newposen Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Hmm... może C1/p107/Aygo ? > z tym że chyba cytryna będzie najtańsza. Też się przyglądam ale jak na najmniejsze i najstarsze auta w całym zestawie maluchów szału cenowego nie robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Serio...? Skąd takie informację? > Kiedyś chyba obiło mnie się o uszy, że Dacia nie ma ocynku ale czy to prawda...? Nie wiem. > Co do tych marek, które wymieniłeś..jakoś nie wierzę.. Jak nie wierzysz, to trudno. Ja się trochę naoglądałem od spodu tych aut, w każdym rudy nalot(co najmniej). Nowsze KIE wyglądają trochę lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > czepiacie sie - te samochodziki to taka moda retro > gola blacha w srodku itp hehe splash nie ma golej blachy, a na pewno nie wiecej niz Punto np. natomiast hamulce ma bardzo kiepskie, ciagle cos zgrzyta, dodatkowo abs wlacza sie bardzo szybko co w innych autach nie ma miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Jak nie wierzysz, to trudno. > Ja się trochę naoglądałem od spodu tych aut, w każdym rudy nalot(co najmniej). > Nowsze KIE wyglądają trochę lepiej. To, że była tam rdza nie oznacza, że auto nie ma ocynku. Poza tym czy auta które uważasz że są ocynkowane są ocynkowane w 100%...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Czyli auto słynące z biodegradowalności. W porównaniu z Alto Uno nie ma się czym pochwalić - aż tak szybko nie rdzewiało Z resztą Alto to nie wyjątek - jeśli o Suzuki idzie to pięknie rdzewieje chyba większość ich oferty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > nie zapomniales dodac ze jest to Twoja mocno subiektywna opinia ? przeciez prawde napisal, plastki sa kiepsciutkie, przynajmniek w wygaldzie, pasazerowie tylnych siedzen moga poczuc na nogach stelaz fotela, jak oprzesz noge o boczek to podczas zamykania okna czuc jak sie porusza za to jest imho sporo ladniejszy od Pandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > W porównaniu z Alto Uno nie ma się czym pochwalić - aż tak szybko nie rdzewiało Z resztą Alto to > nie wyjątek - jeśli o Suzuki idzie to pięknie rdzewieje chyba większość ich oferty... aż tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Przy takiej kwocie trzeba isc na kompromisy. Wiec albo podstawowa wersja Aveo z klima, Panda, Fabia, Micra. To to by bylo na tyle jesli chodzi o "normalne" auta. Blizniaczki od VW czy Toyoty tracaja myszka bo na kazdym kroku widac taniosc. Dziewczyna sie teraz uparla na auto bo nie mam juz slubowki wiec jestem przed podobnym dylematem i lekko nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > aż tak? Dość słabo to wypada - nawet niektóre demo z przebiegiem 3-5 kkm potrafią być nieźle podrdzewiałe tu i ówdzie, jeśli zaliczyły sezon zimowy z soleniem. Mnie się bardzo podobał Suzuki Kizashi, ale przestał się podobać gdy tylko obejrzałem podwozie - inaczej jeździłbym takim gdzieś od roku. Jeśli ma to być samochód dla starszych osób "na lata" to od Suzuki trzymałbym się z daleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Obejrzyj jeszcze Suzuki Splash Z tym że splash nie posiada bagaznika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > splash nie ma golej blachy, a na pewno nie wiecej niz Punto np. natomiast hamulce ma bardzo > kiepskie, ciagle cos zgrzyta, dodatkowo abs wlacza sie bardzo szybko co w innych autach nie ma > miejsca mialem na mysli paskudztwo z "bandy" holtzvagena splash wyglada niczego sobie... no chyb a ze sie na niedo zerknie od tylca... bo tu komus zabraklo koncepcji.. znaczy gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > mialem na mysli paskudztwo z "bandy" holtzvagena A mnie od kwadratowych kółek pandy bolą oczy. Ale to nie temat o gustach, tylko ktoś prosi o radę w sprawie zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A mnie od kwadratowych kółek pandy bolą oczy. > Ale to nie temat o gustach, tylko ktoś prosi o radę w sprawie zakupu. gust gustem oczywiscie ze tak ale stajac przed wyborem - gola blacha w srodku a brak golej blachy w srodku to juz raczej nie pod gust podpada a w "holtzvagenach" od srodka drzwi jest gola blacha ostatni samochod jaki kupilem z takim rozwiazaniem to cc - ponad 20 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > gust gustem oczywiscie ze tak > ale stajac przed wyborem - gola blacha w srodku a brak golej blachy w srodku to juz raczej nie pod > gust podpada > a w "holtzvagenach" od srodka drzwi jest gola blacha > ostatni samochod jaki kupilem z takim rozwiazaniem to cc - ponad 20 lat temu A w czym panda jest obiektywnie lepsza? Ma większy bagażnik? Nie. Mniej pali? Nie. Ma większe wnętrze? Nie. Ma mocniejszy silnik? Nie. Ma lepsze wyposażenie? Nie. Jest tańsza? Nie. Można dokupić lepsze gadżety? Nie. No i ostatnie: lepiej się sprzedaje? Też nie. Takie są fakty. Ale oczywiście możesz mieć swoje subiektywne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > gust gustem oczywiscie ze tak > ale stajac przed wyborem - gola blacha w srodku a brak golej blachy w srodku to juz raczej nie pod > gust podpada > a w "holtzvagenach" od srodka drzwi jest gola blacha > ostatni samochod jaki kupilem z takim rozwiazaniem to cc - ponad 20 lat temu Sztandarowy argument - goła blacha. Jeździłem różnymi autami (astra, golf, aven, mondziak) i podbieram czasem żonie UPa - moje poczucie estetyki nie zauważa "gołych blach". Trojaczki mają inne - bardziej męczące - wady: tylne okna uchylane w 5dr, brak tylnych nadkoli (hałas przy mokrej nawierzchni), głośna praca sprzęgła czy brak "pamięci" pochylenia fotela w 3dr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A w czym panda jest obiektywnie lepsza? Popatrz do środka, na zewnątrz. Przejedź się. "Dotknij" tych samochodów i sam dojdziesz do wniosku, komu zapłacić i za co swoje ciężko zarobione pieniądze. Zobaczysz, który z producentów chciał zrobić dobry mały samochód, a który "musiał". Potem pisz opinie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Popatrz do środka, na zewnątrz. Przejedź się. "Dotknij" tych samochodów i sam dojdziesz do wniosku, > komu zapłacić i za co swoje ciężko zarobione pieniądze. Zobaczysz, który z producentów chciał > zrobić dobry mały samochód, a który "musiał". Potem pisz opinie . Masz rację, co ja mogę wiedzieć, dopiero od roku jeżdżę up!-em W PANDZIE siedziałem. I wystarczyło. Wróciłem do salonu VW i zamówiłem. I wyszło taniej http://www.chceauto.pl/zmiana-krola-citigo-zdetronizowalo-pande-a888.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Sztandarowy argument - goła blacha. > Jeździłem różnymi autami (astra, golf, aven, mondziak) i podbieram czasem żonie UPa - moje poczucie > estetyki nie zauważa "gołych blach". > Trojaczki mają inne - bardziej męczące - wady: tylne okna uchylane w 5dr, brak tylnych nadkoli > (hałas przy mokrej nawierzchni), głośna praca sprzęgła czy brak "pamięci" pochylenia fotela w > 3dr. nie mialem okazji jezdzic tymi samochodami a nie mam w zwyczaju powielac opinii ktorych nie zweryfikowalem osobiscie mnie ta gola blacha odrzuca na powitanie do tego stopnia ze kompletnie odchodzi mi ochota na to by nawet sprobowac tym jechac - tak dla zaspokojenia ciekawosci nawet natomiast wiem jedno - gola blacha w zimie jest czyms bardzo nieprzyjemnym i skutecznie oddaje zimno do srodka samochodu to wg mnie jest spora wada juz na tym etapie wyboru samochodu w cc mialem gola blache i od pierwszej zimy z cc kombinowalem jak zakryc te blache - i jak tylko znalazlem profile wykonane z czegos na styl filcu twardego wyprofilowanego do tych golych blach kupilem i zalozylem - roznica kolosalna zarowno w kwestii odczuc termicznych jak i (przy okazji) akustycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 moze na UP! a starczy bardzo fajny miejski maluch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > natomiast wiem jedno - gola blacha w zimie jest czyms bardzo nieprzyjemnym i skutecznie oddaje > zimno do srodka samochodu > to wg mnie jest spora wada juz na tym etapie wyboru samochodu Coraz lepsze te argumenty. A szyby nie oddają zimna do środka samochodu? A poważniej mówiąc - druga zima (choć tegoroczna, to jak jesień) i nie zauważyłem tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Hmm... może C1/p107/Aygo ? > z tym że chyba cytryna będzie najtańsza. ale autorowi chodziło chyba o 5-drzwiowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > ale autorowi chodziło chyba o 5-drzwiowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Ups ......... a byłem na 100 % pewny że takie np Aygo jest tylko 3-drzwiowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Sztandarowy argument - goła blacha. > Jeździłem różnymi autami (astra, golf, aven, mondziak) i podbieram czasem żonie UPa - moje poczucie > estetyki nie zauważa "gołych blach". > Trojaczki mają inne - bardziej męczące - wady: tylne okna uchylane w 5dr, brak tylnych nadkoli > (hałas przy mokrej nawierzchni), głośna praca sprzęgła czy brak "pamięci" pochylenia fotela w > 3dr. Jasne - w UP -masz też uchylne szyby w 5d w tylnych drzwiach, i brak pamięci fotela po stronie kierowcy w 3d o innych kwiatkach jak brak przycisku w drzwiach kierowcy otwierania szyby po stronie pasażera, braku centralnego nawiewu nie wspominając. Nadkoli plastikowych- przynajmniej w Citigo z tyłu nie zauważyłem tylko goła blacha. Owszem może trojaczki grupy VAG nie mają kłopotu z korozją bo jakość wykonania i niechlujstwo montażu w trojaczkach z Kolna jest przerażająca. Osobiście początki korozji widziałem na Citroenie C1 stojącym w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Jasne - w UP -masz też uchylne szyby w 5d w tylnych drzwiach, i brak pamięci fotela po stronie > kierowcy w 3d o innych kwiatkach jak brak przycisku w drzwiach kierowcy otwierania szyby po > stronie pasażera, braku centralnego nawiewu nie wspominając. > Nadkoli plastikowych- przynajmniej w Citigo z tyłu nie zauważyłem tylko goła blacha. Chyba nie za bardzo zrozumiałes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Coraz lepsze te argumenty. kazdy ma jakies swoje argumenty ktore potrafia zniechecic do czegos mi ten model kompletnie nie pasuje chociazby wizulnie -tak wiem to rzecz gustu ale wychodze z zalozenia ze w ramach dostepnych srodkow tez kupuje sie to co pasuje mi najbardziej rowniez pod wzgledem estetycznym druga sprawa te blachy w srodku - czy znalazlbym plusy czy minusy kolejne - nie wiem to co na pierwszy rzut oka zauwazylem kompletnie zniecheca mnie i nie dam sie namowic na glebsze zapoznanie sie z modelem > A poważniej mówiąc - druga zima (choć tegoroczna, to jak jesień) i nie zauważyłem tego problemu. ja organoleptycznie praktykowalem w cc i stad wiem ze roznica bardzo wyrazna jest a to ze tamto bylo cc a to jest skoda czy vw w kwestii zimnej blachy w srodku wnosi ... nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > kazdy ma jakies swoje argumenty ktore potrafia zniechecic do czegos > mi ten model kompletnie nie pasuje chociazby wizulnie -tak wiem to rzecz gustu ale wychodze z > zalozenia ze w ramach dostepnych srodkow tez kupuje sie to co pasuje mi najbardziej rowniez > pod wzgledem estetycznym > druga sprawa te blachy w srodku - czy znalazlbym plusy czy minusy kolejne - nie wiem to co na > pierwszy rzut oka zauwazylem kompletnie zniecheca mnie i nie dam sie namowic na glebsze > zapoznanie sie z modelem > ja organoleptycznie praktykowalem w cc i stad wiem ze roznica bardzo wyrazna jest > a to ze tamto bylo cc a to jest skoda czy vw w kwestii zimnej blachy w srodku wnosi ... nic Być może masz racje z ta zimna blacha. Na codzień jeżdzę tez fiatem CC, SC i tam tez są gole blachy i tez nie czuje ich zimna. A pewnie rozwiązaniem zagadki jest to, ze w zimie nie jeżdzę w krótkim rękawku. Nigdy. Taki mam dziwny zwyczaj. Zawsze długi rękaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Chyba nie za bardzo zrozumiałes. myślałem że piszesz o trojaczkach a Kolna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Ciekawe czy piszę to już 10-ty raz... Sprawdzony, udany, prosty, niezawodny, bardzo przestronny, sprawiający dużo radości, po liftingu samochód ze stajni Suzuki, którego ilość sprzedaży pozwala na odrobinę oryginalności: SPLASH. Dealerzy dają niezlę rabaty, często oferują darmowe przeglądy, a auto jest bardzo przewidywalne jeśli chodzi o wydatki. Tylko dla rozsądnych. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 OK, nikogo nie przekonuję. Tyle, że mnie śmieszą takie wady, a o tych faktycznych (o których wspomniałem wyżej) raczej nikt nie mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > OK, nikogo nie przekonuję. > Tyle, że mnie śmieszą takie wady, a o tych faktycznych (o których wspomniałem wyżej) raczej nikt > nie mówi. Mnie śmieszą w ogóle dyskusje o małych miejskich toczydełkach prowadzone tak, jakby to była najważniejsza rzecz w życiu, czy przynajmniej samochód klasy premium. To są tylko małe, tanie miejskie toczydła. Jeden będzie miał trochę mniejszy czy większy bagażnik, że zmieści się jedna woda 1,5l. więcej, jeden kawałek gołej blachy, a inny najtańsza szmatę w tym samym miejscu. W segmencie aut najtańszych, jak dla mnie, najważniejszy argument to cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Mnie śmieszą w ogóle dyskusje o małych miejskich toczydełkach prowadzone tak, jakby to była > najważniejsza rzecz w życiu, czy przynajmniej samochód klasy premium. To są tylko małe, tanie > miejskie toczydła. Jeden będzie miał trochę mniejszy czy większy bagażnik, że zmieści się > jedna woda 1,5l. więcej, jeden kawałek gołej blachy, a inny najtańsza szmatę w tym samym > miejscu. W segmencie aut najtańszych, jak dla mnie, najważniejszy argument to cena. Masz rację i jej nie masz Bo oczekiwanie cudów w tym segmencie i analizowanie składu chemicznego plastików czy tapicerki jest słabe to samo patrzenie na cenę też do prostych wniosków nie prowadzi. Różnice cenowe między poszczególnymi modelami są znikome. Decydują detale czy wazniejsza jest klima, 5 drzwi, brak korbek od szyb z przodu czy ta mityczna już blacha z trojaczkach. Jako, że mój zakup będę finalizował w wakacje dałem sobie na wstrzymanie i poczekam na wakacyjne cenniki. Grupa faworytów jak w pierwszym poście, może jeszcze Aveo dorzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Mnie śmieszą w ogóle dyskusje o małych miejskich toczydełkach prowadzone tak, jakby to była > najważniejsza rzecz w życiu, czy przynajmniej samochód klasy premium. To są tylko małe, tanie > miejskie toczydła. Jeden będzie miał trochę mniejszy czy większy bagażnik, że zmieści się > jedna woda 1,5l. więcej, jeden kawałek gołej blachy, a inny najtańsza szmatę w tym samym > miejscu. W segmencie aut najtańszych, jak dla mnie, najważniejszy argument to cena. Ciebie Tomku mogą śmieszyć pewne kwestie ale nawet taki duperel jak brak pamięci fotela w przypadku wersji 3d może stanowić zasadniczą wadę. Wyobraź sobie że ktoś wsiada do tyłu i za każdym razem musisz ustawić fotel i np wsiada tam 5- 10 razy dziennie. Inna kwestia- np goła blacha w bagażniku- jak to będzie wyglądać po kilku załadunkach (nie mówię po paru latach) i jakie odgłosy będą wydobywać się z bagażnika. w przypadku tej klasy aut ceny naprawdę różnią się miedzy sobą w małym zakresie więc im więcej praktycznych rozwiązań i takie detale mogą odgrywać zasadniczą rolę. mnie np sam wygląd plastików i przede wszystkim śmierdzący zapach odpycha od marki chevrolet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Powiedz Pipp ile km tym Splashem przejechales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Powiedz Pipp ile km tym Splashem przejechales? Poczekaj, odpalę zumi... Telewizyjna...Wielicka...7 km. Tysiące musiałem tłuc Swiftem, ale to wina żony. Ale poważnie. Czy mój przebieg Splashem coś zmienia? Czy byłby lepszy gdybym zrobił 2 czy lepszy gdybym zrobił 20 tysięcy? Albo gorszy... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Mogloby troche zmienic. Wszak auto, w ktorym po 12tkm konczy sie jeden klocek z czterech (wczesniej bylo zglaszane, ze cos nie tak*), cos brzeczy w drzwiach od nowosci, lakier miejscami wyglada jakby go walkiem malowano, w okolicach 2000obr/min cos terkocze, serwis diagnozuje odkrecony element (oczywiscie nie chca sie przyznac co dokrecili, bo przeciez klient to glab kapusty ). Po dokrecenu elementu i przejechaniu 5000km znow terkocze . Auto w polowie stygniecia ma problem z odpaleniem, trzeba do tematu podchodzic dwa razy/trzy razy , biegi fajnie wchodza, tylko czasem jedynka haczy, a wsteczny nie daje sie wlozyc . Japonczyk cala geba . Aha silnik 1.0 powyzej 4000obr/min wesolo sobie gwizdze wszytskimi obracajacymy sie elementami. Trzeba mu tez oddac, ze jest nawet ladny, choc tego nie widac to pojemny - do srodka wchodza takie rzeczy, ze szok no i do samochodu z 65KM zalozyli opony z indeksem do 210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Sam od ponad roku pomykam Citigo z LPG i jestem bardzo zadowolony. Trzeba mieć świadomość braków tego auta: - gołe blachy, mi osobiście to nie przeszkadza, przy moim czerwonym lakierze urozmaicają wnętrze, gorzej w bagażniku, tam okleiłem czarną matową folią, a docelowo chciałbym wykleić bagażnik matami tłumiącymi i na to tapicerka, - braki w oświetleniu, bagażnik sobie poradziłem lampką bezprzewodową z czujnikiem ruchu, ale przyciski na drzwiach i schowek trochę mnie drażnią..., - głośna praca sprzęgła na nierozgrzanym silniku - TTTM, jak silnik jest rozgrzany to wada nie jest już słyszalna, - zegarek mógłby być w innym miejscu niż jedna z opcji komputera, mi by pasowało np. w radiu. Za to ma wiele zalet, które mnie przekonały do tego auta: - jeździ jak auto min. klasę wyżej (zawieszenie, hamulce, wyciszenie - tu czuć dopracowanie konstrukcji), - ma wygodne fotele i dużo miejsca z przodu (Picanto jest sporo węższe, Spark ma micro fotele), nic nie przeszkadza (jak np w Pandzie konsola przeszkadza prawej nodze), - sporo miejsca z tyłu, mi się zdarzyło jechać kompletem dorosłych pasażerów i na krótkie dystanse da się - chociaż nie po to kupiłem to auto, głównie jeżdżę sam lub we 2 osoby, - niedrogi serwis, - niska cena (np. nowe i10 oraz Picanto mają tak beznadziejne możliwości konfiguracji, że z podobnym wyposażeniem wychodzą kilka tys drożej), - bardzo oszczędny silnik z możliwością montażu lpg (spalanie średnie ok. 6-6,5l lpg w moim przypadku), - będzie dobrze trzymać wartość (jak każdy z VAG), - ocynk. Braki takie jak nadkola tylne można już uzupełnić, koszt ok. 300zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 O co chodzi z ta glosna praca sprzegla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > O co chodzi z ta glosna praca sprzegla? Taka wada modelu występująca w egzemplarzach z manualną skrzynią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Taka wada modelu występująca w egzemplarzach z manualną skrzynią. Ok, to zrozumialem, ale jak sie to objawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Nie opisujesz modelu tylko jakiś egzemplarz zmontowany tuż po wyborach jak chłopaki z linki świętowali dojście Orbana do władzy. Nie ma on żadnego znaczenia w ocenie Splasha jako samochodu. Acz widać doskonale kategorie usterek. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ok, to zrozumialem, ale jak sie to objawia? Jak jest zimno to na biegu jałowym słuchać stuki, które po wciśnięcia sprzęgła cichną. Poza tym, niektórzy mają dźwięki przy zmianie biegów, ale ja u siebie na to nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Jak jest zimno to na biegu jałowym słuchać stuki, które po wciśnięcia sprzęgła cichną. Poza tym, > niektórzy mają dźwięki przy zmianie biegów, ale ja u siebie na to nie narzekam. a ok, ju kumam, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Sam od ponad roku pomykam Citigo z LPG i jestem bardzo zadowolony. > Trzeba mieć świadomość braków tego auta: > - gołe blachy, mi osobiście to nie przeszkadza, przy moim czerwonym lakierze urozmaicają wnętrze, > gorzej w bagażniku, tam okleiłem czarną matową folią, a docelowo chciałbym wykleić bagażnik > matami tłumiącymi i na to tapicerka, > - braki w oświetleniu, bagażnik sobie poradziłem lampką bezprzewodową z czujnikiem ruchu, ale > przyciski na drzwiach i schowek trochę mnie drażnią..., > - głośna praca sprzęgła na nierozgrzanym silniku - TTTM, jak silnik jest rozgrzany to wada nie jest > już słyszalna, > - zegarek mógłby być w innym miejscu niż jedna z opcji komputera, mi by pasowało np. w radiu. > Za to ma wiele zalet, które mnie przekonały do tego auta: > - jeździ jak auto min. klasę wyżej (zawieszenie, hamulce, wyciszenie - tu czuć dopracowanie > konstrukcji), > - ma wygodne fotele i dużo miejsca z przodu (Picanto jest sporo węższe, Spark ma micro fotele), nic > nie przeszkadza (jak np w Pandzie konsola przeszkadza prawej nodze), > - sporo miejsca z tyłu, mi się zdarzyło jechać kompletem dorosłych pasażerów i na krótkie dystanse > da się - chociaż nie po to kupiłem to auto, głównie jeżdżę sam lub we 2 osoby, > - niedrogi serwis, > - niska cena (np. nowe i10 oraz Picanto mają tak beznadziejne możliwości konfiguracji, że z > podobnym wyposażeniem wychodzą kilka tys drożej), > - bardzo oszczędny silnik z możliwością montażu lpg (spalanie średnie ok. 6-6,5l lpg w moim > przypadku), > - będzie dobrze trzymać wartość (jak każdy z VAG), > - ocynk. > Braki takie jak nadkola tylne można już uzupełnić, koszt ok. 300zł. Dzięki za wyczerpujące info, o takie porady mi chodziło, marketingowy bełkot mogę sam wyczytać u producentów, użyszkodnik jest najlepszym źródłem rzetelnych informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 jakos na forach, podobne opinie chodza, o kretynizmach w projekcie tez mozna ksiazke napisac, lusterko wsteczne zaslania pol widocznosci do przodu, zeby kogos nie przejechac trzeba sie uginac jak gibon, fotel ma zamiast regulacji wysokosci regulacje pochylenia siedziska, albo wjezdzasz pod pedaly, albo siedzisz jak na wc z podniesiona deska zobaczymy co bedzie dalej z awaryjnoscia ale strach sie bac, bo juz byly przypadki, ze sie komus po trzech latach wydech rozlecial. Co do przewidywalnosni wydatkow, to zgoda. Pierwszy przeglad kompletny jedne 700zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Nie ma za co, z przyjemnością odp jeżeli masz jakieś pytania. Powiem szczerze, że ostatnio zrobiłem rundę po kilku salonach i byłem ciekaw czy dziś zmienił bym decyzję. Nie zmienił bym. Żeby nie było nigdy nie byłem szczególnym fanem VAG-ów. Do tej pory poruszałem się FSO, 2x Hyundaiem, Volvo, Renault. Dalej uważam, że Skody, VW, itp są zbyt drogie w zamian za to co oferują, ale chodzi mi o rynek aut używanych. Teraz jako posiadacz Skody, działa to na moją korzyść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > lusterko wsteczne zaslania pol widocznosci do przodu W Swifcie pół widoczności zasłania...dach. > zeby kogos nie przejechac trzeba sie > uginac jak gibon Jak w każdym aucie, które nie jest Fiatem 125p. > fotel ma zamiast regulacji wysokosci regulacje pochylenia siedziska Po co się podnosić w takim aucie? Najniżej to i tak jest jak na półpiętrze. > bo juz byly przypadki, ze sie komus po trzech latach wydech > rozlecial. Oczywiście, że się rozleci...jak się za mało jeździ. > Co do przewidywalnosni wydatkow, to zgoda. Pierwszy przeglad kompletny jedne 700zl Kiedyś byłem na przeglądzie w ASO Piaggio/Gilera. Pierwsza propozycja: 1100 zł. Kwota z f-ry: 280 zł. Dziękuję, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > W Swifcie pół widoczności zasłania...dach. to nie jest smieszne, bo normqlnie droge zaslania, a nie tam, ze nie mozesz policzyc gwiazd > Po co się podnosić w takim aucie? Najniżej to i tak jest jak na półpiętrze. ja tam sie chcialem opuscic, bo inaczej noga dretwieje po 15 min > Oczywiście, że się rozleci... ta jasne, bo miejskie wypiardki to robia po 100tkm rocznie... > Kiedyś byłem na przeglądzie w ASO Piaggio/Gilera. Pierwsza propozycja: 1100 zł. Kwota z f-ry: 280 > zł. Dziękuję, pozdrawiam. No ja nie mam takich zdolnosci negocjacyjnych Rowniez, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Informuję i trochę się chwalę - jak to często bywa poszybowałem z ceną i wziąłem coś większego Wybor padł na C3 Picasso 1,6 Vti wersja Seduction Plus. Jako dzieciowóz megawygodne, wyposażenie nie porównywalne z maluchami a i przy wrzuceniu boxa na dach /relingi są/ może służyć jako wakacyjne wozidło. Cenowo Citroen na początku roku bije konkurencje. Reszta albo zajęta kratkami albo oferowała o połowę mniejsze rabaty za rocznik 2013. Przy maluchach które rozpatrywałem wcześniej rabaty w ogóle raczej śmieszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Wybor padł na C3 Picasso 1,6 Vti wersja Seduction Plus Bardzo fajne auto do wożenia się po mieście Ładnie wyposażone, najlepsze w klasie materiały w środku. No i ma silnik, a nie jakieś 3-cylindrowe pierdzidło. Przy tym pewnie wyszło poniżej 50k PLN ze wszystkim. Mnie nie przekonuje tylko stylistyka, ale o tym nie ma co dyskutować w przypadku minivana. Jako konkurencję obecnie brałbym pod uwagę tylko Skodę Roomster - wersja Ambiente z pakietami (szklany dach, etc.) też poniżej 50k PLN za 1.4 lub 1.2 TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.