Skocz do zawartości

Giulietta 1.4MA...


mdyrka

Rekomendowane odpowiedzi

> ... co powiecie mi o tym aucie? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Jakie usterki czesto wystepuja?

> Co warto sprawdzic MESem w takim aucie?

Usterki to conajwyżej pękające kable tylnej klapy, objawem jest brak świateł na klapie.

Silniki MA z początku produkcji (2010) mogą mieć problem z aktywatorem MultiAir.

Poza tym to 'nudne, japońskie' auto jeśli chodzi o ilość usterek wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Usterki to conajwyżej pękające kable tylnej klapy, objawem jest brak świateł na klapie.

> Silniki MA z początku produkcji (2010) mogą mieć problem z aktywatorem MultiAir.

Napisz proszę coś więcej, właśnie raczej w 2010-11 będę celował. Jakie są objawy i koszty?

> Poza tym to 'nudne, japońskie' auto jeśli chodzi o ilość usterek

na to liczę 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisz proszę coś więcej, właśnie raczej w 2010-11 będę celował. Jakie są objawy i koszty?

> na to liczę

Może to nie politycznie, ale poczytaj alfaholików. Jest tam parę postów od tych, którzy mieli z tym problem.

Nie chcę być 'fefnastym' przekaźnikiem informacji.

Koszty to jak zwykle od paru tysięcy (3?) w dół, zależy czy uda się wyciągnąć gest handlowy. W końcu to wada produkcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj też najgorsza była pierwsza seria - problemy z wrzucaniem jedynki.

Pierwsza seria to rozumiem do liftu w 2012?

Poczytalem i mam mieszane uczucia... Znowu, tak, jaki i w Bravo T-Jetach problemy ze skrzynia i problem z aktywatorem multiair (choc to akurat dosc rzadkie przypadki). Hmmm... moze lepiej sprawdzonego diesla 2.0MJet 170? Tylko, ze moje przebiegi rzedu 8-9tys rocznie i to glownie po miescie nie sprzyjaja dieslowi... Sam nie wiem...

Dziekuje za informacje IThankYou.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie problemy ze skrzynią? W Alfach nie montowali już chyba badziewnej M32 jak w Bravo, to jakie są problemy? Z MultiAirem, jak ktoś miał problemy, to raczej naprawił na gwarancji i tyle. Szukać takiego naprawionego i zalewanego olejem Selenia przeznaczonym do tych silników, a nie czymkolwiek innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakie problemy ze skrzynią? W Alfach nie montowali już chyba badziewnej M32 jak w Bravo, to jakie

> są problemy?

Nie, tam nie siedzi M32, a jakis fiatowski patent. Sporo uzytkownikow na alfaholikach zglaszalo problem z wrzucaniem biegu pierwszego, ewentualnie drugiego i trzeciego. Wymieniano u nich synchronizatory, czasami dwumase lub elementy sprzegla. Fakt, ze temat zostal zakonczony w 2011 roku - moze po prostu usterki wieku dzieciecego niewiem.gif

> Z MultiAirem, jak ktoś miał problemy, to raczej naprawił na gwarancji i tyle.

Na to licze. O tym nie ma jakichs wielu watkow, raczej sa to jednostkowe przypadki.

> Szukać takiego naprawionego i zalewanego olejem Selenia przeznaczonym do tych silników, a nie

> czymkolwiek innym.

Latwo powiedziec ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsza seria to rozumiem do liftu w 2012?

> Poczytalem i mam mieszane uczucia... Znowu, tak, jaki i w Bravo T-Jetach problemy ze skrzynia i

> problem z aktywatorem multiair (choc to akurat dosc rzadkie przypadki). Hmmm... moze lepiej

> sprawdzonego diesla 2.0MJet 170? Tylko, ze moje przebiegi rzedu 8-9tys rocznie i to glownie po

> miescie nie sprzyjaja dieslowi... Sam nie wiem...

> Dziekuje za informacje

z całym szacunkiem, ale jeśli będziesz jeździł 8tys rocznie to kwestie psucia sie czegokolwiek schodzi na drugi lub trzeci plan bo przy tych przebiegach zwyczajnie nie zdąży się rozsypać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z całym szacunkiem, ale jeśli będziesz jeździł 8tys rocznie to kwestie psucia sie czegokolwiek

> schodzi na drugi lub trzeci plan bo przy tych przebiegach zwyczajnie nie zdąży się rozsypać

No wlasnie nie. Jesli jezdzilbym 50tys rocznie i rozsypalby mi sie aktywator to te 3tys utonelyby w ogolnych kosztach np. paliwa. Kiedy jezdze 8tys to bedzie prawie roczny koszt benzyny w tym aucie - czyli stosunkowo duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsza seria to rozumiem do liftu w 2012?

> Poczytalem i mam mieszane uczucia... Znowu, tak, jaki i w Bravo T-Jetach problemy ze skrzynia i

> problem z aktywatorem multiair (choc to akurat dosc rzadkie przypadki). Hmmm... moze lepiej

> sprawdzonego diesla 2.0MJet 170? Tylko, ze moje przebiegi rzedu 8-9tys rocznie i to glownie po

> miescie nie sprzyjaja dieslowi... Sam nie wiem...

> Dziekuje za informacje

nie wiem ja Grande 1.9 jtd

w 2013r. zrobilem ~5kkm

w 2014r. zrobilem do tej pory prawie 4kkm

i jeździ niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... co powiecie mi o tym aucie? Na co zwrocic uwage przy zakupie? Jakie usterki czesto wystepuja?

Mam od nowości wersja 170KM przebieg 30 kkm

Minusy:

- Głośna w środku

- Fatalnie głośne zawieszenie z tyłu

- Tragiczne prowadzenie na nierównościach samochód robi co chce.

- Duże spalanie w trasie.

- Padło mi koło dwumasowe !! przy 25 kkm

- Nie warta ceny

Plusy:

+ Dynamiczna

+ Może się podobać

+ Dobre hamulce

+ Fajne wyposażenie

+ Niezłe audio

Samochód nie dorasta do pięt AR 156, 147, GT

To Fiat za dużą kasę. Nie zasługuje na znaczek AR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam od nowości wersja 170KM przebieg 30 kkm

ja też i też już zbliżam się do pierwszego przeglądu

> Minusy:

> - Głośna w środku

true

> - Fatalnie głośne zawieszenie z tyłu

ja mocniej słyszę przednie

> - Tragiczne prowadzenie na nierównościach samochód robi co chce.

dużo zależy od rozmiaru kół

> - Duże spalanie w trasie.

w trybie na kapelusza nie pali dużo - ok. 6l/100km, ale to na pewno nie jest spalanie z katalogu

> - Padło mi koło dwumasowe !! przy 25 kkm

Wow! Była jakaś zapowiedź, czy tak nagle ni z tego, ni z owego?

> - Nie warta ceny

true, dlatego przy nowej warto szukać dużego rabatu. Używane rządzą się swoją logiką.

> Plusy:

> + Dynamiczna

yes

> + Może się podobać

yes

> + Dobre hamulce

yes

> + Fajne wyposażenie

zależy co kto kupi w salonie

> + Niezłe audio

szczerze, kiedyś dostałem zastępczą Kia Ceed z podstawowym radiem i baza stereo była niesamowita.

U mnie coś nie styka w lewym głośniku i czasem mam tylko prawy kanał, po walnięciu pięścią działa - żenada

> Samochód nie dorasta do pięt AR 156, 147, GT

a np. czy meble z Ikei sprzed 15 lat nie są ździebko lepiej wykonane? Teraz ma być tanio, mało materiału oraz tanio.

> To Fiat za dużą kasę. Nie zasługuje na znaczek AR

A właśnie że zasługuje. 'Panzerna' widoczność przez tylną szybę w Bravo to jest chała.

Poza tym ma dość dobre zawieszenie: nie kładzie się w zakrętach i nie nurkuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samochód nie dorasta do pięt AR 156, 147, GT

> To Fiat za dużą kasę. Nie zasługuje na znaczek AR

A to się zdziwiłem bo myślałem że Giulietta to wielki skok jakościowy w stosunku do rodziny 156/147. Ciekawe jak z antykorozją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dużo zależy od rozmiaru kół

Mam 18"

> w trybie na kapelusza nie pali dużo - ok. 6l/100km, ale to na pewno nie jest spalanie z katalogu

Do prędkości 90km/h w trasie mogę się zgodzić wink.gif

> Wow! Była jakaś zapowiedź, czy tak nagle ni z tego, ni z owego?

Nie po prostu zaczęła dostawać wibracji powyżej 120km/h

> true, dlatego przy nowej warto szukać dużego rabatu.

Taki dostałem wink.gif

> szczerze, kiedyś dostałem zastępczą Kia Ceed z podstawowym radiem i baza stereo była niesamowita.

Nie słyszałem nie wiem smile.gif porównuję do innych Fiat/AR

> U mnie coś nie styka w lewym głośniku i czasem mam tylko prawy kanał, po walnięciu pięścią działa -

> żenada

Niestety o tym mówię/piszę nie zasługuję na znaczek AR

> a np. czy meble z Ikei sprzed 15 lat nie są ździebko lepiej wykonane? Teraz ma być tanio, mało

> materiału oraz tanio.

A czy to nie AR pretenduje do miana marki premium ?

> A właśnie że zasługuje. 'Panzerna' widoczność przez tylną szybę w Bravo to jest chała.

Nie wiem nie patrzę zlosnik.gif

> Poza tym ma dość dobre zawieszenie: nie kładzie się w zakrętach i nie nurkuje.

No tak hehe.gif Mój pierwszy samochód który ma zawieszenie jednocześnie miękkie i twarde zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to się zdziwiłem bo myślałem że Giulietta to wielki skok jakościowy w stosunku do rodziny

> 156/147. Ciekawe jak z antykorozją.

Jakościowy ??? W dzisiejszych czasach ??? hehe.gif

Raczej jest mniej awaryjna jakość skończyła się na 159

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> + Fajne wyposażenie

Wyposażenie? Jakie wyposażenie?

Akurat to jest ogromna wada tego samochodu, bo na tle konkurencji ten samochód nie ma żadnego sensownego wyposażenia standardowego. Długo szukałem modelu MA 170KM z B&M, xenonem, tempomatem i dałem sobie spokój, bo znaleźć model w tej konfiguracji na rynku używek było bardzo ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wlasnie nie. Jesli jezdzilbym 50tys rocznie i rozsypalby mi sie aktywator to te 3tys utonelyby w

> ogolnych kosztach np. paliwa. Kiedy jezdze 8tys to bedzie prawie roczny koszt benzyny w tym

> aucie - czyli stosunkowo duzo.

Przy tak smiesznych przebiegach to utrata wartosci bedzie najwiekszym kosztem grinser006.gif

Poza tym 3kPLN to 3kPLN, niezaleznie od tego ile sie jezdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy tak smiesznych przebiegach to utrata wartosci bedzie najwiekszym kosztem

Dlatego nie kupuje nowego tongue.gif I jesli tak bedzie, to bede zadowolony ok.gif

> Poza tym 3kPLN to 3kPLN, niezaleznie od tego ile sie jezdzi...

Teoretycznie tak, ale co innego wlozyc w auto w ciagu roku np. 5tys gdy przejedziesz 5tys km, a co innego, gdy przejedziesz 50...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyposażenie? Jakie wyposażenie?

> Akurat to jest ogromna wada tego samochodu, bo na tle konkurencji ten samochód nie ma żadnego

> sensownego wyposażenia standardowego. Długo szukałem modelu MA 170KM z B&M, xenonem,

> tempomatem i dałem sobie spokój, bo znaleźć model w tej konfiguracji na rynku używek było

> bardzo ciężko.

Jam mam to w mojej kupionej w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.