tom111 Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 Czasami nie mogę otworzyć drzwi kierowcy, z wnętrza nie ma problemu. Klamka zewnętrzna raz działa bez problemu, innym razem ciągnę do góry i nic, drzwi nie chcą się otworzyć. Coś pada, tylko dziwne że raz działa, a raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 6 Marca 2012 Udostępnij Napisano 6 Marca 2012 > Czasami nie mogę otworzyć drzwi kierowcy, z wnętrza nie ma problemu. > Klamka zewnętrzna raz działa bez problemu, innym razem ciągnę do góry i nic, drzwi nie chcą się > otworzyć. Coś pada, tylko dziwne że raz działa, a raz nie. może jest jak w Stilo i zamarza tobie linka w pancerzu od klamki - silikon w sprayu pomaga w wypieraniu wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Raczej to nie to, bo mrozy się skończyły, a samochód trzymam w garażu. Faktycznie coś się zmusi zacinać. Będę musiał tam zajrzeć, tylko ciężko coś zdiagnozować jak raz działa, raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1250 Napisano 7 Marca 2012 Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 Temat przerabiałem u siebie . Prawdopodobnie rozleciała się zewnętrzna klamka . ( to srebrne za które się otwiera drzwi od zewnątrz wraz z mechanizmen ) .U mnie okazało się , że wygięłą się jedna z metalowych osiek w mechaniźnie . Robota upierdliwa bo w celu wyjęcia klamki trzeba rozbroić całe drzwi . Ponieważ widzę , że jesteś z Wrocławia to w razie potrzeby mogę pomóc . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 7 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2012 > Temat przerabiałem u siebie . Prawdopodobnie rozleciała się zewnętrzna klamka . ( to srebrne za > które się otwiera drzwi od zewnątrz wraz z mechanizmen ) .U mnie okazało się , że wygięłą się > jedna z metalowych osiek w mechaniźnie . Robota upierdliwa bo w celu wyjęcia klamki trzeba > rozbroić całe drzwi . Da się to naprawić, czy trzeba kupić nową klamkę? > Ponieważ widzę , że jesteś z Wrocławia to w razie potrzeby mogę pomóc . > Pozdrawiam Pewnie! Pomoc by się przydała. Widzę że masz taki sam zestaw samochodów co ja i nawet roczniki te same Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1250 Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 U mnie się udało . Warto sprawdzić , tylko trzeba poczekać na lepszą pogodę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > Czasami nie mogę otworzyć drzwi kierowcy, z wnętrza nie ma problemu. > Klamka zewnętrzna raz działa bez problemu, innym razem ciągnę do góry i nic, drzwi nie chcą się > otworzyć. Coś pada, tylko dziwne że raz działa, a raz nie. uszkodzony , wytarty "język" naciskający wew mechanizm zamka normalnie wymienia się klamkę i wewnetrzny mechanizm klamki ale można spróbować to naprawić --- koszt naprawy ( próby ) to 1/4 wartości klamki kompletnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > uszkodzony , wytarty "język" naciskający wew mechanizm zamka normalnie wymienia się klamkę i > wewnetrzny mechanizm klamki ale można spróbować to naprawić --- koszt naprawy ( próby ) to > 1/4 wartości klamki kompletnej nie wiem jak to w Cromie od środka wygląda, ale w GP też był problem z klamkami i wycierał się język właśnie. Podklejenie kawałkiem płaskiego plastiku likwidował problem nabardzo długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1250 Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 U mnie przyczyna nie tkwiła w wytartym języku , ale w wygietej oście na której się on porusza . Widać to dopiero po rozebraniu zewnętrznej klamki na czynniki pierwsze . Nie wiem dlaczego ktoś wykonał tą ośkę ze zwiniętej w rurkę blaszki . Naprawa w miom przypadku polegała na wymianie wspomnienej ośki .( nową zrobiłem z obciętego gwoździa ) . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > U mnie przyczyna nie tkwiła w wytartym języku , ale w wygietej oście na której się on porusza . > Widać to dopiero po rozebraniu zewnętrznej klamki na czynniki pierwsze . Nie wiem dlaczego > ktoś wykonał tą ośkę ze zwiniętej w rurkę blaszki . Związane to było z redukcją masy auta >Naprawa w miom przypadku polegała na > wymianie wspomnienej ośki .( nową zrobiłem z obciętego gwoździa ) . > Pozdrawiam No proszę - teraz będzie się przechylała Croma na jedną stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 11 Marca 2012 Udostępnij Napisano 11 Marca 2012 > U mnie przyczyna nie tkwiła w wytartym języku , ale w wygietej oście na której się on porusza . tak się kończy otwieranie zamarzniętego mechanizmu , ośka sama się nie wygięła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1250 Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 > tak się kończy otwieranie zamarzniętego mechanizmu , ośka sama się nie wygięła To badziej chyba tandetne wykonanie . PS jeżeli kolega pamięta niebieską Cromę i klienta z którym wkręcał śrubkę do mechanizmu klamki to byłem właśnie ja . Zgodnie z naszymi przypuszczeniami za długo to nie podziałało , ale po ponownym rozebraniu i wymianie ośki działa już klika miesięcy . Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 :) pamiętam zgadzam się , tandetne wykonanie tego mechanizmu i jego skomplikowanie pociągnięte jest do granic absurdu Pozdrawiam Serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 Przyszedł czas na klamkę i padła zupełnie Wie ktoś jak ją wymontować? Udało mi się zdjąć boczek, odkręcić metalową osłonę razem z podnośnikiem, odczepić szybę i utknąłem. Mam dostęp do klamki od wewnątrz drzwi ale nie wiem jak ją wymontować. Brak jakichkolwiek śrubek, zatrasków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > jakichkolwiek śrubek, zatrasków ja nie wiem... Musi wyjść do tyłu.... może z przodu jest jakiś zatrzask... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > ja nie wiem... > Musi wyjść do tyłu.... może z przodu jest jakiś zatrzask... Ten języczek metalowy na dole wewnętrznej części klamki (na zdjęciu u góry) należy wsunąć do środka. Wysunięcie sprzęga część wewnętrzną z zewnętrzną. Ze względu na mało miejsca troszeczkę trzeba się nagimnastykować. Przerabiane przy okazji wymiany ugiętej ośki w zewnętrznej części klamiki Średnica ośki 2mm długość: 20mm. ja wykorzystałem część wiertła 2mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > Ten języczek metalowy na dole wewnętrznej części klamki (na zdjęciu u góry) należy wsunąć do > środka. O widzisz, wiedziałem że ten języczek do czegoś służy, ale ja za niego ciągnąłem zamiast wciskać Dzięki za podpowiedź, w przyszłym tygodniu zrobię drugie podejście, wybebeszanie drzwi mam już opanowane Jakby co będę pytał dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Qrcze... Dzis i u mnie padla klamka od drzwi kierowcy Jutro sie do tego zabieram Edit ----------- klamka naprawiona - oczywiście winna była ośka zrobiona z blaszki. Dzielnie zastąpił ją zwykły, pospolity gwóźdź porobiłem kilka fotek - zrobię krótką fotorelację, jak już będę w domu przy kompie, bo z komórki mi się nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Krótki manual naprawy klamki drzwi kierowcy: 1. demontujemy trójkątną obudowę głośnika wysokotonowego; 2. Demontujemy boczek drzwi: a) odkręcamy 3 śruby (dwie w rączce - dostępne po demontarzu panelu sterującego oraz drugirgo elementu, jedna pod klamką zewnętrzną; b) zaczynając od dołu "odrywamy" boczek od drzwi - kołki wychodzą całkiem sprawnie (zwróćcie uwagę na gąbeczki, które są na kołkach - ich brak może powodować skrzypienie boczku) c) następnie podnosimy boczek do góry, wysuwając z uszczelki szyby d) odpinamy przewody: kontrolki alarmu/centralnego, lampki otwartych drzwi, e) odpinamy linkę od klamki wewnętrznej. 3. Demontujemy osłonę wraz z podnośnikiem, uprzednio odpinając wszystkie kable. 4. Odkręcamy 3 śruby mocujące zamek do drzwi 5. Prostujemy 2 języczki zabezpieczające blokadę klamki, a następnie wciskamy blokadę (wpychamy do obudowy klamki). 6. Mamy już rozłączoną część wewnętrzną z zewnętrzną. Delikatnie podnosimy klamkę zewnętrzną, gdyż poza blokadą jest połączona z częścią wewnętrzną mini zawiasami. 7. Gdy część zewnętrzna jest już zdemontowana delikatnie odginamy zabezpieczenie części wewenętrznej i ją demontujemy. 8. demontujemy sprężynę klamki (naciskając wysuwamy z gniazda) 9. W części zewnętrznej klamki wykręcamy 2 śruby (zawiasy) i demontujemy część chromowaną klamki, której elementem jest język otwierający (u mnie praktycznie nie nosił śladów wytarcia). 10. Wysuwamy ośkę, sprawcę całego zamieszania. U mnie wyglądała tak: 11. Ośka ma śr. 2mm i 20mm długości - dorabiamy nową ośkę z dostępnego materiału. U mnie był to zwykły, pospolity gwóźdż Przy składaniu nie zapomnijcie o poprawnym założeniu sprężynki języka. 12. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności (przy wkładaniu części zewnętrznej klamki jest trochę zabawy z wciśnieciem w zawiaski i trafieniem języka klamki w swoje miejsce) ...i to tyle - zabawy na dobre 2h ps. 1. Jeśli nie chcemy wyciągać z drzwi zamka i części wewnętrznej klamki, to krok nr 4 można pominąć 2. Zwróćcie uwagę na stan prowadnic szyby - u mnie jedna była nieźle zardzewiała. Konieczne było delikatne oczyszczenie i porządne przesmarowanie obu prowadnic (stosowałem biały smar, który w ujemnych temp. zachowuje swoje właściwości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2012 To klamka już naprawiona. Powód usterki taki sam, czyli ta badziewna ośka, którą można giąć palcami jak słomkę Dzięki cacus za manual, przydał się bardzo > (przy wkładaniu części zewnętrznej klamki jest trochę zabawy z wciśnieciem w zawiaski i trafieniem > języka klamki w swoje miejsce) Faktycznie z poskładaniem klamki miałem największy problem. Po kilku nieudanych próbach trafienia językiem klamki w mechanizm otwierania, pomogłem sobie sznurkiem naciągając mechanizm co ułatwiło trafienie językiem klamki w swoje miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cromaniak Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 > a) odkręcamy 3 śruby (dwie w rączce - dostępne po demontarzu panelu sterującego oraz drugirgo > elementu, jedna pod klamką zewnętrzną; Zamierzam jutro reanimować moją klamkę, przygotowałem już ośkę z wiertła lecz nie mogę zlokalizować śruby pod klamką zewnętrzną. Czy ktoś może mnie nakierować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 > Zamierzam jutro reanimować moją klamkę, przygotowałem już ośkę z wiertła lecz nie mogę zlokalizować > śruby pod klamką zewnętrzną. Czy ktoś może mnie nakierować? Ooo wylapales maly blad. Chodzi oczywiscie o srube pod klamka wenetrzna. Pod klamka zewnetrzna nie ma zadnej sruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cromaniak Napisano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 > Ooo wylapales maly blad. Chodzi oczywiscie o srube pod klamka wenetrzna. > Pod klamka zewnetrzna nie ma zadnej sruby. Dzięki za sprostowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cromaniak Napisano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2012 Wczoraj przy próbie naprawy klamki pokonał mnie deszcz i metalowa osłona. Po odkręceniu śrub naokoło osłony, zluzowaniu dwóch zaczepów w górnych rogach, odkręceniu siłownika, wypięciu wszystkich wtyczek coś ciągle trzymało osłonę i wtedy lunął deszcz. Zmontowałem to wszystko pod parasolem, dziś okazało się, że przy prędkości powyżej 70 km/h słyszę szum od strony drzwi. Chyba źle spasowałem boczek do uszczelki przy oknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 Witam Podłączam się do tematu Czy klamka zewnętrzna drzwi kierowcy jest taka sama jak drzwi lewego tyłu? Czy one są jednakowe? będzie to pasowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Witam > Podłączam się do tematu > Czy klamka zewnętrzna drzwi kierowcy jest taka sama jak drzwi lewego tyłu? Czy one są jednakowe? > będzie to pasowało? Nie, przednia ma zamek z otworem na kluczyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Nie, przednia ma zamek z otworem na kluczyk. no faktycznie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 Witam. Problem z klamką rozwiązany.....faktycznie problemem była wygięta ośka....problem rozwiązany za pomocą gwoździa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 a u mnie jak na zlosc w piatek odebrale auto z ASO a wczoraj rano juz nie dotsałem sie do srodka - na szczescie przez tylne drzwi, I co - powrot do przeszlosci - znow wizyta w ASO. Poki co- auto ma gware wiec chyba nie wypada kopac ale ja nie moge sie dostac ani od zewn a nie od wewn. Ale zamek cyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypel Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Wyglada na to, ze mi tez padla klamka. Z zewnatrz nie reaguje, od wewnatrz mozna otworzyc bez problemu. Z zewnatrz da sie otworzyc drzwi kierowcy tylko grotem kluczyka. Myslicie koledzy, ze sprawca jest ta cholerna oska ? W aso mi powiedzieli, ze wymiana klamki ok.500 pln a naprawa, jesli sie da ok. 250 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 wymiana klamki ok.500 pln a > naprawa, jesli sie da ok. 250 pln. Najprosciej wymienic, a sztuka naprawic, i glupi gwozdz i troche umiejetnosci temat zalatwia. ASo na klamke kierowcy wewnetrza powiedzieli 90zl klamka.....+ 350 zl wymiana:))) powiedzialem, ze wole na sznurku miec a nie zaplace:) W warsztacie nieautoryzowanym klamka i robota 160zl:) Czy te klamki padaja we wszystkich cromach czy po FL juz spokoj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > W warsztacie nieautoryzowanym klamka i robota 160zl:) > Czy te klamki padaja we wszystkich cromach czy po FL juz spokoj? Wymiana klamki to 20 min Ja wymieniłem już dwie wewnętrzne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Czy te klamki padaja we wszystkich cromach czy po FL juz spokoj? Tulejka jest delikatna i jeśli ktoś szarpie to musi w końcu to wyrwać ... polecam smarować klamki Silikonem profilaktycznie a w przypadku uszkodzenia wymienić ośkę Może ktoś się chciał włamać do waszych aut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Wymiana klamki to 20 min Ja wymieniłem już dwie wewnętrzne Mam tego swiadomosc, ale moja niewiedza w demontazu boczku sprawila, ze wolalem zaplacic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Mam tego swiadomosc, ale moja niewiedza w demontazu boczku sprawila, ze wolalem zaplacic. To trzeba było się do mnie zgłosić, mam to opanowane do perfekcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypel Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Koledzy caly czas walcze z klamka. Chce kupic uzywana na allegro, ale mam pytanie, co z zamkiem ? Czy jest tam zamek, jak ewentualnie rozwiazac problem z grotem, ktory teraz mam, bo rozumiem, ze nie bedzie pasowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Koledzy caly czas walcze z klamka. Chce kupic uzywana na allegro, ale mam pytanie, co z zamkiem ? > Czy jest tam zamek, jak ewentualnie rozwiazac problem z grotem, ktory teraz mam, bo rozumiem, > ze nie bedzie pasowal Kup tylko zewnętrzną część klamki, bo pewnie z nią jest problem. Zamek jest w wew. części więc tego nie musisz zmieniać i kluczyk będzie pasował. Na zdjęciach powyżej wszystko ładnie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypel Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Kup tylko zewnętrzną część klamki, bo pewnie z nią jest problem. > Zamek jest w wew. części więc tego nie musisz zmieniać i kluczyk będzie pasował. Na zdjęciach > powyżej wszystko ładnie widać. dzięki za odpowiedź sprzedają cały komplet, więc kupię 2 części, ale prawdopodobnie dam w aso do montażu jeśli trzeba będzie wymienić obie części to co wtedy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > jeśli trzeba będzie wymienić obie części to co wtedy ? Wątpie że trzeba będzie wymieniać wew. część. Powiedz w ASO aby wymienili tylko zew. część i będzie ok. Ciekawe ile Cię skasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypel Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Wątpie że trzeba będzie wymieniać wew. część. Powiedz w ASO aby wymienili tylko zew. część i będzie > ok. > Ciekawe ile Cię skasują cholera mnie bierze już z tą klamką już 2 starcie z aso, za rozbebeszenie drzwi chcą ok. 250pln a, że klamki nie mają w magazynie i na 90% trzeba będzie ją zamówić więc za robociznę 2 razy by mnie skasowali koszty następujące 1 cześć klamki ok. 250pln 2 część klamki ok 300pln robocizna ok. 250 pln dlatego chcę kupić używaną i dać w aso do zamontowania, bo samemu nie mam gdzie tego robić, tym bardziej, że jest zima i mróz a jak przeczytałem manual to jest trochę dłubania gdyby się jednak okazało, że trzeba wymienić 2 części to jestem w przysłowiowej dupie z tym grotem i ewentualnie gdyby trzeba było kiedyś z niego skorzystać to się nie da ? teraz otwieram drzwi grotem, dlatego wolałbym po wymianie klamki żeby wszystko działało i w razie "w" żeby można było otworzyć drzwi grotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Koszty kosmiczne, ale to ASO Przy używanej klamce też może być już problem z ośką. Najczęściej padają klamki od strony kierowcy więc może poszukaj klamki z anglika Najlepszym rozwiązaniem wg mnie jeśli nie chcesz robić tego sam, jest sama wymiana ośki na coś mocniejszego w jakimś zwykłym warsztacie. Będzie taniej i prawdopodobnie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Koszty kosmiczne, ale to ASO > Przy używanej klamce też może być już problem z ośką. Najczęściej padają klamki od strony kierowcy > więc może poszukaj klamki z anglika > Najlepszym rozwiązaniem wg mnie jeśli nie chcesz robić tego sam, jest sama wymiana ośki na coś > mocniejszego w jakimś zwykłym warsztacie. Będzie taniej i prawdopodobnie lepiej. No i dopadła mnie klamka )zewn. kierowcy) , miałem nadzieję że to będzie to - czyli nowe wcielenie gwoździa . jednak niestety nie. Na zaprzyjaźnionym warsztacie rozebrali i ... wyrobione języczki , propozycja - wymiana klamki lub próba naciągnięcia linki prowadzącej . Cóż nowej klamki brak , więc jakoś tam pokombinowali na razie działa koszt 70zl robocizny ale trzeba rozejrzeć sie za nową klamką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > No i dopadła mnie klamka )zewn. kierowcy) , miałem nadzieję że to będzie to - czyli nowe wcielenie > gwoździa . jednak niestety nie. Na zaprzyjaźnionym warsztacie rozebrali i ... wyrobione > języczki , propozycja - wymiana klamki lub próba naciągnięcia linki prowadzącej . Cóż nowej > klamki brak , więc jakoś tam pokombinowali na razie działa koszt 70zl robocizny ale trzeba > rozejrzeć sie za nową klamką . Ja wlasnie z tylna klamka mialem ten problem wyrobiony jezyczek, a dokladnie 2mm sie odksztalcil i nie powrocil juz do stanu pierwontego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Ja wlasnie z tylna klamka mialem ten problem wyrobiony jezyczek, a dokladnie 2mm sie odksztalcil i > nie powrocil juz do stanu pierwontego. I ....? przyszła nowa klamka , czy używana? Trochę strach kupować używkę nigdy nie wiadomo czy stan będzie satysfakcjonując , ale z drugiej strony nówka to spory wydatek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > I ....? przyszła nowa klamka , czy używana? Trochę strach kupować używkę nigdy nie wiadomo czy > stan będzie satysfakcjonując , ale z drugiej strony nówka to spory wydatek . Nowke kupowalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qmichal Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Ja wlasnie z tylna klamka mialem ten problem wyrobiony jezyczek, a dokladnie 2mm sie odksztalcil i > nie powrocil juz do stanu pierwontego. a u mnie ODKRĘCIŁA! się ta śróbka, która robi za ośkę.. 3 godziny roboty, żeby rozłożyć, wkręcić śróbkę i złożyć drzwi!! aha, i trzeba wyjąć szybe, żeby dostać sie do klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tompol Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > Nowke kupowalem Witam , też walczę z tą klamką . Na razie nakombinowane i działa, ale czas szukać nowej i to wew i zew . Można spytać po jakich kosztach ta klameczka nówka? czy tez z ASO za 300 pln ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > Witam , też walczę z tą klamką . Na razie nakombinowane i działa, ale czas szukać nowej i to wew i > zew . Można spytać po jakich kosztach ta klameczka nówka? czy tez z ASO za 300 pln ? Ja placilem ze zewnetrzna 40 euro w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wbilewicz Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 Witaj, niedawno sie zarejestrowalem na forum. Wlasnie wymienilem podnosnik szyby - przod, strona kierowcy i przy okazji chcialem naprawic klamke. Skorzystalem z Twojego manuala, bardzo dobry, ale niestety po zlozeniu wszystkiego klamka nie dziala... Wymienilem zgieta oske, zalozylem klamke i nic. Przy calej operacji nie wypinalem linek, wiec nie mam pojecia co moze nie dzialac? Wydaje mi sie, ze jezyczek przy wymianie oski wlozylem dobrze, ten haczyk sprzegajacy klamke wew z zew wyciagnalem... i nie mam pomyslu dlaczego nie dziala Klamka wew dzial, a zew nie. Masz jakis pomysl? Mozesz mi cos podpowiedziec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > Witaj, Również witam na naszym kąciku i zapraszam do powitalnego wątku oraz do wypełnienia profilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.