Wafer Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Witam Oj dawno nie pisałem w tym dziale Sprawa ma się tak, że postał sobie 4dni w garażu bo wolne miałem i chyba mu się spodobało, odpaliłem wczoraj rano i.... niby odpalił ładnie, ale jak się doda gazu to obroty masz 1500 i falują (pedał w podłodze) i do tego kopci jak głupi (ni to czarno, ni to biało, taki siwy kolor). Pochodził sobie tak z 1min, gaz w podłodze, wkońcu doszedł do 3000obr i mu ulżyło, zaczął chodzić normalnie jak by nigdy nic. Dzisiaj rano, (zimny) to samo.... masz 1500, faluje, kopci, zero mocy.... pochodził tak też z minute i nagle jak ręką odjął zaczął normalnie chodzić. Przed chwilą wyszedłem z pracy, znów ostygł i to samo.... z tym że tu już czekałem z 2min aż wróci do normy i będzie miał moc, ubytek mocy jest taki ze nie da się nawet z miejsca ruszyć.... Podpiąłem komp, zero błędów... wiec nie wiem od czego zacząć, teraz ciepły to chodzi idealnie to nie ma nawet jak sprawdzać. Ktoś miał takie objawy? Dodam że mam EGR ale jak do tej pory sprawował się świetnie. I to żę overboot jest gorący, ciężko ręką go utrzymać... choć nigdy wczesniej go nie dotykałem na gorącym śliniku tak że nie wiem jaką ma normalną temp. pracy. Pomocy panowie bo jutro rano do pracy trzeba się dotoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 A to nie CPW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > A to nie CPW? Rozwiń, bo "Czołgiem Po Wódke" nie pasuje do reszty.... //edit Dobra, mam, czujnik położenia wału 1. Gdzie on się znajduje? 2.Jak go sprawdzić? Da się ? 3.Czemu tak drogo? Warto używki szukać, czy tylko nowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Rozwiń, bo "Czołgiem Po Wódke" nie pasuje do reszty.... > //edit > Dobra, mam, czujnik położenia wału > 1. Gdzie on się znajduje? > 2.Jak go sprawdzić? Da się ? > 3.Czemu tak drogo? Warto używki szukać, czy tylko nowy ? Poszukaj wątku Somusia, były z zdjęcia i jak to wymienić. Założę się o dobrą wódkę, że to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 map sensor zarosl syfem jezeli czujesz swieczuszke gdy niuchniesz ten dymek to chyba strzelilem w 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > map sensor zarosl syfem jezeli czujesz swieczuszke gdy niuchniesz ten dymek to chyba strzelilem w > 10 Gdzie tego szukać? Da się zmierzyć? Wyczyścić ? Co do CPW to już wykręciłem, ma 970ohm, a z forum alfy wynika ze nie powinien miec wiecej niz 450.... ktoś zna wartość dobrego czujnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Ktoś miał takie objawy? Dodam że mam EGR ale jak do tej pory sprawował się świetnie. obstawiam, że właśnie kończy się świetnie sprawować. Będzie tylko gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Map sensor wyczyszczony, ale dziwnie działa... właściwie nie działa, nie zmienia się w ogóle rezystancja przy zmianie ciśnienia.... no ale narazie wszystko działa bo jest ciepły, dam znać rano, no chyba że będzie moc dojechać do pracy to po południu ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Dodam że mam EGR ale jak do tej pory sprawował się świetnie. co nie znaczy że tak będzie do końca życia stilo Ja tak samo jak Wojtek - zacząłbym od najprostszego czyli EGR. Zaślep go i sprawdź co się stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > co nie znaczy że tak będzie do końca życia stilo > Ja tak samo jak Wojtek - zacząłbym od najprostszego czyli EGR. Zaślep go i sprawdź co się stanie On ma JTD. Czyli na 100% CPW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Dziś odpalił bez problemu... (po czyszczeniu map sensora i wykręceniu i wkręceniu ponownie CPW) Ale skoro chodził normalnie to zgasiłem zaraz i odpaliłem na nowo.... i to samo, 1500obr/min i faluje.... zgasiłęm, odpiąłem wtyczkę od map, odpaliłem i chodzi ładnie równo, ale kręci się tylko do 3200obr (ale to chyba normalne bez czujnika), odpiąłem go z powrotem i z powrotem faluje i kopci (czym pach nie to nie wiem, może i świeczką.... takie słodkie i gryzące w oczy). Więc odpiąłem znów i chodzi płynnie i normalnie do 3200, po 3-ci podpięciu wtyczki zaczął już zupełnie normalnie chodzić. No więc w tym przypadku do wymiany na start leci map sensor. Ale CPW i zaślepki do EGRa też zamawiam, niech jadą ze mną za granice, bo może walnąć w każdej chwili, ale już nie działa a można wymienić nawet na drodze. Po pracy dam znać jak się zachowywał No chyba że wrócę na lawecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Ale CPW i zaślepki do EGRa też > zamawiam, niech jadą ze mną za granice, bo może walnąć w każdej chwili, ale już nie działa a > można wymienić nawet na drodze. > Po pracy dam znać jak się zachowywał No chyba że wrócę na lawecie weź kawałek blachy po konserwie , zrób 2 dziury na śruby i zaślep egr, zobaczysz że problem ustapi. Ja miałem identycznie jak ty, z tym, że mnie to dopadło przy 10-20 stopniowych mrozach. Jak już zapalił, a zdarzało się to dopiero za 8-10 razem (o ile aku wytrzymał) to chmura białego dymu. Początkowo objawy "nie jechania" ustępowały po kilku min, albo po nagrzaniu (ty masz ciepło, ja miałem zimę), a potem zdarzyło się na trasie, jechałem prawie 300 km w dupiatych warunkach atmosferycznych i walczyłem z samochodem, z resztą powrót był taki sam: redukcja, gaz w podłogę (ledwo jedzie) do 3000 tys obr/, kop, ostra jazda, zmiana biegu na 5, do ok 120 kph i jazda, auto jedzie, pod górkami zwalania, redukcja, gaz ledwo jedzie do 3000, potem kop itd itp. Wcześniej miałem sytuację, że ruszałem spod świateł, ledwo się turlałem i autobus mnie światłami poganiał, a ja nic zrobic nie mogłem, bo auto ledwo się toczyło. W ogóle miałem 3 stany: 1. gaz w podłodze i tylko jedzie i nie przyspiesza, 2. gaz w podłoge, z biedą ale przyspiesza 3. pow 3 tys obr rura (to były pierwsze moje dni ze stilo, po przesiadce z 60 KM punta więc przyspieszenie było dla mnie rakietowe). I te 2 pierwsze stany się powtarzały na przemian bez specjalnej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Witam > Oj dawno nie pisałem w tym dziale mój zrobił podobnie po powrocie ze Szwecji. w zasadzie takie same objawy (tyle że nie miałem serca go dusić, skoro tak paskudnie dymił i nie jechał). Do tego jeszcze trochę nim telepało. Ratował mnie wtedy Cinek, ostatecznie stwierdził że rozkodował się jeden wtryskiwacz i chrzanił robotę reszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Jak mi egr padł to tak mniej więcej było, odpalał na błękitno i jechał lepiej jak gaz się odpuszczało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 CPW i map sensor zakupiony, z racji łatwości wymiany i niewiarygodnej niechęci do dotykania egr'a, postanowiłęm na razie wymienić map sensor, rano odpalę zobaczę..... bo teraz nie widać żadnej różnicy (tj. na ciepłym), jak nie pomoże to jeszcze przed wizytą w ASO na 8 rano*, wymienię CPW... na koniec zostawię sobie wisienkę - EGR'a * - tak, żeby nudno nie było, to pękła mi gumowa osłona przeguby wewnętrznego na prawej pół-osi, jako że bez tego ciężko jeździć bo rzuca smarem na prawo i lewo, a zanim mi przyjdą gumy, jak się okaże że i przeguby do wymiany to bym składał tydzień.... dlatego jutro zajmie się tym ASO, mam nadzieję że cena nowych przegubów nie przewyższy wartości samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > * - tak, żeby nudno nie było, to pękła mi gumowa osłona przeguby wewnętrznego na prawej pół-osi, > jako że bez tego ciężko jeździć bo rzuca smarem na prawo i lewo, a zanim mi przyjdą gumy, jak > się okaże że i przeguby do wymiany to bym składał tydzień.... dlatego jutro zajmie się tym > ASO, mam nadzieję że cena nowych przegubów nie przewyższy wartości samochodu ja się do tego problemu (przegub wewnętrzny) zabieram jak "pies do jeża", może to sprawa wieku kalendarzowego ? jak byłem ze 30 kilo młodszy to szło zdecydowanie łatwiej zabrać sie do takiej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > ja się do tego problemu (przegub wewnętrzny) zabieram jak "pies do jeża", może to sprawa wieku > kalendarzowego ? > jak byłem ze 30 kilo młodszy to szło zdecydowanie łatwiej zabrać sie do takiej roboty U mnie osłona wymieniona, tylko prawa, bo lewa jest ok. Cała przyjemność (osłona ori, opaski, nowa nakrętka na piastę, robocizna itp.) kosztowało mnie 140zł. Musze przyznać że robota dość przyjemna i prosta, jak bym miał częsci i znalazł gdzieś zaciskarkę do opasek (gdzies mam, nie wiem gdzie), to robił bym sam. półoś po prostu wysuwa się z kielicha podpory i mamy wszystko na wierzchu Co do problemu z tematu, to wymiana i map sensora i CPW nic nie zmieniła, dalej jest jak jest.... no nic, idę szukać pustej puszki po browarze i do roboty Jedyny plus jest taki że po wymianie map sensora samochod ma odczuwalnie więcej mocy, tak powyżej 3000obr. idzie zdecydowanie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 Mnie w aso też najpierw (na mój koszt) wymienili przepływkę mimo ,że mówiłem iż egr padł na 90% , później egr zapodali i auto jak nowe było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 Zaślep dziada i wywal z softu i zapomnisz o problemie. Ja to bym najchętniej to całe wykręcił, ale szpilki nie chcą puścić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Zaślep dziada i wywal z softu i zapomnisz o problemie. > Ja to bym najchętniej to całe wykręcił, ale szpilki nie chcą puścić... Wafer ma jtd 115 wiec nie ma sensu wywalać z softa, ja w poprzednim stilo (jtd 115) prawie 3 lata śmigałem bez egr (2 zaślepki i egr całkowicie wyjęty z auta). A co ty chcesz wykręcać? EGR podobno MJTD musi zostać EGR po mimo wywaleniu z softa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > na koniec zostawię sobie wisienkę - EGR'a IMHO popełniasz bład, kupujesz graty, zamiast wziąć pasztet ze sklepu drobiowy w puszce metalowej za 5 zł, zjeść, odkręcić 2 śruby, wywiercić 2 dziury pod kształt uszczelki założyć, zakręcić 2 śruby. 30 min roboty i wiesz czy to egr czy nie. ale twoja sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > IMHO popełniasz bład, kupujesz graty, zamiast wziąć pasztet ze sklepu drobiowy w puszce metalowej > za 5 zł, zjeść, odkręcić 2 śruby, wywiercić 2 dziury pod kształt uszczelki założyć, zakręcić 2 > śruby. 30 min roboty i wiesz czy to egr czy nie. > ale twoja sprawa. No już tak zrobiłem dzisiaj Rano dam znać czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 No, w sumie to nie odpalany od 13-stej, to wystygł... właśnie wracam z garażu, pali jak malina Jeszcze na 100% potwierdzę rano, ale już na 99,9% można powiedzieć że to wina EGR Tak mnie jeszcze korci go wykręcić, przeczyścić i dać mu drugą szansę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 12 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2014 > No, w sumie to nie odpalany od 13-stej, to wystygł... właśnie wracam z garażu, pali jak malina > Jeszcze na 100% potwierdzę rano, ale już na 99,9% można powiedzieć że to wina EGR tak powiem to: a nie mówiłem > Tak mnie jeszcze korci go wykręcić, przeczyścić i dać mu drugą szansę rozumiem, że lubisz się prosić o kłopoty? Chcesz mieć egr, kup nowy, czyszczenie ma krótką skuteczność (z jednym wyjątkiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2014 > tak powiem to: a nie mówiłem Mówiłeś mówiłeś > rozumiem, że lubisz się prosić o kłopoty? > Chcesz mieć egr, kup nowy, czyszczenie ma krótką skuteczność (z jednym wyjątkiem) Kłopoty to moja specialność Po prostu kupię sobie zestaw zaślepek co by było można w każdej chwili wkręcić, ale dam mu jeszcze drugą szansę i przeczyszczę, w końcu jeździ juże 230k km, wiec na dobrą sztukę trafiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 > Mówiłeś mówiłeś > Kłopoty to moja specialność Po prostu kupię sobie zestaw zaślepek co by było można w każdej chwili > wkręcić, ale dam mu jeszcze drugą szansę i przeczyszczę, w końcu jeździ juże 230k km, wiec na > dobrą sztukę trafiłem zależy jak jeździ a nie ile Ale co tam, róbta co chceta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 > On ma JTD. Czyli na 100% CPW. a jednak na 100% nie CPW w JTD też się EGR'y blokują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 > Mówiłeś mówiłeś > Kłopoty to moja specialność Po prostu kupię sobie zestaw zaślepek co by było można w każdej chwili > wkręcić, ale dam mu jeszcze drugą szansę i przeczyszczę, w końcu jeździ juże 230k km, wiec na > dobrą sztukę trafiłem zaślep i zapomnij nie ma sensu czyścić - inaczej problem będzie powracał - serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > a jednak na 100% nie CPW w JTD też się EGR'y blokują No to dobrze że nie wykrakałem, ale CPW warto mieć i tak. On, EGR i przepływka - to chyba najczęściej spotykane problemy w dieslach ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 EGR odepnij. Może on się zaciął i dławi. Miałem podobne objawy ale zimą. Czyściłem podziałało na rok. Daj znać czy to EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 Dałbym sobie głowe uciąć że pisałem tu odpowiedz jeszcze jedną.... > a jednak na 100% nie CPW w JTD też się EGR'y blokują No jednak nie, ale będzie jeździł w schowku, bo szykują się długie trasu, a na upartego i na parkingu się to wymieni EGR wyczyszczony do błysku, poskładany.... i chodzi jak burza Dam mu jeszcze parę dni, będzie trochę czasu to się pogada z Kazu i wkręci zaślepki ps. tak mnie teraz zastanawia, jak się odepnie wtyczkę od EGRa to wywali błąd? Można softowo go wywalić tak by nie było błedu jeśli jest po odpięciu wtyczki? Bo generalnie skonstruowany jest tak, że nie trzeba go zaślepiać, wystarczy odpiąć wtyczkę Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > ps. tak mnie teraz zastanawia, jak się odepnie wtyczkę od EGRa to wywali błąd? Można softowo go > wywalić tak by nie było błedu jeśli jest po odpięciu wtyczki? Bo generalnie skonstruowany jest > tak, że nie trzeba go zaślepiać, wystarczy odpiąć wtyczkę > Pozdrawiam Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy odpieta wtyczką a zaslepiniem, ale jakby to wystarczało, to imho nikt nie bawił by się z zaslepianiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > zaślep i zapomnij nie ma sensu czyścić - inaczej problem będzie powracał - serio Pozwólcie, że się wtrącę. Wiele na tym forum napisano o zaślepianiu EGR-ów. Ja nie zaślepiłem, ale skorzystałem z manuala, który kilka lat temu (3-4) był zamieszczony właśnie na AutoKąciku. Zadziałało. Od tamtej pory demontowałem EGR dwa razy i wewnątrz na popychaczu zaworu i na samym zaworze nie ma śladu nagaru. Jest tylko trochę okopcony. W uszczelce, która jest przy cewce siłownika, od dołu fabrycznie zrobiona jest szczelina. (Nie pamiętam oryginalnych wymiarów, chyba 1x4mm ) Pewnie po to, aby sadza która się tam zbiera, była wydmuchiwana na zewnątrz. W tym manualu autor zalecał powiększyc tą czczelinę 2x6 mm i taką samą zrobic w górze. Zrobiłem jak zalecał i mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > W tym manualu autor zalecał powiększyc tą czczelinę 2x6 mm i > taką samą zrobic w górze. Zrobiłem jak zalecał i mam spokój. potwierdzam, mam tak samo i spokój z Ogrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy odpieta wtyczką a zaslepiniem, ale jakby to wystarczało, to > imho nikt nie bawił by się z zaslepianiem. Może po prostu nikt nie wpadł na to najprostsze rozwiązanie Generalnie odpięcie wtyczki pozostawia go w stanie zamkniętym przez co jest nie aktywny, pytanie jedynie o kontrolkę... Co do czyszczenia itp. to ja swojego ostatnio czyściłem 4 lata temu, albo jak kto woli równe 100 000km temu. Jeśli po tym czyszczeniu pochodzi równie długo to IMO nie jest to jakaś kłopotliwa rzecz, jak się już wie jak to wyciągnąć i włożyć to zajmuje to 20-30min Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 jak odepniesz wtyczkę to będzie walić błędem na desce (przerwa w obwodzie), zaślepienie tego nie powoduje (elektrycznie i mechanicznie dalej pracuje ) błąd będzie tylko widoczny po podłączeniu komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy odpieta wtyczką a zaslepiniem, ale jakby to wystarczało, Wyjęcie wtyczki w 8 v 1.9 115 km jest bezpieczniejsze. Wpada błąd, ale silnik działa tak samo - w odczuciu. Trzeba by podpiąc komputer i sprawdzić parametry. Niemniej, lepiej odpiąć niż się rozkraczyć. Myślałem czy zaślepić i wywalić z map czy kupić nowy porządny za 700 zł. JEdnak z tego co widzę, wystarczy oczyścić i powiększyć szczelinę (czyszczony wytrzymał roczek). Gborowik i MirekD znaleźli rozwiązanie trwałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 > Wyjęcie wtyczki w 8 v 1.9 115 km jest bezpieczniejsze. Wpada błąd, ale silnik działa tak samo - w > odczuciu. Trzeba by podpiąc komputer i sprawdzić parametry. Niemniej, lepiej odpiąć niż się > rozkraczyć. Myślałem czy zaślepić i wywalić z map czy kupić nowy porządny za 700 zł. JEdnak z > tego co widzę, wystarczy oczyścić i powiększyć szczelinę (czyszczony wytrzymał roczek). > Gborowik i MirekD znaleźli rozwiązanie trwałe To się wyjaśniło dlaczego nie wyciąga się wtyczki A co do czyszczenia to wszystko zależy czym i jak czyścisz... umycie z wierzchu może nie pomóc na długo, ale jak weźmiesz słoik (WEK pasuje idealnie), nalejedz do niego 0,5L rozcieńszalnika NITRO (koniecznie nitro), wrzucisz do tego EGR na całą noc, to rano wyciągasz jak nowy, cały się świeci jak wyciągnięty z pudełka, tłoczek który się zapieka również jest błyszcząco czyściutki. Taki zabieg (i to robiony na szybko, a nie przez całą noc jak to prawidłowo się robi) pomógł na 100 000km Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > To się wyjaśniło dlaczego nie wyciąga się wtyczki No ale co z tego że wpada błąd i pali się kontrolka? Jedzie? Jedzie... Awaryjnie rozwiazanie słuszne, zwłaszcza jak mróz chwycił a Ty do pracy musisz jechać. Albo sprawdzić co sie dzieje (szybciej niż demontaż). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.