Skocz do zawartości

[KzAK] Audi A4 czy Audi A6 - 2004 rok


vendorr

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje porady.

Mam możliwość zakupienia pewnego audi a4 nie sprowadzanego i z pewnym przebiegiem, po prostu od znajomego jako pierwszy właściciel.

Auto w sumie do zeszłego roku było obsługiwane w ASO (ostatni rozrząd zrobione w ASO), przejechane ma coś około 220kkm, nie pamiętam dokładnie, silnik 1,9 TDI 130KM.

Nie jest to wersja z wodotryskami, ale najpotrzebniejsze rzeczy ma, w środku faktycznie autko zadbane czyściutkie i praktycznie wogóle nie poniszczone.

Jedynie kumpel uczciwie mów, że były malowane lewe tylne drzwi bez szpachli (oczywiście w ASO), na oko nic nie widać.

Wszystko fajnie ale właściciel woła za nie jak dla mnie 23kpln.

I zastanawiam czy czasem nie poszukać w tej cenie większego, wygodniejszego z tym samym silnikiem A6 - tylko pytanie na co trafie?

Czy przykładowo za te 23kpln da się kupić godną A6 z 2004 z silnikiem 1,9tdi 130KM?

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potrzebuje porady.

> Mam możliwość zakupienia pewnego audi a4 nie sprowadzanego i z pewnym przebiegiem, po prostu od

> znajomego jako pierwszy właściciel.

> Auto w sumie do zeszłego roku było obsługiwane w ASO (ostatni rozrząd zrobione w ASO), przejechane

> ma coś około 220kkm, nie pamiętam dokładnie, silnik 1,9 TDI 130KM.

> Nie jest to wersja z wodotryskami, ale najpotrzebniejsze rzeczy ma, w środku faktycznie autko

> zadbane czyściutkie i praktycznie wogóle nie poniszczone.

> Jedynie kumpel uczciwie mów, że były malowane lewe tylne drzwi bez szpachli (oczywiście w ASO), na

> oko nic nie widać.

> Wszystko fajnie ale właściciel woła za nie jak dla mnie 23kpln.

> I zastanawiam czy czasem nie poszukać w tej cenie większego, wygodniejszego z tym samym silnikiem

> A6 - tylko pytanie na co trafie?

> Czy przykładowo za te 23kpln da się kupić godną A6 z 2004 z silnikiem 1,9tdi 130KM?

> PZDR VEN

Albo się da albo się nie da. Są 2 możliwości. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potrzebuje porady.

> Mam możliwość zakupienia pewnego audi a4 nie sprowadzanego i z pewnym przebiegiem, po prostu od

> znajomego jako pierwszy właściciel.

> Auto w sumie do zeszłego roku było obsługiwane w ASO (ostatni rozrząd zrobione w ASO), przejechane

> ma coś około 220kkm, nie pamiętam dokładnie, silnik 1,9 TDI 130KM.

> Nie jest to wersja z wodotryskami, ale najpotrzebniejsze rzeczy ma, w środku faktycznie autko

> zadbane czyściutkie i praktycznie wogóle nie poniszczone.

> Jedynie kumpel uczciwie mów, że były malowane lewe tylne drzwi bez szpachli (oczywiście w ASO), na

> oko nic nie widać.

> Wszystko fajnie ale właściciel woła za nie jak dla mnie 23kpln.

> I zastanawiam czy czasem nie poszukać w tej cenie większego, wygodniejszego z tym samym silnikiem

> A6 - tylko pytanie na co trafie?

> Czy przykładowo za te 23kpln da się kupić godną A6 z 2004 z silnikiem 1,9tdi 130KM?

> PZDR VEN

Bierz A4 jak masz sprawdzone. Szwagier przyprowadził sobie teraz dla siebie z DE A4 130KM TDI z 2001r i wyniosła go po dobrych targach tam (utargowali 800eur co jest bardzo dziwne jak na Niemcy) 19, 5 tys a rocznik 3 lata starszy i również 1 element malowany, +wgniotka na błotniku, więc 3 tys za 3 lata młodsze auto to rozsądna cena, ja bym się za długo nie zastanawiał, nie chce za nią wygórowanej ceny, a masz pewniaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podziwiam ludzi ktorzy za 10 letnie auto z przebiegiem 220 kkm chca zaplacic tyle kasy:)

kolego za inne 10 letnie auta z przebiegiem często większym trzeba zaplacic jeszcze więcej kasy i co w tym dziwnego? nie każdy chce jezdzic jakąś najtańszą marką ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I zastanawiam czy czasem nie poszukać w tej cenie większego, wygodniejszego z tym samym silnikiem

> A6 - tylko pytanie na co trafie?

> Czy przykładowo za te 23kpln da się kupić godną A6 z 2004 z silnikiem 1,9tdi 130KM?

Zalezy które A6 - jeśli C5 to ogromny wybór masz w tej cenie rocznika 2004. Jeśli C6 to nic nie znajdziesz. Więc jeśli mówisz o C5 to imho nie ma sensu zawracać sobie głowy szukaniem, stary model, to już lepiej brać to B6 co masz pewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mowie o najtanszych,przecie audi to zaden hajlife

Kupujesz auto segmentu premium (nie zaprzeczysz że audi takim jest). A to że nowe kosztuje od stówki w górę to za 10 latka też trzeba położyć więcej niż za autko które jako nowe kosztowało 50-60 tys. Nie jeździ się rocznikiem, tylko autem które za swoją cenę jest coś w stanie zaoferować więcej niż dojechanie z pkt A do B. Które będzie cieszyć oko stojąc obok domu i do którego będzie się wsiadało z przyjemnością.

Oczywiście rozumiem osoby które wolą nowe za 29900, czy za tyle auto 2-3 letnie, ale nie odmawiam racji i przyjemności z jazdy komuś kto ze zapłacić kilkadziesiąt tysięcy za auto starsze ale o wiele więcej oferujące.

Dla każdego coś miłego i nie ma się co dziwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie podstawowe: sposób eksploatacji - ile osób, siakieś wakacje z bagażami itp itd.

Do tej pory powożę się Astrą F w sedanie, ogólnie jazdy część trasa a część miasto.

W tej chwili na wakacje jakoś spokojnie dajemy radę, się zapakować jedynie męczy mnie sprzątanie po wożeniu psa z tyłu na siedzeniu, w kombi jechałby w klatce i jeszcze by zostało miejsca na część bagaży. Sądzę, że A4 wystarczyłoby gabarytowo - ale wiadomo, może jednak trochę większe by się zdało - chciałoby się wozić limuzyną.

W niedługim czasie prawdopodobnie będę dojeżdżał z Łodzi do Stolicy kilka razy w miesiącu, więc potrzebne wygodne, trwałe i tanie w eksploatacji auto.

Wiem, że audi jeżeli chodzi o niektóre części (zawieszenie) nie jest tanie w porównaniu do innych 10latków, ale inwestycja rzędu paru tysiaczków raz na kilkadziesiąt tysięcy km jest akceptowalna, reszta rzeczy to bardziej kwestia eksploatacji i dbania o auto.

Z Audi jest o tyle fajnie, że jeżeli A4 nie będzie spełniało wymagań to dzięki niskiemu spadkowi wartości można sprzedać i kupić A6 lub inne.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście rozumiem osoby które wolą nowe za 29900, czy za tyle auto 2-3 letnie, ale nie odmawiam

> racji i przyjemności z jazdy komuś kto ze zapłacić kilkadziesiąt tysięcy za auto starsze ale o

> wiele więcej oferujące.

> Dla każdego coś miłego i nie ma się co dziwić.

Ja nie lubię zmieniać samochodów.

Powiem szczerze, że w mojej 16 letniej karierze posiadania prawa jazdy to byłoby dopiero moje 3 auto.

Kumpel miał kiedyś Audi 80 w kombiaku, fajne autko, pancerne jeżeli chodzi rdze (mimo porysowanego i poobijanego lakieru zero rdzy), teraz w moim przypadku przy piwku ze znajomym pojawiła się okazja, więc nauczonym doświadczeniem kumpla co miał 80 jestem mocno zainteresowany zakupem audi A4, licząc na długą bezproblemową, bez rdzy eksploatację.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie lubię zmieniać samochodów.

> Powiem szczerze, że w mojej 16 letniej karierze posiadania prawa jazdy to byłoby dopiero moje 3

> auto.

> Kumpel miał kiedyś Audi 80 w kombiaku, fajne autko, pancerne jeżeli chodzi rdze (mimo porysowanego

> i poobijanego lakieru zero rdzy), teraz w moim przypadku przy piwku ze znajomym pojawiła się

> okazja, więc nauczonym doświadczeniem kumpla co miał 80 jestem mocno zainteresowany zakupem

> audi A4, licząc na długą bezproblemową, bez rdzy eksploatację.

> PZDR VEN

No i dobrze kombinujesz, bierz tą audiczkę jak pewna i się nie zastanawiaj. Zawieszenie i jego trwałość to urban legend, kolega ma A4, 440 tys przebiegu i część wahaczy jeszcze oryginalna jest, kompletne zawieszenie najtańsze to niespełna 500zł (mowa o przodzie), średnia półka 700-800zł a na porządnych częściach ok 1500zł (lemforder), z tym, że nigdy Ci nie poleci wszystko na raz, a porządny wahacz w zależności który padnie to koszt 120-250zł więc jak co rok czy dwa któryś przyjdzie Ci wymienić to nie odczujesz tego w kosztach, generalnie nie ma się co bać tego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie lubię zmieniać samochodów.

> Powiem szczerze, że w mojej 16 letniej karierze posiadania prawa jazdy to byłoby dopiero moje 3

> auto.

> Kumpel miał kiedyś Audi 80 w kombiaku, fajne autko, pancerne jeżeli chodzi rdze (mimo porysowanego

> i poobijanego lakieru zero rdzy), teraz w moim przypadku przy piwku ze znajomym pojawiła się

> okazja, więc nauczonym doświadczeniem kumpla co miał 80 jestem mocno zainteresowany zakupem

> audi A4, licząc na długą bezproblemową, bez rdzy eksploatację.

> PZDR VEN

Jak wiesz że auto było dbane (oleje, filtry itp) to się nie zastanawiaj ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe, brałbym na Twoim miejscu pewne auto

W sumie już się zdecydowałem, Wy jeszcze mnie utwierdziliście w decyzji, więc jak nic po drodze się nie zmieni to w październiku będę szukał Złośnika na nowy wóz.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sumie już się zdecydowałem, Wy jeszcze mnie utwierdziliście w decyzji, więc jak nic po drodze się

> nie zmieni to w październiku będę szukał Złośnika na nowy wóz.

> PZDR VEN

Nie pozostaje zatem nic innego jak życzyć powodzenia i pochwal się nabytkiem jak już będziesz w posiadaniu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Porównując do Astry w środku bedzie niewiele wiecej miejsca tak naprawdę

Ładniej, ciszej, dynamiczniej, bardziej komfortowo, szybciej...Nie ma nawet co porównywać, miejsce to nie wszystko, jeśli się mieści do astry to do audi tym bardziej się zmieści, a jakościowo jest przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Auto miało być zakupione w październiku, ale z powodu usterki starej poczciwej astry zakup został przyspieszony.

Obiecane foto:

287829989-DSC_0673.JPG

Audi A4 1,9 TDI 130HP 2004 rok, przebieg 195kkm potwierdzone w ASO. Bryczka posiada kilka rysek, ale jak na te 10 lat i przebieg na zewnątrz i w środku auto prezentuje się naprawdę dobrze.

Ogólnie autko przyjemne ale brakuje mi kilka rzeczy:

- sterowanie komputerem (chwilowe spalanie itp...)

- tempomat

- alarm

- no i na wszelki wypadek wstawi się czujniki parkowania

Wszystko z czasem się uzupełni.

Także życzcie szerokości i bezawaryjności.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Audi A4 1,9 TDI 130HP 2004 rok, przebieg 195kkm potwierdzone w ASO. Bryczka posiada kilka rysek,

> ale jak na te 10 lat i przebieg na zewnątrz i w środku auto prezentuje się naprawdę dobrze.

Fajne auto ok.gif Rysy musza być, nie ma co nawet o tym gadać, jak ktoś chciałby kupic bez rys to musi kupic całe malowane.

> Ogólnie autko przyjemne ale brakuje mi kilka rzeczy:

> - sterowanie komputerem (chwilowe spalanie itp...)

Z salonu polskiego to auto pochodzi ze taka bida? zlosnik.gif

> - tempomat

> - alarm

Alarm po co? yikes.gif w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze to montuje? confused.gifniewiem.gif

> - no i na wszelki wypadek wstawi się czujniki parkowania

> Wszystko z czasem się uzupełni.

> Także życzcie szerokości i bezawaryjności.

> PZDR VEN

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajne auto Rysy musza być, nie ma co nawet o tym gadać, jak ktoś chciałby kupic bez rys to musi

> kupic całe malowane.

Dokładnie.

> Z salonu polskiego to auto pochodzi ze taka bida?

Deutsche wagen panie. Właśnie jakieś dziwne te wyposażenie, wszystko zgadza się po sprawdzeniu z kartką kodów z zamówienia, auto ma:

- klimatronik dwustrefowy

- elektryczne szyby tylne (co było dodatkową opcją do dokupienia)

- audio koncert z 10 głośnikami

A nie ma BC i tempomatu.

> Alarm po co? w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze to montuje?

Dla ubezpieczyciela do AC no i dla własnej spokojności, zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania fabrycznego alarmu.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie.

> Deutsche wagen panie. Właśnie jakieś dziwne te wyposażenie, wszystko zgadza się po sprawdzeniu z

> kartką kodów z zamówienia, auto ma:

> - klimatronik dwustrefowy

> - elektryczne szyby tylne (co było dodatkową opcją do dokupienia)

> A nie BC i tempomatu.

Może po taxi zlosnik.gif

> Dla ubezpieczyciela do AC no i dla własnej spokojności, zastanawiam się czy jest możliwość

> zamontowania fabrycznego alarmu.

Nie wiem, ale mnie do AC nikt nie pytał o alarm. A nie mam alarmu, a AC mam zlosnik.gifconfused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może po taxi

Z tak małym przebiegiem? Ostatni wpis przy 190 na wymianę oleju i termostatu - potwierdzone u znajomego w ASO.

> Nie wiem, ale mnie do AC nikt nie pytał o alarm. A nie mam alarmu, a AC mam

Przy braku alarmu jakaś tam zwyżka cenowa ubezpieczenia jest, nie wnikałem ile.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tak małym przebiegiem? Ostatni wpis przy 190 na wymianę oleju i termostatu - potwierdzone u

> znajomego w ASO.

> Przy braku alarmu jakaś tam zwyżka cenowa ubezpieczenia jest, nie wnikałem ile.

> PZDR VEN

Nie boj nie boj wszyscy maja potwierdzone i wszysy maja 190kkm. Ale najwazniejsze zeby sie nie psul.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tak małym przebiegiem? Ostatni wpis przy 190 na wymianę oleju i termostatu - potwierdzone u

> znajomego w ASO.

to sprawdź jeszcze przedostatni wpis biglaugh.gif bo ten olej i termostat (czyli niewielki koszt) mógł być zrobiony po cofnięciu zegara biglaugh.gif

> Przy braku alarmu jakaś tam zwyżka cenowa ubezpieczenia jest, nie wnikałem ile.

> PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to sprawdź jeszcze przedostatni wpis bo ten olej i termostat (czyli niewielki koszt) mógł być

> zrobiony po cofnięciu zegara

Braciak pracuje w VWBank ubezpieczenia i zlustrował mi bryczkę dokładnie. Wiem co mam wink.gif

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy braku alarmu jakaś tam zwyżka cenowa ubezpieczenia jest, nie wnikałem ile.

To wniknij, bo pierwsze slysze, kiedys moze i owszem, ale raczej nie teraz.

Wszedzie tam gdzie ubezpieczalem, wymagaja do jakiejs kwoty (niestety nie pamietam dokladnie ile, chyba 50000) 1 zabezpieczenia (np. fabryczny immo), a powyzej 2 (z czego alarm moze byc tym 2 ale nie musi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wniknij, bo pierwsze slysze, kiedys moze i owszem, ale raczej nie teraz.

> Wszedzie tam gdzie ubezpieczalem, wymagaja do jakiejs kwoty (niestety nie pamietam dokladnie ile,

> chyba 50000) 1 zabezpieczenia (np. fabryczny immo), a powyzej 2 (z czego alarm moze byc tym 2

> ale nie musi).

No wlasnie ja zawsze do AC podaje 1 zabezpieczenie czyli fabryczny immobiliser.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest to opisywane w pierwszym poście (od kolegi)?

Tak, wiem że przebieg się nie zgadza, ale to moja pomyłka nie zapamiętałem. Jak opowiadałem mulher.gif o aucie na początku to mówiłem, że jest czarne screwy.gif

Pomyłka mogła być stąd, że w między czasie oglądałem i "przymierzałem się" w innym audi.

> Piszesz o szybach z tyłu a z przodu są na korbę

Przednie szybki w prądzie to standard więc o nich wspominałem.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie szukaj wad na siłę i nie przejmuj się co tutaj wypisują. Kupiłeś, jesteś zadowolony to zostaw

> wszelkie wątpliwości przy kasie i ciesz się nowym nabytkiem. Wszystko inne jest tak naprawdę

> nieistotne. Bezawaryjności

Dzięki.

Co do przejmowania się to gdybym nie wiedział jaka jest historia pojazdu a ładnie wyglądał to może wtedy bym faktycznie się przejmował, a takie tam docinki nie robią na mnie wrażenia, niech ktoś ma i sobie poużywa - tyle jego, ale nikt jeszcze tego nie robił więc tym bardziej nie ma się co przejmować.

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zazdraszczam, fajne auto, ale dziwne, że 10 lat i ktoś takim silnikiem tylko tyle przejchał...

No popatrz...a allegrowe starsze i mają mniejsze "przebiegi" zlosnik.gif Nie ma w tym nic dziwnego, zapłacił więcej niż średnia allegrowa, bo ma niższy przebieg, tak to wygląda w rzeczywistości. Od niemca też można zakupić audi jeszcze starsze samochody w dieslu z przebiegami poniżej 200tys, ale są odpowiednio droższe o 500 czy 1000eur i dlatego takie auta trafiają do PL tylko z prywatnego importu, bo handlarze biorą te najtańsze, cofają i wystawiają igły.

Czarów tu nie ma, niższy przebieg=wyższa kasa i to jest zupełnie normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę więcej niż te roczniki z podobnym przebiegiem na allegro.

> PZDR VEN

zamaist alarmu zrób jakieś swoje zabezpieczenie, te auta lubią ginąć w najmniej oczekiwanym momencie... smile.gif

powodzenia i życzę kasy i czasu na rezanie z forum A4 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No popatrz...a allegrowe starsze i mają mniejsze "przebiegi" Nie ma w tym nic dziwnego, zapłacił

> więcej niż średnia allegrowa, bo ma niższy przebieg, tak to wygląda w rzeczywistości. Od

> niemca też można zakupić audi jeszcze starsze samochody w dieslu z przebiegami poniżej 200tys,

> ale są odpowiednio droższe o 500 czy 1000eur i dlatego takie auta trafiają do PL tylko z

> prywatnego importu, bo handlarze biorą te najtańsze, cofają i wystawiają igły.

> Czarów tu nie ma, niższy przebieg=wyższa kasa i to jest zupełnie normalne.

Jest tak jak mówisz kolego niestety tak już to jest, że światem rządzi pieniądz i handlarze nie patrzą aby sprzedać dobre auto tylko aby zarobić, oczywiście nie każdy handlarz tak robi i myśli, ale dobre okazje aut za dobrą kasę schodzą w mgnieniu oka na niemieckich stronkach frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No popatrz...a allegrowe starsze i mają mniejsze "przebiegi" Nie ma w tym nic dziwnego, zapłacił

> więcej niż średnia allegrowa, bo ma niższy przebieg, tak to wygląda w rzeczywistości. Od

> niemca też można zakupić audi jeszcze starsze samochody w dieslu z przebiegami poniżej 200tys,

> ale są odpowiednio droższe o 500 czy 1000eur i dlatego takie auta trafiają do PL tylko z

> prywatnego importu, bo handlarze biorą te najtańsze, cofają i wystawiają igły.

> Czarów tu nie ma, niższy przebieg=wyższa kasa i to jest zupełnie normalne.

True, true kumpel od którego kupiłem auto szukał auta chyba z rok czasu, w końcu sam po niego pojechał i gdyby nie to że potrzebna była mu kasa to pewnie by nim jeździł do tej pory i nie myślał o sprzedaży. Widziałem ile za niego zapłacił.

W sumie na transakcji ze mną zarobił 1000pln (z dobrej mej duszy nie targowałem się za mocno), zwróciły mu się wszystkie opłaty i czynności serwisowe wykonane przy samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zamaist alarmu zrób jakieś swoje zabezpieczenie, te auta lubią ginąć w najmniej oczekiwanym

> momencie...

Jakiś alarm po CANie założe, plus tak jak mówisz jakieś inne zabezpieczenie. A to, że te auta lubią ginąć to dobrze wiem i dlatego moja dusza lekko zbliża się do mojego ramienia aby na nim usiąść.

> powodzenia i życzę kasy i czasu na rezanie z forum A4

Właśnie, co prawda jeszcze się nie udzielałem, ale już założyłem konto na a4-klub Polska, czy może jakieś inne forum jest prężniejsze gdzie mogą mi udzielić merytorycznych informacji?

PZDR VEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.