pfikusny Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Który z nich będzie przyjemniejszy? (Tak - pierwsze moto). Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla. Jest znacznie lżejsza. Wizualnie podoba mi się wiele bardziej Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę? Straszna kobyła Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Który z nich będzie przyjemniejszy? > (Tak - pierwsze moto). > Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla. > Jest znacznie lżejsza. > Wizualnie podoba mi się wiele bardziej > Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę? > Straszna kobyła > Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita). Osobiście wziąłbym fazera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Osobiście wziąłbym fazera Akurat nie mam żadnego ciekawego na oku Jest fajne FZ8 do kupienia, ale chyba jednak chcę coś z owiewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Który z nich będzie przyjemniejszy? > (Tak - pierwsze moto). > Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla. > Jest znacznie lżejsza. > Wizualnie podoba mi się wiele bardziej > Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę? > Straszna kobyła > Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita). Moim zdaniem dwa zupełnie różne motocykle. ER jest "lekka" i łatwa w prowadzeniu fajna na pierwsze 2oo. Wygląd (moim zdaniem) dużo fajniejszy. Niestety brzmienie silnika to masakra Hamulce słabawe. Bandit ma fajne brzmienie (4 gary) prowadzi się przyjemnie jest ciężki i trudniej się nim manewruje . Ma lepsze hamulce. Ogólnie uważam że im mniej jest cylindrów i prostsza konstrukcja silnika/motocykla tym lepiej/taniej dotyczy to używanych motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Osobiście wziąłbym fazera Osobiście nazwałbym go potworem na kółkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Akurat nie mam żadnego ciekawego na oku > Jest fajne FZ8 do kupienia, ale chyba jednak chcę coś z owiewką W rybniku dużo widziałem u jakiegoś goscia/handlarza, ale nie wiem w jakim stanie są freeco, oj tam oj tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Kawa lepsza na przyspieszenie i oszczedniejsza na paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Który z nich będzie przyjemniejszy? Zaden > Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla. Tak z ciekawosci zapytam, kto mu ta opinie wystawil ? Podejrzewam, ze chyba ten kto sie nim karnal i tylko nim i zadnym innym. Najgorsze moto z 5 - ki motocykli przeznaczonych dla poczatkujacych. Nawet Gladius jest lepszy. A tak na powaznie to w zaleznosci od gustu i motocyklowego uswiadomienia ciezko stwierdzic ktory jest gorszy, czy Gladius czy ER6. Dwa najlepsze to XJ6 i CBF 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > A tak na powaznie to w zaleznosci od gustu i motocyklowego uswiadomienia ciezko stwierdzic ktory > jest gorszy, czy Gladius czy ER6. > Dwa najlepsze to XJ6 i CBF 600 XJ6 tez szalu nie robi. motogen scigacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Coz mam odpowiedziec ? Motormania nalezalo by przeczytac b. uwaznie i zastanowai cie nad stylem oraz tym c mozna wyczytac miedzy wierszami. Stwierdzenie, ze ja wolal bym ten, przez kogos kto jezdzi motocyklem kilka lat, nie daje rezonansu, bo ten nigdy by sobie tego motocykla nie kupil. Stwierdzenie, ze tansze, hmmmm. To tak jak bym stwierdzil miedzy Mercedesem na ful wypasie, a BMW na ful wypasie, tylko klimatyzacji brak -> a konkretnie ABS'u. Wiec co jest tansze ? I z jakim wyposazeniem ? Po przeszlifowaniu sie motongiem po asfalcie kazdy pierwszoklasista jest w stanie obliczyc, co bylo tansze, motocykl z ABS'em czy bez ? Zaden z osob ktore pisale ten artykul nie ma kontaktu ze szkoleniem i problemami doboru jednosladu jakie za tym ida. Pomijam juz fakt, ze Motorrad z Motorpresse Stuttgart, ma najwieksza w Europie redakcje motocyklowa, testerzy wywodza sie z mistrzow danych segmentow sporzow motocyklowych, a tu jakis pan z Motormani czy ze scigacza.pl..... no nie badzmy smieszni. Samo porownanie Hornest do motocykli dla poczatkujacych daje swiadectwo znajomosci tematu - czytaj ZADNE ! Szkolilm na jednym i drugim motocyklu, troche tez nimi nawinalem, i definitywnie stwierzdam, ze najlepszym wyborem jest XJ 6 zwlaszcza, ze obecnie zajmuje ona deugie miejsce w rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km czyli tez jest tansze w utrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Wszystko zalezy, co kto potrzebuje i na co go stac. Kazdy z tych sprzetow bedzie dobry na pierwsze moto i nie ma co zachwalac jeden sprzet, a inne ganic. Poczatkujacy motocyklista i tak nie wykorzysta wszystkich mozliwosci takiego sprzetu. Kazdy moto z tej grupy ma swoje plusy i minusy. XJ6 pewnie zywotniejsza, ale drozsza. Jesli porownamy ja dla przykladu z er6 to na pewno w danym przedziale cenowym bedzie starsza, z wiekszym nalotem, z ABS to zalezy jak sie trafi. Niektorzy kupuja moto 250cm3 na pierwszy jednoslad i sa zadowoleni, kwestia podejscia i oczekiwan danego poczatkujacego motocyklisty. Jezdzisz juz iles lat, troche kkm za Toba, wiec masz inne oczekiwania od motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 Co znajdziesz w lepszym stanie. Pewniejsze itd. W PL, jak nie chcesz pół roku szukać, bierz to, co jest w lepszym stanie. Bandit powinieneś łatwiej kupić, i szybciej się pozbyć Jeżeli nowy, prowadzi się tak jak stary, to nie zauważysz różnicy między nim, a rowerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 ja bym dziabnął bandytę ze względu na 4 gary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Który z nich będzie przyjemniejszy? > (Tak - pierwsze moto). > Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla. > Jest znacznie lżejsza. > Wizualnie podoba mi się wiele bardziej > Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę? > Straszna kobyła > Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita). ja bym wział Sv 650 lub versys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Wszystko zalezy, co kto potrzebuje i na co go stac. > Kazdy z tych sprzetow bedzie dobry na pierwsze moto i nie ma co zachwalac jeden sprzet, a inne > ganic. > Poczatkujacy motocyklista i tak nie wykorzysta wszystkich mozliwosci takiego sprzetu. > Kazdy moto z tej grupy ma swoje plusy i minusy. XJ6 pewnie zywotniejsza, ale drozsza. Jesli > porownamy ja dla przykladu z er6 to na pewno w danym przedziale cenowym bedzie starsza, z > wiekszym nalotem, z ABS to zalezy jak sie trafi. > Niektorzy kupuja moto 250cm3 na pierwszy jednoslad i sa zadowoleni, kwestia podejscia i oczekiwan > danego poczatkujacego motocyklisty. Jezdzisz juz iles lat, troche kkm za Toba, wiec masz inne > oczekiwania od motocykli Zgodze sie z Toba, tyle, ze moj post odnosil sie do sprzetow nowych. Wiadomo, ze z pustego i Salomon nie naleje. Argument o jepszxm stanie technicznym, przemawia chyby najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Który z nich będzie przyjemniejszy? > (Tak - pierwsze moto). > Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla. > Jest znacznie lżejsza. > Wizualnie podoba mi się wiele bardziej > Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę? > Straszna kobyła > Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita). Kawasaki. bez wdawania sie w szczegóły - Bandit jest wciskany każdemu zawsze i wszędzie. milion tego jezdzi - nudne to:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > tego jezdzi - nudne to:) Masz racje, że co trzecie moto widziane na drodze, to Bandit Ale dzięki temu, jest większa szansa na wybranie czegoś w sensownym stanie na pierwsze moto. A pierwsze ma być tanie w naprawach i łatwo zbywalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Kawasaki. bez wdawania sie w szczegóły - Bandit jest wciskany każdemu zawsze i wszędzie. milion > tego jezdzi - nudne to:) bo ludzie wiedzą co dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Masz racje, że co trzecie moto widziane na drodze, to Bandit > Ale dzięki temu, jest większa szansa na wybranie czegoś w sensownym stanie na pierwsze moto. A > pierwsze ma być tanie w naprawach i łatwo zbywalne Moją ER6F sprzedałem pierwszemu który zadzwonił nie było problemu za cenę jaką chciałem. Druga sprawa to cena Kawasaki jest tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 Na początku się uparłem za zr-7. Na Śląsku/Małopolsce/w Opolskim było wtedy w sumie pięć (5) egzemplarzy. W momencie kiedy chciałem jechać z kasą oglądać egzemplarz z Gliwic, facet mi powiedział, że sprzedał. Roczniki te same z Suzi. 99r. Zr7 chciał wtedy 9 kzł, Suzi kupiłem za 7kzł. A więc na moim przykładzie, ani dostępność, ani $$ nie szły w parze z Kawą Banditów wtedy obejrzałem grubo ponad 10-15 egzemplarzy tylko na śląsku. Obecne 2oo były już egzemplarzem pod pierwszą dwudziestkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Masz racje, że co trzecie moto widziane na drodze, to Bandit > Ale dzięki temu, jest większa szansa na wybranie czegoś w sensownym stanie na pierwsze moto. A > pierwsze ma być tanie w naprawach i łatwo zbywalne moto nie mają być rozsądne, tanie i łatwo zbywalne. to są power toys:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > bo ludzie wiedzą co dobre ludzie kupują bandita, bo jest dobry? a skąd pewność że jest dobry? bo ludzie go kupują, to przecież musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Pierwsze, do nauki, mają takie być, co by po pierwszej glebie nie odstawić "power toy-a" do garażu na dwa miechy, zanim fundusze się pojawią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Na chwilę obecną sprawa się nieco "skomplikowała" 1. ER - jednak jest jest już w słabym stanie - to nie to czego szukam. 2. Bandit - nadal czeka, ale im więcej innych sprzętów oglądam, tym mniej podoba mi sie wizualnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Zakładając, że masz w granicach 180cm i mniej, ciekawym wyborem będzie SV 650. Jedynym mankamentem, jaki do tej pory wykryliśmy z kumplem, jest brak współpracy tego moto w przypadku jazdy w mocnym deszczu. Zalewa przednią fajkę. Pomimo, że jest tam taki gumowy "chlapacz". Fajka wchodzi ciasno, na świece też dość ciasno, a mimo to, po kilku kilometrach w deszczu zaczyna przerywać Może Fazer po 2006 roku ? Osobiście mi się podoba. Zwłaszcza że cena też nie jest powalająca. Do 15kzł coś powinno udać się kupić. Jeździłeś już Banditem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Pierwsze, do nauki, mają takie być, co by po pierwszej glebie nie odstawić "power toy-a" do garażu > na dwa miechy, zanim fundusze się pojawią wiem. niestety. strasznie chciałem ZRXa (eddie lawson), ale wziąłem rozsądkowo coś co jest nie do zabicia i każdy kowal naprawi. nast sezon ... street triple / z800 / superduke / mt-09... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > nast sezon ... > street triple / z800 / superduke / mt-09... I Kawa i Yamaha mają taką samą, ba może nawet identyczną bryłę/sylwetkę...brakuje tu jeszcze Gladiusa do rodziny Oczywiście moc i masa są na właściwym, dobrym poziomie acz rozumiem, że motocykle na S chwilowo odpadają... Yamaha MT-09 84.6kw @ 10,000rpm 87.5nm @ 8,500rpm 188kg wet Triumph Street Triple 78kw @ 11,850rpm 68nm @ 9750rpm 182kg wet Yamaha FZ8 78kw @ 10,000rpm 82nm @ 8,000rpm 211kg wet Kawasaki Z800 83kw @ 10,200rpm 83nm @ 8,000rpm 229kg wet Suzuki GSR 750 78kw @ 10,000rpm 64nm @ 9,000rpm 210kg wet Ducati Monster 796 64kw @ 8,250rpm 78nm @ 6,250rpm 188kg wet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > I Kawa i Yamaha mają taką samą, ba może nawet identyczną bryłę/sylwetkę...brakuje tu jeszcze > Gladiusa do rodziny gladiusa to ja mam teraz sprzed liftingu > Oczywiście moc i masa są na właściwym, dobrym poziomie > acz rozumiem, że motocykle na S chwilowo odpadają... Honda, Suzuki i Yamaha do czasu ogłoszenia parametrów mt009 nie miała nic fajnego (fazer jest dla mnie nudny jak bandit). Najbardziej lezy mi Superduke - ale droooogi. Street triple też fajny "egzotyk"... nawet cenowo do ogarnięcia. ale troche mały. no ale tez Z800 jednak najtansze. Do czasu aż w nowym motocyklu czytam o MT-09 i jej cenie! To czekam na jazde próbną... Moc i masa - w nosie. Obecne 70 KM wystarcza do wszystkiego. Każdy z wyborów to naked - pojedzie 150 i styka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Do czasu aż w nowym motocyklu czytam o MT-09 i jej cenie! To czekam na jazde próbną... > Moc i masa - w nosie. Obecne 70 KM wystarcza do wszystkiego. Każdy z wyborów to naked - pojedzie > 150 i styka. Cena (ABS +2 tysie) Minus: chwilowy brak używek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Cena (ABS +2 tysie) > Minus: chwilowy brak używek na firme bedzie - nie kalkuluje mi sie uzywka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 street triple -> OK superduke -> OK ducati 796/s4r -> To moje marzenie Też gustuje w "enkach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 A ja wam powiem, że z wymienianych propozycji to najbardziej z wyglądu podoba mi się XJ6 i mogę spokojnie polecić na pierwsze moto! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Jak rozumiem GSXR 600 K3 raczej nie należy do dobrych pomysłów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Dokładnie, lepszy byłby K8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Jak rozumiem GSXR 600 K3 raczej nie należy do dobrych pomysłów? Chłopaki z MotoHybrid w Zabrzu odradzali mi mi GSXR-a. Dużo bardziej wytrzymała jest CBR-ka f4i. A i koszty serwisu są podobnież niższe. Nie są to moto z mojego kręgu zainteresowań, więc dużo więcej nie dopowiem. Pamiętaj, że są to zabawki które lubią obroty powyżej 10k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > ludzie kupują bandita, bo jest dobry? a skąd pewność że jest dobry? bo ludzie go kupują, to > przecież musi byc jedzcie gOOwno, miliony much nie może się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > A ja wam powiem, że z wymienianych propozycji to najbardziej z wyglądu podoba mi się XJ6 i mogę > spokojnie polecić na pierwsze moto! oprócz wyglądu potrafisz coś polecić z praktyki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Nie i dlatego napisałem wyraźnie, że z wyglądu bo w jeździe na pierwsze moto wszystkie będą dla nowego właściciela "takie same". Ty nie kupiłeś ścigacza na pierwsze moto ale potrafiłeś się wymądrzać, a teraz się głupkowato cieszysz, że ktoś ocenił motocykl tylko z wyglądu... Już myślałem, że skończyliśmy tę dziecinadę polegającą na szukaniu wyrwanych z kontekstu fragmentów moich wypowiedzi tylko po to, żeby się przyczepić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Nie i dlatego napisałem wyraźnie, że z wyglądu bo w jeździe na pierwsze moto wszystkie będą dla > nowego właściciela "takie same". > Ty nie kupiłeś ścigacza na pierwsze moto ale potrafiłeś się wymądrzać, a teraz się głupkowato > cieszysz, że ktoś ocenił motocykl z wyglądu... nie kupiłem i nie kupie czegoś czego nie będę w stanie wykorzystać Wszystkie będą takie same? Skąd wiesz? Jeździsz którymś? Wiesz jak się prowadzą? Który wybacza więcej błędów, a który jest bezkompromisowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Powtórzę bo chyba czytasz wyrywkowo! Oceniłem tylko z wyglądu!!!!! Który z was jeździł na wszystkich wymienionych przez dłuższy czas...? Macie takie same podstawy porównywać te motocykle jak lump spod budki z piwem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Powtórzę bo chyba czytasz wyrywkowo! > Oceniłem tylko z wyglądu!!!!! > Który z was jeździł na wszystkich wymienionych przez dłuższy czas...? > Macie takie same podstawy porównywać te motocykle jak lump spod budki z piwem... pokaz palcem gdzie ja coś porownywalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Zakładając, że masz w granicach 180cm i mniej, ciekawym wyborem będzie SV 650. mam prawie 190 i jest to moto wygodniejsze niz bandit, fazer i hornet (z klasyki pierwsyzch moto). > Jedynym mankamentem, jaki do tej pory wykryliśmy z kumplem, jest brak współpracy tego moto w > przypadku jazdy w mocnym deszczu. Zalewa przednią fajkę. Pomimo, że jest tam taki gumowy > "chlapacz". > Fajka wchodzi ciasno, na świece też dość ciasno, a mimo to, po kilku kilometrach w deszczu zaczyna > przerywać nie zalewa. jest chlapacz i działa. pewnie miał gdzies indziej problem. jechałem w strasznym deszczu ponad 300 km nie było żadnych objawów negatywnych. > Może Fazer po 2006 roku ? Osobiście mi się podoba. Zwłaszcza że cena też nie jest powalająca. Do > 15kzł coś powinno udać się kupić. > Jeździłeś już Banditem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > street triple -superduke -ducati 796/s4r - > Też gustuje w "enkach" ano. tylko monster niestety jest za drogi i za włoski za mały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Jak rozumiem GSXR 600 K3 raczej nie należy do dobrych pomysłów? GSXR (chyba K7 lub K8) mialy jeden wazny problem, o ktorym trzeba pamietac szczegolnie przy zakupie uzywki, a mianowicie pekajaca rama. Nie trzeba bylo miec dzwona aby do tego doszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > pokaz palcem gdzie ja coś porownywalem A ja? To po co w ogóle ta dyskusja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 No to jasne Fotorelacja + wrażenia po pierwszej setce poprosimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > No to jasne > Fotorelacja + wrażenia po pierwszej setce poprosimy nie omieszkam opisać. ino to jeszcze rok pewnie minie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Widzisz, i to jest piękne. Mam nieco ponad 190cm. Jeździłem sporo SV650 2006r. A właściciel jeździł moją zabawką. Na koniec były dwa zgodne wnioski: - na SV wyglądam jak na "kocie" - bandit prowadzi się jak rower Co do wygody, zajmując poprawną pozycję, podręcznikową pozycję, obydwa zmuszają do mocnego pochylenia ( mam prostą kierownicę, a nie jak oryginał wywiniętą do góry i w stronę jeźdźca). Mój Bandit jest twardszy, jak SV. Więc tutaj, ja nie czułem zbytniej różnicy, nawet w SV kiera była bliżej mnie, co pozwalało na w miarę wyprostowaną pozycję Co do zalewania, jeżeli luzując chłodnicę, odchylasz "chlapacz", wyjmujesz mokrą fajkę, a następnie dmuchając kompresorem wylewasz z kanału "litr" wody, Po czym wkładasz fajkę i moto działa jakby nigdy nic, to ciężko stwierdzić, że to coś innego Fajka wygląda OK. A mimo to przepuszcza wodę do środka. Druga sprawa, że ta woda nie ma prawa wpłynąć do fajki, a tak się dzieje. Skoro przy składaniu, fajka na świece zachodzi "ciasno", tak samo fajka w klawiaturę i głowicę, to wszystko wygląda OK. A tak nie jest. Będziemy w niedzielę kombinować z nową fajką, może to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Też gustuje w "enkach" Dopóki nie dosiadłem swojego "N" na inne moto z owiewkami nie chciałem patrzeć. I od niecałego miesiąca i ok. 1000km mam tego nagiego Zephyra....i po tak krótkim dystansie i tak krótkim użytkowaniu wiem już, że następne moto będzie miało owiewki . Powyżej 120 /h to istna walka z wiatrem . Nie to, że muszę szybciej, ale czasami wkurza, że mam pustą, równą drogę przed sobą i skręcam manetkę, bo wali po kasku jak diabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Dopóki nie dosiadłem swojego "N" na inne moto z owiewkami nie chciałem patrzeć. I od niecałego > miesiąca i ok. 1000km mam tego nagiego Zephyra....i po tak krótkim dystansie i tak krótkim > użytkowaniu wiem już, że następne moto będzie miało owiewki . Powyżej 120 /h to istna walka z > wiatrem . Nie to, że muszę szybciej, ale czasami wkurza, że mam pustą, równą drogę przed sobą > i skręcam manetkę, bo wali po kasku jak diabli To jest naturalny hamulec i ogranicznik predkosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.