Skocz do zawartości

[KzAK] Czy jest fura która spełnia wymagania


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagania:

cena do 8 tys zł (max 15 tys jak sie do 8 nie znajdzie nic)

benzyna

proste w naprawie, trwałe

od kompaktu wzwyż

dające frajdę z jazdy (a frajdę daje mi albo moc auta albo wielkość/komfort i fajny dźwięk)

auto używane na dojazdy z 5km w 1 stronę, jako drugie w rodzinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymagania:

> cena do 8 tys zł (max 15 tys jak sie do 8 nie znajdzie nic)

> benzyna

> proste w naprawie, trwałe

> od kompaktu wzwyż

> dające frajdę z jazdy (a frajdę daje mi albo moc auta albo wielkość/komfort i fajny dźwięk)

> auto używane na dojazdy z 5km w 1 stronę, jako drugie w rodzinie

3litrowa R6 w Mercu - Klin grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymagania:

> cena do 8 tys zł (max 15 tys jak sie do 8 nie znajdzie nic)

> benzyna

> proste w naprawie, trwałe

> od kompaktu wzwyż

Da się znaleźć.

> dające frajdę z jazdy (a frajdę daje mi albo moc auta albo wielkość/komfort i fajny dźwięk)

Czyli co z tą mocą? Ma się odpychać, a prowadzenie jest bez znaczenia? Dziwne.

Moim typem, ale to do 15-tu tysięcy, bo za 8 to już ppmarian może coś powiedzieć, byłby e46 compact. Nawet podstawowe 316Ti daje już jaką taką frajdę, głównie z racji dobrej trakcji. 318Ti (czyli 2.0 R4 143KM) to jeszcze lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Da się znaleźć.

> Czyli co z tą mocą? Ma się odpychać, a prowadzenie jest bez znaczenia? Dziwne.

> Moim typem, ale to do 15-tu tysięcy, bo za 8 to już ppmarian może coś powiedzieć, byłby e46

> compact. Nawet podstawowe 316Ti daje już jaką taką frajdę, głównie z racji dobrej trakcji.

> 318Ti (czyli 2.0 R4 143KM) to jeszcze lepiej.

bez przesady. facet (!!!) pyta o auto a Ty mu BMW Compact?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymagania:

> cena do 8 tys zł (max 15 tys jak sie do 8 nie znajdzie nic)

> benzyna

> proste w naprawie, trwałe

> od kompaktu wzwyż

> dające frajdę z jazdy (a frajdę daje mi albo moc auta albo wielkość/komfort i fajny dźwięk)

> auto używane na dojazdy z 5km w 1 stronę, jako drugie w rodzinie

Passat b3/b4 VR6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powodzenia z zawieszeniem

Miałem B5 FL przez prawie 5 lat, przejechałem ok.120 tys.km. Sprzedałem przy przebiegu ok.230 tys.km - zawieszenie nadal było oryginalne, nie stwierdzono żadnych luzów (sprawdzane przy każdym przeglądzie i podczas badania w ASO tuż przed sprzedażą).

Śmiem twierdzić, że zła opinia na temat zawieszenia B5 FL jest niezgodna z prawdą wink.gif

Może jak się używa felg 17" lub 18", albo przejeżdża przez wszystkie napotkane na drodze dziury to zawias pada szybko, ale przy odpowiedzialnej eksploatacji służy długo bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymagania:

> cena do 8 tys zł (max 15 tys jak sie do 8 nie znajdzie nic)

> benzyna

> proste w naprawie, trwałe

> od kompaktu wzwyż

> dające frajdę z jazdy (a frajdę daje mi albo moc auta albo wielkość/komfort i fajny dźwięk)

> auto używane na dojazdy z 5km w 1 stronę, jako drugie w rodzinie

do 8 tyś. jako zabawkę szukałbym ibizy cupry 2.0 16v

powyżej ibizy IIFL cupry 1.8T chociaż czasami zdarzają się w granicy 8 tyś. ale to zazwyczaj padaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do 8 tyś. jako zabawkę szukałbym ibizy cupry 2.0 16v

> powyżej ibizy IIFL cupry 1.8T chociaż czasami zdarzają się w granicy 8 tyś. ale to zazwyczaj padaki

Ibiza klasa b, za mala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powodzenia z zawieszeniem

Widzę kolega albo miał "mirkowóz" albo nie miał nigdy samochodu z tym zawieszeniem.

Pewien samochód z tym "złym" zawieszeniem ma w tej chwili 420 tyś i część wahaczy jest oryginalna jeszcze, pozostałe co pukały zmieniane były na Lemfordera za szt ok 150-200zł zazwyczaj, raz na jakiś czas, zdecydowanie nie jest to element którego należy się bać i który rujnuje kieszeń, przy wyborze wręcz nie powinien mieć udziału, bo przed zakupem stan zawieszenia sprawdzasz za 50zł na OSKP i wiesz co w trawie piszczy, a na ewentualne naprawy "na już" targuje się cenę.

Jest to taki sam mit jak nie kupować aut na F-powielany przez tych co nigdy nie mieli a słyszeli od śwagrowego śwagra co w szopie naprawia poloneza i twierdzi że dla niego to najlepsza fura, a te wielowahaczowe to zło jakich mało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.