Miro Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Auta się nie psują a opony do wywalenia (bo każdy ma na aucie te najlepsze-testowe ) Tutaj do poczytania Quote: Pracownicy ADAC zeznawali anonimowo, że na polecenie zwierzchników przestali naprawiać auta, a zaczęli często niepotrzebnie wymieniać części Quote: Firmy bardzo chętnie wykorzystywały nieoficjalne "wskazówki". Przygotowywały ogumienie, które często całkowicie różniło się od odpowiedników dostępnych na rynku cywilnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Auta się nie psują a opony do wywalenia (bo każdy ma na aucie te najlepsze-testowe ) Czytałem. Przyznaję, kupowałem opony (i foteliki) sugerując się wynikami testu Jak dotąd nie zawiodłem się. Opony spełniały moje oczekiwania i były/są po prostu bardzo dobre. Zastanawiam się jednak, czy wybierając opony spoza pierwszej trójki byłbym tak samo zadowolony... Moim zdaniem nie chodzi o to, że te "najlepsze" są w rzeczywistości złe, ale o to, że te "gorsze" mogą mieć tak naprawdę porównywalne właściwości jak te "topowe" modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Quote: Niemiecka legenda po 111 latach istnienia padła na kolana. Czy się podniesie? Czas pokaże. Zaufanie łatwo stracić. Dużo trudniej jest je odbudować. Och...te niemieckie legendy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Przyznaję, kupowałem opony (i foteliki) sugerując się wynikami testu > Jak dotąd nie zawiodłem się. Opony spełniały moje oczekiwania i były/są po prostu bardzo dobre. > Zastanawiam się jednak, czy wybierając opony spoza pierwszej trójki byłbym tak samo zadowolony... > Moim zdaniem nie chodzi o to, że te "najlepsze" są w rzeczywistości złe, ale o to, że te "gorsze" > mogą mieć tak naprawdę porównywalne właściwości jak te "topowe" modele. A ja przeciwnie - nie byłem zadowolony z opon, które zajmowały czołowe miejsca: Bridgestone Turanza ER300 oraz zimówek Dunlop SP Sport. Dlatego przy kupowaniu opon kieruję się teraz bardziej swoim doświadczeniem. A to jest takie, że mają być znanej marki i z agresywnym kierunkowym bieżnikem. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Och...te niemieckie legendy "eksploatowany tylko na niemieckich drogach" " z Niemiec" "niemieckie środki czystości" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > "eksploatowany tylko na niemieckich drogach" > " z Niemiec" > "niemieckie środki czystości" - Z północnych Niemiec, bez rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Nie ukrywam, że jestem rozczarowany takim stanem rzeczy, bo lubiłem przejrzeć testy opon. Auto roku mnie jakoś bardzo nie ruszało, natomiast opony całoroczne kupiłem zgodnie z wynikami testów ADAC. I nie żałuję, nawiasem mówiąc. Opony zimowe zwykle kupowałem na zasadzie wypadkowej między ADAC, ceną i własnymi przemyśleniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Nie ukrywam, że jestem rozczarowany takim stanem rzeczy, bo lubiłem przejrzeć testy opon. Testy są pomocne, ale do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem! Każdy test ktoś musi zorganizować, zapłacić za niego. To jest duża kasa. A tam gdzie jest duża kasa, zawsze na pierwszy plan wychodzą interesy tych, którzy tę kasę wydają. Nie ma czegoś takiego jak "niezależne" testy, "niezależne" organizacje. Każdy musi z czegoś żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Testy są pomocne, ale do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem! Każdy test ktoś musi > zorganizować, zapłacić za niego. To jest duża kasa. A tam gdzie jest duża kasa, zawsze na > pierwszy plan wychodzą interesy tych, którzy tę kasę wydają. > Nie ma czegoś takiego jak "niezależne" testy, "niezależne" organizacje. Każdy musi z czegoś żyć Niekoniecznie. Liczba zaangażowanych osób, jawność stosowanych metod zwykle działa na korzyść niezależności. Zresztą afera z ADAC to potwierdza - tajemnicy nie udało się utrzymać. Pytanie jeszcze na ile dziennikarze sprawę rozdmuchali, a na ile rzeczywiście były tam machlojki przy testach. Poza tym ile opon z danej grupy było testowanych? Bo już mi się nie chce szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > "eksploatowany tylko na niemieckich drogach" > " z Niemiec" > "niemieckie środki czystości" niemiecki TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Firmy bardzo chętnie wykorzystywały nieoficjalne "wskazówki". Przygotowywały ogumienie, które > często całkowicie różniło się od odpowiedników dostępnych na rynku cywilnym Jakos mnie to nie dziwi, bo ilekroc moglem sam pojezdzic na co niektorych oponach z testow to mialem zupelnie inne wrazenia niz napisano. I czesto te opony, ktore mialy wg testow byc swietne okazywaly sie calkowicie przecietne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 kapnąłem się, ze jest cos mocno nie halo z tymi ich testami jak chyba 4 lata z rzędu ich testy wygrywaja zawsze opony Continental a jeśli już muszą być jakies inne dobre to z koncernu Continental. A niemożliwe jest, żeby np 4 lata z rzędu w różnych rozmiarach tak często wygrywały opony jednej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Zastanawiam się jednak, czy wybierając opony spoza pierwszej trójki byłbym tak samo zadowolony... > Moim zdaniem nie chodzi o to, że te "najlepsze" są w rzeczywistości złe, ale o to, że te "gorsze" > mogą mieć tak naprawdę porównywalne właściwości jak te "topowe" modele. Te z niższych pozycji rankingowych mogą być równie dobre co te najwyżej ocenianie. Problemem jest polityka marketingowa. Jeśli chce się narzucić klientom wyższą cenę, to trzeba ich jakoś do tego 'przekonać'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > A niemożliwe jest, żeby np 4 lata z rzędu w różnych rozmiarach tak często > wygrywały opony jednej firmy. Mozliwe...jesli sie odpowiednio zaplaci Cos jak produkty VAG we wszelkich testach AŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > kapnąłem się, ze jest cos mocno nie halo z tymi ich testami jak chyba 4 lata z rzędu ich testy wygrywaja zawsze opony Continental a jeśli już muszą być jakies inne dobre to z koncernu Continental. A niemożliwe jest, żeby np 4 lata z rzędu w różnych rozmiarach tak często wygrywały opony jednej firmy. Tu masz rację chyba. W testach przeprowadzonych w 2012 i 2013 roku TS850 wygrała, o ile dobrze pamiętam, w każdym testowanym rozmiarze. Szukałem innych testów - trafiłem chyba tylko na AutoBild i Auto Motor und Sport - TS850 też była w czołówce. ps. Kupiłem te opony ale nie mam się do czego przyczepić. Jestem zadowolony z zakupu. Zarówno na śniegu (a tego mało tej "zimy" w mojej okolicy), na mokrej jak i na suchej nawierzchni jest dobrze, zużycie paliwa jest ok, są ciche. Trwałość na razie trudno ocenić - przejechałem na nich dopiero 7-8 tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Jak widać chodzi o sprzedaż i za odpowiednią opłatę dostaje się kropkę nad "i" aby w teście być na pierwszym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Cos jak produkty VAG we wszelkich testach AŚ AŚ może być podręcznikiem na zajęciach z manipulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > AŚ może być podręcznikiem na zajęciach z manipulacji. No średnio, bo wszyscy o tej manipulacji wiedzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > AŚ może być podręcznikiem na zajęciach z manipulacji. a kto czyta i wierzy w ten szajs jeszcze , no chyba że dzieci w wieku szkolnym przecież to przedruk autobilda , oni nawet nie testowali nowych aut , tylko dostawali recenzję i tłumaczyli na polski a ADAC widać działa na zasadzie - kto zapłaci ten wygrywa , lub ''wspomóżmy niemiecki przemysł '' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > a kto czyta i wierzy w ten szajs jeszcze Sredni naklad 159tys egzemplarzy. Wiec chyba calkiem sporo osob jeszcze to czyta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > a kto czyta i wierzy w ten szajs jeszcze , no chyba że dzieci w wieku szkolnym > przecież to przedruk autobilda , oni nawet nie testowali nowych aut , tylko dostawali recenzję i > tłumaczyli na polski zdziwiony? przeciez wszystkie wydawnictwa tak działają. > a ADAC widać działa na zasadzie - kto zapłaci ten wygrywa , lub ''wspomóżmy niemiecki przemysł '' a to jest lekki skandal no ale kto by wierzył w COTY albo testy opon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 >albo testy opon... no ja wierzyłem , choć w te ich rankingi niezawodności nie wierzyłem , tzn wierzyłem tylko w niezawodność aut japońskich , np hondy , subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > mają być znanej marki i z agresywnym kierunkowym bieżnikem. > mar00ha tyle że to nie reguła bo do cięższych aut kierunkowe nie są zalecane (np przy szerokości 245 czy 255) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > "eksploatowany tylko na niemieckich drogach" > " z Niemiec" > "niemieckie środki czystości" tylko wojen wygrywać nie umiom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Auta się nie psują a opony do wywalenia (bo każdy ma na aucie te najlepsze-testowe ) > Tutaj do poczytania > Quote: > Pracownicy ADAC zeznawali anonimowo, że na polecenie zwierzchników przestali naprawiać auta, a > zaczęli często niepotrzebnie wymieniać części > Quote: > Firmy bardzo chętnie wykorzystywały nieoficjalne "wskazówki". Przygotowywały ogumienie, które > często całkowicie różniło się od odpowiedników dostępnych na rynku cywilnym to jest kleska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Kupiłem opony z 1szego miejsca ich zestawinia. Co prawda jestem z nich b. zadowolony ale kolejny mit upadł... Ale co sie dziwić, jak dyrektorzy Siemensa brali łapówki po kilka baniek , a głodowych pensji i premii nie mieli przecież, to NIKT nie jest wiarygodny dla mnie od teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > A ja przeciwnie - nie byłem zadowolony z opon, które zajmowały czołowe miejsca: Bridgestone Turanza > ER300 oraz zimówek Dunlop SP Sport. > Dlatego przy kupowaniu opon kieruję się teraz bardziej swoim doświadczeniem. A to jest takie, że > mają być znanej marki i z agresywnym kierunkowym bieżnikem. > mar00ha ER 300 dla mnie ma tylko jedna wadę - zachowanie w koleinach, reszta tylko na plus. EDIT Zimowe Dunlopy też działają bardzo prawidłowo, mam porównanie do Goodyer`a UG7+ i jestem zadowolony. Podejrzewam, że wziątki dotyczyły produktów z pierwszej trójki podium i decydowały o o kolorach poszczególnych medali. Reasumując - muł i zgnilizna. Najbardziej dziwne dla mnie są wyniki opon 205/55/16 Pirelli Cinturato P7, a dokładnie wyniki tej opony kilka lat temu i obecnie! Swoja drogę, bardzo dobre opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gorex Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Znika kolejny punkt odniesienia. Fakt - punkt odniesienia dla ludzi ubogich duchem (tak mówiła moja polonistka), ale zawsze. Co zostanie niedługo?? 1. Opinie internetowych trolli?? 2. Złotouści sprzedawcy, którzy wcisną wszystko dla premii?? 3. Artykuły w gazetach pisane przez ludzi, którym trzeba poprawiać błędy ortograficzne?? Smutne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Znika kolejny punkt odniesienia. > Fakt - punkt odniesienia dla ludzi ubogich duchem (tak mówiła moja polonistka), ale zawsze. > Co zostanie niedługo?? > 1. Opinie internetowych trolli?? > 2. Złotouści sprzedawcy, którzy wcisną wszystko dla premii?? > 3. Artykuły w gazetach pisane przez ludzi, którym trzeba poprawiać błędy ortograficzne?? > Smutne. Prawdziwe i przykre - międzynarodowe ogromne koncerny, które dysponują nieograniczonym budżetem ... Dobrym przykładem jest nasz kraj na czele z Chyżym rójem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > Znika kolejny punkt odniesienia. > Fakt - punkt odniesienia dla ludzi ubogich duchem (tak mówiła moja polonistka), ale zawsze. > Co zostanie niedługo?? > 1. Opinie internetowych trolli?? > 2. Złotouści sprzedawcy, którzy wcisną wszystko dla premii?? > 3. Artykuły w gazetach pisane przez ludzi, którym trzeba poprawiać błędy ortograficzne?? > Smutne. Zostanie, czy już zostało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.