Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze swojemu portfelowi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim > mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze > swojemu portfelowi?? ile spali Pb a ile spal ON ? LPG rulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 lpg nie chce poza tym to bez sensu Beny pali 11-13 Diesla spali mysle ze polowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > lpg nie chce poza tym to bez sensu > Beny pali 11-13 > Diesla spali mysle ze polowe.... dość optymistyczne założenie, ale wszystko zależy od trasy jaką pokonujesz. Mnie nieśmiertelne TDI paliło 7,4 na trasie na której megane spala 9,8 LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 wiecej jak 8 nie spali Gazu z ekonomicznego punktu nie oplaca mi sie zakladac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim > mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze > swojemu portfelowi?? po przygodzie z Hyundaiem jeszcze ci nie dość diesli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 HDI sie nie boje, czesci na smietnikach leza bo to sie nie psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > HDI sie nie boje, czesci na smietnikach leza bo to sie nie psuje ale to ma być DW10 ATED czy BTED ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 klasyczne 90 konne DW10 koniecznie z wujkiem boschem na pokladzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > klasyczne 90 konne DW10 koniecznie z wujkiem boschem na pokladzie 90 KM to żaden VTS ale z drugiej strony 136 KM też nie za bardzo, a Siemens to masakra jakich mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 ale ale, VTS to wersja wyposazenia Misiu czyli bede mial ulubione fotele i niskie spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > ale ale, VTS to wersja wyposazenia Misiu ee, to coś więcej niż tylko fotele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 fotele, wskazniki, spojler, znaczki, zawias Poturlam sie troche, oszczedze i kupie sobie wymarzonego 607 v6 w manulau Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > fotele, wskazniki, spojler, znaczki, zawias > Poturlam sie troche, oszczedze i kupie sobie wymarzonego 607 v6 w manulau no, 2,7 hdi v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 nie bylo 2.7 w manualu Poza tym nie chce wolalbym v6 + lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > nie bylo 2.7 w manualu > Poza tym nie chce wolalbym v6 + lpg 607 to nie auto dla ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 dlaczego ?? zawsze mi sie podobalo... Co innego proponujesz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > dlaczego ?? zawsze mi sie podobalo... bo sie tym nawozilem dośc sporo i po prostu wiem. Tak samo, jak mi nie pasowalo. > Co innego proponujesz ?? C5 oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 bronie sie przed C5, wiesz ze ta choroba potem uzaleznia i nie bedziesz mial checi jazdy autem z klasycznym zawieszeniem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > bronie sie przed C5, wiesz ze ta choroba potem uzaleznia i nie bedziesz mial checi jazdy autem z > klasycznym zawieszeniem ?? wiem. i sobie tak wlasnie C5 szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 Bez sęsu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Gazu z ekonomicznego punktu nie oplaca mi sie zakladac.. vs "jeżdżę sporo" = sprzeczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > C5 oczywiście co szarpie po kieszeni eksploatując C5, dajmy na to taki po 2004r silnik 1.8 16v 125KM ? takie typowe bolączki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > dość optymistyczne założenie, ale wszystko zależy od trasy jaką pokonujesz. Mnie nieśmiertelne TDI > paliło 7,4 na trasie na której megane spala 9,8 LPG Jakie TDi i jaka Megane? Większość TDi z zakresu do 2.0 spala na trasie pokonywanej normalnie bez jazdy non stop 200 autobaną poniżej 6 l ON spokojnie, a jadąc z głową zejdziesz w okolice 5. Oczywiście mowa tu o sprawnym TDi który może być nawet zdłubany softem byle by robił to ktoś kto się zna. Croma MJTD po sofcie na ponad 190 KM spalała mi w trasie okolice 5 l ON. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 tak sobie po trzezwemu skojarzylem ze przecie Ty poliftem jezdziles, ja celuje w przedlifta ktory jest bardziej komfortowy, ma inne fotele itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 w takim aucie tylko v6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 a powyzej 200 km/h to pewnie do zbiornika dolewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > co szarpie po kieszeni eksploatując C5, dajmy na to taki po 2004r silnik 1.8 16v 125KM ? > takie typowe bolączki To ma 117KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Bierz moje C3, zrób chipa na 136 u Mastersa i będziesz zadowolony i z osiągów i spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > No wlasnie, lubie te auta i chyba jak bede zmienial to z checia na HDI, z racji tego ze w moim > mniemaniu jezdze sporo, a HDI na boschu jest nie do zajechania to moze bym tak zrobil dobrze > swojemu portfelowi?? Jak masz pewna sztuke na oku, to mozna by sie skusic Ale pewnie szybko bedziesz zalowal Ja jeszcze zostawiam VTSa na kolejny rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 nie mam nic na oku, luzne myslenie, na wiosne bede chcial przygotowac auto do sprzedazy Czas zaczac oszczedzac na przyzwoita fure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Czas zaczac oszczedzac na przyzwoita fure To jak już kupisz to C6, to ja poproszę o przewózkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 oj nie, c6 to nie moj target, ja z checia wsiade do 607 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > oj nie, c6 to nie moj target, ja z checia wsiade do 607 Też zacne. Ale C6 jednak zacniejszy. I właśnie moja racja jest najmojsza! Bo jechałem jednym i drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 utrzymanie c6 a 607 to 2 zupelnie rozne bajki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > To ma 117KM po lifcie niby 125KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 jeśli były 110KM to kupuj. Rób dobre dłubanie , ciesz się z jazdy a i portfel nie będzie cierpiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 byly, ale wlasnie, wlasnie, lepiej kupic 110 niz 90 ?? czemu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > byly, ale wlasnie, wlasnie, lepiej kupic 110 niz 90 ?? czemu ?? Bo masz w serii IC, którego trochę brakuje w RHY. Podstawa do nawet grubszych modów jest. W RHY żeby dołożyć icka, to jednak jest trochę rzeźby. Minusem jest to, że może (ale nie musi) mieć FAP. Chociaż on nie taki straszny jak go malują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 xsara nie zna pojecia fap IC faktycznie jest plusem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > byly, ale wlasnie, wlasnie, lepiej kupic 110 niz 90 ?? czemu ?? zależy czego oczekujesz? Jeśli ma być ekonomicznie to 90 ale jeśli planujesz czegoś więcej to 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 jakis sofcik napewno by sie zdal Mow co mozna z takiej 110 zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > jakis sofcik napewno by sie zdal > Mow co mozna z takiej 110 zrobic mój kapeć ma 129KM i 340 NM gdzie pierwszy pomiar pokazał 83 KM i 240 NM na podniesionym doładowaniu do 1.4 B Myślę że 110 po dobrych dłubankach możliwe jest osiągnięcie 150-160 KM a moment wystarczy taki jak u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 i wtedy mialoby to sens coprawda nie widzialem tak mocnych egzemplarzy, naogol zabawa konczy sie modem na ~140 koni, wiec chyba faktycznie zaczne szukac 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > i wtedy mialoby to sens coprawda nie widzialem tak mocnych egzemplarzy, naogol zabawa konczy sie > modem na ~140 koni, wiec chyba faktycznie zaczne szukac 110 A znajdź XP hdi90 z mocą jak u mnie Obecnie auto kopci jak seryjne 90 więc spokojnie jest jeszcze zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 robiles jakies pomiary przyspieszenia itd ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > robiles jakies pomiary przyspieszenia itd ?? Nie. czas mnie nie interesuje. Za to zdziwienie innych kierowców tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Nie. czas mnie nie interesuje. Za to zdziwienie innych kierowców tak A czym maja się dziwić .Zdziwił bym sie jak byś na torze miał 10 równych sobie ,o tych samych silnikach i objechał byś ich 2 -krotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Nie. czas mnie nie interesuje. Za to zdziwienie innych kierowców tak A oni wiedzą że się z Tobą ścigaja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > A oni wiedzą że się z Tobą ścigaja? ostatnio koleś na światłach zatrzymał się scenikiem 1.4 i zaczął się ścigać nie dał rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.