Skocz do zawartości

ER6F czy Bandit 650F?


Rekomendowane odpowiedzi

Który z nich będzie przyjemniejszy?

(Tak - pierwsze moto).

Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla.

Jest znacznie lżejsza.

Wizualnie podoba mi się wiele bardziej zlosnik.gif

Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę?

Straszna kobyła frown.gif

Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który z nich będzie przyjemniejszy?

> (Tak - pierwsze moto).

> Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla.

> Jest znacznie lżejsza.

> Wizualnie podoba mi się wiele bardziej

> Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę?

> Straszna kobyła

> Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita).

Osobiście wziąłbym fazera grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który z nich będzie przyjemniejszy?

> (Tak - pierwsze moto).

> Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla.

> Jest znacznie lżejsza.

> Wizualnie podoba mi się wiele bardziej

> Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę?

> Straszna kobyła

> Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita).

Moim zdaniem dwa zupełnie różne motocykle.

ER jest "lekka" i łatwa w prowadzeniu fajna na pierwsze 2oo.

Wygląd (moim zdaniem) dużo fajniejszy.

Niestety brzmienie silnika to masakra wink.gif

Hamulce słabawe.

Bandit ma fajne brzmienie (4 gary) prowadzi się przyjemnie jest

ciężki i trudniej się nim manewruje . Ma lepsze hamulce.

Ogólnie uważam że im mniej jest cylindrów i prostsza konstrukcja

silnika/motocykla tym lepiej/taniej dotyczy to używanych motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który z nich będzie przyjemniejszy?

Zaden

> Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla.

Tak z ciekawosci zapytam, kto mu ta opinie wystawil ? Podejrzewam, ze chyba ten kto sie nim karnal i tylko nim i zadnym innym. Najgorsze moto z 5 - ki motocykli przeznaczonych dla poczatkujacych. Nawet Gladius jest lepszy.

A tak na powaznie to w zaleznosci od gustu i motocyklowego uswiadomienia ciezko stwierdzic ktory jest gorszy, czy Gladius czy ER6.

Dwa najlepsze to XJ6 i CBF 600

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz mam odpowiedziec ?

Motormania nalezalo by przeczytac b. uwaznie i zastanowai cie nad stylem oraz tym c mozna wyczytac miedzy wierszami.

Stwierdzenie, ze ja wolal bym ten, przez kogos kto jezdzi motocyklem kilka lat, nie daje rezonansu, bo ten nigdy by sobie tego motocykla nie kupil.

Stwierdzenie, ze tansze, hmmmm.

To tak jak bym stwierdzil miedzy Mercedesem na ful wypasie, a BMW na ful wypasie, tylko klimatyzacji brak -> a konkretnie ABS'u.

Wiec co jest tansze ? I z jakim wyposazeniem ?

Po przeszlifowaniu sie motongiem po asfalcie kazdy pierwszoklasista jest w stanie obliczyc, co bylo tansze, motocykl z ABS'em czy bez ?

Zaden z osob ktore pisale ten artykul nie ma kontaktu ze szkoleniem i problemami doboru jednosladu jakie za tym ida.

Pomijam juz fakt, ze Motorrad z Motorpresse Stuttgart, ma najwieksza w Europie redakcje motocyklowa, testerzy wywodza sie z mistrzow danych segmentow sporzow motocyklowych, a tu jakis pan z Motormani czy ze scigacza.pl.....

no nie badzmy smieszni.

Samo porownanie Hornest do motocykli dla poczatkujacych daje swiadectwo znajomosci tematu - czytaj ZADNE !

Szkolilm na jednym i drugim motocyklu, troche tez nimi nawinalem, i definitywnie stwierzdam, ze najlepszym wyborem jest XJ 6 zwlaszcza, ze obecnie zajmuje ona deugie miejsce w rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km czyli tez jest tansze w utrzymaniu.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy, co kto potrzebuje i na co go stac.

Kazdy z tych sprzetow bedzie dobry na pierwsze moto i nie ma co zachwalac jeden sprzet, a inne ganic.

Poczatkujacy motocyklista i tak nie wykorzysta wszystkich mozliwosci takiego sprzetu.

Kazdy moto z tej grupy ma swoje plusy i minusy. XJ6 pewnie zywotniejsza, ale drozsza. Jesli porownamy ja dla przykladu z er6 to na pewno w danym przedziale cenowym bedzie starsza, z wiekszym nalotem, z ABS to zalezy jak sie trafi.

Niektorzy kupuja moto 250cm3 na pierwszy jednoslad i sa zadowoleni, kwestia podejscia i oczekiwan danego poczatkujacego motocyklisty. Jezdzisz juz iles lat, troche kkm za Toba, wiec masz inne oczekiwania od motocykli

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znajdziesz w lepszym stanie. Pewniejsze itd.

W PL, jak nie chcesz pół roku szukać, bierz to, co jest w lepszym stanie.

Bandit powinieneś łatwiej kupić, i szybciej się pozbyć ok.gif

Jeżeli nowy, prowadzi się tak jak stary, to nie zauważysz różnicy między nim, a rowerem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który z nich będzie przyjemniejszy?

> (Tak - pierwsze moto).

> Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla.

> Jest znacznie lżejsza.

> Wizualnie podoba mi się wiele bardziej

> Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę?

> Straszna kobyła

> Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita).

ja bym wział Sv 650

lub versys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko zalezy, co kto potrzebuje i na co go stac.

> Kazdy z tych sprzetow bedzie dobry na pierwsze moto i nie ma co zachwalac jeden sprzet, a inne

> ganic.

> Poczatkujacy motocyklista i tak nie wykorzysta wszystkich mozliwosci takiego sprzetu.

> Kazdy moto z tej grupy ma swoje plusy i minusy. XJ6 pewnie zywotniejsza, ale drozsza. Jesli

> porownamy ja dla przykladu z er6 to na pewno w danym przedziale cenowym bedzie starsza, z

> wiekszym nalotem, z ABS to zalezy jak sie trafi.

> Niektorzy kupuja moto 250cm3 na pierwszy jednoslad i sa zadowoleni, kwestia podejscia i oczekiwan

> danego poczatkujacego motocyklisty. Jezdzisz juz iles lat, troche kkm za Toba, wiec masz inne

> oczekiwania od motocykli

Zgodze sie z Toba, tyle, ze moj post odnosil sie do sprzetow nowych. Wiadomo, ze z pustego i Salomon nie naleje.

Argument o jepszxm stanie technicznym, przemawia chyby najbardziej.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który z nich będzie przyjemniejszy?

> (Tak - pierwsze moto).

> Kawasaki ma opinię świetnie prowadzącego się motocykla.

> Jest znacznie lżejsza.

> Wizualnie podoba mi się wiele bardziej

> Bandit - chyba silnik 4 cyl będzie miał nieco lepszą charakterystykę?

> Straszna kobyła

> Ale wskaźniki ma wiele fajniejsze niż kawa (mam na myśli tą ostatnią wersję Bandita).

Kawasaki. bez wdawania sie w szczegóły - Bandit jest wciskany każdemu zawsze i wszędzie. milion tego jezdzi - nudne to:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego jezdzi - nudne to:)

Masz racje, że co trzecie moto widziane na drodze, to Bandit zlosnik.gif

Ale dzięki temu, jest większa szansa na wybranie czegoś w sensownym stanie na pierwsze moto. A pierwsze ma być tanie w naprawach i łatwo zbywalne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz racje, że co trzecie moto widziane na drodze, to Bandit

> Ale dzięki temu, jest większa szansa na wybranie czegoś w sensownym stanie na pierwsze moto. A

> pierwsze ma być tanie w naprawach i łatwo zbywalne

Moją ER6F sprzedałem pierwszemu który zadzwonił nie było problemu za cenę jaką chciałem.

Druga sprawa to cena Kawasaki jest tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku się uparłem za zr-7.

Na Śląsku/Małopolsce/w Opolskim było wtedy w sumie pięć (5) egzemplarzy.

W momencie kiedy chciałem jechać z kasą oglądać egzemplarz z Gliwic, facet mi powiedział, że sprzedał.

Roczniki te same z Suzi. 99r. Zr7 chciał wtedy 9 kzł, Suzi kupiłem za 7kzł.

A więc na moim przykładzie, ani dostępność, ani $$ nie szły w parze z Kawą frown.gif

Banditów wtedy obejrzałem grubo ponad 10-15 egzemplarzy tylko na śląsku. Obecne 2oo były już egzemplarzem pod pierwszą dwudziestkę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz racje, że co trzecie moto widziane na drodze, to Bandit

> Ale dzięki temu, jest większa szansa na wybranie czegoś w sensownym stanie na pierwsze moto. A

> pierwsze ma być tanie w naprawach i łatwo zbywalne

moto nie mają być rozsądne, tanie i łatwo zbywalne. to są power toys:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną sprawa się nieco "skomplikowała" zlosnik.gif

1. ER - jednak jest jest już w słabym stanie - to nie to czego szukam.

2. Bandit - nadal czeka, ale im więcej innych sprzętów oglądam, tym mniej podoba mi sie wizualnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że masz w granicach 180cm i mniej, ciekawym wyborem będzie SV 650.

Jedynym mankamentem, jaki do tej pory wykryliśmy z kumplem, jest brak współpracy tego moto w przypadku jazdy w mocnym deszczu. Zalewa przednią fajkę. Pomimo, że jest tam taki gumowy "chlapacz".

Fajka wchodzi ciasno, na świece też dość ciasno, a mimo to, po kilku kilometrach w deszczu zaczyna przerywać sciana.gif

Może Fazer po 2006 roku ? Osobiście mi się podoba. Zwłaszcza że cena też nie jest powalająca. Do 15kzł coś powinno udać się kupić.

Jeździłeś już Banditem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsze, do nauki, mają takie być, co by po pierwszej glebie nie odstawić "power toy-a" do garażu

> na dwa miechy, zanim fundusze się pojawią

wiem. niestety. strasznie chciałem ZRXa (eddie lawson), ale wziąłem rozsądkowo coś co jest nie do zabicia i każdy kowal naprawi.

nast sezon ... food.gif

street triple / z800 / superduke / mt-09... food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nast sezon ...

> street triple / z800 / superduke / mt-09...

I Kawa i Yamaha mają taką samą, ba może nawet identyczną bryłę/sylwetkę...brakuje tu jeszcze Gladiusa do rodziny wink.gif

Oczywiście moc i masa są na właściwym, dobrym poziomie ok.gif

acz rozumiem, że motocykle na S chwilowo odpadają... devil.gif

Yamaha MT-09

84.6kw @ 10,000rpm

87.5nm @ 8,500rpm

188kg wet

Triumph Street Triple

78kw @ 11,850rpm

68nm @ 9750rpm

182kg wet

Yamaha FZ8

78kw @ 10,000rpm

82nm @ 8,000rpm

211kg wet

Kawasaki Z800

83kw @ 10,200rpm

83nm @ 8,000rpm

229kg wet

Suzuki GSR 750

78kw @ 10,000rpm

64nm @ 9,000rpm

210kg wet

Ducati Monster 796

64kw @ 8,250rpm

78nm @ 6,250rpm

188kg wet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I Kawa i Yamaha mają taką samą, ba może nawet identyczną bryłę/sylwetkę...brakuje tu jeszcze

> Gladiusa do rodziny

gladiusa to ja mam teraz sprzed liftingu smile.gif

> Oczywiście moc i masa są na właściwym, dobrym poziomie

> acz rozumiem, że motocykle na S chwilowo odpadają...

Honda, Suzuki i Yamaha do czasu ogłoszenia parametrów mt009 nie miała nic fajnego (fazer jest dla mnie nudny jak bandit).

Najbardziej lezy mi Superduke - ale droooogi. Street triple też fajny "egzotyk"... nawet cenowo do ogarnięcia. ale troche mały.

no ale tez Z800 jednak najtansze.

Do czasu aż w nowym motocyklu czytam o MT-09 i jej cenie! To czekam na jazde próbną...

Moc i masa - w nosie. Obecne 70 KM wystarcza do wszystkiego. Każdy z wyborów to naked - pojedzie 150 i styka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak rozumiem GSXR 600 K3 raczej nie należy do dobrych pomysłów?

Chłopaki z MotoHybrid w Zabrzu odradzali mi mi GSXR-a. Dużo bardziej wytrzymała jest CBR-ka f4i. A i koszty serwisu są podobnież niższe.

Nie są to moto z mojego kręgu zainteresowań, więc dużo więcej nie dopowiem.

Pamiętaj, że są to zabawki które lubią obroty powyżej 10k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie i dlatego napisałem wyraźnie, że z wyglądu bo w jeździe na pierwsze moto wszystkie będą dla nowego właściciela "takie same".

Ty nie kupiłeś ścigacza na pierwsze moto ale potrafiłeś się wymądrzać, a teraz się głupkowato cieszysz, że ktoś ocenił motocykl tylko z wyglądu... facepalm%5B1%5D.gif

Już myślałem, że skończyliśmy tę dziecinadę polegającą na szukaniu wyrwanych z kontekstu fragmentów moich wypowiedzi tylko po to, żeby się przyczepić... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie i dlatego napisałem wyraźnie, że z wyglądu bo w jeździe na pierwsze moto wszystkie będą dla

> nowego właściciela "takie same".

> Ty nie kupiłeś ścigacza na pierwsze moto ale potrafiłeś się wymądrzać, a teraz się głupkowato

> cieszysz, że ktoś ocenił motocykl z wyglądu...

nie kupiłem i nie kupie czegoś czego nie będę w stanie wykorzystać wink.gif

Wszystkie będą takie same? Skąd wiesz? Jeździsz którymś? Wiesz jak się prowadzą? Który wybacza więcej błędów, a który jest bezkompromisowy? facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę bo chyba czytasz wyrywkowo!

Oceniłem tylko z wyglądu!!!!!

Który z was jeździł na wszystkich wymienionych przez dłuższy czas...?

Macie takie same podstawy porównywać te motocykle jak lump spod budki z piwem... facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powtórzę bo chyba czytasz wyrywkowo!

> Oceniłem tylko z wyglądu!!!!!

> Który z was jeździł na wszystkich wymienionych przez dłuższy czas...?

> Macie takie same podstawy porównywać te motocykle jak lump spod budki z piwem...

pokaz palcem gdzie ja coś porownywalem palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakładając, że masz w granicach 180cm i mniej, ciekawym wyborem będzie SV 650.

mam prawie 190 i jest to moto wygodniejsze niz bandit, fazer i hornet (z klasyki pierwsyzch moto).

> Jedynym mankamentem, jaki do tej pory wykryliśmy z kumplem, jest brak współpracy tego moto w

> przypadku jazdy w mocnym deszczu. Zalewa przednią fajkę. Pomimo, że jest tam taki gumowy

> "chlapacz".

> Fajka wchodzi ciasno, na świece też dość ciasno, a mimo to, po kilku kilometrach w deszczu zaczyna

> przerywać

nie zalewa. jest chlapacz i działa. pewnie miał gdzies indziej problem.

jechałem w strasznym deszczu ponad 300 km nie było żadnych objawów negatywnych.

> Może Fazer po 2006 roku ? Osobiście mi się podoba. Zwłaszcza że cena też nie jest powalająca. Do

> 15kzł coś powinno udać się kupić.

> Jeździłeś już Banditem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak rozumiem GSXR 600 K3 raczej nie należy do dobrych pomysłów?

GSXR (chyba K7 lub K8) mialy jeden wazny problem, o ktorym trzeba pamietac szczegolnie przy zakupie uzywki, a mianowicie pekajaca rama. Nie trzeba bylo miec dzwona aby do tego doszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, i to jest piękne. Mam nieco ponad 190cm.

Jeździłem sporo SV650 2006r. A właściciel jeździł moją zabawką.

Na koniec były dwa zgodne wnioski:

- na SV wyglądam jak na "kocie" zlosnik2.gif

- bandit prowadzi się jak rower ok.gif

Co do wygody, zajmując poprawną pozycję, podręcznikową pozycję, obydwa zmuszają do mocnego pochylenia ( mam prostą kierownicę, a nie jak oryginał wywiniętą do góry i w stronę jeźdźca). Mój Bandit jest twardszy, jak SV. Więc tutaj, ja nie czułem zbytniej różnicy, nawet w SV kiera była bliżej mnie, co pozwalało na w miarę wyprostowaną pozycję ok.gif

Co do zalewania, jeżeli luzując chłodnicę, odchylasz "chlapacz", wyjmujesz mokrą fajkę, a następnie dmuchając kompresorem wylewasz z kanału "litr" wody, Po czym wkładasz fajkę i moto działa jakby nigdy nic, to ciężko stwierdzić, że to coś innego ok.gif Fajka wygląda OK. A mimo to przepuszcza wodę do środka.

Druga sprawa, że ta woda nie ma prawa wpłynąć do fajki, a tak się dzieje. Skoro przy składaniu, fajka na świece zachodzi "ciasno", tak samo fajka w klawiaturę i głowicę, to wszystko wygląda OK. A tak nie jest. Będziemy w niedzielę kombinować z nową fajką, może to coś pomoże ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też gustuje w "enkach"

Dopóki nie dosiadłem swojego "N" na inne moto z owiewkami nie chciałem patrzeć. I od niecałego miesiąca i ok. 1000km mam tego nagiego Zephyra....i po tak krótkim dystansie i tak krótkim użytkowaniu wiem już, że następne moto będzie miało owiewki zlosnik.gifzlosnik.gif. Powyżej 120 /h to istna walka z wiatrem zlosnik.gif. Nie to, że muszę szybciej, ale czasami wkurza, że mam pustą, równą drogę przed sobą i skręcam manetkę, bo wali po kasku jak diabli zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dopóki nie dosiadłem swojego "N" na inne moto z owiewkami nie chciałem patrzeć. I od niecałego

> miesiąca i ok. 1000km mam tego nagiego Zephyra....i po tak krótkim dystansie i tak krótkim

> użytkowaniu wiem już, że następne moto będzie miało owiewki . Powyżej 120 /h to istna walka z

> wiatrem . Nie to, że muszę szybciej, ale czasami wkurza, że mam pustą, równą drogę przed sobą

> i skręcam manetkę, bo wali po kasku jak diabli

To jest naturalny hamulec i ogranicznik predkosci zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.