mat_79 Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 Witam! Podpowiedzcie Państwo, jaką instalację (jakie części) zamontować do Renault Scenic II z silnikiem 1.6 16v 115KM. Jaka będzie orientacyjna cena? Z góry dziękuję za pomoc, Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 23 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2014 > Witam! > Podpowiedzcie Państwo, jaką instalację (jakie części) zamontować do Renault Scenic II z silnikiem > 1.6 16v 115KM. Jaka będzie orientacyjna cena? > Z góry dziękuję za pomoc, > Maciej Hej; Moja propozycja to: - sterownik LPGTech 224 - wtryski Hana czerwone - reduktor KME Tur - przewód gazowy Faro - filtr fazy lotnej KME Jakbyś chciał mieć to zamontowane schludnie i poprawnie oraz ściągany kolektor do wiercenia to te 2800PLN trzeba liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Witam! > Podpowiedzcie Państwo, jaką instalację (jakie części) zamontować do Renault Scenic II z silnikiem > 1.6 16v 115KM. Jaka będzie orientacyjna cena? > Z góry dziękuję za pomoc, > Maciej Ja mam w Scenic II 2.0 stag4 plus wtryski baracuda parownik AC01 Mogłem się pomylić Ale jak jesteś zainteresowany to mogę dokładnie sprawdzić. Działa bdb nie ma problemu z niczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mat_79 Napisano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > - wtryski Hana czerwone Ok, dziękuję. Szperając po necie widzę, że te wtryski się powtarzają. Ewentualnie jakieś inne dopuszczalne sterowniki? Pozdrawiam, M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Ok, dziękuję. Szperając po necie widzę, że te wtryski się powtarzają. Ewentualnie jakieś inne > dopuszczalne sterowniki? > Pozdrawiam, > M sterowniki: STAG 4plus lub Qbox, KME NEVO, LPGtech 224 (już wspominany. reduktor: KME TUR lub KME Silver, ew. a AC 01 wtryski: różne mi polecali, MATRIX HS, baracudy, HANA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mat_79 Napisano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Zebrałem oferty i warsztaty proponują następujące opcje: 1. całość na częściach BRC - 2400 zł 2. BRC, ale wtryskiwacze Hana - 2600 zł 3. Qbox, AC01, wtryski ACW - 2400 zł 4. Plus ewentualnie 100 zł za emulator poziomu paliwa (warto?) Który z zestawów najlepszy? Dziękuję za dotychczasową pomoc, M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Zebrałem oferty i warsztaty proponują następujące opcje: > 1. całość na częściach BRC - 2400 zł > 2. BRC, ale wtryskiwacze Hana - 2600 zł > 3. Qbox, AC01, wtryski ACW - 2400 zł > 4. Plus ewentualnie 100 zł za emulator poziomu paliwa (warto?) > Który z zestawów najlepszy? > Dziękuję za dotychczasową pomoc, > M jeszcze niedawno stałem przed tym samym dylematem. Zdecydowałem się na polskie graty: steroniwk KME Nevo, reduktor KME Tur, wtryski Matrix HS. Ale nie same graty tu są najważniejsze, ale warsztat, który będzie to robił. Ważna sprawa, dobry warsztat ściąga kolektor ssący do wiercenia otworów pod wtryski. Dobry montaż powinien trwać 2 dni a nie pół dnia. Dobry warsztat ma terminy z zapisami na miesiac, dwa, a nawet trzy do przodu i tym sie sugeruj. Warsztaty, ktore mają termin na za 2 dni omijaj. Ja czekam na termin na 14 kwietnia . W innym warsztacie, gdzie oddałbym auto do zrobienia w ciemno gość ma najbliższy termin na 15 maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Zebrałem oferty i warsztaty proponują następujące opcje: > 1. całość na częściach BRC - 2400 zł > 2. BRC, ale wtryskiwacze Hana - 2600 zł > 3. Qbox, AC01, wtryski ACW - 2400 zł > 4. Plus ewentualnie 100 zł za emulator poziomu paliwa (warto?) > Który z zestawów najlepszy? > Dziękuję za dotychczasową pomoc, > M ja mam inny więc nie wiem który będzie najlepszy, ale emulatora nie brałem bo jak masz ponad pół baku to wskaźnik szybko się sam resetuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 czegos tu nie rozumie.Całość BRC za 2400 , a z Hanami 2600????? Dowiedz sie jakie wtryski tej całości BRC , bo to ważne.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > czegos tu nie rozumie.Całość BRC za 2400 , a z Hanami 2600????? Dowiedz sie jakie wtryski tej całości BRC , bo to ważne.pozdrawiam. Też mnie to zastanowiło - to tak jakby BRC mniej ceniło swoje wtryski niż HANA. Właśnie BRC bierze się dla dobrych wtrysków i dedykowanych instalacji. Jakbym miał pchać się we wtryski HANA to tylko polski komputer i dobry reduktor, a przede wszystkim, tak jak pisali inni, najważniejszy jest monter !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Witam! > Podpowiedzcie Państwo, jaką instalację (jakie części) zamontować do Renault Scenic II z silnikiem > 1.6 16v 115KM. Jaka będzie orientacyjna cena? > Z góry dziękuję za pomoc, > Maciej Silnik przystosowany do gazu , ma nawet stopki pod wkretki w kolektorze a buda miejsce we wlewie na pełnowymiarowy wlew. Zrobiliśmy tych silników ~ kilkadziesiąt i nigdy nie było problemów. Jeżdzi na wszystkim oby było dobrze zamontowane. Dobra rada - włoszczyzna dobra jest do rosołu a nie do samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Zebrałem oferty i warsztaty proponują następujące opcje: > 1. całość na częściach BRC - 2400 zł > 2. BRC, ale wtryskiwacze Hana - 2600 zł > 3. Qbox, AC01, wtryski ACW - 2400 zł > 4. Plus ewentualnie 100 zł za emulator poziomu paliwa (warto?) > Który z zestawów najlepszy? > Dziękuję za dotychczasową pomoc, > M Mój zestaw: Stag 300 ISA2, butla Bormech 48l w koło, wtryski Hana, reduktor Zavoli Zeta, wlew pod klapką obok wlewu benzyny, koszt całkowity 2100 zł. Aha - podobno mam emulator, ale guzik działa. Sam sobie na wiosnę dorobię - przekaźnik czasowy (załączający styki powiedzmy na kilka sekund) zasilany od zasilania pompy paliwa i załączający zamiast oporności pływaka oporność odpowiadającą np. 80% zbiornika, po rozłaczeniu samo opadnie do włąściwego poziomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > dobry warsztat ściąga kolektor ssący do wiercenia otworów pod wtryski. Dobry montaż powinien trwać 2 dni a nie pół dnia. ciekawe spostrzeżenia... mam kumpla, który od 15 lat zakłada instalacje. i z tego co wiem, to raczej nigdy nie ściąga kolektora. twierdzi, ze za te pieniądze, które są w stanie ludzie wyłożyć, czyli do max 3 tys, to ta robota jest nie warta. zresztą sam u niego zakładałem w zeszłym roku, nie ściągał kolektora, robota trwała 4 godziny, i wiesz co? ... auto jeżdzi, wszystko ma się bardzo dobrze. przejechałem juz ponad 6 tys km i nawet maski jeszcze nie podnosiłem, ale nie dlatego ze jest kiepsko zrobione. skoro działa bez zarzutu, to jest zrobione dobrze, ale przede wszystkim dlatego, ze na dobrych częściach, dopasowanych do danego silnika nie tak dawno w swoim wątku opisywałeś jak to zrobiłeś wykład gościowi jak i co ma być zrobione, w rezultacie koleś się nie zdecydował na montaz. przynajmniej był szczery, bo w większości pewnie pokiwają głową, obiecają, że tak będzie, a i tak zrobią po swojemu. to jest Polska i nie oszukujmy się, ze za 2,5 tys ktoś będzie się babrał w aucie 2 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > ciekawe spostrzeżenia... mam kumpla, który od 15 lat zakłada instalacje. i z tego co wiem, to > raczej nigdy nie ściąga kolektora. twierdzi, ze za te pieniądze, które są w stanie ludzie > wyłożyć, czyli do max 3 tys, to ta robota jest nie warta. > zresztą sam u niego zakładałem w zeszłym roku, nie ściągał kolektora, robota trwała 4 godziny, i > wiesz co? ... auto jeżdzi, wszystko ma się bardzo dobrze. przejechałem juz ponad 6 tys km i > nawet maski jeszcze nie podnosiłem, ale nie dlatego ze jest kiepsko zrobione. skoro działa bez > zarzutu, to jest zrobione dobrze, ale przede wszystkim dlatego, ze na dobrych częściach, > dopasowanych do danego silnika > nie tak dawno w swoim wątku opisywałeś jak to zrobiłeś wykład gościowi jak i co ma być zrobione, w > rezultacie koleś się nie zdecydował na montaz. przynajmniej był szczery, bo w większości > pewnie pokiwają głową, obiecają, że tak będzie, a i tak zrobią po swojemu. to jest Polska i > nie oszukujmy się, ze za 2,5 tys ktoś będzie się babrał w aucie 2 dni A za ile warto się babrac ? To ile na czysto jest zarobku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 akurat ściągnięcie kolektora dolotowego w większości aut to prosta sprawa. U mnie ściągali, bo tak im było wygodniej - ile może dodatkowo kosztować ściągnięcie kolektora...30PLN? Poza tym jak dokładnie wyczyścić wnętrze kolektora z opiłków po wierceniu bez zdejmowania kolektora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 kolega na mnie na czysto zarobił 300 zł. biorąc pod uwagę, ze robiły przy tym 3 osoby, to zarobek lipny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > jak dokładnie wyczyścić wnętrze kolektora z opiłków po wierceniu bez zdejmowania kolektora? to jest akurat najmniejszy problem. jak jest kiepski dostęp, to juz gorzej jest wywiercić te dziury, niz wyczyszczenie pozostałości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > akurat ściągnięcie kolektora dolotowego w większości aut to prosta sprawa. U mnie ściągali, bo tak > im było wygodniej - ile może dodatkowo kosztować ściągnięcie kolektora...30PLN? Poza tym jak > dokładnie wyczyścić wnętrze kolektora z opiłków po wierceniu bez zdejmowania kolektora? 30pln to nie wiem czy starczy na dwie uszczeleczki do kolektora ssącego. Akurat w konkretnie aucie o które jest pytanie w wątku, wystarczy zdjąć plastikową część i nie trzeba ściągać całości, choć nie wiem czy tak jak wspomniałem te 30 starczy na ewentualne uszczelki, jak sie okaże że trzeba wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > kolega na mnie na czysto zarobił 300 zł. biorąc pod uwagę, ze robiły przy tym 3 osoby, to zarobek > lipny Czyli płacąc 3tyś za instalację to koszt części 2,7 tyś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 nie wiem, nie znam sie. mnie całość kosztowała 2300, koszt części na fakturze 2 tys, więc robocizna 300 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Czyli płacąc 3tyś za instalację to koszt części 2,7 tyś ? Popatrz na allegroszu ile trzeba dać za komplet gratów LPG. Do tego uwzględnij, że zwykle zakład montujący kupuje je taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > kolega na mnie na czysto zarobił 300 zł. biorąc pod uwagę, ze robiły przy tym 3 osoby, to zarobek lipny Tak się nieśmiało spytam: jeden robił przód, drugi tył a co robił trzeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > nie wiem, nie znam sie. mnie całość kosztowała 2300, koszt części na fakturze 2 tys, więc robocizna 300 zł Jeśli naprawdę dobry kolega to drogo. Ja zapłaciłem 2100 zł za: Stag Qbox, hany zielone, reduktor AC R01, butla w koło 59l, emulator ciśnienia paliwa AEB, wlew pod klapką benzyny. Gdybym chciał mniejszy zbiornik wyszłoby taniej. Aha, montowane w warsztacie partnerskim Staga a nie w stodole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Jeżdzi na wszystkim oby było dobrze zamontowane. Dobra rada - włoszczyzna dobra jest do rosołu > a nie do samochodu. To taka złota rada znawcy tematu Szkoda tylko że Włosi są potentatami w branży LPG - BRC, Landi Renzo, Tomasetto, Zavoli, Tartarini itd mam dalej wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > AC R01, butla w koło 59l, emulator ciśnienia paliwa AEB, wlew pod klapką benzyny. Gdybym > chciał mniejszy zbiornik wyszłoby taniej. Jak Ci wszedł ten zbiornik wystaje czy na równo z podłogą jest? Pytam z ciekawości bo sam nie wiem jaki największy zbiornik wejdzie w koło? Wlew pod klapkę czyli przejściówkę wkręcasz, czy jakoś inaczej to wchodzi też się nad tym rozwiązaniem zastanawiam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Jak Ci wszedł ten zbiornik wystaje czy na równo z podłogą jest? > Pytam z ciekawości bo sam nie wiem jaki największy zbiornik wejdzie w koło? Zbiornik jest równo z podłogą. Z tego co pamiętam to mam 650x230, będę chciał zmienić na większy 680x230, ale czy na pewno zmieści się bez problemów to będę mógł Ci napisać jak zmienię. > Wlew pod klapkę czyli przejściówkę wkręcasz, czy jakoś inaczej to wchodzi też się nad tym rozwiązaniem zastanawiam? Wkręcam przejściówkę, jest za mało miejsca żeby wstawić wlew bez przejściówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Zbiornik jest równo z podłogą. Z tego co pamiętam to mam 650x230, będę chciał zmienić na większy > 680x230, ale czy na pewno zmieści się bez problemów to będę mógł Ci napisać jak zmienię. > Wkręcam przejściówkę, jest za mało miejsca żeby wstawić wlew bez przejściówki. Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Wielkie dzięki Nie ma sprawy. Gdybyś miał jakiekolwiek pytania to zapraszam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > Tak się nieśmiało spytam: jeden robił przód, drugi tył a co robił trzeci? przewody od spodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > akurat ściągnięcie kolektora dolotowego w większości aut to prosta sprawa. U mnie ściągali, bo tak > im było wygodniej - ile może dodatkowo kosztować ściągnięcie kolektora...30PLN? Poza tym jak > dokładnie wyczyścić wnętrze kolektora z opiłków po wierceniu bez zdejmowania kolektora? Masz o tym takie pojęcie jak świnia o fizyce kwantowej W większości aut zdjęcie kolektora wcale nie jest takie łatwe i często schodzi się przy tym na prawdę sporo , nie wspomnę o ryzyku połamania rurek od podciścienia i wymianie uszczelek. Nie powiem , czasem nie ma innej możliwości i trzeba kolektor zdejmować , ale jeśli jest podejście i można wywiercić otwory , to się kolektora nie zdejmuje , koniec kropka. Wióry ? Jakiemuś durniowi coś się wydawało , napisał a inni trzymają się tego jak pijany płota. Jak powiedzcie mi , wióry miękkiego aluminium mogą porysować dużo twardsze żeliwo z którego zrobiony jest cylinder? Że niby mają podejść pod pierścień , tym bardziej olejowy? To już naprawdę trzeba nie wiedzieć jak wygląda silnik od środka żeby wymyślać takie głupoty. Robię ok. 150 aut rocznie , kolektor zdejmujemy w w ok. 2% przypadków. Zdejmowanie kolektora do wiercenia to taka sama głupota jak lubryfikacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > To taka złota rada znawcy tematu Szkoda tylko że Włosi są potentatami w branży LPG - BRC, Landi > Renzo, Tomasetto, Zavoli, Tartarini itd mam dalej wymieniać? Pff , to że makaroniarze coś wymyśli , nie znaczy że tego nie można ulepszyć co też zrobiliśmy Widziałeś tych znawców tematu programy do konfiguracji ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 czyli to co wpadnie po wierceniu do wnętrza kolektora ssącego wyleci rurą wydechową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > Zdejmowanie kolektora do wiercenia to taka sama głupota jak lubryfikacja. O ile z lubryfikacją mogę zgodzić się, o tyle z wierceniem "jak popadnie" bez zdejmowania kolektora już nie. Aczkolwiek są klienci dla których liczy się tylko ile zapłacą za instalację, są też tacy którzy chcą mieć dobrze zrobione i są skłonni dopłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > Masz o tym takie pojęcie jak świnia o fizyce kwantowej > W większości aut zdjęcie kolektora wcale nie jest takie łatwe i często schodzi się przy tym na > prawdę sporo , nie wspomnę o ryzyku połamania rurek od podciścienia i wymianie uszczelek. > Nie powiem , czasem nie ma innej możliwości i trzeba kolektor zdejmować , ale jeśli jest podejście > i można wywiercić otwory , to się kolektora nie zdejmuje , koniec kropka. Wióry ? Jakiemuś > durniowi coś się wydawało , napisał a inni trzymają się tego jak pijany płota. Jak powiedzcie > mi , wióry miękkiego aluminium mogą porysować dużo twardsze żeliwo z którego zrobiony jest > cylinder? > Że niby mają podejść pod pierścień , tym bardziej olejowy? To już naprawdę trzeba nie wiedzieć jak > wygląda silnik od środka żeby wymyślać takie głupoty. Robię ok. 150 aut rocznie , kolektor > zdejmujemy w w ok. 2% przypadków. > Zdejmowanie kolektora do wiercenia to taka sama głupota jak lubryfikacja. a widzisz a wystarczy 1 auto zrobic w roku, wiercic w aku kolektorze, opilki spadaja do gniazd, skladasz auto, krecisz rozrusznikiem a tu kompresji brak lipa nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > a widzisz a wystarczy 1 auto zrobic w roku, wiercic w aku kolektorze, opilki spadaja do gniazd, > skladasz auto, krecisz rozrusznikiem a tu kompresji brak > lipa nie? A wystarczyło pomyśleć i wiercić przed filtrem powietrza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > A wystarczyło pomyśleć i wiercić przed filtrem powietrza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 no nie jakis super kolega, ale kolega tez jest zakładem partnerskim stag-a, butle bez względu na rozmiar ma w jednej cenie, a wlew pod klapką paliwa robi w cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 > no nie jakis super kolega, ale kolega ważne, że taniej niż gdzieś indziej > tez jest zakładem partnerskim stag-a, butle bez względu na rozmiar ma w jednej cenie, a wlew pod klapką paliwa robi w cenie Ja miałem liczone po cenach kitu plus doliczył trochę za rurki i inne dodatki oraz po stówce dla monterów bo musieli przyjść w sobotę a zazwyczaj tego nie robią. Jakbym chciał na tygodniu to kolejka kończyła się za ok. 3 miesiące . Nie chciałem tyle czekać. Kolektor oczywiście zdejmowany do wiercenia, żeby dobrze zestroić auto przejechaliśmy ok. 80 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klufa Napisano 25 Marca 2014 Udostępnij Napisano 25 Marca 2014 ja u siebie mam: Reduktor: Magic Zawór gazowy: Valtec Zbiornik 55/63 Wielozawór: Tomaseto ECU: Diego Wtryski: Hana jak do tej pory nawet raz nie miałem problemu z ta instlką a zrobiłem już 40tys wiec takie zestawienie polecam co 10 tys wymiana filterków i heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.