Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > i 170KM samym czipem? Samym chipem 150, ale ten motor miał wersje 170KM wiec liczę ze bez wielkich kosztów tyle da się wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Samym chipem 150, ale ten motor miał wersje 170KM wiec liczę ze bez wielkich kosztów tyle da się > wyciągnąć pewnie przy innym stopniu sprężania, co wyklucza niskie koszty a 150Km przy 1000kg to żaden szał, można jechać w zasadzie cały czas z butem w podłodze (co poniekąd jest przyjemne bo auto nie zaskoczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Była wersja 129KM. > Daj jakiegoś linka do tej "twojej" wersji. Bo coś tu zamotane jest. tu coś znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Nie różnią się poza programem. > Przykład pierwszy z brzegu. > http://www.shiftech.be/reprogrammation.php?model=4&serie=22&year=123&engine=3118 Zamiast rzeźbić może poszukaj czegoś TAKIEGO - frajda z jazdy pewnie będzie większa niż taką wydumką A sam motor chyba dość popularny, bo kojarzę go z serii 3 i 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Zamiast rzeźbić może poszukaj czegoś TAKIEGO - frajda z jazdy pewnie będzie większa niż taką > wydumką A sam motor chyba dość popularny, bo kojarzę go z serii 3 i 5. 1500+kg to wazy wiec chyba nie o to chodzi. Chociaz oczywiscie auto zacne (egzemplarz z linka mniej zacny ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > No wlasnie chyba nie, N43B20 to byl wlasnie 118i i 120i. > A N46B20 116i wprowadzili zamiast N43B16. A skąd to info? Bo, n p. Jeśli chodzi o spalanie to jest identyczne jak w 118i a ten jest N43 prawda? Nie upieram się - chciałbym to wyjaśnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Zamiast rzeźbić może poszukaj czegoś TAKIEGO - frajda z jazdy pewnie będzie większa niż taką > wydumką A sam motor chyba dość popularny, bo kojarzę go z serii 3 i 5. za takie pieniądze to sprowadzasz sobie dobrą replikę Lotusa 7, i tam się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Jeździłem kilkoma autami z napędem na tył i z różnymi motorami i wybacz ale 122 KM i 160 NM w aucie > które waży w granicach 1300 kg to nie urywa tyłka... łojezu - to jest tak jak z E30 318is - na papierze wygląda jak Ford Focus 1.8, ale w praktyce jest "trochę" fajniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > A skąd to info? Z TEJ stronki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Zamiast rzeźbić może poszukaj czegoś TAKIEGO - frajda z jazdy pewnie będzie większa niż taką > wydumką A sam motor chyba dość popularny, bo kojarzę go z serii 3 i 5. Jak już pisałem etap dużych mocy mam już za sobą. To jest równie ciężkie auto jak to które mam obecnie. I wcale nie tak aż dużo mocniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > za takie pieniądze to sprowadzasz sobie dobrą replikę Lotusa 7, i tam się dzieje KvM musi być fanem marki - chce kupić za 16 tysięcy komplet drzwi z karbonu do takiego biemdablju, więc na Lotusa pewnie nie spojrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Z TEJ stronki. A to znam, ale wydaje mi się ze tu jest zdrowo namieszane z oznaczeniami silnika. Jeśli dobrze pamiętam to N43 miał wtrysk bezpośredni, a taki jest w tym 116i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > KvM musi być fanem marki - chce kupić za 16 tysięcy komplet drzwi z karbonu do takiego biemdablju, > więc na Lotusa pewnie nie spojrzy Taniej wyjdzie wydać 16 tysięcy na drzwi niż na lotusa do trzymania go w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 http://www.zeperfs.com/en/fiche4570-bmw-116-i-e87-2-0.htm zweryfikowana waga to 1400kg a nie 1200kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Taniej wyjdzie wydać 16 tysięcy na drzwi niż na lotusa do trzymania go w garażu. Tak się zacząłem zastanawiać, czy do takich drzwi nie jest konieczne zamontowanie klatki bezpieczeństwa, żeby zapewnić jakiś poziom ochrony w razie strzału w bok. Ale to niestety podniosło by wagę auta i znacząco zmniejszyło komfort przemieszczania się takim wozem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > pewnie przy innym stopniu sprężania, co wyklucza niskie koszty > a 150Km przy 1000kg to żaden szał, można jechać w zasadzie cały czas z butem w podłodze (co > poniekąd jest przyjemne bo auto nie zaskoczy) Kwestia kosztów - do weryfikacji. A co do szału. To nie ma być szał tylko auto do jazdy na co dzień które daje trochę więcej radochy od obecnego a nie od razu szał. Bez ingerencji które sprawia problemy w jego serwisowaniu w ASO. Jeśli to będzie oznaczało tylko 150 KM to tak zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 To se kup Merive OPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Tak się zacząłem zastanawiać, czy do takich drzwi nie jest konieczne zamontowanie klatki > bezpieczeństwa, żeby zapewnić jakiś poziom ochrony w razie strzału w bok. Ale to niestety > podniosło by wagę auta i znacząco zmniejszyło komfort przemieszczania się takim wozem. Z tylu i tak nie będzie kanapy - nie będzie pasażerów, a z przodu najwyżej zostawię oryginalne drzwi po odchudzaniu z plastikow i elektryki. Mogę wstawić ewentualnie rozporki w drzwi z tylu do poprawienia wytrzymałości konstrukcji (całości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > A to znam, ale wydaje mi się ze tu jest zdrowo namieszane z oznaczeniami silnika. Jeśli dobrze > pamiętam to N43 miał wtrysk bezpośredni, a taki jest w tym 116i. W sumie mozliwe, kto by tam wiedzial, identyczne motory rozniace sie detalami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > http://www.zeperfs.com/en/fiche4570-bmw-116-i-e87-2-0.htm > zweryfikowana waga to 1400kg a nie 1200kg Z bmw jest ten problem, że można do niego napchac naprawdę sporo wyposażenia. Moj też niby jest ciezki, a na wadze było nawet mniej niż w dowodzie. Fakt, że po wyjęciu kanapy i oparc. W sumie pożycze to auto jeszcze raz i pojadę na wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Z tylu i tak nie będzie kanapy - nie będzie pasażerów, a z przodu najwyżej zostawię oryginalne > drzwi po odchudzaniu z plastikow i elektryki. Mogę wstawić ewentualnie rozporki w drzwi z tylu > do poprawienia wytrzymałości konstrukcji (całości) wystarczy jak tak zrobisz - po prostu wytnij w cholerę wszystkie wzmocnienia drzwi i zostaw tylko zewnętrzną blachę stosunek masa/cena o wiele lepszy niż w przypadku carbonu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Co do wymianą dachu na laminat - też się nad tym zastanawiałem. Jak to się robi? tak ciekawostka - auto udało sie odchudzić do ok 780kg NA GOTOWO do jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > wystarczy jak tak zrobisz - po prostu wytnij w cholerę wszystkie wzmocnienia drzwi i zostaw tylko > zewnętrzną blachę stosunek masa/cena o wiele lepszy niż w przypadku carbonu itd. Też miałem taki pomysł kiedyś. Dzięki za przypomnienie i utwierdzenie mnie ze to ma sens . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > ...można czegoś jeszcze się pozbyć? Zamontować mniejszy i lżejszy akumulator. Samochodowy, litowo-jonowy może ważyć około 2kg przy ponad 40Ah. Możesz mieć do 10 - 15kg. oszczędności. W Lotusie np. są jeszcze piasty aluminiowe i kratownicowe, aluminiowe pedały ale tego raczej nie zdobędziesz. Niby niewielkie różnice w stosunku do Speedster-a a dają około 50kg. oszczędności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Też miałem taki pomysł kiedyś. Dzięki za przypomnienie i utwierdzenie mnie ze to ma sens . tylko oczywiście pozostaje kwestia bezpieczeństwa, bo zazwyczaj takie manewry się robi jak się ma w aucie klatkę ale z drugiej strony te węglowe pewnie też żadnych testów zderzeniowych nie przechodzą jest jeszcze jedna rzecz - wiesz że odchudzając na chybił - trafił możesz sobie popsuć w tym aucie to co Ci się najbardziej podoba czyli prowadzenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Samochodowy, litowo-jonowy może ważyć około 2kg przy > ponad 40Ah. link poprosimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > tylko oczywiście pozostaje kwestia bezpieczeństwa, bo zazwyczaj takie manewry się robi jak się ma w > aucie klatkę > ale z drugiej strony te węglowe pewnie też żadnych testów zderzeniowych nie przechodzą > jest jeszcze jedna rzecz - wiesz że odchudzając na chybił - trafił możesz sobie popsuć w tym aucie > to co Ci się najbardziej podoba czyli prowadzenie ? Dlatego nie chce na chybił - trafil tylko w miarę możliwości po równo z przodu i z tylu. Jestem nawet gotow dołożyć kawałek szyny kolejowej w ostateczności w okolicach tylnej osi W kwestii wzmocnień w drzwiach - te tylko w tylnych pójdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 w kwestii silnika. jeśli siedzi tam n42 lub n46 to bez problemu zrobisz samym fabrycznym programem 150KM 116i tui min innego jak zdlawiony programem 120i Wiem bo badałem temat chipa do mojego motoru n42- obiecują 160KM P.S. Sam bym chętnie odchudzil moja 318ti bo prowadzi się genialnie ....ale nie kosztem klimy czy pogorszenia bezpieczeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > link poprosimy Samochodowy raczej nie da rady wazyc 2kg, tyle waza po prostu battery packs 40ah 12v. Ale taki juz do uzytku samochodowego kolo 5-6kg, np TAKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Samochodowy raczej nie da rady wazyc 2kg, tyle waza po prostu battery packs 40ah 12v. Ale taki juz > do uzytku samochodowego kolo 5-6kg, np TAKI ja mam Odyssey 7kg/17Ah/680A i całkiem daje radę już 2 lata, ale byłem właśnie ciekawy tych 2kg ten co wkleiłeś ma prąd rozruchowy 40A, długo nie pociągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > ja mam Odyssey 7kg/17Ah/680A i całkiem daje radę już 2 lata, ale byłem właśnie ciekawy tych 2kg > ten co wkleiłeś ma prąd rozruchowy 40A, długo nie pociągnie Ciekaw jestem czy coś takiego da się zaprogramować do bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 a nie lepiej wziąć lekką budę i wszczepić tam taki silnik a nawet zawias? przykładowo takie coś: to jest pewnie lżejsze wyjściowo z pół tony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Ciekaw jestem czy coś takiego da się zaprogramować do bmw. z moim M42 działa normalnie, ba 2,5 diesel na tym jeździ bez zająknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > a nie lepiej wziąć lekką budę i wszczepić tam taki silnik a nawet zawias? > przykładowo takie coś: > to jest pewnie lżejsze wyjściowo z pół tony Nie. Po pierwsze raczej nie będzie jeździli tak jak chce, po drugie to już będzie mocna wydumka, a po trzecie najważniejsze kwestia bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Dodatkowo zwroc uwagę na rozstaw osi i kol. Niby przykładowo seria 5 e12 jest porównywalne rozmiarami z nowa jedynka ale w zakresie rozstawu osi jest przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Nie. Po pierwsze raczej nie będzie jeździli tak jak chce, po drugie to już będzie mocna wydumka, a > po trzecie najważniejsze kwestia bezpieczeństwa. skoro najważniejsza, to właśnie do takiego czegoś bez kompromisów wagowych wsadzisz klatkę a klatka w E87 zrównoważy Twoje wysiłki w wyrzucaniu wnetrza i wycinaniu drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > skoro najważniejsza, to właśnie do takiego czegoś bez kompromisów wagowych wsadzisz klatkę > a klatka w E87 zrównoważy Twoje wysiłki w wyrzucaniu wnetrza i wycinaniu drzwi Jak już pisałem drzwi przednich nie będę ruszać, a z tylu nikogo nie będzie. Chyba ze te karbonowe będą z atestem. Może takie? http://www.autoservice-ostmann.de/default.php?target=carbon#6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Dodatkowo zwroc uwagę na rozstaw osi i kol. Niby przykładowo seria 5 e12 jest porównywalne > rozmiarami z nowa jedynka ale w zakresie rozstawu osi jest przepaść. ale przy E114 które wkliłem różnica już nie jest wielka zresztą - ja rozumiem że szukasz, i chcesz wydawać kasę. Zakładając że w same drzwi chcesz wpompować 16kzł, pomyśl co można za to zrobić z zawiasem i hamulcami takiego starszego i dużo lżejszego auta - za podobne środki jesteś w stanie zbliżyc się do wrażeń torowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > ja mam Odyssey 7kg/17Ah/680A i całkiem daje radę już 2 lata, ale byłem właśnie ciekawy tych 2kg > ten co wkleiłeś ma prąd rozruchowy 40A, długo nie pociągnie No to do dailydrivera sie nie nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > No to do dailydrivera sie nie nada u mnie jest 17Ah, tak do 3-4 dni odpali w aucie wtryskowym (takim co cały czas coś tam w tle ciągnie), plusem jest to że głębokie rozładowanie nic mu nie robi, w dodatku może być ładowany bardzo dużym prądem co powoduje że nawet po dość krótkiej jeździe efektywnie się ładuje z tańszych to ten powinien dać radę http://www.boxer-parts.eu/akumulator_bezoblugowy_exide_agm_18ah,54,3815.html tylko niestety nie widzę wersji z normalnymi terminalami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Ta Lada BMW jest mega!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Ale ja chce jedno i drugie. Jak już pisałem 270 KM w dieslu i automacie przy ok 1370 kg nie daje mi > takiej frajdy jak 122 KM benzyna/manual w zauważalnie lżejszym aucie Przelicz z grubsza ile bedzie kosztowac Cie ten caly Fun, dojdziesz do wniosku, ze taniej bedzie kupic jakies klasyczne Porsze 911 S ( z 245 KM ) lun seryjny model z tej samej stajni zaczynajacy sie na " M " JA juz robilem z Trabanta odrzutowca, odplynalem na kupe kasy i w sumie poza swiadomoscia, ze jezdzilem jednym jedynym autem w Niemczech nic mi nie zostalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Tyłka nie urywa, ale potrafi zaskoczyć. Pozytywnie. Zwłaszcza jak się uda objechać po zakrętach > wyraźnie mocniejsze auto fwd, prowadzone przez kogoś o zbliżonych umiejętnościach. O ile się uda bo na suichym to akurat FWD tez skręca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Choc oczywiscie trzeba oddac, ze 1300kg rozdzielone 50/50 i pedzone na tyl bedzie dawac duzo > wieksza frajde niz przy 65/35 i FWD. Na pewno będzie miało większy potencjał do tego aby zrobić z tego ładnie skręcający samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Odnoszę wrażenie, że KvM pisze o klekotach, biorąc pod uwagę fakt, że chce samym programem dokładać > po kilkanaście/dziesiąt koni. Akurat benzynowe silniki też nieraz mają spory potencjał - nawet jeśli są wolnossące. Czy ten konkretny ma to akurat nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Jak już pisałem drzwi przednich nie będę ruszać, a z tylu nikogo nie będzie. Chyba ze te karbonowe > będą z atestem. > Może takie? > http://www.autoservice-ostmann.de/default.php?target=carbon#6 A ten atest to o czym niby ma świadczyć? W razie strzału to się składa jak każdy inny laminat i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Przelicz z grubsza ile bedzie kosztowac Cie ten caly Fun, dojdziesz do wniosku, ze taniej bedzie > kupic jakies klasyczne Porsze 911 S ( z 245 KM ) lun seryjny model z tej samej stajni > zaczynajacy sie na " M " > JA juz robilem z Trabanta odrzutowca, odplynalem na kupe kasy i w sumie poza swiadomoscia, ze > jezdzilem jednym jedynym autem w Niemczech nic mi nie zostalo. Ale Porsche się nie nada do jazdy na co dzień. A tu jak się wyda raz to potem już się będzie jeździć tanio. Ten 116i z manualem pali mi tyle co 123d z automatem ok 7/100. A przy benzynie automat to nie jest mus. Rocznie robię ostatnio mało, ale ciągle jest to ok 25 tysięcy km rocznie. Przy bmw cala eksploatacja to przez 2 - 3 lata wyłącznie paliwo i opony, a Porsche? No i porsche nie da się jeździć w moim wypadku na co dzień. Musiało by to być ekstra auto wiec kompletnie ekstra wydane pieniądze. Natomiast to 116i plus lekkie mody to w zasadzie dla mnie koszt zerowy jeśli sprzedam 123d zmieszcze się w cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Ale Porsche się nie nada do jazdy na co dzień. A tu jak się wyda raz to potem już się będzie > jeździć tanio. Ten 116i z manualem pali mi tyle co 123d z automatem ok 7/100. A przy benzynie > automat to nie jest mus. Rocznie robię ostatnio mało, ale ciągle jest to ok 25 tysięcy km > rocznie. Przy bmw cala eksploatacja to przez 2 - 3 lata wyłącznie paliwo i opony, a Porsche? > No i porsche nie da się jeździć w moim wypadku na co dzień. Musiało by to być ekstra auto wiec > kompletnie ekstra wydane pieniądze. > Natomiast to 116i plus lekkie mody to w zasadzie dla mnie koszt zerowy jeśli sprzedam 123d > zmieszcze się w cenie Zejście w 116 do 1000kg to nie sa lekkie mody... To jest gruba rzeźba za całkiem ładna spora sumę pieniążków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > O ile się uda bo na suichym to akurat FWD tez skręca... Na tych samych oponach, kołach i podobnej zawieszce - zawsze gorzej od wyważonego rwd. Czasem niewiele gorzej ale gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Na tych samych oponach, kołach i podobnej zawieszce - zawsze gorzej od wyważonego rwd. Czasem > niewiele gorzej ale gorzej Nie ma czegoś takiego jak podobne zawieszenie w wypadku aut tak daleko różniących się konstrukcją. Innymi słowy generalizowanie w tym wypadku może się sprowadzić do jednego stwierdzenia: RWD ma większy potencjał pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.