Skocz do zawartości

Gdzie jest myk ?


qwiatek

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze szukam compakta dla siebie pojezdzilem troche po salonach i dostalem oferte na fokusa 1.6 105KM kombi kolor granat z 2014, ktory stoi w salonie jako pokazowka nie demo (7km przebiegu) i sie zastanawiam gdzie jest myk. Cena za szyba to 58 klocka ale Pan w salonie sam z siebie jak zobaczyl ze takie auto mnie interesuje powiedzial ze sprzeda ten egzemplarz za 53 tysie (golas z pakietem silver X) , tylko ze on juz jest zarejestrowany na salon, czy to cos zmienia dla takiego kupca jak ja? Mysle ze jakbym Pancia przycisnal to sprzedalby go za lekko ponad 50 tysia.

Ogolnie to powiem tak ze jak niema sie 60 tysiecy to niema po co jezdzic po salonach no chyba ze Skoda Rapid 1.2 TSI 105KM z lekkim wypasem za ok 55 tysiecy i nad takim sie mocno zastanawiam. Ogolnie wszystkie samochody a szczegolnie grupa VW (skoda seat) to wszedobylski plastyk deska, drzwi nie znajdziesz tam grama materialu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako ze szukam compakta dla siebie pojezdzilem troche po salonach i dostalem oferte na fokusa 1.6

> 105KM kombi kolor granat z 2014, ktory stoi w salonie jako pokazowka nie demo (7km przebiegu)

> i sie zastanawiam gdzie jest myk. Cena za szyba to 58 klocka ale Pan w salonie sam z siebie

> jak zobaczyl ze takie auto mnie interesuje powiedzial ze sprzeda ten egzemplarz za 53 tysie

> (golas z pakietem silver X) , tylko ze on juz jest zarejestrowany na salon, czy to cos zmienia

> dla takiego kupca jak ja? Mysle ze jakbym Pancia przycisnal to sprzedalby go za lekko ponad

> 50 tysia.

> Ogolnie to powiem tak ze jak niema sie 60 tysiecy to niema po co jezdzic po salonach no chyba ze

> Skoda Rapid 1.2 TSI 105KM z lekkim wypasem za ok 55 tysiecy i nad takim sie mocno zastanawiam.

> Ogolnie wszystkie samochody a szczegolnie grupa VW (skoda seat) to wszedobylski plastyk deska,

> drzwi nie znajdziesz tam grama materialu.

Co to za salon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 55-56k można pewnie kupić jakiegoś francuza z lepszym wyposażeniem i silnikiem turbo. Do niedawna były chevrolety cruze 1.4T LT+ za takie pieniądze. Sam oglądałem nowego Peugeota 308 1.6 THP (2013) za 56k w salonie.

To ile ma kosztować bardzo budżetowy kompakt ze słabym wyposażeniem i silnikiem jakim jest focus? IMO 53k to i tak za dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można też Cee'd albo I30 na wypasie. Ford i inne na F za te pieniądze mogą im pięty lizać!

Ty i ta Twoja filozofia...akurat czy focus może pięty lizać np i30 to bym mocno polemizował, skoro ktoś narzeka na plastiki w fordzie to będzie jeszcze bardziej rozczarowany i30, samochód co najwyżej poprawny, poza tym za 50parę nie da się mieć tych aut na wypasie, ale przywykłem już do Twojego światopoglądu gdzie panda bije na głowę paska B6 i inne podobne kwiatki, tylko takie wpisy to na HP się nadają, a nie na MK i porady dla kogoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za 55-56k można pewnie kupić jakiegoś francuza z lepszym wyposażeniem i silnikiem turbo. Do

> niedawna były chevrolety cruze 1.4T LT+ za takie pieniądze. Sam oglądałem nowego Peugeota 308

> 1.6 THP (2013) za 56k w salonie.

> To ile ma kosztować bardzo budżetowy kompakt ze słabym wyposażeniem i silnikiem jakim jest focus?

> IMO 53k to i tak za dużo...

Ale to nie Ty ustalasz ceny tylko rynek, francuzy są z różnych przyczyn tańsze i jako nowe i jako używane, tylko tych przyczyn z wiekiem im przybywa, nie są może jakieś katastrofalne ale a to plasticzek pęknie, a to coś się nie domyka, a to szumi podczas jazdy etc. Konkurencja niestety/a może stety lepiej pod tym względem wygląda stąd i ceny deko wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za 55-56k można pewnie kupić jakiegoś francuza z lepszym wyposażeniem i silnikiem turbo. Do

> niedawna były chevrolety cruze 1.4T LT+ za takie pieniądze. Sam oglądałem nowego Peugeota 308

> 1.6 THP (2013) za 56k w salonie.

> To ile ma kosztować bardzo budżetowy kompakt ze słabym wyposażeniem i silnikiem jakim jest focus?

> IMO 53k to i tak za dużo...

Z 308 za 60k będzie się już wypas po otwarciu drzwi na buty wylewał a sprzedawcy na widok klienta zamiast "dzień dobry" krzyczą "raabat!".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze demo z cofnietym licznikiem?

Celujac w fokusa, czym sie kierujesz? Pytam, bo sluzbowo jezdze najczesciej albo ceedami-hb lub kombi, albo jak nie ma wolnego to fokusem i to jest ostatnie auto jakie bym kupil.

Masakryczny plastik, zle wyprofilowana konsola skutkuje bolem kolana pa 10km jazdy, siedzi sie w tym jak na taborecie i nie skreca. Model bodaj z 2011r.

I co najciekawsze-naczytalem sie wiele opini o jego niby dobrym zawieszeniu. Dla mnie masakra-buja tym jak mikrowanem. Jedyne co jest w miare ok, to silnik. 1,6.

Co ciekawe-te nasze fokusy nie maja nawet termometra. wink.gif

Maja natomiast klime i esp facepalm%5B1%5D.gif

Nowego ceeda w tej cenie nie ustrzelisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze demo z cofnietym licznikiem?

> Celujac w fokusa, czym sie kierujesz? Pytam, bo sluzbowo jezdze najczesciej albo ceedami-hb lub

> kombi, albo jak nie ma wolnego to fokusem i to jest ostatnie auto jakie bym kupil.

> Masakryczny plastik, zle wyprofilowana konsola skutkuje bolem kolana pa 10km jazdy, siedzi sie w

> tym jak na taborecie i nie skreca. Model bodaj z 2011r.

> I co najciekawsze-naczytalem sie wiele opini o jego niby dobrym zawieszeniu. Dla mnie masakra-buja

> tym jak mikrowanem. Jedyne co jest w miare ok, to silnik. 1,6.

> Co ciekawe-te nasze fokusy nie maja nawet termometra.

> Maja natomiast klime i esp

> Nowego ceeda w tej cenie nie ustrzelisz?

Nowy ceed jest drogi. I ma 2 letnia gwarancje. Czemu ludzie na sile to padlo polecaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowy ceed jest drogi. I ma 2 letnia gwarancje. Czemu ludzie na sile to padlo polecaja.

Ja nie polecam, ja porownuje i wskazuje czym mi sie lepiej jezdzi.

Polecalbym prywatne, bo nie ma ani jednej wady z wyzej wskazanych przeze mnie, ale tego nie robie, bo ponoc sie psuje i ma tylko 407cm, a typowy Polak kupuje auto na metry. zlosnik.gif

Zapomnialem o najwaznieszym dla mnie. Fotel. Ceed ma nieporownywalnie lepszy niz Fokus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to nie Ty ustalasz ceny tylko rynek, francuzy są z różnych przyczyn tańsze i jako nowe i jako

> używane, tylko tych przyczyn z wiekiem im przybywa, nie są może jakieś katastrofalne ale a to

> plasticzek pęknie, a to coś się nie domyka, a to szumi podczas jazdy etc. Konkurencja

> niestety/a może stety lepiej pod tym względem wygląda stąd i ceny deko wyższe.

Ja jestem częścią rynku, więc też ustalam 270751858-jezyk.gif

Konkurencja może tak, ale akurat ford nie należy do tej części konkurencji, która jest jakoś znacząco droższa jako nowa i używana. I ma to też swoją przyczynę - po prostu ten samochód (focus) jest od początku zaprojektowany jako tani samochód dla ph i to niestety bardzo widać.

Poza tym diesle ma akurat francuskie z PSA 270751858-jezyk.gif

Jeśli chodzi o nowe auta to akurat w 308 widać rękę stylistów (jakość materiałów i design), a w fordzie tylko rękę księgowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowy ceed jest drogi. I ma 2 letnia gwarancje. Czemu ludzie na sile to padlo polecaja.

Ceed nie jest drogi i jest to porządny, solidnie wykonany samochód, którym bardzo przyjemnie się jeździ. Wszystko jest na swoim miejscu, wszystko działa tak jak powinno, nie trzeba dopłacać za bluetooth, uchwyty na napoje, za podłokietnik czy klimatyzowany i podświetlany schowek. Nikt dzisiaj nie daje tak wiele za tak niewiele! zlosnik.gif. Konkurencja ma w tym przedziale cenowym zawsze jakieś ograniczenia, albo trzeba dopłacać. I jest to najładniejszy obecnie produkowany kompakt na świecie! Znajdź mi lepszy od Ceeda "M" za 52300,- grinser006.gif. I przegląd gwarancyjny po roku z lakierem za 320 złotych biglaugh.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jestem częścią rynku, więc też ustalam

Jak widać masz słabe przebicie skoro Twój głos i tak nic nie zmienia grinser006.gif

> Konkurencja może tak, ale akurat ford nie należy do tej części konkurencji, która jest jakoś

> znacząco droższa jako nowa i używana. I ma to też swoją przyczynę - po prostu ten samochód

> (focus) jest od początku zaprojektowany jako tani samochód dla ph i to niestety bardzo widać.

Nikt nie projektuje aut dla PH smile.gif Inna sprawa, że z pewnych powodów jest często wybierany przez firmy kontraktujące, ale to bardziej wchodzi w grę polityka odnośnie cen samochodów dla dużych firm.

> Poza tym diesle ma akurat francuskie z PSA

No ma, co wcale nie oznacza, że jeśli jest ten sam silnik ma być ta sama cena.

> Jeśli chodzi o nowe auta to akurat w 308 widać rękę stylistów (jakość materiałów i design), a w

> fordzie tylko rękę księgowych.

Powiem przekornie-I co z tego?Mimo, że zgadzam się z Tobą, że francuz jest ładniejszy, to wystarczy popatrzeć 10-15 lat wstecz. Wtedy już peugeoty były ładniejsze od fordów, co mimo wszystko nie zmieniło rynku na korzyść francuzów, właśnie poprzez psujące się duperele i opinię później krążące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dealer rejestruje na siebie otrzymując rabat flotowy dzięki temu Ty możesz kupić auto taniej. Jeśli

> kupujesz samochód na parę lat nie ma to znaczenia. Zresztą czy dzisiaj kupujący pytają, którym

> jesteś właścicielem?

z doświadczenia powiem - bardzo zwracają na to uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z doświadczenia powiem - bardzo zwracają na to uwagę

Jak auto jest w miare nowe to i owszem, jak stare to juz kupujacy raczej mniej patrza na to (choc oczywiscie nie kazdy).

Do tej pory zawsze opylalem auta w wieku 8-9 lat, kupione przewaznie jako 3-4 latki po firmach.

Kupujacych raczej cieszylo to, ze jako ostatni uzytkownik jezdzilem tym te 3-4 lata, a nie opylalem po pol roku dobijania.

Widzac stan, nie mieli oporow, ze nie 1-szy wlasciciel, ze jako 1-szy wlasciciel widniala firma (u mnie DR na nazwisko ale tez DG).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z konsola masz racje kolano od prawj nogi niema miejsca.

Zastanawiam sie rowniez na Ceedem , Rapidem itd.

Ceeda zaproponowali mi za 54 tysia wersja M 1.4 100KM z metalikiem i nad ta oferta warto sie zastanowic , za 55 zaproponowali Rapida wersja ambiente plus jakis pakiet komfort 1.2 TSI 105KM, I30 ponad 60 tysia , Leon Reference 62 tysie.

Dodam ze to ceny sprzedawcow , mysle ze od tego mozna jeszcze cos urwac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceed nie jest drogi i jest to porządny, solidnie wykonany samochód, którym bardzo przyjemnie się

> jeździ. Wszystko jest na swoim miejscu, wszystko działa tak jak powinno, nie trzeba dopłacać

> za bluetooth, uchwyty na napoje, za podłokietnik czy klimatyzowany i podświetlany schowek.

> Nikt dzisiaj nie daje tak wiele za tak niewiele! . Konkurencja ma w tym przedziale cenowym

> zawsze jakieś ograniczenia, albo trzeba dopłacać. I jest to najładniejszy obecnie produkowany

> kompakt na świecie! Znajdź mi lepszy od Ceeda "M" za 52300,- . I przegląd gwarancyjny po roku

> z lakierem za 320 złotych .

Gdzie jest za 52.300 ???

masz ceda z jakim motorem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceed nie jest drogi i jest to porządny, solidnie wykonany samochód, którym bardzo przyjemnie się

> jeździ. Wszystko jest na swoim miejscu, wszystko działa tak jak powinno, nie trzeba dopłacać

> za bluetooth, uchwyty na napoje, za podłokietnik czy klimatyzowany i podświetlany schowek.

> Nikt dzisiaj nie daje tak wiele za tak niewiele! . Konkurencja ma w tym przedziale cenowym

> zawsze jakieś ograniczenia, albo trzeba dopłacać. I jest to najładniejszy obecnie produkowany

> kompakt na świecie! Znajdź mi lepszy od Ceeda "M" za 52300,- . I przegląd gwarancyjny po roku

> z lakierem za 320 złotych .

W zestawieniu z konkurencja jesli chodzi o silniki wypada bardzo kiepsko. Jakosc uzytych materialow zwlaszcza w podwoziu jest kiepska. Mnostwo wylaczen z gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak auto jest w miare nowe to i owszem, jak stare to juz kupujacy raczej mniej patrza na to (choc

> oczywiscie nie kazdy).

> Do tej pory zawsze opylalem auta w wieku 8-9 lat, kupione przewaznie jako 3-4 latki po firmach.

> Kupujacych raczej cieszylo to, ze jako ostatni uzytkownik jezdzilem tym te 3-4 lata, a nie opylalem

> po pol roku dobijania.

> Widzac stan, nie mieli oporow, ze nie 1-szy wlasciciel, ze jako 1-szy wlasciciel widniala firma (u

> mnie DR na nazwisko ale tez DG).

ja sprzedawałem 3-latka. Wielu sprzedających deklarowało, że 1-wł. z PL salonu był dla nich decydujący jeśli chodzi o nawiązanie kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ceed nie jest drogi i jest to porządny, solidnie wykonany samochód, którym bardzo przyjemnie się

> jeździ. Wszystko jest na swoim miejscu, wszystko działa tak jak powinno, nie trzeba dopłacać

> za bluetooth, uchwyty na napoje, za podłokietnik czy klimatyzowany i podświetlany schowek.

> Nikt dzisiaj nie daje tak wiele za tak niewiele! . Konkurencja ma w tym przedziale cenowym

> zawsze jakieś ograniczenia, albo trzeba dopłacać. I jest to najładniejszy obecnie produkowany

> kompakt na świecie! Znajdź mi lepszy od Ceeda "M" za 52300,- . I przegląd gwarancyjny po roku

> z lakierem za 320 złotych .

wszystko pięknie ładnie, ale jest kompletny brak sensownego silnika benzynowego w tym aucie - od razu mówię, że dla mnie wolnossące 1.6 nie jest sensownym silnikiem (ok. 10s do setki). W resztę nie wchodziłem, bo od razu odpadło to auto przez to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gwarancja biegnie od czasu rejestracji i tyle

nieprawda

gwarancja biegnie od czasu wystawienia faktury.

I teraz... jak w tamtym salonie jest kumaty handlowiec to dopilnuje tego żeby gware zrobic od momentu wystawienia faktury na klienta ostatecznego czyli Qwiatka wink.gif W każdym razie trzeba sprawę poruszyć przed zakupem i zrobic tak żeby tego dopilnowac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nieprawda

> gwarancja biegnie od czasu wystawienia faktury.

Tak mam w przypadku Clio, w Kii nie wiem i nie chce mi się teraz tego szukać. A gwarancja powinna lecieć od momentu wyjazdu samochodem z salonu! Zwisa mi to, bo pewnie i tak nigdy z niej nie skorzystam zlosnik.gif, ale mógł by to w końcu ktoś ogarnąć prawnie, logicznie i pod konsumenta grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...A gwarancja powinna

> lecieć od momentu wyjazdu samochodem z salonu! Zwisa mi to, bo pewnie i tak nigdy z niej nie

> skorzystam , ale mógł by to w końcu ktoś ogarnąć prawnie, logicznie i pod konsumenta .

Niby dlaczego?

Co sprzedawce interesuje kiedy go zarejestrujesz, sprzedaz dokonana i jazda z gwarancja.

Gwary na telewizor tez zyczysz sobie od momentu powieszenia na scianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.