbardziej skomplikowany element w serwie . > O ile jest dużo elementów "nienaprawialnych" któe naprawiam - to o tyle ruszania całego serwa nie > polecam. > za duże ryzyko że coś kiedyś nie zadziała - w najmniej oczekiwanym momencie. > pozdr Ok, czyli pozostała mi opcja kupienia używanego. Są jakieś szroty, gdzie kupię część i gdyby się okazała trafiona to mogę zwrócić? W końcu w trakcie dzwona wszystko może się uszkodzić w niewidoczny z zewnątrz sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 moze napiszesz do jakiego wozu to potrzebujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > moze napiszesz do jakiego wozu to potrzebujesz? Mitsubishi Lancer X, sedan, 1,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Sprawdziłem u nas i tez nie jest to tanie: http://shop.advanceautoparts.com/webapp/...;zoneAssigned=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Sprawdziłem u nas i tez nie jest to tanie: > http://shop.advanceautoparts.com/webapp/...;zoneAssigned=1 To ile kosztuje? U mnie nie widać ceny... albo nie wiem gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > To ile kosztuje? U mnie nie widać ceny... albo nie wiem gdzie szukać. $226 + $60 za "core" (jak nie oddasz starego, to musisz $60 dopłacić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > $226 + $60 za "core" (jak nie oddasz starego, to musisz $60 dopłacić). To i tak 25% ceny w ASO w Warszawie. Jak się nie uda inaczej, to chyba trzeba będzie poszukać jakiejś cioci za gramanicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > To i tak 25% ceny w ASO w Warszawie. > Jak się nie uda inaczej, to chyba trzeba będzie poszukać jakiejś cioci za gramanicą. A pytałeś w ASO o cenę części "fabrycznie odnowionej"? To co Marek pokazał to właśnie taka część(Remanufactured). Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > A pytałeś w ASO o cenę części "fabrycznie odnowionej"? To co Marek pokazał to właśnie taka > część(Remanufactured). > Pozdrawiam BAS Niedostępne są takie części w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Niedostępne są takie części w ASO. A pytałeś? ASO Fiat ma takie części w ofercie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cichy_WN Napisano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > A pytałeś? ASO Fiat ma takie części w ofercie. > Pozdrawiam BAS Tak, pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MavGT Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > A pytałeś? ASO Fiat ma takie części w ofercie. > Pozdrawiam BAS ASO Mercedesa rowniez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.