rwIcIk Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Trasa do Bułgarii i z powrotem. Ponad 3500 km. Spalanie śr. wg komputera: 7,4 l/100km, wg moich obliczeń 7,6 l/100km Śr. prędkość 73 km/h Stwierdzam, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Trasa do Bułgarii i z powrotem. > Ponad 2500 km. > Spalanie śr. 7,4 l/100km > Śr. prędkość 73 km/h > Stwierdzam, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti Ja też sądziłem że nie da się tym samochodem zejść poniżej 6.5 ( motor 1.6). Cenka mi opadła jak zrobiłem trasę mieszaną 90/10 w trzy osoby i komp pokazał 5.5 Warunek to w miarę spokojna jazda max do 100-110 i nie pałować pod czerwone Nazad postanowiłem pałować jednakoż i nawet 180 było jakiś czas i poszło na 6.7 Z powyższego widać że można mieć 5 można i 12, zależy jak leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Średnia z ponad 500km - podwarszawie w 3-4 osoby, trochę trasy z v-max grubo powyżej dopuszczalnej, wyjazdy po zakupy itp Wynik liczony z tankowania oraz komputera 9L/100km Coraz lepsze te nasze Chevy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Trasa do Bułgarii i z powrotem. > Ponad 3500 km. > Spalanie śr. wg komputera: 7,4 l/100km, wg moich obliczeń 7,6 l/100km > Śr. prędkość 73 km/h > Stwierdzam, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti Jaka tam jest skrzynia, 5 czy 6b? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Jaka tam jest skrzynia, 5 czy 6b? 5 biegów Wynik dobry także dlatego, że staraliśmy się nie przekraczać zbytnio dozwolonych prędkości. Na autostradach max licznikowe 140km/h. W Rumunii poza terenem zabudowanym jest max 100km/h. Za to w górach trzeba było często piłować silnik do wysokich obrotów na niskich biegach, by powyprzedzać powolne pojazdy na podjazdach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Trasa do Bułgarii i z powrotem. Ja na wakacjach w MNE zrobiłem dokładnie 4000 km (co do kilometra). Nie wiem jakie miałem spalanie na tych 4k km, ale komputer nie resetowany od nowości miał przed wyjazdem 6,9 a po powrocie mam 6,8. Więc pewnie rzeczywiste spalanie na tej trasie jeszcze mniejsze miałem skoro całkowite spadło. Tylko że u mnie 1,4T. Ale faktycznie jak na benzynę to Cruzy całkiem fajne mają spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > Ja na wakacjach w MNE zrobiłem dokładnie 4000 km (co do kilometra). > Nie wiem jakie miałem spalanie na tych 4k km, ale komputer nie resetowany od nowości miał przed > wyjazdem 6,9 a po powrocie mam 6,8. Więc pewnie rzeczywiste spalanie na tej trasie jeszcze > mniejsze miałem skoro całkowite spadło. > Tylko że u mnie 1,4T. Ale faktycznie jak na benzynę to Cruzy całkiem fajne mają spalanie Uadnie No i pewnie z turbinką ładniej Cruze odpycha się - więcej niutków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Trasa do Bułgarii i z powrotem. > Ponad 3500 km. > Spalanie śr. wg komputera: 7,4 l/100km, wg moich obliczeń 7,6 l/100km > Śr. prędkość 73 km/h > Stwierdzam, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti Da się jeszcze więcej oszczędzić w 1.8 jadąc, a raczej przetaczając się zgodnie z przepisami, max 90kmh, mnie się udało zejść do 6.5 wg kompa i realnego 6.8 więc jeśli masz czas i się nie spieszysz to się da! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Da się jeszcze więcej oszczędzić w 1.8 jadąc, a raczej przetaczając się zgodnie z przepisami, max > 90kmh, > mnie się udało zejść do 6.5 wg kompa i realnego 6.8 > więc jeśli masz czas i się nie spieszysz to się da! Nieźle. Ale to już wybitnie emeryt-mode-on Mnie cieszy, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti Jechaliśmy raczej nie przekraczając przepisów, gdzie np. w Rumunii jest max 100km/h. Na autostradach 133km/h na tempomacie wg GPS, czyli licznikowe 140km/h. W mieście raczej niewiele ponad 50km/h. Ale, ale - trasa wiodła przez góry, więc często gaz w podłodze na 2 i 3 biegu by coś wyprzedzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Nieźle. Ale to już wybitnie emeryt-mode-on To nie emeryt-mode, to hangover-mode Ustawiasz się za Tirem albo inną cysterna i lecisz za nim przez 300-400 km z prędkością 80-90, w porywach do 95kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Trasa do Bułgarii i z powrotem. > Ponad 3500 km. > Spalanie śr. wg komputera: 7,4 l/100km, wg moich obliczeń 7,6 l/100km > Śr. prędkość 73 km/h > Stwierdzam, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti Jednak w takiej podróży diesel lepszy. Wprawdzie nie Chevrolet a Hyundai i30cw 1.6 CRDi 115 KM: Wakacyjna wyprawa - Rumunia, Bułgaria, Węgry, Słowacja, ponad 4 kkm, 3/4 z klimą, jazda max +10 km/h do przepisowej, autostrady 1/5 trasy, 120 km/h. Spalanie 5,25 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Jednak w takiej podróży diesel lepszy. Wprawdzie nie Chevrolet a Hyundai i30cw 1.6 CRDi 115 KM: > Wakacyjna wyprawa - Rumunia, Bułgaria, Węgry, Słowacja, ponad 4 kkm, 3/4 z klimą, jazda max +10 > km/h do przepisowej, autostrady 1/5 trasy, 120 km/h. Spalanie 5,25 l/100 km. Oczywiście, że diesel będzie oszczędniejszy. Przy podobnych warunkach jazdy, diesel spali ~2 litry mniej. W domu mam Yariska, który nie przekracza śr. 5, a jeździ głównie w mieście, którym spokojnie można zejść ze spalaniem poniżej 4. Tyle, że diesli nie lubię Ja się cieszę, że 1,8 w Cruze pali tak mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Jaką masz skrzynię 5b czy 6b. i jak bardzo auto obładowane było?? Jaki procent to autostrady bo info, że +10 to trochę za mało. Spalanie na trasie jest zdecydowanie mniejsze niż na autostradzie. > Jednak w takiej podróży diesel lepszy. Wprawdzie nie Chevrolet a Hyundai i30cw 1.6 CRDi 115 KM: > Wakacyjna wyprawa - Rumunia, Bułgaria, Węgry, Słowacja, ponad 4 kkm, 3/4 z klimą, jazda max +10 > km/h do przepisowej, autostrady 1/5 trasy, 120 km/h. Spalanie 5,25 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 A zaglądam tu z racji sparka - tak się ze spamu wytłumaczę Spalanie dla stilo 1.4 16V 5D - chyba krótszy od cruza hatchback ok 15 cm. Ale auta porównywalne. Przejazd na Chorwację na ogumieniu 205. Auto doładowane tak, że tył siadł dobre 3 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 To ja pochwalę mojego Chevi 1,6 Spalanie z miasta na dystansie 150km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 > To ja pochwalę mojego Chevi 1,6 > Spalanie z miasta na dystansie 150km Ile osób wtedy na pokładzie i jak zapakowane auto było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Trasa > Ponad 3500 km. > Spalanie śr. wg komputera: 7,4 l/100km, wg moich obliczeń 7,6 l/100km > Śr. prędkość 73 km/h > Stwierdzam, że 1,8 w Cruze jest oszczędniejszy od 1,6 w Lacetti To i ja się pochwalę Auris , 1.6 /132KM/ 6-gange. Trasa 3135 km (95% autostrady). Klima 50/50 , 4 osoby na pokładzie , bagażnik raczej na full. Prędkości autostradowe 110-140 km/h. Poza autostradowe - dozwolona + 10-15 km/h Spalanie wg kompa 6,4 l/100 km (dystrybutor 6,8 l/100 km). Średnia prędkość wg kompa 78 km/h (nawigacja 84 km/h). I pomysleć, że przed zakupem Aurisa byłem w salonie i oglądałem Cruza 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > I pomysleć, że przed zakupem Aurisa byłem w salonie i oglądałem Cruza 1.8 Niektórzy specjalnie czekali na Cruze 1,4T ze skrzynią 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Niektórzy specjalnie czekali na Cruze 1,4T ze skrzynią 6 Jedzie pewnie zacnie Tylko jak jest duszone ( w porównywalny sposób z silnikiem bez T) to weźmie pewnie więcej niż Cruze 1.8 z silnikiem atmosferycznym No i do tego to turbo. A wiadomo jak trzeba się z tym obchodzić A ja się turbo boję (po przygodach z T jakie miałem w dizlu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Jak kogoś stać na auto za 70tys to czemu ewentualna wymiana turbo po kilku latach lub 150-200kkm za 2tys zł lub naprawa za 1tys. zł miała by być aż tak problematyczna żeby się tego turbo tak bać Moim zdaniem turbosprężarka ciężko zapracowuje dodatkową dynamiką i niższym spalaniem na to żeby ją jednak się opłacało posiadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 dla mnie oszczedne to spalanie max 6l w trasie o 8l w miescie. Zaczałem na motostacie prowadzic tankowania ,nie wyglada najgorzej http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/58201 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > dla mnie oszczedne to spalanie max 6l w trasie o 8l w miescie. Ale chyba uzależniasz jeszcze to jaka pojemność i masa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > dla mnie oszczedne to spalanie max 6l w trasie o 8l w miescie. Zaczałem na motostacie prowadzic > tankowania ,nie wyglada najgorzej Tak to było Astrą I 1,4 60KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Ale chyba uzależniasz jeszcze to jaka pojemność i masa? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Tak. I dlatego moje Malibu jest mega ekonomiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejfiorino Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Niektórzy specjalnie czekali na Cruze 1,4T ze skrzynią 6 Właśnie jak ten silnik daje radę w cruzie ? A 1.8 LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Właśnie jak ten silnik daje radę w cruzie ? A 1.8 LPG? 1,8 nadaje się do gazu - ASO instaluje nawet za 1zł w promocji 1,8 141 KM daje 11 s do 100km/h - czyli ledwo się odpycha 1,4T daje lepsze osiągi - 6-biegowa skrzynia i wyższy moment obrotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Właśnie jak ten silnik daje radę w cruzie ? A 1.8 LPG? Całkiem fajnie się sprawuje Ostatnio przez dzień jeździłem kolegi 1.8 i jednak jest różnica na korzyść mojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > ... 1,8 141 KM daje 11 s do 100km/h - czyli ledwo się odpycha ... Ścigasz się na codzień i musisz mieć setkę jak najszybciej? Mnie odpowiada to, że mogę dynamicznie włączyć się do ruchu. Tego mi brakowało w w focusie 1,6. Na miasto jak znalazł. Pewnie i szersze opony też swoje robią przy ruszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Ścigasz się na codzień i musisz mieć setkę jak najszybciej? Jeżdżę kapeluszniczo, ale do wyprzedzania przydałoby się, by nie trzeba było redukować do 3 by silnik ożył Cruze z 1,8 ma tyle samo do 100km/h co Lacetti z 1,6 - więc ja nie odczuwam takiej poprawy jak Ty > Mnie odpowiada to, że mogę dynamicznie włączyć się do ruchu. Tego mi brakowało w w focusie 1,6. Na > miasto jak znalazł. > Pewnie i szersze opony też swoje robią przy ruszaniu. ... i TC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > ... ale do wyprzedzania przydałoby się, by nie trzeba było redukować do 3 by > silnik ożył ... Fakt czasem trzeba trochę podkręcić obroty. > ... i TC Przez rok, chyba tylko dwa razy uruchomiła mi się ta funkcja. Jej działanie nie jest tak głośne i odczuwalne jak w Malibu. W czasie jazdy próbnej tą landarą zerwałem przyczepność pod światłami (żeby zobaczyć jak startuje) i przestraszyłem się hałasu i wibracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Fakt czasem trzeba trochę podkręcić obroty. Nie jeździłem 1,4T ale tam jest wysoki moment przy niskich obrotach i domyślam się, że nie trzeba byłoby tak często redukować biegów. Choć jeśli tam jest skrzynia 6, to i tak ilość zmian będzie podobna BTW. Masz może taki efekt, że przyspieszając na jednym biegu (powiedzmy 2) od 2000 do 5000 obrotów, występuje nierównomierne dawkowanie mocy - w pewnych zakresach ciągnie lepiej, by w kolejnych słabnąć?, jakby coś przez chwilę przyhamowało autem? Nie wiem czy TTTM, czy należy się czepiać przy następnym serwisie w ASO? > Przez rok, chyba tylko dwa razy uruchomiła mi się ta funkcja. > Jej działanie nie jest tak głośne i odczuwalne jak w Malibu. W czasie jazdy próbnej tą landarą > zerwałem przyczepność pod światłami (żeby zobaczyć jak startuje) i przestraszyłem się hałasu i > wibracji. TC działa, ale jednak dopuszcza do lekkiego poszarpywania kołami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > ... Masz może taki efekt, że przyspieszając na jednym biegu (powiedzmy 2) od 2000 do 5000 obrotów, > występuje nierównomierne dawkowanie mocy - w pewnych zakresach ciągnie lepiej, by w kolejnych > słabnąć?, ... Nie zauważyłem. Może dlatego, że chyba nie kręciłem tak wysoko na niskich biegach. Przy okazji sprawdzę. Jeśli chodzi o problemy z Cruze, to trafiłem na takie forum: http://mojchevy.pl/cruze-f4.html Tam też jest zdjęcie Camaro zaprojektowanego dla filmu Transformers 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Szału nie robi... Mój 1.8 - średnia 117,54km/h, spalanie 8,3l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Nie zauważyłem. Może dlatego, że chyba nie kręciłem tak wysoko na niskich biegach. Przy okazji > sprawdzę. U mnie czuć, że np. po przekroczeniu 3000 obr. coś jakby lekko przyhamowywało silnik, a przy około 4000 obr. znów odzyskuje werwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Szału nie robi... > Mój 1.8 - średnia 117,54km/h, spalanie 8,3l. Takich średnich Cruze jeszcze nie uzyskiwałem. Przy śr. z trasy 75km/h spalanie miałem 7,5 l/100km Jazda miejsko-podmiejska to spalanie rzędu 8. Na autostradzie pewnie wyjdzie podobnie albo więcej. Masa robi swoje, co nie zmienia faktu, że i tak ten 1,8 jest oszczędniejszy od 1,6 w lżejszym o 200kg Lacetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > U mnie czuć, że np. po przekroczeniu 3000 obr. coś jakby lekko przyhamowywało silnik, a przy około > 4000 obr. znów odzyskuje werwę. Mnie denerwuje, że drążek zmiany biegów podskakuje na jedynce i dwójce podczas odłączania napędu i załączania (sprzęgłem). Pytałem o to mechanika w Auto-Pol, ale stwiedził, że to normalne i nie ma się czym przejmować. Jednak zgłoszę to podczas przeglądu, który muszę na dniach zrobić. Na pewno nie będzie to na Mangalii. Nie dam im już więcej na mnie zarobić! Dlaczego jestem wkurzony opiszę jak się sprawa skończy, a ciągnie się od momentu zakupu czyli równo rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > U mnie czuć, że np. po przekroczeniu 3000 obr. coś jakby lekko przyhamowywało silnik, a przy około > 4000 obr. znów odzyskuje werwę. Też tak mam i śledząc fora widać że wiele osób taki efekt zauważa. Chyba tttm. Obawiam się że jest to jakiś uboczny efekt konieczności spełnienia norm czystości spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Jej działanie nie jest tak głośne i odczuwalne jak w Malibu. W czasie jazdy próbnej tą landarą > zerwałem przyczepność pod światłami (żeby zobaczyć jak startuje) i przestraszyłem się hałasu i > wibracji. Jakim Malibu jeździłeś? U mnie nic takiego nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Spotkałem się z takimi problemami co prawda w innych autach, ale odpowiedzialny był za to EGR. Można by spróbować zaślepić dla sprawdzenia czy objaw zniknął. Nie wiem jaki jest u Was ten EGR - pewnie sterowany elektrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Też tak mam i śledząc fora widać że wiele osób taki efekt zauważa. Chyba tttm. Obawiam się że jest > to jakiś uboczny efekt konieczności spełnienia norm czystości spalin. ... i oszczędzania paliwa. Zmienny kolektor dolotowy, zmienne fazy rozrządu, EGR i mamy co mamy Teraz to nierównomierne dawkowanie mocy jeszcze nie jest tak mocno odczuwalne, jak latem, gdy jest włączona klima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Spotkałem się z takimi problemami co prawda w innych autach, ale odpowiedzialny był za to EGR. > Można by spróbować zaślepić dla sprawdzenia czy objaw zniknął. Nie wiem jaki jest u Was ten > EGR - pewnie sterowany elektrycznie. Pamiętam, że takie cyrki w Lacetti skończyły się wymianą EGRa. Muszę ich przycisnąć przy następnym przeglądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Jakim Malibu jeździłeś? ... Silnika nie pamiętam - jakiś diesel. Wnętrze wypasione w różne bajery (podgrzewane fotele, elektryczna regulacja co się dało itp), ale na TCS nie miało to przecież wpływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > ... i oszczędzania paliwa. > Zmienny kolektor dolotowy, zmienne fazy rozrządu, EGR i mamy co mamy > Teraz to nierównomierne dawkowanie mocy jeszcze nie jest tak mocno odczuwalne, jak latem, gdy jest > włączona klima. Może powiedzmy otwarcie - złe wysterowanie silnika i faz rozrządu. Jak pokazywałem na wykresie 2.4 nie ma problemów z zaburzeniami mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Może powiedzmy otwarcie - złe wysterowanie silnika i faz rozrządu. Jak pokazywałem na wykresie 2.4 > nie ma problemów z zaburzeniami mocy predzej egr nie domaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > predzej egr nie domaga Tez bym sie do tego sklanial. W koncu to juz Euro 5 Albo za slabo butujesz. Pytanie czy w ASO im jakis blad wyskoczy. Stanowczo domagac sie czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Może powiedzmy otwarcie - złe wysterowanie silnika i faz rozrządu. Jak pokazywałem na wykresie 2.4 > nie ma problemów z zaburzeniami mocy W nowym aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > W nowym aucie? Może się zdarzyć. Z tego co pamiętam kolega z forum, chyba etat_owiec miał problemy ze swoim dieslem w Lacetti. W końcu umówiliśmy się, że ASO skopiuje oprogramowanie z mojego auta do jego i chyba problemy minęły. Niedawno zresztą dzwonili do mnie chcąc pożyczyć auto mojej żony bo mieli ten sam problem z jakimś klientem i potrzebowali "dawcy" oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Może się zdarzyć. Z tego co pamiętam kolega z forum, chyba etat_owiec miał problemy ze swoim > dieslem w Lacetti. W końcu umówiliśmy się, że ASO skopiuje oprogramowanie z mojego auta do > jego i chyba problemy minęły. > Niedawno zresztą dzwonili do mnie chcąc pożyczyć auto mojej żony bo mieli ten sam problem z jakimś > klientem i potrzebowali "dawcy" oprogramowania. Powiedz, ze zartujesz? Przeciez ASO powinno zgrac z serwera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Powiedz, ze zartujesz? Przeciez ASO powinno zgrac z serwera. Nie żartuję. Dali mi za fatygę taki zapas płynu do spryskiwaczy, że tej zimy nie dam rady go chyba zużyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.