delco Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 Kolega chce wejść w taka opcję... Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > Kolega chce wejść w taka opcję... > Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) > Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie > kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... GSXF, DeVille .. zalezy czego oczekuje, jakiej mocy itd .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > GSXF chyba bym tego drugi raz nie wybral do turystyki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Kolega chce wejść w taka opcję... > Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) > Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie > kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... A jaką turystykę preferuje? Mój brat jeździ R1100 GS, ale zdarza się, że bierze namiot i nocuje na dziko. Z kolei kolega na CBF 1000 przed wyjazdem rezerwuje hotel i dopiero wtedy rusza w podróż. I jeden i drugi uprawia turystykę, ale motocyklami raczej nie mogliby się zamienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19motorynka Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Kolega chce wejść w taka opcję... > Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) > Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie > kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... XJ-600 do tego 3 pojemnne kufry, na zbiornik tankbag z mapnikiem i za stosunkowo niedużą kasę masz sprzęt turystyczny jak należy! Zaletą jest to, że na codzień odpinasz boczne kufry i jest wąski, normalny motocykl na miejskie korki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Kolega chce wejść w taka opcję... > Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) > Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie > kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... FJR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > FJR Quote: male spalanie mile widziane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Quote: > male spalanie mile widziane... zdefiniuj małe spalanie jak na taki piec pali godnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > zdefiniuj małe spalanie jak na taki piec pali godnie Niech autor (ew. kolega) zdefiniuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Niech autor (ew. kolega) zdefiniuje. to co sie czepiasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Quote: > male spalanie mile widziane... wbrew pozorom przy spokojnej jezdzie 1300 pojemnosc spala podobnie do mego bandita. Testowane na drodze w Słowacji ( spokojna jazda 120-130) ; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > chyba bym tego drugi raz nie wybral do turystyki... a niby dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > wbrew pozorom przy spokojnej jezdzie 1300 pojemnosc spala podobnie do mego bandita. Testowane na > drodze w Słowacji ( spokojna jazda 120-130) ; To samo spostrzeżenie. Jak latam czasem z Andrzejem i Przemkiem (mają BMW R1200R) To wyniki pod dystrybutorem mamy zaskakująco podobne - oni jadą z mniejszymi obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Kolega chce wejść w taka opcję... > Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) > Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie > kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... suzuki dl650 v-strom i wszystkie kryteria spełnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 650 jest dychawicza przy prędkościach powyżej 140 km/h Jeżeli mu to nie przeszkadza to ok. Natomiast DL 1000 - o to już jest baaaardzo elastyczne. W tych pieniądzach to też już można przebierać w egzemplarzach. Tylko, kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale teraz faktycznie - są, tzn zauważam je. A co ?? - wibracje od serducha L - twin. Też nie każdy to lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > Kolega chce wejść w taka opcję... > Ja mu doradzam BMW RT (o goldwingu nie chce slyszec...) > Jest coś innego rozsadnego - niestety mowa o używce - budżet ok 20 tys zł...planowane uzytkowanie > kilka lat po 5-10 kkm rocznie... male spalanie mile widziane... mysle ze do turystyki to najlepszy taki ucywilizowany endurak coś jak bmw gs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamec1 Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 > mysle ze do turystyki to najlepszy taki ucywilizowany endurak > coś jak bmw gs Mi sie taki w tej kolorystyce podobuje choruję na takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Października 2013 Udostępnij Napisano 21 Października 2013 Na szose pan european, na tereny gs1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > a niby dlaczego? od kilku lat nie moge dostac mocowan i kufrow, pozatym przy autostradowej jezdzie trzeba sie troche za owiewka poskladac - lepiej mi sie Viadrem 1000 jezdzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > 650 jest dychawicza przy prędkościach powyżej 140 km/h > Jeżeli mu to nie przeszkadza to ok. > Natomiast DL 1000 - o to już jest baaaardzo elastyczne. > W tych pieniądzach to też już można przebierać w egzemplarzach. > Tylko, kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale teraz faktycznie - są, tzn zauważam je. > A co ?? - wibracje od serducha L - twin. Też nie każdy to lubi. z enduraków to wszystkie prawie to twiny. jak nie v to rzędowe (lub bokser u bmw). triumph w tigerze ma R3. także wibracje są wpisane w ten temat dość mocno nawet GS chodzi na boki przecież a co do 650 - racja - bedzie męczące w trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > od kilku lat nie moge dostac mocowan i kufrow, pozatym przy autostradowej jezdzie trzeba sie troche > za owiewka poskladac - lepiej mi sie Viadrem 1000 jezdzilo a mowimy o tym samym motocyklu? GSXF a nie GSXR, do GSXF masz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > z enduraków to wszystkie prawie to twiny. jak nie v to rzędowe (lub bokser u bmw). triumph w > tigerze ma R3. także wibracje są wpisane w ten temat dość mocno nawet GS chodzi na boki > przecież > a co do 650 - racja - bedzie męczące w trasie. Honda ma V4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > z enduraków to wszystkie prawie to twiny. jak nie v to rzędowe (lub bokser u bmw). triumph w > tigerze ma R3. także wibracje są wpisane w ten temat dość mocno nawet GS chodzi na boki > przecież > a co do 650 - racja - bedzie męczące w trasie. a jeździłeś ktm adventure ?? ja nie odczuwałem żadnych wibracji autostradą to nie turystyka prawdziwe piękno tkwi tam gdzie nie ma asfaltu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > z enduraków to wszystkie prawie to twiny. jak nie v to rzędowe (lub bokser u bmw). triumph w > tigerze ma R3. także wibracje są wpisane w ten temat dość mocno nawet GS chodzi na boki > przecież > a co do 650 - racja - bedzie męczące w trasie. widze ze jezdziles i sie znasz... DL 650 meczacy trasie? dobre GS chodzi na boki? chyba tylko stojac to poczujesz i nie na boki tylko do prawej jak go przegazujesz... nic podobnego nawet przy 5km/h juz nie stwierdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OPAL Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 Do turystyki to i CB500 wykorzystywałem - 4500km po Bałkanach, 4200km po Ukrainie, ze 4000km po Polsce... Spalał 4,3-5l/100km i się nigdy nie zepsuł, a miał 10 lat Na autostradzie 140km/h się turlał. Teraz myślę nad Fazerem 600. Turystyka turystyce nie równa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > widze ze jezdziles i sie znasz... DL 650 meczacy trasie? dobre popacz mam ten sam piec u siebie i obroty są męczące w trasie. DL AFAIK ma podobne przełożenia. takze nie gadaj, że komfortowo się wyprzedza >100 km/h i utrzymuje przelotową 140-150. są do tego lepsze maszyny. > GS chodzi na boki? chyba tylko stojac to poczujesz i nie na boki tylko do prawej jak go > przegazujesz... nic podobnego nawet przy 5km/h juz nie stwierdzilem no to jest cały urok. stojąc gada na boki. podczas jazdy tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > to co sie czepiasz Od razu czepiam... Weźmy przykładowo takiego "lekkiego" turystyka, jak Deauville - spalanie w okolicach 4-5ltr vs. 6-8 w FJR 1300 (bo chyba o tej mowa ). Dwa litry różnicy przy przebiegu 10tkm daje nam 200ltr noPb/sezon, czyli ok. 1100zł. Przysżły nabywca chce polatać kilka sezonów, więc sama oszczędność paliwa może być rzedu 1/4 budżetu na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > Od razu czepiam... > Weźmy przykładowo takiego "lekkiego" turystyka, jak Deauville - spalanie w okolicach 4-5ltr vs. 6-8 > w FJR 1300 (bo chyba o tej mowa ). > Dwa litry różnicy przy przebiegu 10tkm daje nam 200ltr noPb/sezon, czyli ok. 1100zł. Przysżły > nabywca chce polatać kilka sezonów, więc sama oszczędność paliwa może być rzedu 1/4 budżetu na > moto. oczywiście. ale zwroć uwage na różnicę klas tych motongów. zapakuj 2 os i bagaże na deauville i leć autostradą, wyprzedzaj. utrzymaj się w grupie. wszystko kwestia priorytetów i zastosowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 > oczywiście. ale zwroć uwage na różnicę klas tych motongów. zapakuj 2 os i bagaże na deauville i leć > autostradą, wyprzedzaj. utrzymaj się w grupie. wszystko kwestia priorytetów i zastosowania. Dlatego napisałem, żeby kolega autora się z lekka określił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.