Skocz do zawartości

A jakby tak zamienic VTSa na VTSa z HDI ??


Muzyk

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze swojemu portfelowi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim

> mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze

> swojemu portfelowi??

ile spali Pb a ile spal ON ? smile.gif

LPG rulez zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lpg nie chce poza tym to bez sensu

> Beny pali 11-13

> Diesla spali mysle ze polowe....

dość optymistyczne założenie, ale wszystko zależy od trasy jaką pokonujesz. Mnie nieśmiertelne TDI paliło 7,4 na trasie na której megane spala 9,8 LPG smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim

> mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze

> swojemu portfelowi??

po przygodzie z Hyundaiem jeszcze ci nie dość diesli? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dość optymistyczne założenie, ale wszystko zależy od trasy jaką pokonujesz. Mnie nieśmiertelne TDI

> paliło 7,4 na trasie na której megane spala 9,8 LPG

Jakie TDi i jaka Megane?

Większość TDi z zakresu do 2.0 spala na trasie pokonywanej normalnie bez jazdy non stop 200 autobaną poniżej 6 l ON spokojnie, a jadąc z głową zejdziesz w okolice 5. Oczywiście mowa tu o sprawnym TDi który może być nawet zdłubany softem byle by robił to ktoś kto się zna.

Croma MJTD po sofcie na ponad 190 KM spalała mi w trasie okolice 5 l ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim

> mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze

> swojemu portfelowi??

Jak masz pewna sztuke na oku, to mozna by sie skusic wink.gif

Ale pewnie szybko bedziesz zalowal grinser006.gif

Ja jeszcze zostawiam VTSa na kolejny rok ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byly, ale wlasnie, wlasnie, lepiej kupic 110 niz 90 ?? czemu ??

Bo masz w serii IC, którego trochę brakuje w RHY. Podstawa do nawet grubszych modów jest. W RHY żeby dołożyć icka, to jednak jest trochę rzeźby.

Minusem jest to, że może (ale nie musi) mieć FAP. Chociaż on nie taki straszny jak go malują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakis sofcik napewno by sie zdal

> Mow co mozna z takiej 110 zrobic

mój kapeć ma 129KM i 340 NM devil.gif gdzie pierwszy pomiar pokazał 83 KM i 240 NM na podniesionym doładowaniu do 1.4 B facepalm%5B1%5D.gif

Myślę że 110 po dobrych dłubankach możliwe jest osiągnięcie 150-160 KM a moment wystarczy taki jak u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i wtedy mialoby to sens coprawda nie widzialem tak mocnych egzemplarzy, naogol zabawa konczy sie

> modem na ~140 koni, wiec chyba faktycznie zaczne szukac 110

A znajdź XP hdi90 z mocą jak u mnie cool.gif Obecnie auto kopci jak seryjne 90 więc spokojnie jest jeszcze zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.