dundy Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 Witam, Zapragnąłem kupić coś takiego http://allegro.pl/hyundai-sonata-3-3-b-gaz-prins-bezwypadek-idealny-i4246110499.html Doradźcie proszę czy warto inwestować w dokładne sprawdzenie takiego autka (myślałem o skorzystaniu z usług jakiegoś rzeczoznawcy bo sam się mało na tym znam) czy od razu sobie odpuścić? Numer VIN: kmheu41fp5a072429 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Ładne toto. Majac doswiadczenie ok 800tkm z koreanska mysla techniczna jestem pod ogromnym wrazeniem bezawaryjnosci, wszystko na NoPb + LPG II gen bo dawne czasy. Uwazam, ze ta Sonatka niezle musi spiewac, ale ciekawe z czego ma motor, jakie koszty serwisowania, bo moze sie okazac, ze np rozrzad po 120 i koszt w ASO np 6 tysi. Np Alfa Romeo, silnik 3,2 co 260 KM ma, rozrzad na lancuchu ale po 100 tys wymiana kompletu....15 tys zlotych i to nie w ASO !!!, czesci same to 8 wiec warto pomyslec,popytac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Kiedyś trochę byłem tym zainteresowany tylko że benzyną 2,4. Z tego co można wyczytać to silniki Mitsubishi świetne do gazu dla których przebiegi po pół miliona to nic strasznego. Autko ładne dużo tańszy odpowiednik paska. Mało popularny chociaż można od czasu do czasu wychwycić to autko na ulicy. Przez popularność nie sprzedawalny ale atrakcyjny cenowo. Autocentrum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Proponuję najpierw przejechać się takim autem. Jak dla mnie, próżno tam szukać komfortu. Jechałem takim modelem z silnikiem 2.4 i czułem się, jak w dużym blaszanym aucie, ze słabym wyciszeniem i słabym zawieszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 i to wywalone ori radio i wklejone jakieś badziewie. Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Bez sensu. Dokładasz z 5 tysi i bez problemu kupisz BMW e60 z tego samego rocznika, który będzie lepszy pod każdym względem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Witam, > Zapragnąłem kupić coś takiego > http://allegro.pl/hyundai-sonata-3-3-b-gaz-prins-bezwypadek-idealny-i4246110499.html > Doradźcie proszę czy warto inwestować w dokładne sprawdzenie takiego autka (myślałem o skorzystaniu > z usług jakiegoś rzeczoznawcy bo sam się mało na tym znam) czy od razu sobie odpuścić? > Numer VIN: kmheu41fp5a072429 kwestia czy Ci się podoba ? Bo w środku widzę ten sam poziom wykończenia co za czasów Lanosa i Nubiry. O ile wygląd zewnętrzny jest dyskusyjny, to środek moim zdaniem skreśla to auto, a już całkiem jeśli chce to traktować jako "lymuzynę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Bez sensu. Dokładasz z 5 tysi i bez problemu kupisz BMW e60 z tego samego rocznika, który będzie > lepszy pod każdym względem ale jest z 5 tys. droższy..... czyli 20% - a to dużo. pamiętaj że istnieje cos takiego jak limit $$$ u kupujacego jaką może przeznaczyć na auto. (no chyba żę Ty kupujesz nie patrząc na $$$ więc nie rozumiesz problemu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Np Alfa Romeo, silnik 3,2 co 260 KM ma, rozrzad na lancuchu ale po 100 tys wymiana kompletu....15 > tys zlotych i to nie w ASO !!!, czesci same to 8 wiec warto pomyslec,popytac. teraz to popłynąłeś, po pierwsze ma 250koni, po drugie rozrząd na pasku, po trzecie "graty" do wymiany rozrządu to jakieś 1100-1200pln, robocizna z tego co się orientuję to 400pln (sobie robiłem sam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > teraz to popłynąłeś, po pierwsze ma 250koni, po drugie rozrząd na pasku, po trzecie "graty" do > wymiany rozrządu to jakieś 1100-1200pln, robocizna z tego co się orientuję to 400pln (sobie > robiłem sam ) Tu jest modelowy przykład jak powstają legendy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandw Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > teraz to popłynąłeś, po pierwsze ma 250koni, po drugie rozrząd na pasku, po trzecie "graty" do > wymiany rozrządu to jakieś 1100-1200pln, robocizna z tego co się orientuję to 400pln (sobie > robiłem sam ) A widzisz różnicę między 3.0 a 3.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > A widzisz różnicę między 3.0 a 3.2? Z zewnątrz? Żadnej. Wewnwatrz??? Jedyna różnica to skok/średnica tłoka oraz inne walkicrozrzadu. Wszystkie v6 24zawory alfy 2,5 - 3.0 oraz 3.2 są bliźniaczo podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > teraz to popłynąłeś, po pierwsze ma 250koni, po drugie rozrząd na pasku, po trzecie "graty" do > wymiany rozrządu to jakieś 1100-1200pln, robocizna z tego co się orientuję to 400pln (sobie > robiłem sam ) Ale tu pewnie chodzi o 3.2 JTS który ma 260KM i jest na łańcuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Ale tu pewnie chodzi o 3.2 JTS który ma 260KM i jest na łańcuchu No to nie mieszcs proszę włoskiej starej technologii z faszystowskim wynalazkiem opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > No to nie mieszcs proszę włoskiej starej technologii z faszystowskim wynalazkiem opla Quote: built in Australia by GM Holden, modified by Alfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Bez sensu. Dokładasz z 5 tysi i bez problemu kupisz BMW e60 z tego samego rocznika, który będzie > lepszy pod każdym względem Powodzenia za 3 dychy ładne e60 z 2005r.... Tak wiem, są i po 23...zabierz tylko parę sztuk na inspekcje i będziesz wiedział dlaczego "sienieda" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dundy Napisano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Trochę zniechęcające, chociaż jak czytam opinie na necie to ludzie piszą, że jest dobrze wyciszony. BMW nie chcę A za 30 tys chyba ciężko znaleźć coś sensownego. Od lat jeżdżę Hyundaiami, i wiem że są to bezawaryjne samochody, dlatego się zainteresowałem tą Sonatą. Będę w okolicy to może się wybiorę obejrzeć to cudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Powodzenia za 3 dychy ładne e60 z 2005r.... Tak wiem, są i po 23...zabierz tylko parę sztuk na > inspekcje i będziesz wiedział dlaczego "sienieda" Sugerujesz że 530d które kupilem w styczniu za 30 tys to padło, ale jeszcze o tym nie wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Bez sensu. Dokładasz z 5 tysi i bez problemu kupisz BMW e60 z tego samego rocznika, który będzie > lepszy pod każdym względem mowisz ze BMW e60w tej kasie bedzie tak samo niezawodne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Sugerujesz że 530d które kupilem w styczniu za 30 tys to padło, ale jeszcze o tym nie wiem? Jeżeli z 2005 to istnieje spore prawdopodobieństwo że masz ominięty vat jak sprowadzony, zaliczoną sporą cofkę jak ma poniżej 200 tys, miał niezłego strzała i był zrobiony, albo mix wyżej wymienionych. Św Mikołaj jest raz w roku i nie przychodzi do kupujących auta... Po 5-5.5 tys eur zaczynają się pierwsze egzemplarze mające 300-400 tys przebiegu, nikt charytatywnie nie sprowadza, więc...Masz super furę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Jeżeli z 2005 to istnieje spore prawdopodobieństwo że masz ominięty vat jak sprowadzony, zaliczoną > sporą cofkę jak ma poniżej 200 tys, miał niezłego strzała i był zrobiony, albo mix wyżej > wymienionych. > Św Mikołaj jest raz w roku i nie przychodzi do kupujących auta... > Po 5-5.5 tys eur zaczynają się pierwsze egzemplarze mające 300-400 tys przebiegu, nikt > charytatywnie nie sprowadza, więc...Masz super furę W Mikołaja nie wierzę, a w fachowców czytających ze szklanej kuli tym bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > i słabym zawieszeniem. I to jest klucz. Zwłaszcza na nie do końca "równych" nawierzchniach... Kiedyś jechałem takim nowiutkim, choć z silnikiem 2.4 - raz, że zawieszenie łomotało, to jeszcze bujało tyłem na boki, jak przy sztywnej osi... Ale auto jako takie - fajne. Choć wolałbym takie po liftingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 na przykladzie santa fe tego nowszego z 2.2 dieselkiem z daleka ladne dostajesz kluczyc do reki i cos ci tu nie pasuje ale jeszcze nie wiesz co wchodzisz do srodka, rozgladasz sie dotykasz i to jest jakas masakra plastyki slabe ale to bardzo imitacja drewna to jakis zart, podwietlenie radia fotele i ogolnie po kolei jak leci im glebiej w las tym gorzej za co sie nie chwycisz typy przelacznik dzwignia wydaje sie jakby byl zrobiony z odzysku i mial zaraz odpasc albo pokaleczyc ci palce takie moje wrazenia po hyundaiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > W Mikołaja nie wierzę, a w fachowców czytających ze szklanej kuli tym bardziej I bardzo dobrze, mimo to faktów nie zmienisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > teraz to popłynąłeś, po pierwsze ma 250koni, po drugie rozrząd na pasku, po trzecie "graty" do > wymiany rozrządu to jakieś 1100-1200pln, robocizna z tego co się orientuję to 400pln (sobie > robiłem sam ) 10 KM to naprawde dla Ciebie powod to wysmiewania? A jestes na 100% pewien ze 260KM nie bylo? A Brera ile ma? Wystarczy ze kod silnika inny i juz 10-20 KM sie roznic moze. A skoro graty do V6 1200 zl to ino cisnac bo taniocha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > 10 KM to naprawde dla Ciebie powod to wysmiewania? > A jestes na 100% pewien ze 260KM nie bylo? > A Brera ile ma? > Wystarczy ze kod silnika inny i juz 10-20 KM sie roznic moze. > A skoro graty do V6 1200 zl to ino cisnac bo taniocha. Nie dogadaliście się, chodzi Wam o dwa różne silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > W Mikołaja nie wierzę, a w fachowców czytających ze szklanej kuli tym bardziej Dlatego właśnie nie rozumiem wydawania 20-30k PLN na ruletkę, bo handlarzowi wszelkie dokumenty, faktury z przeszłości napraw itp. "zginęły" i jest tylko "książka serwisowa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.