necro Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier Cos oprócz szlifierki dremel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Cos oprócz szlifierki dremel? Wiertarka małe wiertło i masa nerw.. robić otworki jak najbliżej siebie po obrysie wymaganego otworu a potem delikatnie pochylać wiertło i łączyć otwory. Chociaż jak miałbym się tak męczyć zainwestował bym w multi-szlifierke za pare PLN z castoramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Wiertło i nawiercić a potem frezikiem ,rozfrezować otwór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier > Cos oprócz szlifierki dremel? A macałeś pod spodem, czy jednak w alu nie ma otworów na dodatkowe wyłączniki i wystarczy wtedy tylko w drewnie zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier > Cos oprócz szlifierki dremel? Nie można wymienić panelu na taki od droższej wersji, żeby były już oryginalne otwory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Poszukać panelu od bogatszej wersji z gotowymi otworami i przełącznikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Poszukać panelu od bogatszej wersji z gotowymi otworami i przełącznikami Nieosiagalny oprócz ASO,dodatkowo sa różne kolory drewna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > A macałeś pod spodem, czy jednak w alu nie ma otworów na dodatkowe wyłączniki i wystarczy wtedy > tylko w drewnie zrobić? W starszych modelach wlasnie tak było,dodatkowo ładnie zaznaczone na drewnie gdzie wycinac Tutaj nie ma tak łatwo,zniszczyłem dzisiaj 2 zwykłe panele próbując wyciąc otwory Drewno idzie łatwo,najgorzej własnie z tym aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Nie można wymienić panelu na taki od droższej wersji, żeby były już oryginalne otwory? Ciezko trafic,sa 4 kolory drewna,klima manualna lub automat a tutaj dodatkowo szukam z wersja pod duża navi co miała 1 szt na 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier > Cos oprócz szlifierki dremel? Może dać na cięcie wodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier Dyskusję co z tym zrobić zacznijmy od tego, czy to faktycznie jest drewno? Jako drewno rozumiemy naturalny surowiec pozyskany ze ściętych drzew poddany obróbce mechanicznej i chemicznej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzzz Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Drewno idzie łatwo,najgorzej własnie z tym aluminium to może najpierw zająć się usunięciem aluminium w obrębie planowanych otworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Wywiercic otwor wiertlem a pozniej pileczka wlosowa / wlosnicowa. Radze tylko zwrocic uwage za odpowiednie zalozenie brzeszczotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > to może najpierw zająć się usunięciem aluminium w obrębie planowanych otworów? Poza tym to nie do końca musi być aluminium. Bardzo prawdopodobny jest jakiś stop magnezowy. Ale czy ma to jakieś znaczenie? Dla sensownego dremela mieć nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Dyskusję co z tym zrobić zacznijmy od tego, czy to faktycznie jest drewno? Jako drewno rozumiemy > naturalny surowiec pozyskany ze ściętych drzew poddany obróbce mechanicznej i chemicznej . Jak szlifowałem czuć była spalone drewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > W starszych modelach wlasnie tak było,dodatkowo ładnie zaznaczone na drewnie gdzie wycinac > Tutaj nie ma tak łatwo,zniszczyłem dzisiaj 2 zwykłe panele próbując wyciąc otwory > Drewno idzie łatwo,najgorzej własnie z tym aluminium Rozumiem, że nie da się drewna oddzielić od metalu? W takiej sytuacji bym proponował wyjęcie panelu z samochodu i robotę na warsztacie z użyciem wiertarki kolumnowej i ewentualnie piłki włośnicowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 meśki mialy drewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal0325 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier > Cos oprócz szlifierki dremel? A jakie duże mają być te otwory,a nie wystarczy nawiercić a potem mały drobny pilniczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Rozumiem, że nie da się drewna oddzielić od metalu? > W takiej sytuacji bym proponował wyjęcie panelu z samochodu i robotę na warsztacie z użyciem > wiertarki kolumnowej i ewentualnie piłki włośnicowej. Przyklejone,dodatkowo warstwa bezbarwnego lakieru odrazu pęka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier > Cos oprócz szlifierki dremel? tylko dremel - najpierw wiercisz , szlifujesz do wymiaru i polerujesz krawędzie - jak sie postarasz to wyjdzie jak z fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Przyklejone,dodatkowo warstwa bezbarwnego lakieru odrazu pęka To ja, tym bardziej wymontowałbym element i z góry nastawił się na lakierowanie bezbarwnym po całej operacji. Inaczej może wyjść guano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > meśki mialy drewno W 1934 roku pewnie tak . Potem był już tylko bakelit i z rozwojem tworzyw sztucznych plastik fantastik . Od lat 80-tych może tylko Bentley i Maserati robili wstawki z prawdziwego drewna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > To ja, tym bardziej wymontowałbym element i z góry nastawił się na lakierowanie bezbarwnym po całej > operacji. Inaczej może wyjść guano. lakierowanie dopiero da guano można to zrobić bez lakieru , z delikatnym przepolerowaniem elementu ale oczywiście trzeba zdemontować panel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > W 1934 roku pewnie tak . Potem był już tylko bakelit i z rozwojem tworzyw sztucznych plastik > fantastik . Od lat 80-tych może tylko Bentley i Maserati robili wstawki z prawdziwego drewna > . niektórzy dawali orzech , niekoniecznie bentley i rolls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > W 1934 roku pewnie tak . Potem był już tylko bakelit i z rozwojem tworzyw sztucznych plastik > fantastik . Od lat 80-tych może tylko Bentley i Maserati robili wstawki z prawdziwego drewna > . Saab 9000 miał prawdziwe drewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > W 1934 roku pewnie tak . Potem był już tylko bakelit i z rozwojem tworzyw sztucznych plastik > fantastik . Od lat 80-tych może tylko Bentley i Maserati robili wstawki z prawdziwego drewna > . mylisz się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > A jakie duże mają być te otwory,a nie wystarczy nawiercić a potem mały drobny pilniczek? Takie same jak obok awaryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 > W 1934 roku pewnie tak . Potem był już tylko bakelit i z rozwojem tworzyw sztucznych plastik > fantastik . Od lat 80-tych może tylko Bentley i Maserati robili wstawki z prawdziwego drewna > . lancia thema produkowana do 94r miała wstawki z prawdziwego drewna. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 > Jak w temacie,fotka panela w zal.,potrzebuje wyciać 2 dodatkowe otwory na górne przełączniki > Od spodu aluminium ok 1.5mm grubosci,na tym drewno i lakier > Cos oprócz szlifierki dremel? Dremel tak, ale nie kamieniem tylko piłką. A jeśli nie dremel to piła włosowa, otwory na rogach i jedziesz ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.