Kris88 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Witam, Planuje zakup LPG w davanti. Podobno ustawiają temperaturę na 40 stopni (stag 4 ). Z racji częstych krótkich odcinków chciałbym ją zapewne zmienić w okolice 30 stopni. Czy da się to zrobić bez utraty gwarancji? Pewnie muszę kupić kabelek i samemu zmienić temp tylko czy system będzie miał to zapisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Witam, > Planuje zakup LPG w davanti. > Podobno ustawiają temperaturę na 40 stopni (stag 4 ). > Z racji częstych krótkich odcinków chciałbym ją zapewne zmienić w okolice 30 stopni. > Czy da się to zrobić bez utraty gwarancji? > Pewnie muszę kupić kabelek i samemu zmienić temp tylko czy system będzie miał to zapisane. Będzie log w pamięci sterownika z datą, godziną i id komputera z którego była wykonana modyfikacja. Ale można te wpisy usunąć za pomocą sprytnej aplikacji na Androida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Będzie log w pamięci sterownika z datą, godziną i id komputera z którego była wykonana modyfikacja. > Ale można te wpisy usunąć za pomocą sprytnej aplikacji na Androida Witam, Poproszę o więcej szczegółów kupuje ten kabel nim jakoś przez PC zmieniam temp. a co z androidem? nie mam w tel wyjścia USB Edit widzę żę są kabelki via bluetooth więc pewnie o ten chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Podobno ustawiają temperaturę na 40 stopni (stag 4 ). A nie można ich poprosić żeby ustawili na 30°C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > A nie można ich poprosić żeby ustawili na 30°C Poprosiłem i Pan dał mi do zrozumienia że w celu bezpieczeństwa ustawiają 40 °c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Poprosiłem i Pan dał mi do zrozumienia że w celu bezpieczeństwa ustawiają 40 °c To w takim przypadku zmieniłbym firmę montującą instalację na taką, która ustawi 30°C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Poprosiłem i Pan dał mi do zrozumienia że w celu bezpieczeństwa ustawiają 40 °c jesli davanti to ten davanti o którym mysle to sie zna poproś o wpiecie reduktora szeregowo przed nagrzewnicą oraz nie umieszczanie jego na dole lub przy zderzaku jeszcze ziomek zapomniałes dodac jakie auto, jaki silnik i jakie podzespoły bo tu co radzicie z wpieciem to trochę lipa jak podzespoły beda nie wyrabiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > jesli davanti to ten davanti o którym mysle to sie zna > poproś o wpiecie reduktora szeregowo przed nagrzewnicą oraz nie umieszczanie jego na dole lub przy > zderzaku > jeszcze ziomek zapomniałes dodac jakie auto, jaki silnik i jakie podzespoły > bo tu co radzicie z wpieciem to trochę lipa jak podzespoły beda nie wyrabiać stilo 1.6 ofertę dostałem taką: Quote: Staga 4 plus, na wtryskiwaczach ACW01 i reduktorze ACR01 Przeglądając google wszystkie pochlebne opinie kierują do davanti w Katowicach na konduktorskiej więc też tam poprosiłem o ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 ziomek jakacena instalacji i gdzie bedzie reduktor. zapytah czy jak wezmiesz wtryskiwacze hana/ barracuda lub dragony to obnizy temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > ziomek > jakacena instalacji i gdzie bedzie reduktor. > zapytah czy jak wezmiesz wtryskiwacze hana/ barracuda lub dragony to obnizy temp ceny: Quote: do Pana samochodu mogę zaproponować Staga 4 plus, na wtryskiwaczach ACW01 i reduktorze ACR01 w cenie 2450 zł albo Staga 4 plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01 w cenie 2750 zł. Wlew pod klapkę jest dodatkowo płatny 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ogion Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Staga 4 plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01 w cenie 2750 zł. > Wlew pod klapkę jest dodatkowo płatny 100zł. Ja sie tam nie znam na cenach, ale za brc24 (nie light) 3 lata temu dalem 2750 (w tym byl wlew w klapce) - powyższy zestaw cos nie za drogo? Lpg brc to wlasciwie jedyny uklad, ktory jeszcze sie w moim stilo nie popsul (od 100kkm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdon Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Witam, > Planuje zakup LPG w davanti. > Podobno ustawiają temperaturę na 40 stopni (stag 4 ). > Z racji częstych krótkich odcinków chciałbym ją zapewne zmienić w okolice 30 stopni. > Czy da się to zrobić bez utraty gwarancji? > Pewnie muszę kupić kabelek i samemu zmienić temp tylko czy system będzie miał to zapisane. Zastanów się 3 razy, czy na pewno chcesz to zrobić. W listopadzie zakładałem BRC SQ24 (to moja czwarta instalacja) i też ustawili mi na 40 stopni. Wkrótce przestawiłem sobie na 50 stopni, bo silnik około minutę po przełączeniu pracował niestabilnie. Po korekcie problemy zniknęły. Różnica czasu pomiędzy osiągnięciem przez płyn temperatury 30 a 40 stopni jest zapewne rzędu minuty. Oszczędności z jazdy na LPG są naprawdę znaczne i osobiście nie widzę powodu, aby doprowadzać je do absurdu kosztem ryzyka nieprawidłowej pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Zastanów się 3 razy, czy na pewno chcesz to zrobić. > W listopadzie zakładałem BRC SQ24 (to moja czwarta instalacja) i też ustawili mi na 40 stopni. > Wkrótce przestawiłem sobie na 50 stopni, bo silnik około minutę po przełączeniu pracował > niestabilnie. Po korekcie problemy zniknęły. > Różnica czasu pomiędzy osiągnięciem przez płyn temperatury 30 a 40 stopni jest zapewne rzędu > minuty. > Oszczędności z jazdy na LPG są naprawdę znaczne i osobiście nie widzę powodu, aby doprowadzać je do > absurdu kosztem ryzyka nieprawidłowej pracy silnika. a jeśli dużo jeżdżę na krótkich trasach typu 2-3 km? + czasem dłuższa trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > a jeśli dużo jeżdżę na krótkich trasach typu 2-3 km? + czasem dłuższa trasa. gaz ci sie przelaczy mniej wiecej po 1km (przy ustawieniu 30 st) przy takich krotkich odcinkach przelicz czy ten gaz si eoplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > gaz ci sie przelaczy mniej wiecej po 1km (przy ustawieniu 30 st) > przy takich krotkich odcinkach przelicz czy ten gaz si eoplaca Wydaje mi się że przy 30 °C by się opłacał ale te 10 °c do 40°c robi mi wielką różnicę o 50 °c nawet nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > a jeśli dużo jeżdżę na krótkich trasach typu 2-3 km? + czasem dłuższa trasa. jak takie trasy pokonujesz to nie warto nawet zakładać LPG to normalne, że szczególnie w zimie będzie pracował dłużej na benzynie i nie ma co tu kombinować, przeskakiwać tego bo więcej szkody niż pożytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > jak takie trasy pokonujesz to nie warto nawet zakładać LPG > to normalne, że szczególnie w zimie będzie pracował dłużej na benzynie > i nie ma co tu kombinować, przeskakiwać tego bo więcej szkody niż pożytku temat jest do ogarnięcia tylko trzeba trochę pokombinować. najproscie byłoby zamontowac 2 generację... lub wziąć hany i porzadnie zamontować z krótkimi wezami + izolacja instalacji i zasłoniecie chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > temat jest do ogarnięcia tylko trzeba trochę pokombinować. > najproscie byłoby zamontowac 2 generację... > lub wziąć hany i porzadnie zamontować z krótkimi wezami + izolacja instalacji i zasłoniecie > chłodnicy a to zasloniecie chlodnicy co ma na celu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > a to zasloniecie chlodnicy co ma na celu? poczytaj se na lpg forum bo z tego co kojarzę nick , to tam siedzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 Nie będę dublował tematów więc zapytam tutaj. Mam ustawione przełączanie przy około 70oC (tyle pokazuje co do stopnia wskaźnik temp cyfrowy na desce) to chyba lekkie przegięcie nie sądzicie? Bo rozumiem że mówimy o temp cieczy chłodzącej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Nie będę dublował tematów więc zapytam tutaj. Mam ustawione przełączanie przy około 70oC (tyle > pokazuje co do stopnia wskaźnik temp cyfrowy na desce) to chyba lekkie przegięcie nie > sądzicie? Bo rozumiem że mówimy o temp cieczy chłodzącej. Przegięcie? Cóż, co najmniej dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Witam, > Planuje zakup LPG w davanti. > Podobno ustawiają temperaturę na 40 stopni (stag 4 ). > Z racji częstych krótkich odcinków chciałbym ją zapewne zmienić w okolice 30 stopni. > Czy da się to zrobić bez utraty gwarancji? > Pewnie muszę kupić kabelek i samemu zmienić temp tylko czy system będzie miał to zapisane. Bedzie widac. Mi producent ustawil Stagi na 35, w taka pogode jak mamy teraz wolalbym na 40, ale ze na gwarancji to wole sie nie dotykac, choc sprzet mam. Powinienem juz zrobic przeglad gwarancyjny to poprosze o zmiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Ja sie tam nie znam na cenach, ale za brc24 (nie light) 3 lata temu dalem 2750 (w tym byl wlew w > klapce) - powyższy zestaw cos nie za drogo? > Lpg brc to wlasciwie jedyny uklad, ktory jeszcze sie w moim stilo nie popsul (od 100kkm). Takie ceny maja, za Stagi 300 Premium + Hana czerwone + AC R01 placilem rok temu 3000-3200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > a jeśli dużo jeżdżę na krótkich trasach typu 2-3 km? + czasem dłuższa trasa. Zalezy czy te 2-3km robisz 1x na dzien, czy np. smigasz jako dostawca pizzy (przyklad tylko) i auto nie stygnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Nie będę dublował tematów więc zapytam tutaj. Mam ustawione przełączanie przy około 70oC (tyle > pokazuje co do stopnia wskaźnik temp cyfrowy na desce) to chyba lekkie przegięcie nie > sądzicie? Bo rozumiem że mówimy o temp cieczy chłodzącej. Czujnik tem. silnika pokazuje 70*C a reduktor może mieć dopiero 40*C - zależy jak i gdzie jest zamocowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Zalezy czy te 2-3km robisz 1x na dzien, czy np. smigasz jako dostawca pizzy (przyklad tylko) i auto > nie stygnie. No powiedzmy że 3/4 raz wiec silnik raczej zimny, do tego oczywiście dochodzą weekendowe dłuższe trasy ale nie chciałbym jeździć na lpg tylko w weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Witam, > Planuje zakup LPG ... < Witam, W swoim Stilo mam temperaturę ustawioną w okolicach 30 st. (przez serwis). Autko pracuje wzorowo już drugą zimę. Stilo 1.6 ze sprawnym termostatem bardzo szybko się nagrzewa. Instalacja to Stag 300 Plus, Hana 2000, ACR01 (koszt 2800 dwa lata temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 drogo Ci krzykneli ja zapłaciłem za taki sam zestaw, tylko na wtryskach barracuda 2300, a wlew pod klapką montują standardowo bez dodatkowych dopłat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > drogo Ci krzykneli > ja zapłaciłem za taki sam zestaw, tylko na wtryskach barracuda 2300, a wlew pod klapką montują > standardowo bez dodatkowych dopłat też w davanti? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Witam, > W swoim Stilo mam temperaturę ustawioną w okolicach 30 st. (przez serwis). Autko pracuje wzorowo > już drugą zimę. Stilo 1.6 ze sprawnym termostatem bardzo szybko się nagrzewa. Instalacja to > Stag 300 Plus, Hana 2000, ACR01 (koszt 2800 dwa lata temu). możesz precyzyjniej określić to "szybko" w minutach lub kilometrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Nie będę dublował tematów więc zapytam tutaj. Mam ustawione przełączanie przy około 70oC (tyle > pokazuje co do stopnia wskaźnik temp cyfrowy na desce) to chyba lekkie przegięcie nie > sądzicie? Bo rozumiem że mówimy o temp cieczy chłodzącej. ja nie wiem co ludzie za instalacje maja i jak zalozone. W kazdym aucie z sekwencja mialem ustawione przelaczanie na 20 stopni i nigdy - nawet w najmniejsze mrozy - nawet nie poczulem gdy przelaczal sie z benzyny na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > możesz precyzyjniej określić to "szybko" > w minutach lub kilometrach Powiem tak, na postoju w temperaturze od 5 do -5 st. przełącza się na gaz w czasie spokojnego wypalenia papierosa. W tej samej temperaturze wskaźnik osiąga pion po ok. 6-7 km w czasie przejazdu przez miasto. Edit: wiosną i jesienią przełącza się na gaz po około 400 - 800 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > możesz precyzyjniej określić to "szybko" > w minutach lub kilometrach W moim przypadku przy temp. ok. -10°C: odpalam, po 30 sekundach ruszam i po 1 km mi się przełącza (droga bez świateł, prędkość ok. 50km/h, 2000obr/min). Jak wyjeżdżam z garażu to zanim zamknę bramę to już pracuje na LPG, ale w garażu mam 14-20°C. Temperatura przełączania 30°. Jeżdżę na kicie: Qbox, hany zielone, ACR01 montowane w warsztacie partnerskim Staga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Czujnik tem. silnika pokazuje 70*C a reduktor może mieć dopiero 40*C - zależy jak i gdzie jest > zamocowany. No zamocowany dość kijowo co prawda przy silniku gdzie ciepło ale widziałem (na forum lpg) ze najlepiej przy kolektorach montować. Więc wracając do tematu może tak być że temp wody jest 70 a na reduktorze 40? Myślałem że instalacja bierze temp z czujnika wody w aucie. Poza tym skoro reduktor jest ogrzewany tą samą wodą to jakim cudem różnica 30oC? Pytam poważnie bo się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Pytam poważnie bo się nie znam. Czujnik temp . reduktora tak naprawdę mierzy temp. obudowy reduktora bo tam jest zamontowany a nie bezpośrednio cieczy stąd mogą być podobne różnice w temperaturze. Do tego różnice w czujnikach - skala- błędu , długość przewodów zasilających podgrzewanie reduktora i masz odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > możesz precyzyjniej określić to "szybko" > w minutach lub kilometrach Mam ten sam silnik 1.6 16V w Lybrze i po odpaleniu przy temperaturze około -10 stopni,zacząłem odmiatać szybę w drzwiach kierowcy,potem przednią,prawe drzwi przednie,tylne i gdy skończyłem tylną usłyszałem już stuk wtrysków gazu.Chodzi o zwykły suchy śnieg więc długo mi nie zeszło.Temp mam 30 stopni na Stagu 4 z czerwonymi Valtecami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Mam ten sam silnik 1.6 16V w Lybrze i po odpaleniu przy temperaturze około -10 stopni,zacząłem > odmiatać szybę w drzwiach kierowcy,potem przednią,prawe drzwi przednie,tylne i gdy skończyłem > tylną usłyszałem już stuk wtrysków gazu.Chodzi o zwykły suchy śnieg więc długo mi nie > zeszło.Temp mam 30 stopni na Stagu 4 z czerwonymi Valtecami wydaje się całkiem szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Czujnik temp . reduktora tak naprawdę mierzy temp. obudowy reduktora bo tam jest zamontowany a nie bezpośrednio cieczy stąd mogą być podobne różnice w temperaturze. no własnie. i dlatego uciąłem kable od oryginalnego czujnika, kupiłem nowy od bodajże alaski, przypiąłem go do węża opaską, w miejscu gdzie najszybiej sie robi ciepło i teraz przełącza się faktycznie przy 40 st (bo tak mam ustawione i inaczej sie nie da) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > też w davanti? nie. moto-bajczyk w Dąbrowie Górniczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Miałeś rację. Kupiłem kabelek do instalacji i podpiąłem do kompa. Wynik taki że temp cieczy chłodzącej 40oC a temp reduktora 20oC. Szybko przełączyłem na 25oC i narazie bangla prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Jak się ma temp przełączania lpg do temperatury płynu chłodzącego? Pojeździłem dzisiaj z niewpitym torque i tam temperatury całkiem wysokie - szybko rosną i bardzo wolno maleją ( silnik długo trzyma temp ) Gdyby temperatura płynu była podobna do tej odczytywanej przez reduktor lpg było by w miarę ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 zasłoń górną częśc chłodnicy + izloacja reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 To zaleyz jak jest reduktor zamontowany. Bo u mnie wg mnie jest dość kijowo. U mnie rosło 1oC reduktor na ponad 1.5 płynu chłodzącego. Czyli 10oC na reduktorze 15 w układzie 20 reduktor 30 ciecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris88 Napisano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > To zaleyz jak jest reduktor zamontowany. Bo u mnie wg mnie jest dość kijowo. U mnie rosło 1oC > reduktor na ponad 1.5 płynu chłodzącego. > Czyli 10oC na reduktorze 15 w układzie 20 reduktor 30 ciecz. Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 > Dzięki za odp. Za namowa ekspertów z forum LPG sprawdziłem i wychodzi na to że u mnie był źle ustawiony czujnik temp cieczy w parowniku. Po przełączeniu pokazuje już bardziej zbliżone wartości. Przykładowo przed zmianą pokazywał 35 gdy auto pokazywało 75 a teraz jest 65-71. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > ja nie wiem co ludzie za instalacje maja i jak zalozone. W kazdym aucie z sekwencja mialem > ustawione przelaczanie na 20 stopni i nigdy - nawet w najmniejsze mrozy - nawet nie poczulem > gdy przelaczal sie z benzyny na gaz Bo tego nie poczujesz jak masz dobrze ustawiona instalację (sekwencję przełączania). Ustawiłem sobie BRC SQ24, w Stilo 1.6 16V by Fiat, przełączanie na 25,6*C, przełączenia nie czuć, jak jadę normalnie to wszystko jest malyna, ale jak miałem awaryjną sytuację (temperatura na dworze ~-20*C), zaraz po przełączeniu i musiałem uciekać ze skrzyżowania to zrobił się problem bo jak go kręciłem do końca to w okolicach 4krpm zaczął szarpać, utrata mocy nie jest bezpieczna, ale zdarzyło mi się to ze 2-3 razy w ciągu 3 lat, więc się nie przejmuję*. * Tak, wiem, cmentarze są pełne takich co się nie przejmowali. Tak wiem, że jakby dziecko szło do przedszkola... Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.