Skocz do zawartości

Ustawienie lusterek na ścigaczu?


RSSSS

Rekomendowane odpowiedzi

Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy?

Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to

> nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy?

> Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!?

Jak zasuwasz szybko (czego miales nie robic wink.gif ) to pewnie i mijasz wszystkich, wlaczasz kierunek odpowiednio wczesniej, mijasz pacjenta i zmieniasz na jego pas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez wychylenia się nie obejdzie. Ja powyżej 120 się kładę na baku, nogi na tylne stopki i prawie jestem w poziomie. Wiatr dużo mniej wtedy czuje co niestety jest okupione kosztem bezpieczeństwa bo nie mam dostępu do tylnego hebla. No i żeby wyprzedzić trzeba głowę dźwigać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zasuwasz szybko (czego miales nie robic ) to pewnie i mijasz wszystkich, wlaczasz kierunek

> odpowiednio wczesniej, mijasz pacjenta i zmieniasz na jego pas

Miałem nie odwijać i nie szaleć, płynna jazda licznikowe 150km/h na autostradzie jest w granicach ograniczeń jakie sobie wyznaczyłem.

Rozumiem, że asy lecące 200 km/h i więcej po autostradzie zakładają, że i tak nic im nie dorówna i zmieniają pasy bez patrzenia w lusterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to

> nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy?

Zmienic pozycje na moto, wyprostowac sie itd wink.gif. W samochodzie jak sie pochylisz to tez przeciez nie widac w lusterkach zlosnik.gif

> Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!?

A wolno wg przepisow cfaniaczek.gif. Nie bedziesz widzial jak ktos Ci siadzie na zadzie, chociazby policial.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmienic pozycje na moto, wyprostowac sie itd . W samochodzie jak sie pochylisz to tez przeciez nie

> widac w lusterkach

W aucie mam przednią szybę, więc się nie "składam" palacz.gif

Podnoszenie się przy wyższych prędkościach powoduje u mnie uczucie dyskomfortu palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W aucie mam przednią szybę, więc się nie "składam"

> Podnoszenie się przy wyższych prędkościach powoduje u mnie uczucie dyskomfortu

Jak chcesz komfortu to kup zmywarke albo armature zlosnik.gif. W innym przypadku nie szukaj komfortu, zasze mozesz jezdzic wolniej grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to

> nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy?

> Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!?

Nie możesz sobie ich ustawiać w zależności od potrzeb?

Jaki problem przed dzidowaniem przestwić je do pozycji "zasypiam na baku" niewiem.gifniewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przetłumacz to na język świeżego użytkownika 2oo, jakie motocykle miałeś na myśli bo chcę chłonąć

> tę "naszą" terminologię!

"Zmywarka" to pewnie Goldwing, a armatura to po prostu wszystkie sprzęty z dużą ilością chromów do powolnego i dostojnego toczenia się palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez wychylenia się nie obejdzie. Ja powyżej 120 się kładę na baku, nogi na tylne stopki i prawie

> jestem w poziomie. Wiatr dużo mniej wtedy czuje co niestety jest okupione kosztem

> bezpieczeństwa bo nie mam dostępu do tylnego hebla. No i żeby wyprzedzić trzeba głowę dźwigać

Ooo, tak samo robiłem! Jak miałem Simsona i biłem rekordy prędkości hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie wczoraj w ekipie na czele jechała yamaha midnight star. Na budziku 150 ciągle

Miał jakąś owiewkę?

Kierownik raczej złożony nie jechał zlosnik.gif Ciekawe jakie to uczucie na takim sprzęcie - musiało walić wiatrem w klatę solidnie icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miał jakąś owiewkę?

> Kierownik raczej złożony nie jechał Ciekawe jakie to uczucie na takim sprzęcie - musiało walić

> wiatrem w klatę solidnie

twardziel wink.gif ale raczej spodziewam sie ze mial conajmniej jakas szybke smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to

> nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy?

> Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba jechać cały czas lewym pasem!?

no to może coś takiego albo może te będą lepsze grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem raczej na myśli coś takiego: Klik

kumpel mial pozyczone to cos (albo podobne) do testow... wyjezdzajac z parkingu prawie wyglebil wink.gif ale jak mowil po pewny przyzwyczajeniu nawet sie fajnie jezdzilo, tylko ogolnie kask byl do d..py i sobie odpuscil

> Ale na upartego to można by i zamocować na stałe, coś na wysięgniku, na kasku

> Tylko wyglądałoby to jak uszy nabuzowanego jamnika

lusterko-do-kasku-rowerowego.jpg

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak zasuwasz szybko (czego miales nie robic ) to pewnie i mijasz wszystkich, wlaczasz kierunek

> odpowiednio wczesniej, mijasz pacjenta i zmieniasz na jego pas

tia. problem w tym, że zawsze może znaleźć się szybszy 2oo za Tobą smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lusterka mam ustawione do jazdy miejskiej ale jak chowam się za owiewki przy szybszej jeździe to nic w nich nie widać. Jak w takiej sytuacji bezpiecznie zmieniać pasy?

Ja mam lewe lusterko ustawione do jazdy w pozycji bardziej wyprostowanej, a prawe do pełnego złożenia i się przyzwyczaiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie lusterka pod tą pozycję w której częściej się poruszasz(ja raczej wskazywałbym na tą bardziej wyprostowaną, bo w takiej siłą rzeczy masz wieksze szanse na to że ktoś z tyłu Cię "zaskoczy"). Możesz też poeksperymentować, ja od niedawna zrobiłem sobie pozycje pośrednią, tzn. jeżdżąc wyprostowany muszę delikatnie schylić głowę żeby dobrze widzieć, jeżdżąc schowany za owiewkę wystarczy że głowę odrobinę podniosę i już coś tam widzę, sprawdza się to całkiem ok.

W jedno lusterko "na dół" drugie "do góry" raczej bym się nie bawił, bo w zależności od pozycji i tak zostajesz "ślepy" na jedną stronę. Kontroluj co kilka/naście sekund sytuację za sobą, to raczej nikt Cię nie zaskoczy(przez 2 lata mojej jazdy, udało się to dwóm artystom grinser006.gif , ale ich prędkości były raczej z "górnej połowy" 2ki grinser006.gif ), no i sygnalizuj manewry, Ci szybsi zazwyczaj wiedzą co to oznacza i zdają sobie sprawę z tego że na moto jednak widoczność do tyłu jest mocniej ograniczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie lepiej byłoby odwrotnie bo nawet na chłopski rozum, manewr wjazdu na szybszy lewy pas "w złożeniu" jest bardziej niebezpieczny niż powrót na prawy zaraz po wyprzedzaniu!?

próbowałem odwrotnie i było mi niewygodnie. Inna sprawa, że w oba lusterka zerkam tylko przy powolnej jeździe lub jeździe w grupie motocykli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.