Skocz do zawartości

Auto do codziennej jazdy jak i do KJS


Marcin799

Rekomendowane odpowiedzi

Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS

Co wybrac

Fiata Punto (jaki silnik??)

Opla Corse 1.4

Forda Fieste

moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane

Auto max do 9tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak

> i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS

> Co wybrac

> Fiata Punto (jaki silnik??)

> Opla Corse 1.4

> Forda Fieste

> moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane

> Auto max do 9tys.

Punto ? po co ?

Corsa ? Dlaczego ? Fiesta ? Nie sadze..

CC - SC sporting - wlasciwie to Van i robic. Swift Gti. Citroen AX GT ew. GTi..

Kadett Gsi, zalezy czego oczekujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> suzuki swift GTi

> 0-100 osiąga w 8sek z hakiem

> te lepsze egzemplarze zaczynają sie od 6 tyś zł w góre, ale naprawde

> warto. Niestety troche sie naszukasz ... :/ niektorzy ponad rok

> szukają

kolega dearnock cos wspominal o sprzedazy swojego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak

> i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS

> Co wybrac

> Fiata Punto (jaki silnik??)

> Opla Corse 1.4

> Forda Fieste

> moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane

> Auto max do 9tys.

niema w zasadzie takiego uauta ktore by sie nadawalo i do jednego i do drugiego, ale na poczatek chyba najrozsadniejszym wydaje sie SC, ale z wspawana klatka bezpieczenstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czy od razu auto kjsowe musi miec klatke?

Zależy chyba od KJS'a... Ogólnie to klatka chyba nie jest wymagana. Chyba że oprócz KJSów jeszcze w planach są inne mini-rajdy.

Są jeszcze tzw. mini-maxy i tam nawet bez kasku można startować.

Co do CC/SC to owszem ale trzeba nad zawiechą popracować (usztywnić obniżyć itp) bo seryjnie to się fiaty nieźle wychylają... Z właśnych spostrzeżeń uważam że polo ma niżej połozony środek ciężkości i spokojniej prowadzi się w zakrętach nawet na ostrzejszych nawrotach w porównaniu z SC/CC. Zresztą siedzi się jakoś niżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zależy chyba od KJS'a... Ogólnie to klatka chyba nie jest wymagana.

> Chyba że oprócz KJSów jeszcze w planach są inne mini-rajdy.

> Są jeszcze tzw. mini-maxy i tam nawet bez kasku można startować.

> Co do CC/SC to owszem ale trzeba nad zawiechą popracować (usztywnić

> obniżyć itp) bo seryjnie to się fiaty nieźle wychylają... Z

> właśnych spostrzeżeń uważam że polo ma niżej połozony środek

> ciężkości i spokojniej prowadzi się w zakrętach nawet na

> ostrzejszych nawrotach w porównaniu z SC/CC. Zresztą siedzi się

> jakoś niżej...

polo do KJS to jak dla mnie nie za bardzo udana partia auto jest ciezkie, duze, i troche toporne z racji kosztow wybralbym ccs/scs ale chyba najlepszy by byl swift oczywistym jest ze seryjne zawieszenie nalezaloby mocno zmienic w kazdym z aut. a jeszcze wada cc nie wiem czy sc tez ale cc lubia pekac na spawach pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czy od razu auto kjsowe musi miec klatke?

nie nie musi ok.gif ale raczej wypadaloby bo nawet na takich zabawach" samochodem mozna niezlego dzwona zaliczyc, a wiele juz takich widzialem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba nie za dorby wybor.

Nie jest dobry bo za 9kzł ich nie ma 270751858-jezyk.gifhehe.gif

> moze mi ktos powiedziec co z hgtkami jest? 2 z ktorymi sie zetknalem

> zarly olej i ogolnie cos chyba w nich siadalo,ze zaczynaja go

> chlac.jakas wada fabryczna?

Tak jest i tyle - popytaj na IKP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak się bawić to w dobrym stylu - potrzebne RWD (no chyba że AWD)

> ja bym kupił jakieś BMW z początku lat 90 skoro docelowo KJS

Beema do kjs'ów to bardziej dla szpanu niż wyników sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Beema do kjs'ów to bardziej dla szpanu niż wyników

do zabawy a nie do szpanu 270635636-JUMP2.gif

osobiście uważam że dopuki nie rozwinie się u nas w znaczący sposób klasa RWD od KJSów po RSMP to popularność rajdów pozostanie dalej na poziomie gleby, bo nikt nie ma ochoty ogladać przejazdu 1234 jadących jak po sznurku CCS i SCS pod rząd biglaugh.gif

widowiskowości nam trzeba biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> polo do KJS to jak dla mnie nie za bardzo udana partia auto jest

> ciezkie, duze, i troche toporne z racji kosztow wybralbym

> ccs/scs ale chyba najlepszy by byl swift oczywistym jest ze

> seryjne zawieszenie nalezaloby mocno zmienic w kazdym z aut. a

> jeszcze wada cc nie wiem czy sc tez ale cc lubia pekac na

> spawach pozdro

Nie wiem jakie polo masz na myśli ale ja mówię o 86c2f

Znalazłem kilka danych o polo G40: masa 630kg, moc 113-118hp, przysp. ~7s do 100km/h, vmax 204km/h

Tylko mi nie mów że taką serią nie da się objechać CC/SC sportinga...

Myślę że silnik vw jest elastyczniejszy itp. Samo auto mimo że nieco dłuższe to nadal kompaktowe zwrotne i bardziej neutralne w prowadzeniu. Szczególnie na szerszych lakach czuć fajne prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jakie polo masz na myśli ale ja mówię o 86c2f

> Znalazłem kilka danych o polo G40: masa 630kg, moc 113-118hp, przysp.

> ~7s do 100km/h, vmax 204km/h

> Tylko mi nie mów że taką serią nie da się objechać CC/SC sportinga...

> Myślę że silnik vw jest elastyczniejszy itp. Samo auto mimo że nieco

> dłuższe to nadal kompaktowe zwrotne i bardziej neutralne w

> prowadzeniu. Szczególnie na szerszych lakach czuć fajne

> prowadzenie.

G40 idzie do innej klasy niz SCS CCS.

A ta waga to bujda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak

> i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS

> Co wybrac

> Fiata Punto (jaki silnik??)

> Opla Corse 1.4

> Forda Fieste

> moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane

> Auto max do 9tys.

cinqe lub seicento zlosnik.gif rozbijesz kupisz drugi alien.gif

sposrod aut ktore wymieniłes zaden sie nie nadaje na kjs`y, punto i corsa raczej porazka, jakis czas temu kolezanka kupila fierste xr2 wlasnie na kjs`y ale niestety zle sie tym autem jezdzi, narzeka i ciagle cos nie tak jest z tym autem. Do kjs jak juz to pomyslal bym nad swiftem gti, lub civikiem 1,6 (D16Z9 125ps)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakladamy, ze na poczatku autko bedzie sluzylo do jazdy w firmie, jak

> i do zabawy w KJS a docelowo tylko do KJS

> Co wybrac

> Fiata Punto (jaki silnik??)

> Opla Corse 1.4

> Forda Fieste

> moze cos innego jakies propozycje, rady, sugestie mile widziane

> Auto max do 9tys.

Saxo VTS 1.6 16v

Honde Civic stara Vteca 160KM

Opel Astra 2.0 GSI

Seja Sportinga 1.1 + dlubnac

Zalezy w jakiej klasie chcesz sie mierzyc i ile masz na to pieniedzy wybor jest szeroki.

A i jeszcze jedno polaczenie samochodu z homologacja ciezarowa z samochodem przeznaczonym w jakim stopniu do scigania to nie zbyt dobre polaczenie, choc z drugiej strony patrzac jak Panowie z "kratka" jezdza mozna miec z gola odmienne zdanie.

EDIT

Oj nie doczytalem ze za 9tysiecy... ekhm, to skres 2 pierwsze samochody ktore wymienilem.

I szukaj autach tybu Suzuki Swift 1.3 103KM - trafisz najpewniej za ta kwote rozlatujacego sie, ciezkiego w utrzymaniu "typa",

Mozesz kupic CC sportinga juz przelatanego w PPZmocie gdy wziasc wszystko (kubly,kiere,pasy,zrobieine silnika, plyta, zawiecha, hamulce itd...) wyjdzie Cie to duzo taniej niz bys mial kupic serie sportinga, remontowac i pozniej dlubac...

co jeszcze moze honda z 85 roku 1.5 105KM tez powinines sie zmiescic w 9tys (z kupnem+przygotowaniem) za ta kwote raczej Ci bedzie ciezko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jakie polo masz na myśli ale ja mówię o 86c2f

> Znalazłem kilka danych o polo G40: masa 630kg, moc 113-118hp, przysp.

> ~7s do 100km/h, vmax 204km/h

> Tylko mi nie mów że taką serią nie da się objechać CC/SC sportinga...

> Myślę że silnik vw jest elastyczniejszy itp. Samo auto mimo że nieco

> dłuższe to nadal kompaktowe zwrotne i bardziej neutralne w

> prowadzeniu. Szczególnie na szerszych lakach czuć fajne

> prowadzenie.

pojemnosc x 1.7 (ze wzgledu na turbine) = xxxxx cmm = klasa zazwyczaj 4 albo i wyzej (zalezy od regionu gdzie sie odbywa KJS) wiec sciganie sie z "poftforami" 2 litrowymi, 4x4 itp wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do zabawy a nie do szpanu

> osobiście uważam że dopuki nie rozwinie się u nas w znaczący sposób

> klasa RWD od KJSów po RSMP to popularność rajdów pozostanie

> dalej na poziomie gleby, bo nikt nie ma ochoty ogladać przejazdu

> 1234 jadących jak po sznurku CCS i SCS pod rząd

> widowiskowości nam trzeba

chyba naprawde malo widziales przejazdow cc i sc albo w Twoim regionie nie ma widowiskowych kierowcow.jak ktos ma tendencje do jezdzenia na okrete itd to i tylnionapedowka nie pojedzie efektownie.a co do efektownej jazdy to wierz mi ze da sie tak pojechac cc i sc.nie jest latwo ale sie da.tylko to bedzie mniej efektywne smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.