Skocz do zawartości

Wygodne, ciche, nierdzewiejące z LPG


Tenenberg

Rekomendowane odpowiedzi

Po długim weekendzie mam ochotę rozważyć zmianę auta albo kupieniu drugiego.

Obecne to Vectra C 1.8 z LPG. Brakuje mi w tym aucie niższego poziomu hałasu, bardziej komfortowego zawieszenia i co mnie najbardziej zdziwiło, marzy mi się czasem automatyczna skrzynia biegów ale to niech będzie tylko opcją.

Co do osiągów to elastyczność mogłaby być lepsza. Jestem w stanie zaakceptować średnie spalanie na poziomie 12-13l LPG na sto kilometrów.

Obszerność wnętrza to duży atut Vectry ale odrobinę mniej miejsca z przodu jestem w stanie przyjąć - czyli wielkość nie mniejsza niż typowego auta segmentu D jest wymagana. A może jakiś SUV? Faktycznie używam około 440 litrów pojemności bagażnika.

Z wyposażenia cenię sobie klimatronik, ESP, sterowanie radia z kierownicy oraz podgrzewane fotele które baaardzo polubiłem. Czujniki parkowania się przydają ale bardziej te z tyłu a i bez biksenonów sądzę że da się przeżyć, więc to można pominąć.

Cztery gwiazdki w testach NCAP, pomimo kontrowersji wokół nich, wystarczy.

Od jakich pieniędzy warto się pchać w auto spełniające w/w wymagania nie ładując się w mega kłopoty? Budżetu nie określam zanim nie podpowiecie w co trzeba by celować z zakupem. Wtedy będę wiedział czy mnie stać. Wiem że to ciężko ocenić ale może ktoś przerabiał temat? Nie patrzę na rocznik a raczej na to czy wymagania zostaną spełnione przy zachowaniu w miarę przyzwoitej niezawodności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długim weekendzie mam ochotę rozważyć zmianę auta albo kupieniu drugiego.

> Obecne to Vectra C 1.8 z LPG. Brakuje mi w tym aucie niższego poziomu hałasu, bardziej komfortowego

> zawieszenia i co mnie najbardziej zdziwiło, marzy mi się czasem automatyczna skrzynia biegów

> ale to niech będzie tylko opcją.

> Co do osiągów to elastyczność mogłaby być lepsza. Jestem w stanie zaakceptować średnie spalanie na

> poziomie 12-13l LPG na sto kilometrów.

> Obszerność wnętrza to duży atut Vectry ale odrobinę mniej miejsca z przodu jestem w stanie przyjąć

> - czyli wielkość nie mniejsza niż typowego auta segmentu D jest wymagana. A może jakiś SUV?

> Faktycznie używam około 440 litrów pojemności bagażnika.

> Z wyposażenia cenię sobie klimatronik, ESP, sterowanie radia z kierownicy oraz podgrzewane fotele

> które baaardzo polubiłem. Czujniki parkowania się przydają ale bardziej te z tyłu a i bez

> biksenonów sądzę że da się przeżyć, więc to można pominąć.

> Cztery gwiazdki w testach NCAP, pomimo kontrowersji wokół nich, wystarczy.

> Od jakich pieniędzy warto się pchać w auto spełniające w/w wymagania nie ładując się w mega

> kłopoty? Budżetu nie określam zanim nie podpowiecie w co trzeba by celować z zakupem. Wtedy

> będę wiedział czy mnie stać. Wiem że to ciężko ocenić ale może ktoś przerabiał temat? Nie

> patrzę na rocznik a raczej na to czy wymagania zostaną spełnione przy zachowaniu w miarę

> przyzwoitej niezawodności.

Saab 9-5? ok.gif Z automatem znajdziesz. Auto ciche, wielkościowo podobne do vectry. U mnie przy 200 koniach srednie spalanie gazu to 12 litrow. Mocy wystarczy az nad to. Od 15 tys w zwyz znajdziesz juz cos porzadnego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długim weekendzie mam ochotę rozważyć zmianę auta albo kupieniu drugiego.

> Obecne to Vectra C 1.8 z LPG. Brakuje mi w tym aucie niższego poziomu hałasu, bardziej komfortowego

> zawieszenia i co mnie najbardziej zdziwiło, marzy mi się czasem automatyczna skrzynia biegów

> ale to niech będzie tylko opcją.

> Co do osiągów to elastyczność mogłaby być lepsza. Jestem w stanie zaakceptować średnie spalanie na

> poziomie 12-13l LPG na sto kilometrów.

> Obszerność wnętrza to duży atut Vectry ale odrobinę mniej miejsca z przodu jestem w stanie przyjąć

> - czyli wielkość nie mniejsza niż typowego auta segmentu D jest wymagana. A może jakiś SUV?

> Faktycznie używam około 440 litrów pojemności bagażnika.

> Z wyposażenia cenię sobie klimatronik, ESP, sterowanie radia z kierownicy oraz podgrzewane fotele

> które baaardzo polubiłem. Czujniki parkowania się przydają ale bardziej te z tyłu a i bez

> biksenonów sądzę że da się przeżyć, więc to można pominąć.

> Cztery gwiazdki w testach NCAP, pomimo kontrowersji wokół nich, wystarczy.

> Od jakich pieniędzy warto się pchać w auto spełniające w/w wymagania nie ładując się w mega

> kłopoty? Budżetu nie określam zanim nie podpowiecie w co trzeba by celować z zakupem. Wtedy

> będę wiedział czy mnie stać. Wiem że to ciężko ocenić ale może ktoś przerabiał temat? Nie

> patrzę na rocznik a raczej na to czy wymagania zostaną spełnione przy zachowaniu w miarę

> przyzwoitej niezawodności.

siakes e39 czy a6 moze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po długim weekendzie mam ochotę rozważyć zmianę auta albo kupieniu drugiego.

Ja po dzisiejszym katowaniu autostradą do podobnych wniosków dochodzę (szybsze, cichsze i bezawaryjne), ale pożyjemy - zobaczymy. Może uda się zrealizować pewien plan zlosnik.gif

Póki co zobaczmy co ludziska podpowiedzą ok.gif

Mnie ciekawi jak wygląda temat skrzyń biegów w Volvo, np. do silników wolnossących 2.4 noPb (ostatecznie w innych powyżej 2.0). Jakie tam skrzynie były montowane, jak wyglądają RPM vs prędkość na ostatnim biegu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale gdzie mu pod względem ilości miejsca do Vectry...

Autor akceptuje troche mniej miejsca z przodu i kufer 440 litrów. Oba wymagania są spełnione. Audi jest troche ciaśniejsze i ma kufer 460 litrów. W zamian za to jest uturbiony silnik dający dużo wiecej frajdy niż dychawiczny 1.8 z Vectry. Katalogowo ponad 2 s różnicy do setki i dużo wiekszy moment obrotowy dostępny od dużo niższych obrotów. Spalanie średnio litr wieksze niż Vectra

O rdzy nie ma co wspominać bo jest przepaść między tymi autami. Chyba wszystko jest lepsze od Opla pod tym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> troche w przypadku B7 to naduzycie.nie kazdy lubi ocierac sie barkiem o pasazera.

A4 z uwagi na ilosc miejsc z tylu to porazka.

Auto dla osob do 170cm i szczuplych i zwinnych.

Poza czterema pierscieniami na masce jakos nie oczarowalo mnie.

Wykonczenie pomijam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Autor akceptuje troche mniej miejsca z przodu i kufer 440 litrów. Oba wymagania są spełnione. Audi

> jest troche ciaśniejsze i ma kufer 460 litrów. W zamian za to jest uturbiony silnik dający

"Trochę"... no cóż, "trochę" to wg każdego inna wartość. Akurat moim zdaniem różnica między A4B7 i VC pod względem ilości miejsca, szczególnie na tylnej kanapie jest bardzo duża.

Poza tym A4B7 to lekko zliftowane B6. Z 1.8T pod maską nie ma ich zbyt wiele, ogólnie nie będzie łatwo znaleźć dobrej sztuki mając chociaż minimum wymagań co do: przebiegu, stanu blacharskiego i stanu technicznego. Jeśli już coś się trafi trzeba być przygotowanym na wydatek rzędu 35kPLN.

Gdyby nie wymóg "nierdzewiejące" ładnie wpasowałby się Accord CL9 2.4.

Choć zaraz przyjdą tu tacy którym Honda nie rdzewieje zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Saab 9-5? Z automatem znajdziesz. Auto ciche, wielkościowo podobne do vectry. U mnie przy 200

> koniach srednie spalanie gazu to 12 litrow. Mocy wystarczy az nad to. Od 15 tys w zwyz

> znajdziesz juz cos porzadnego

Automat jest w miarę bezproblemowy? Jaką charakterystykę ma zawieszenie? Z tego co kojarzę, to nieco części jest wspólnymi z oplem? 9-5 to chyba płyta Vectry B hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Audi A4 B7 1.8T

Kilku kumpli ma to auto(akurat chyba wszyscy B6 ale to przecież to samo po lifcie). Z przodu normą jest stukanie się łokciami i to z osobą szczupłą na fotelu obok. Z tyłu... dla mnie karą byłoby jechanie w tym aucie na tylnej kanapie a jakichś dużych rozmiarów nie jestem. Z tych powodów to auto odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kilku kumpli ma to auto(akurat chyba wszyscy B6 ale to przecież to samo po lifcie). Z przodu normą

> jest stukanie się łokciami i to z osobą szczupłą na fotelu obok. Z tyłu... dla mnie karą

> byłoby jechanie w tym aucie na tylnej kanapie a jakichś dużych rozmiarów nie jestem. Z tych

> powodów to auto odpada.

Dlatego chcieć Audi to przy tych wymaganiach zostaje A6 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Automat jest w miarę bezproblemowy? Jaką charakterystykę ma zawieszenie? Z tego co kojarzę, to

> nieco części jest wspólnymi z oplem? 9-5 to chyba płyta Vectry B

Automat bezproblemowy. Wiadomo, jak poprzedni własciciel nie dbał to mogą być później problemy ale większość użytkownikow nie narzeka. Jak szukalem swojego saab to jechalem automatem z przebiegiem 330 tys km i bylem pod wrażeniem jak przyjemnie i bez szarpnięc zmienia biegi.

Jeżeli chodzi o zawieszenie to drogie w naprawie nie jest. ja do siebie za amorki tyl bilsteina zaplacilem po 200 zl sztuka a drazki i końcówki na strone to koszt ok 150-160 za Trw.

Mialem okazje jezdzić audi a6c5 i w saabie zawieszenie jest bardziej komfortowe i jakby miekkie. Oczywiscie Audi lepiej i precyzyjniej sie prowadziło ale jeżeli zależy Ci na komforcie a nie ściganiu to będziesz zadowolony.... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego chcieć Audi to przy tych wymaganiach zostaje A6

Ale wtedy to słychać jak rdza chrupie. Miałem w rodzinie bezwypadkową C5 z polskiego salonu Rocznik 1998 . Poszła do ludzi jako 10 latek z zaawansowaną korozją tylnej klapy i tylnych drzwi.

Z kolei w modelu C6 jedyny silnik do gazu to V6 2.4

V8 pomijam biglaugh.gif

Jeśli dużo miejsca jest istotne to może Skoda Superb pierwszej generacji. Również z silnikiem 1.8 T

Albo Renówka Velsatis 2.0T Dobrze sie gazuje, dużo miejsca, tylko wymaga specyficznego gustu biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przerabiałem to samo, bo na moja Vectre C napalil sie kolega z dobrą cena.

Oglądałem A4 B6, Octavia, Superb i może nie mialem szczescia. Ale dalem sobie spokoj chyba na 5 tym aucie. Odpicowane szroty, że po oględzinach musiałem jechac na szybkiego do rossmana po chusteczki nawilzane bo lapy mi sie tak slizgaly od plaka że prowadzic auta nie mogłem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale wtedy to słychać jak rdza chrupie. Miałem w rodzinie bezwypadkową C5 z polskiego salonu Rocznik

> 1998 . Poszła do ludzi jako 10 latek z zaawansowaną korozją tylnej klapy i tylnych drzwi.

> Z kolei w modelu C6 jedyny silnik do gazu to V6 2.4

> V8 pomijam

> Jeśli dużo miejsca jest istotne to może Skoda Superb pierwszej generacji. Również z silnikiem 1.8 T

> Albo Renówka Velsatis 2.0T Dobrze sie gazuje, dużo miejsca, tylko wymaga specyficznego gustu

Jakie skrzynie manualne były montowane do SuperB'a 1.8T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje zdanie w sumie znasz zlosnik.gif W211, BMW 5, Audi A6 może/ nie musi być dla Ciebie za twarde, zresztą ja znam C5 od tej strony, C6 jechałem na jakiś mega dużych felgach na niskim profilu więc nie mogę się do końca wypowiedzieć.

Z dużych aut przychodzi mi do głowy jeszcze SuperB ale nie wiem jak tam z wyciszeniem, a może Passat? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo Renówka Velsatis 2.0T Dobrze sie gazuje, dużo miejsca, tylko wymaga specyficznego gustu

Bardzo duzo miejsca bardzo wygodny niestety automaty nie maja dobrej opinii i samochod trapia drobe elektryczne usterki ale mimo wszystko polecam. 2.0t lub 2.0dci na manualu. 3,5v6 tez fajny ale pali jak smok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Saab 9-5? Z automatem znajdziesz. Auto ciche, wielkościowo podobne do vectry. U mnie przy 200

> koniach srednie spalanie gazu to 12 litrow. Mocy wystarczy az nad to. Od 15 tys w zwyz

> znajdziesz juz cos porzadnego

tylko, że zapewne wystarczy jakaś grubsza naprawa i beczysz.

Auto na tyle egzotyczne, że większość części na zamówienie poza ASO. A w ASO to jak na Batorym - wchodzisz to buja, a przy wyjściu jeszcze bardziej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko, że zapewne wystarczy jakaś grubsza naprawa i beczysz.

> Auto na tyle egzotyczne, że większość części na zamówienie poza ASO. A w ASO to jak na Batorym -

> wchodzisz to buja, a przy wyjściu jeszcze bardziej

Masz saaba czy tylko slyszales i pierdoly opowiadasz? Jeszcze zadnej czesci nie musialem zamawiac. wszystko dostepne w sklepach internetowych specjalizujacych sie w saabach. Czesci wcale nie są drogie. Sa typowe usterki, ktore moga pociagnac po kieszeni np listwa zaplonowa-1500 zl nowa ale saaba wcale nie nazwalbym samochodem egzotycznym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz saaba czy tylko slyszales i pierdoly opowiadasz? Jeszcze zadnej czesci nie musialem zamawiac.

> wszystko dostepne w sklepach internetowych specjalizujacych sie w saabach. Czesci wcale nie są

> drogie. Sa typowe usterki, ktore moga pociagnac po kieszeni np listwa zaplonowa-1500 zl nowa

> ale saaba wcale nie nazwalbym samochodem egzotycznym...

Sam nie miałem.

Miał za to mój kolega z pracy, co prawda było to z 5 lat temu i był to model 900 II generacji i tyle ile naklął na ceny części i ich dostepność poza serwisem to mnie jako potencjalnego nabywcę totalnie odrzuciło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam nie miałem.

> Miał za to mój kolega z pracy, co prawda było to z 5 lat temu i był to model 900 II generacji i

> tyle ile naklął na ceny części i ich dostepność poza serwisem to mnie jako potencjalnego

> nabywcę totalnie odrzuciło.

no to kolega musial byc totalna sierota bo czesci bylo i jest pelno (duza czesc prosto od opla), sam mialem dwie 900NG jedna w 5d druga w cabrio i nawet z czesciami do cabrio nie bylo problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moje zdanie w sumie znasz W211, BMW 5, Audi A6 może/ nie musi być dla Ciebie za twarde, zresztą ja

> znam C5 od tej strony, C6 jechałem na jakiś mega dużych felgach na niskim profilu więc nie

> mogę się do końca wypowiedzieć.

> Z dużych aut przychodzi mi do głowy jeszcze SuperB ale nie wiem jak tam z wyciszeniem, a może

> Passat?

facepalm%5B1%5D.gif Passat? grinser006.gif

W B6 z lpg współpracuje tylko 1.6 zlosnik.gif Poza tym znani mi użytkownicy nie kupiliby go raz jeszcze.

BMW ma tylny napęd więc niechętnie na to patrzę. W211 podobnie z minusem za rdzę. A6 C6 słabo znam, więc za bardzo nie wychwyciłem jak amortyzuje a że to już było jakiś czas temu, to nie pamiętam jak było z wyciszeniem.

Superb jakoś mi się nie podoba - wygląda, jak i jest przecież, na wydłużonego passata B5 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko, że zapewne wystarczy jakaś grubsza naprawa i beczysz.

Np? Pytam bo temat znam słabo hmm.gif

> Auto na tyle egzotyczne, że większość części na zamówienie poza ASO. A w ASO to jak na Batorym -

> wchodzisz to buja, a przy wyjściu jeszcze bardziej

Tak słabo z jakimi częściami do saaba? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Np? Pytam bo temat znam słabo

> Tak słabo z jakimi częściami do saaba?

Kolega napisał, że saaba miał jego znajomy i to 5 lat temu. Na chwilę obecną nie ma częsci, z ktorą jest problem przy zakupie. Poczawszy od przepustnicy a skończywszy na jakiś zaworkach jednokierunkowych. Wszystko dostepne w zwykłych sklepach lub sklepach internetowych. Wymyśl sobie część a na pewno znajdziesz ją w kilka minut w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Passat?

> W B6 z lpg współpracuje tylko 1.6 Poza tym znani mi użytkownicy nie kupiliby go raz jeszcze.

aha, zapominam o tym lpg zlosnik.gif a Niemcy nie narzekają jakoś ale skoro "wyjeżdżony" passek trafia do PL to nie ma co się dziwić, że ktoś go więcej nie kupi jeżeli trafił na okres wymiany połowy auta zlosnik.gif założenia obszerności i komfortu spełnia

> BMW ma tylny napęd więc niechętnie na to patrzę. W211 podobnie z minusem za rdzę. A6 C6 słabo znam,

> więc za bardzo nie wychwyciłem jak amortyzuje a że to już było jakiś czas temu, to nie

> pamiętam jak było z wyciszeniem.

> Superb jakoś mi się nie podoba - wygląda, jak i jest przecież, na wydłużonego passata B5

to może Vectra 2.2 zlosnik.gifok.gif

każde auto będzie miało jakieś "ale" chyba, że w portfelu drzemie dużo $$$ zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no przeciez ma vectre

oj przecież dobrze wiem co ma zlosnik.gif

wydaję mi się, ze gdyby od razu kupić wersję 2.2 a najlepiej 2.0t czy jeszcze mocniej to być może teraz nie było problemu zlosnik.gif tylko przy doborze auta jest właśnie problem z tym lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj przecież dobrze wiem co ma

> wydaję mi się, ze gdyby od razu kupić wersję 2.2 a najlepiej 2.0t czy jeszcze > mocniej to być może

> teraz nie było problemu

> tylko przy doborze auta jest właśnie problem z tym lpg

2.2 gazowalne było tylko przed faceliftem. 2.0T ciężko fajne znaleźć.

Bardziej mi chodzi o komfort jazdy oraz wyciszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szwagier niedawno kupil 10-letnie E320CDI i chwalil sie ze nie ma grama rdzy

> wiec myslalem ze juz jest spokoj

Sytuacja wygląda tak, są auta nastoletnie które nie mają nigdzie korozji, są bezwypadkowe paro letnie gdzi ruda wyłazi.

IMO być może jest to związane z tym gdzie eksploatowane jest dane auto - w rodzinie mamy 11 letnie w211 które jeździ w Zagłębiu Ruhry i ani grama rdzy, ale ostatnia zima była tak łagodna że wujek nie założył nawet zimowek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.2 gazowalne było tylko przed faceliftem. 2.0T ciężko fajne znaleźć.

> Bardziej mi chodzi o komfort jazdy oraz wyciszenie.

No to szukaj W211, najlepiej z jakąś V6 z rodziny M112 (E240 lub E320) - łatwiej zagazować niż M272. Tyle że eksploatacja będzie droższa niż masz teraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.2 gazowalne było tylko przed faceliftem. 2.0T ciężko fajne znaleźć.

> Bardziej mi chodzi o komfort jazdy oraz wyciszenie.

heh, ale obawiam się, że w klasie średniej nie uświadczysz tego co chcesz, imo musi być średnia wyższa, a Toyota Camry? Poprzednia dobrze się gazowała, automat jest, komfort jest mega i cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh, ale obawiam się, że w klasie średniej nie uświadczysz tego co chcesz, imo musi być średnia

> wyższa, a Toyota Camry? Poprzednia dobrze się gazowała, automat jest, komfort jest mega i

> cisza

Którą generację masz na myśli? hmm.gif

A jaki suv spełni w/w wymagania? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przejedź się Outbackiem. Spełnia wszystkie wymagania łącznie z wysokim prześwitem. Tylko nie wiem

> jak z kryterium cenowym bo nigdzie nie znalazłem ile chcesz wydać.

Quote:

Od jakich pieniędzy warto się pchać w auto spełniające w/w wymagania nie ładując się w mega kłopoty? Budżetu nie określam zanim nie podpowiecie w co trzeba by celować z zakupem. Wtedy będę wiedział czy mnie stać.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Od jakich pieniędzy warto się pchać w auto spełniające w/w wymagania nie ładując się w mega

> kłopoty? Budżetu nie określam zanim nie podpowiecie w co trzeba by celować z zakupem. Wtedy

> będę wiedział czy mnie stać.

OK smile.gif

Myślę że poniżej 40 kzł do Outbacka nie ma co podchodzić. Chociaż przy odrobinie szczęścia znajdziesz. Raczej omijaj H6 bo o ile z zagazowaniem nie ma problemu to jak się coś wysypie to koszty napraw przekraczają oszczędności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam passata b5 1,8 T 150 koni w automacie i zainstalowany gaz 4 lata i nie mam jak na razie

> żadnego problemu bardzo dobre silniki które super znoszą gaz a komfort w środku jest bardzo

> dobry nawet z tyłu pasażer ma dużo miejsca na nogi

Ważny jest także sposób amortyzowania oraz wyciszenie a raczej jego poziom wink.gif 1.8T to bardzo fajny silnik VAG'a jeśli chodzi o paska B5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ważny jest także sposób amortyzowania oraz wyciszenie a raczej jego poziom 1.8T to bardzo fajny

> silnik VAG'a jeśli chodzi o paska B5.

nie siedzę w twojej głowie i nie wiem jak mocno musi byc miękkie i komfortowe zawieszenie dla ciebie, ale seryjne pasaty maja bardzo fajne zawieszenie tylko pod warunkiem ,że dbasz o to no i czesto lubią skrzypieć wachacze, ale mały zastrzyk oleju załatwia sprawę ja jestem mega zadowolony z tego auta i nie sprzedaję go

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie siedzę w twojej głowie i nie wiem jak mocno musi byc miękkie i komfortowe zawieszenie dla

> ciebie,

Nie musisz. Wystarczy żebyś używał znaków przestankowych.

> ale seryjne pasaty maja bardzo fajne zawieszenie tylko pod warunkiem ,że dbasz > o to no

> i czesto lubią skrzypieć wachacze, ale mały zastrzyk oleju załatwia sprawę ja jestem mega

> zadowolony z tego auta i nie sprzedaję go

Wahacze piszemy przez samo h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.