Lars Napisano 21 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2006 Jakiś czas temu zacząłem tanlować shellowską ropę V-power nic nie pisałem bo obserwowałem jak Bravka się będzie sprawować. Po wlaniu 1 baku nic się nie działo ale w połowie 2 baku nastąpił przełom - Bravka ożyła tzn. mam odczucie że jest szybsza, szybciej się zbiera, zmniejszył się czas przyśpieszania na poszczególnych biegach ale zużycie paliwa nie spadło ale to akurat mało mnie interesuje. Dodatkowo nalży dodać że silnik pracuje jakby spokojniej a zapalanie zimnego silnika nie jest tak "twarde". Przy pierwszym tankowaniu wypytałem gościa co to ściema - zarzekał się że to ropa z Niemiec - coś w tym jest, Bravka zachowuje się podobnie jak w czasie wypraw na zachód lub południe UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomciuHerba Napisano 21 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2006 Może też się przesiąde na v-power98, problem taki, ze najblizej stacje mam 60km od siebie z v-power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > Jakiś czas temu zacząłem tanlować shellowską ropę V-power nic nie > pisałem bo obserwowałem jak Bravka się będzie sprawować. Po > wlaniu 1 baku nic się nie działo ale w połowie 2 baku nastąpił > przełom - Bravka ożyła tzn. mam odczucie że jest szybsza, > szybciej się zbiera, zmniejszył się czas przyśpieszania na > poszczególnych biegach ale zużycie paliwa nie spadło ale to > akurat mało mnie interesuje. > Dodatkowo nalży dodać że silnik pracuje jakby spokojniej a zapalanie > zimnego silnika nie jest tak "twarde". > Przy pierwszym tankowaniu wypytałem gościa co to ściema - zarzekał > się że to ropa z Niemiec - coś w tym jest, Bravka zachowuje się > podobnie jak w czasie wypraw na zachód lub południe UE. Ameryki to ty nie odkryłeś,ja często tankuję V-power i o ile osiągi są takie same to zasięg na zbiorniku wydłużył się o dobre 50km przy spokojnej jeżdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
corvim Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 Może to kwestia akurat konkretnej stacji, ale ja też mam miłe doświadczednia z Shellem. Zatankowałem zwykły ON na Shellu i mam wrażenie że jeżdzi się lepiej niż na BP Ultimate które lałem wcześniej i nie drogo !!! A do tego spalanie spadło o około 0.3 l/100 km. Powiecie że niewiele ale jak się robi 2,5 tys w miesiącu to się troszkę nazbiera. A tak wogóle jakie są u wac ceny ON - ja wczoraj lałem w Krakowie na Shellu za 3,55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > zasięg na zbiorniku wydłużył się o dobre 50km > przy spokojnej jeżdzie A jaka jest różnica w cenie , kalkuluje się ? Normalny ON stał ostatnio po 3.57 PLN w Shellu . A V-Power ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qsc Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > Przy pierwszym tankowaniu wypytałem gościa co to ściema - zarzekał > się że to ropa z Niemiec tutaj akurat za bardzo bym w to nie wierzyl,tak sie sklada ze pracuje na stacji paliw pewnego koncernu i musze powiedziec ze wiekszosc towaru na roznych stacjach czy to BP czy Shell czy Orlen dostarczana jest z jednej rafinerii w Polsce .Jak rozmawialem z kierowcami to nz zaladunku za naszymi cysterkami stoja np. z BP i leja dokladnie to samo ,a pozniej przyjezdzaja goscie na stacje i sie kloca bo np. na Bp jest lepsze paliwo,bo z niemiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > tutaj akurat za bardzo bym w to nie wierzyl,tak sie sklada ze pracuje > na stacji paliw pewnego koncernu i musze powiedziec ze > wiekszosc towaru na roznych stacjach czy to BP czy Shell czy > Orlen dostarczana jest z jednej rafinerii w Polsce .Jak > rozmawialem z kierowcami to nz zaladunku za naszymi cysterkami > stoja np. z BP i leja dokladnie to samo ,a pozniej przyjezdzaja > goscie na stacje i sie kloca bo np. na Bp jest lepsze paliwo,bo > z niemiec To w takim razie dlaczego na paliwie z Orlenu robię 620km a na V-power 670km jeżdżac dokładnie tak samo na tej samej trasie ? Mało tego ,braciszek mój zajeździł wtryski na gazie (w E30 ) i kuracja na v-power uruchomiła układ Coś wtym musi być bo już 7lat temu jeżdżąc nissanem 1,7d tankowałem się tylko na shellu (miałem go koło pracy) widziałem dużą różnicę a v-power jeszcze nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 nie wiem - wiem jedno po wlaniu tego siuwaksu do bakuBravka inaczej jeździ i nie jest to siła sugestii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 u mnie zużycie jest takie samo czyli na baku ok. 880 km w mieście - może coś spadnie. Fakt jest nie zaprzeczalny coś do tego wlewają skoro są takie efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 22 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 U mnie na shell normalna 3.49 a V-power 3.69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > tutaj akurat za bardzo bym w to nie wierzyl,tak sie sklada ze pracuje > na stacji paliw pewnego koncernu i musze powiedziec ze > wiekszosc towaru na roznych stacjach czy to BP czy Shell czy > Orlen dostarczana jest z jednej rafinerii w Polsce . To albo ja trafiam na tą mniejszość gdzie jest lepsze paliwo , albo na samych stacjach Shella mają mniej syfu w zbiornikach lub też w mniejszym stopniu "usprawniają" paliwo , niż ich koledzy z innych stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioWeekend Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 Ja natomiast zalewam do pełna raz w miesiącu Shela V-power Racing 99. Jest różnica znacząca, auto lepiej się zbiera, lepsze przyspieszenie na 4 i 5 biegu, ogólnie czuje się jakby parę koni przybyło a spalanie jest mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qsc Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > To w takim razie dlaczego na paliwie z Orlenu robię 620km a na > V-power 670km jeżdżac dokładnie tak samo na tej samej trasie ? > Mało tego ,braciszek mój zajeździł wtryski na gazie (w E30 ) i > kuracja na v-power uruchomiła układ > Coś wtym musi być bo już 7lat temu jeżdżąc nissanem 1,7d tankowałem > się tylko na shellu (miałem go koło pracy) widziałem dużą > różnicę a v-power jeszcze nie było fakt,paliwa v-power,power racing czy tez inne vervy sa tzw.paliwami z gornej polki,lecz to nic innego jak zwykle 98 z dodatkiem czegos tam ,ale to oczywiste.Faktem jesttez ze sa lepsze tzn. maja wieksza liczbe oktanowa i teraz wszystko zalezy ile tych oktanow jest wiecej na Shelu,Bp czy Orlenie.Moze to byc,przykladowo98,5 98,7 lub 99.stad tez mozesz miec roznice.Mozna tez zastanowic sie dlaczego tankujac na tych samych firmach w polsce i np. Niemczech jest roznica w paliwie,jesli jest to te same paliwo,prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 moment, moment - V-power nie jest z Orlenu te zwykle paliwa pochadza przewaznie z Orlenu... a te extra to juz inna bajka - maja specjalne dodataki,... moga byc odsiarczone - specjalnie i inne pierdoly - pytanie czy warto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomstr Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 też lubie zatankować V Power Diesel zauważalna różnica do tego więcej przejedzie wydaje mi sie że 50km na baku więcej to ostrożne oceny bo przy jeździe delikatnej bedzie wiecej SUPER PALIWKO mi też mówili że z Niemiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > a te extra to juz inna bajka - maja specjalne dodataki,... moga byc > odsiarczone - specjalnie i inne pierdoly - pytanie czy warto ? Zwykly Vpower pochodzi z Orlenu, daja tylko dodatki uszlachetniajace. Tak samo powstaje Verwa. VP Racing jest importowany. Na temat innych nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_JD Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > Jakiś czas temu zacząłem tanlować shellowską ropę V-power nic nie > pisałem bo obserwowałem jak Bravka się będzie sprawować.... Tylko te teorie że "mniej pali" to chyba obalisz Testowałem i zalałem na zimę, wczoraj powróciłem do standardowej ON na Rafinerii Gdańsk. A na marginesie ja specjalnego powera nie czułem. Tyle że spokojniejszy w mrozy byłem a średnio MW spaliła 6,8 ltr/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 u pallbito zadzialalo libido Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > u pallbito zadzialalo libido pobudzony jestem po watku na HP. Poza tym wiosna idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > U mnie na shell normalna 3.49 a V-power 3.69 Czyli pomijając odczuwalny power , pod względem ekonomicznym wychodzi na to samo , jakies 10PLN więcej za 50l V-power to prawie 3.5l paliwa , co wystarcza na jakieś 50km , które dodatkowo przejeżdżamy podobno na V-power , za to za oil normal dajemy 10 PLN mniej i mniej przejeżdżamy o 50 km , rachunek wychodzi na zero Gorzej jednak jakby wcale mniej nie spalił na V -power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qsc Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > Zwykly Vpower pochodzi z Orlenu, daja tylko dodatki uszlachetniajace. > Tak samo powstaje Verwa. dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TMW Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > moment, moment - V-power nie jest z Orlenu Dodatek nie ale baza to Ekodiesel. > te zwykle paliwa pochadza przewaznie z Orlenu... Te niezwykle tez tylko przed zalaniem cysteryny do komory wlewane sa dostarczone przez producenta dodatki - w przypadku Vpower, Ultimate, itp sa to m.in. dodatki podnoszace liczbe cetanowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simmon Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > Zwykly Vpower pochodzi z Orlenu, daja tylko dodatki uszlachetniajace. > Tak samo powstaje Verwa. > VP Racing jest importowany. > Na temat innych nie wiem. tak własnie jest zwykłe 95tki i 98mki są wszystkie te same i rozlewa je Orlen. te lepsze mają w sobie "autorskie" uszlachetniacze te gorsze mają w sobie "autorską" ilość wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 taniej wychodzi wlanie dodatkow uszlachetniajacych np. keenflo do benzyny - buteleczka na 60 l - 6 pyylyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 22 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2006 > taniej wychodzi wlanie dodatkow uszlachetniajacych np. keenflo do > benzyny - buteleczka na 60 l - 6 pyylyn zgadza sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 ja tak robie co 2-gie tankowanie trzeba oszczedzac a co 5 kkm stp do wtryskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 podobno te benzyne przywoża w zaplombowanej cysternie, bo kumpel keidys pracował na Shell'u to widzial ale nie wiem czy tak na wszytkich jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 a to działa ? i jak się nazywa? - do ropy mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamson Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > u mnie zużycie jest takie samo czyli na baku ok. 880 km w mieście - > może coś spadnie. Fakt jest nie zaprzeczalny coś do tego wlewają > skoro są takie efekty. tak apropo ile bak ma litrow w bravo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 mówiąc szczerze ja też wczoraj wlałem normalnego diesla shella i nic się nie stało - znaczy to coś ma dobre właściwości czyszczące wtryskiwacze. Też będe tankował co 2-3 tankowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > tak apropo ile bak ma litrow w bravo? w tej wersji silnikowej 60 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 24 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2006 > w tej wersji silnikowej 60 l a w wersji bezsilnikowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 24 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2006 > a w wersji bezsilnikowej? w bezsilnikowej bak nie jest mu potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 24 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2006 > w bezsilnikowej bak nie jest mu potrzebny no tak, jak Flinstonowie... przez dziurę w podłodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klocek14 Napisano 5 Marca 2006 Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 > Dodatek nie ale baza to Ekodiesel. > Te niezwykle tez tylko przed zalaniem cysteryny do komory wlewane sa > dostarczone przez producenta dodatki - w przypadku Vpower, > Ultimate, itp sa to m.in. dodatki podnoszace liczbe cetanowa. Z tego co się orientuję (mam znajomych na stacji Shell) to wszystkie paliwa na Shellu pochodzą z Orlenu (a do V-power wlewane są dodatki). Ja osobiście jeżdżę na paliwie ON Verva. Uważam że jest lepsze niż V-power. Spalanie mam mniejsze. Znajomy jeździ VW Transporterem i na V-power wyciągnął max 150, a na ON Verva 165 km/h. Orlen rulezz!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 Orlen rulezz!!! Nie bluźnij mi tu - a V-pover to produkt zagramaniczny "podobno" znów wlałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablitto Napisano 5 Marca 2006 Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 > Nie bluźnij mi tu - a V-pover to produkt zagramaniczny "podobno" podobno tylko Racing... ale kto go terazleje... Na pewno nie Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 5 Marca 2006 Udostępnij Napisano 5 Marca 2006 > Orlen rulezz!!! > Nie bluźnij mi tu - a V-pover to produkt zagramaniczny "podobno" > znów wlałem jakiś rozrzutny jesteś , widać trzeba wlewać zwyły ON + dodatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 > podobno tylko Racing... ale kto go terazleje... Na pewno nie Ty a zeskanować ci paragon? niedowiarku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.