RSSSS Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy? Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 1. Wychylić głowę żeby zajrzeć w lusterko. 2. Spojrzeć do tyłu. 3. Ustawić lusterka do jazdy "w złożeniu", a oglądać się w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Przy dużych prędkościach wychylenie nie jest komfortowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 > Przy dużych prędkościach wychylenie nie jest komfortowe Jak chciałeś komfortu to było Goldwinga kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to > nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy? > Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!? Jak zasuwasz szybko (czego miales nie robic ) to pewnie i mijasz wszystkich, wlaczasz kierunek odpowiednio wczesniej, mijasz pacjenta i zmieniasz na jego pas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Bez wychylenia się nie obejdzie. Ja powyżej 120 się kładę na baku, nogi na tylne stopki i prawie jestem w poziomie. Wiatr dużo mniej wtedy czuje co niestety jest okupione kosztem bezpieczeństwa bo nie mam dostępu do tylnego hebla. No i żeby wyprzedzić trzeba głowę dźwigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > nogi na tylne stopki i prawie > jestem w poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Jak zasuwasz szybko (czego miales nie robic ) to pewnie i mijasz wszystkich, wlaczasz kierunek > odpowiednio wczesniej, mijasz pacjenta i zmieniasz na jego pas Miałem nie odwijać i nie szaleć, płynna jazda licznikowe 150km/h na autostradzie jest w granicach ograniczeń jakie sobie wyznaczyłem. Rozumiem, że asy lecące 200 km/h i więcej po autostradzie zakładają, że i tak nic im nie dorówna i zmieniają pasy bez patrzenia w lusterka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Boli Cię glowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to > nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy? Zmienic pozycje na moto, wyprostowac sie itd . W samochodzie jak sie pochylisz to tez przeciez nie widac w lusterkach > Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!? A wolno wg przepisow . Nie bedziesz widzial jak ktos Ci siadzie na zadzie, chociazby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Zmienic pozycje na moto, wyprostowac sie itd . W samochodzie jak sie pochylisz to tez przeciez nie > widac w lusterkach W aucie mam przednią szybę, więc się nie "składam" Podnoszenie się przy wyższych prędkościach powoduje u mnie uczucie dyskomfortu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > W aucie mam przednią szybę, więc się nie "składam" > Podnoszenie się przy wyższych prędkościach powoduje u mnie uczucie dyskomfortu Jak chcesz komfortu to kup zmywarke albo armature . W innym przypadku nie szukaj komfortu, zasze mozesz jezdzic wolniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Mozesz to rozwinac ? Tez od czasu do czasu opieram stopy o tylne podnozki. Jak sie jezdzi wokol komina to zmiana pozycji nie jest Ci potrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to > nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy? > Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!? Nie możesz sobie ich ustawiać w zależności od potrzeb? Jaki problem przed dzidowaniem przestwić je do pozycji "zasypiam na baku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > zmywarke albo armature . Przetłumacz to na język świeżego użytkownika 2oo, jakie motocykle miałeś na myśli bo chcę chłonąć tę "naszą" terminologię! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Przetłumacz to na język świeżego użytkownika 2oo, jakie motocykle miałeś na myśli bo chcę chłonąć > tę "naszą" terminologię! "Zmywarka" to pewnie Goldwing, a armatura to po prostu wszystkie sprzęty z dużą ilością chromów do powolnego i dostojnego toczenia się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > "Zmywarka" to pewnie Goldwing, a armatura to po prostu wszystkie sprzęty z dużą ilością chromów do > powolnego i dostojnego toczenia się Dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > "Zmywarka" to pewnie Goldwing, Tak przypuszczałem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Bez wychylenia się nie obejdzie. Ja powyżej 120 się kładę na baku, nogi na tylne stopki i prawie > jestem w poziomie. Wiatr dużo mniej wtedy czuje co niestety jest okupione kosztem > bezpieczeństwa bo nie mam dostępu do tylnego hebla. No i żeby wyprzedzić trzeba głowę dźwigać Ooo, tak samo robiłem! Jak miałem Simsona i biłem rekordy prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > "Zmywarka" to pewnie Goldwing, a armatura to po prostu wszystkie sprzęty z dużą ilością chromów do > powolnego i dostojnego toczenia się Jechałem kiedyś duzym grubasem (intruz 1800) - to z całą pewnością armatura ale jakoś powolnie nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Jechałem kiedyś duzym grubasem (intruz 1800) - to z całą pewnością armatura ale jakoś powolnie nie > było... u mnie wczoraj w ekipie na czele jechała yamaha midnight star. Na budziku 150 ciągle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > u mnie wczoraj w ekipie na czele jechała yamaha midnight star. Na budziku 150 ciągle Miał jakąś owiewkę? Kierownik raczej złożony nie jechał Ciekawe jakie to uczucie na takim sprzęcie - musiało walić wiatrem w klatę solidnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Miał jakąś owiewkę? > Kierownik raczej złożony nie jechał Ciekawe jakie to uczucie na takim sprzęcie - musiało walić > wiatrem w klatę solidnie twardziel ale raczej spodziewam sie ze mial conajmniej jakas szybke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > twardziel ale raczej spodziewam sie ze mial conajmniej jakas szybke pelna owiewka na winklach nadrabialem straty jakie siał pojemnością i V-ką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to > nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy? > Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!? no to może coś takiego albo może te będą lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > no to może coś takiego albo może te będą lepsze Z tego co pamiętam, to można też kupić kask z lusterkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Z tego co pamiętam, to można też kupić kask z lusterkiem takim na wysięgniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Miałem raczej na myśli coś takiego: Klik Ale na upartego to można by i zamocować na stałe, coś na wysięgniku, na kasku Tylko wyglądałoby to jak uszy nabuzowanego jamnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Miałem raczej na myśli coś takiego: Klik kumpel mial pozyczone to cos (albo podobne) do testow... wyjezdzajac z parkingu prawie wyglebil ale jak mowil po pewny przyzwyczajeniu nawet sie fajnie jezdzilo, tylko ogolnie kask byl do d..py i sobie odpuscil > Ale na upartego to można by i zamocować na stałe, coś na wysięgniku, na kasku > Tylko wyglądałoby to jak uszy nabuzowanego jamnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Miałem raczej na myśli coś takiego: Klik Mialem to na glowie, totalna porazka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 > Jak zasuwasz szybko (czego miales nie robic ) to pewnie i mijasz wszystkich, wlaczasz kierunek > odpowiednio wczesniej, mijasz pacjenta i zmieniasz na jego pas tia. problem w tym, że zawsze może znaleźć się szybszy 2oo za Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 > Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy? Ja mam lewe lusterko ustawione do jazdy w pozycji bardziej wyprostowanej, a prawe do pełnego złożenia i się przyzwyczaiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 A nie lepiej byłoby odwrotnie bo nawet na chłopski rozum, manewr wjazdu na szybszy lewy pas "w złożeniu" jest bardziej niebezpieczny niż powrót na prawy zaraz po wyprzedzaniu!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2013 Ustaw sobie lusterka pod tą pozycję w której częściej się poruszasz(ja raczej wskazywałbym na tą bardziej wyprostowaną, bo w takiej siłą rzeczy masz wieksze szanse na to że ktoś z tyłu Cię "zaskoczy"). Możesz też poeksperymentować, ja od niedawna zrobiłem sobie pozycje pośrednią, tzn. jeżdżąc wyprostowany muszę delikatnie schylić głowę żeby dobrze widzieć, jeżdżąc schowany za owiewkę wystarczy że głowę odrobinę podniosę i już coś tam widzę, sprawdza się to całkiem ok. W jedno lusterko "na dół" drugie "do góry" raczej bym się nie bawił, bo w zależności od pozycji i tak zostajesz "ślepy" na jedną stronę. Kontroluj co kilka/naście sekund sytuację za sobą, to raczej nikt Cię nie zaskoczy(przez 2 lata mojej jazdy, udało się to dwóm artystom , ale ich prędkości były raczej z "górnej połowy" 2ki ), no i sygnalizuj manewry, Ci szybsi zazwyczaj wiedzą co to oznacza i zdają sobie sprawę z tego że na moto jednak widoczność do tyłu jest mocniej ograniczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 > A nie lepiej byłoby odwrotnie bo nawet na chłopski rozum, manewr wjazdu na szybszy lewy pas "w złożeniu" jest bardziej niebezpieczny niż powrót na prawy zaraz po wyprzedzaniu!? próbowałem odwrotnie i było mi niewygodnie. Inna sprawa, że w oba lusterka zerkam tylko przy powolnej jeździe lub jeździe w grupie motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.