jimbo22 Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > ciekaw jestem jak na nowych ustawieniach będzie chodził: dostał ".25 obrotu" więcej paliwa na > wolnych i doszły podkładki pod seryjne igły:) no to świece wygrzane... i kicha mi w gaźniki na wolnych (raz na jakiś czas), czyli dalej ma ubogo (chyba), sprobuje kolejne 0,5 obrotu, pewnie skończy się zabawie wdyszami... ale najpierw synchro, potem mieszanka. moze jest tak rozjechany ze 1 gar ma problem tylko... i koniecznie muszę sobie skołować wkrętak kątowy, bo tak to nie zabawa... bez zmian na lepsze czasy czekają: > został: > 1. płyn hamulcowy i w sprzęgle > 2. płyn w lagach > 3. olej w silniku i filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 Najpierw "mieszanka", potem synchro. Jak zsynchronizujesz na 2000obr/min a potem zaczniesz kręcić śrubami od "mieszanki", to synchro się rozjedzie Ustal najpierw wolne obroty, aby było idealnie/stabilnie/i dobrze,równo schodził do 1500obr/min czy ile jest podane w "serwisówce". Jak załatwisz wolne obroty, dopiero wtedy synchronizacja. Przerabiałem temat dziesiątki razy, +- 20h spędziłem przy zabawie z moimi gaźnikami, ustawiając z analizatorem spalin + słuch. Znajdź mój wątek o gaźnikach, padło tam bardzo wiele cennych rad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Najpierw "mieszanka", potem synchro. bez sprawdzenia synchro, skąd będę wiedział czy kicha z powodu mieszanki czy różnic między gaźniorami? he? > Jak zsynchronizujesz na 2000obr/min a potem zaczniesz kręcić śrubami od "mieszanki", to synchro się > rozjedzie synchro ustawia się na 1800 obr w moim egz:) do tego nie sądzę, zebym miał już na tyle rozjechaną kompresję, żeby trzeba było kompensować to gaźnikami:) > Ustal najpierw wolne obroty, aby było idealnie/stabilnie/i dobrze,równo schodził do 1500obr/min czy > ile jest podane w "serwisówce". obroty trzyma ładnie... i strzela sobie czasem w gaźniki. do tego to czy trzyma ładnie obroty nie oznacza że mieszanka jest dobrze ustawiona > Jak załatwisz wolne obroty, dopiero wtedy synchronizacja. > Przerabiałem temat dziesiątki razy, +- 20h spędziłem przy zabawie z moimi gaźnikami, ustawiając z > analizatorem spalin + słuch. Znajdź mój wątek o gaźnikach, padło tam bardzo wiele cennych rad przeciez nie ustawie mieszanki porządnie, jak mam rozjechane synchro (i 1 gar będzie powodem strzelania np. a mieszanka jest git?) mam bazowo mieszankę równo na 2 obr wykręconą - tutaj mam pewność że jest tak samo na każdym gaźniku, gazniki wyczyszczone, inspekcja nic nie wykryła niedobrego;) zostaje zrobienie synchro... jak potwierdzi się że jest "w miarę równo" wtedy waracam do mieszanki i reguluję na pracującym silniku - i znowu sprawdzenie synchro mam czas... i wiem że to żmudna robota ale mieszanką teraz bez synchro działam na ślepo. tak czy siak, teraz to ustawiam na wydechu który wyleci i na seryjnym filtrze, także też potem trzeba będzie wrócić do tematu po wstawieniu docelowych gratów, poprostu chcę wiedzieć że serducho jest ok, zanim zacznę rozbierać resztę mam zamiar wstawić Supertrappa (z wyglądu wolę GP Style, ale przekonuje mnie koncepcja tego Supertrapp), to dopiero zaczną się jaja ze strojeniem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 25 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 Masz racje, zweryfikowanie podciśnienia, coś już Ci pokaże. Aczkolwiek, mam nadzieje, że nie tylko śrubki "powkręcałeś" jak należy, ale także ustawiłeś przepustnice w wyznaczonych miejscach, zweryfikowałeś szczelność zaworków iglicowych, stan gniazd, poziom paliwa w komorach, króćce ssące i ich uszczelki. Szczelność połączenia z airboxem, równomierność i stabilność podnoszenia przepustnic podciśnieniowych przy dodaniu gazu itd. O ustawieniu zaworów i pomiarach kompresji, weryfikacji sprawności układu zapłonowego, świec, pomiarach oporności uzwojeń cewek itd. nie wspominając Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 > Masz racje, zweryfikowanie podciśnienia, coś już Ci pokaże. > Aczkolwiek, mam nadzieje, że nie tylko śrubki "powkręcałeś" jak należy, ale także ustawiłeś > przepustnice w wyznaczonych miejscach, zweryfikowałeś szczelność zaworków iglicowych, stan > gniazd, poziom paliwa w komorach, króćce ssące i ich uszczelki. Szczelność połączenia z > airboxem, równomierność i stabilność podnoszenia przepustnic podciśnieniowych przy dodaniu > gazu itd. > O ustawieniu zaworów i pomiarach kompresji, weryfikacji sprawności układu zapłonowego, świec, > pomiarach oporności uzwojeń cewek itd. nie wspominając taaaaaaa taaaaa. membrany git, zaworki iglicowe nówki (z wyglądu), pływaki wszystkie równo, zgodnie ze specyfikacją, przepustnice równo pomierzone, śrubki to detal, usczelki komór nowe ale już nie przeginaj z tą równomiernością i kto mierzy oporność cewek jak nie ma problemów, które by tego potrzebowały? no i zapomniałeś o dmuchaniu dysz tak samo szczelność... raczej domyślnie się tak montuje żeby było szczelnie i lewego powietrza tam nie widzę... swiece nowe (aczkolwiek stare były jeszcze ładne i w dobrym kolorze), zawory wyregulowałem kompresji nie mierzyłem, ale nie widzę potrzeby narazie. w wolnej chwili zrobię. generalnie kupiłem bardzo poszanowane moto (a nie zapowiadało się, bo ostatni jezdziec poprostu jezdził). ktos o to dbał, gaźniki były w pięknym stanie, nagaru nie ma pod pokrywą itp itd. EDIT: godz 22:17:) no i operacja się nie udała, pacjent zmarł synchro się nie odbyło, bo 1. okazało się że mam totalnie rozkalibrowane wakuometry (wlasnie wrocilem z kalibrowania, trochę zeszło, ale teraz po 22 nie będę buczał w garażu). 2. strzelił mi do tego jeden dławik na wężyku, i musze kupić nowy 3. najważniejsze: wszystkie śrubki dałem na 2.5 out... IMHO to już będzie graniczne ustawienie, dalej już trzeba dyszę powiększać... nic się nie zmieniło... kicha sobie od czasu do czasu... ALE są też pozytywne wnioski... jak zatkałem ręką 2/3 wlotu, to nagle silnik jak złoto (wkręcił się z kaszlących jałowych na 2 tys obrotów, równiutko, zjechałem regulacją jałowego do 1200 i jest bajka - trzymając rękę na wlocie do filtra). czyli: masakrycznie ubogo ma, nawet nie próbuję dalej śrubkami, pewnie ze 2-3 rozmiary dyszę większą potrzeba. ŻAL.PL... tak to jest z tymi wydechami, wstawi tjuner z allegro, żeby pierdziało, ale to że moto zgłupiał od tego, to już nikt nie patrzy. takze zmieniam kolejność zabawy - strojenie zostaje na koniec. do tego kupiłem śrubokręt do gaźników i ma za krótki łepek nie sięga śrubki trza przerobić trochę, jakiś bit rozciąć i zacisnąć... kolejny punkt: rozbieramy. moto stoi już w powietrzu, teraz zwalę koła, wahacz, rozbroję... i jadą na lakierowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 tadaaaam. od 22 - 2 w nocy mi zeszło, ale przy okazji też co nieco podczyściłem:) jedziemy na malowanie. ściągacz, nówka funkiel, poddał się przy 2gim łożysku ręcznym dokręcaniem udało mi się zgiąć i złamać poprzeczkę. taki sie teraz sprzęt robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 > tadaaaam. od 22 - 2 w nocy mi zeszło, ale przy okazji też co nieco podczyściłem:) > jedziemy na malowanie. > ściągacz, nówka funkiel, poddał się przy 2gim łożysku ręcznym dokręcaniem udało mi się zgiąć i > złamać poprzeczkę. taki sie teraz sprzęt robi wahacza nie udało mi się zdjąć nie pojechalimy na malowanie ośka wahacza przymurowana. po 22 drgnęła, bo nawalaniu młotkiem kupe czasu i próbach ruszenia srubą kontrującą + sprayem penetrującym... ale nie zdążyłęm jej wybić do końca - bo było za późno i nie chcę się narażać sąsiadom. w zamian wypucowałem wszystkie zaciski, wyczyściłem cylinderki i wrzuciłem od razu nowe klocki - czekają na swoją kolej. po i przed: do tego lagi wyjęte i zacząłem je czyścić pod lakierowanie. w tym tempie na wiosnę będzie wszystko gotowe 2016 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2014 wybiłem ośkę wahacza!!!! po 30 min nawalania młotkiem! łożyska istnieją tylko z nazwy ich jeszczeni nie wybiłem ,bo było znowu po 22 ale juz rozebrałem zawias, i mozna wieźc golenie na proszkowe! wybijam łożyska jutro (o ile mi się uda) i w nast tygodniu jedziemy na malowanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 Całe łożyskowanie wahacza dostałeś bez problemu ? Z tego co kojarzę, w GSF-ie wymieniałem 3 albo 4 łożyska. Dwa w wahaczu, bez problemu do dostania + jedno (albo dwa) w łącznikach (z tymi był problem aby dostać). Chyba jeszcze jedno, wałeczkowe w mocowaniu amora wymieniałem. Wszystko w stanie agonalnym było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 > Całe łożyskowanie wahacza dostałeś bez problemu ? tak. jakies 50 PLN. > Z tego co kojarzę, w GSF-ie wymieniałem 3 albo 4 łożyska. Dwa w wahaczu, bez problemu do dostania > + jedno (albo dwa) w łącznikach (z tymi był problem aby dostać). Chyba jeszcze jedno, > wałeczkowe w mocowaniu amora wymieniałem. Wszystko w stanie agonalnym było ja mam tylko 2 łożyska na ośce. amorki są po bokach, takze nie mam kombinacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 jaka kierownice bedziesz robił? mam clipony do suzuki, jak chcesz to Ci sprzedam za 50zł oba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 > jaka kierownice bedziesz robił? > mam clipony do suzuki, jak chcesz to Ci sprzedam za 50zł oba jaka srednica te clipony? na USD? ja mam 43mm lagi. chętnie w sumie przytulę i przymierzę. waham się bo taka opcja bardzo zwiększy promień zawracania ale najwyzej sobie zostawię na potem daj jakies info na priv z wymiarami i foto. dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 chwalę się... jako, że przegrywałem bitwę z ukręconymi śrubami (4:1), zanabyłem zestaw do wykręcania urąbanych śrub działa! w ciągu 30 min, zdemontowałem 4 sztuki - 2 na cylinderku płynu ham, 2 przy tłoczku od sprzęgła (złamałem przy tym wiertło ale i tak było warto!). najlepiej wydane 30 PLN w życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Czasem wykretaki sie przydaja, inna opcja to naciecie sruby . A ta byla na imbus, torx czy krzyzak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Czasem wykretaki sie przydaja, inna opcja to naciecie sruby . no opcja nacięcie sruby to ten :1 w wyniku pozostałe były albo na płasko (te w zbiorniczku z płynem ham), albo głęboko w obudowę wpuszczone > A ta byla na imbus, torx czy krzyzak?? 4 krzyżaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > no opcja nacięcie sruby to ten :1 w wyniku pozostałe były albo na płasko (te w zbiorniczku z > płynem ham), albo głęboko w obudowę wpuszczone > 4 krzyżaki. Czasem pomaga postukanie mlotkiem we wkretak wlozony w taka srube, ale najlepiej zrobic to przed pierwsza proba odkrecenia i dobrac odpowiedni rozmiar wkretaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Czasem pomaga postukanie mlotkiem we wkretak wlozony w taka srube, ale najlepiej zrobic to przed > pierwsza proba odkrecenia i dobrac odpowiedni rozmiar wkretaka mam wszystkie rozmiary wkrętaków poprostu suzuki używa śrub z gumy, a do tego poprzedni mechanior nie słyszał o kluczu dynamometrycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > mam wszystkie rozmiary wkrętaków poprostu suzuki używa śrub z gumy, a do tego poprzedni mechanior > nie słyszał o kluczu dynamometrycznym To wszystko wyjasnia do tego lekko przyrdzewieje i mamy efekt jak u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 który wybrać: 1. KOSO: ok 100 EUR 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty" kokpit. 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w. 4. Acewell - ok 100 eur 5. Daytona Velona 2x100 eur 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > który wybrać: > 1. KOSO: ok 100 EUR > 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami > drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty" > kokpit. > 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w. > [image]http://www.digital-speedos.co.uk/ekmps/shops/vmaxbitz/images/daytona-dark-combined-speedometer-and-rpm-gauge-black-casing-1324-p[ekm]361x370[ekm].jpg[/image] > 4. Acewell - ok 100 eur > 5. Daytona Velona 2x100 eur > 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe > musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie. eeee piateczka, klasyka musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > który wybrać: > 1. KOSO: ok 100 EUR > 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami > drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty" > kokpit. > 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w. > 4. Acewell - ok 100 eur > 5. Daytona Velona 2x100 eur > 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe > musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie. 3 albo 5 reszta wygląda mega tandetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > 3 albo 5 reszta wygląda mega tandetnie. 3ka nie wygląda tandetnie? imho 1 i 5tka robią robotę (nawet acewell na zywo nie jest zły). z czego 1nke mam z rabatem u louisa, a 5tki ni cholery nie ma żaden dystrybutor z którym mam deal:/ motogadget mini tez cos w sobie ma: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > 3ka nie wygląda tandetnie? > imho 1 i 5tka robią robotę (nawet acewell na zywo nie jest zły). > z czego 1nke mam z rabatem u louisa, a 5tki ni cholery nie ma żaden dystrybutor z którym mam deal:/ W porównaniu do 1 i 4 wygląda imo nawet dobrze... Ale ja nie znoszę pierdyliona kolorów na zegarze. Zegar ma być czysty i jednobarwny. Bez kolorowych światełek (kontrolka powinna być tak ukryta, że widać ją dopiero jak już ma się zaświecić) a w tych to wygląda tak, jakby te kontrolki były cały czas widoczne. > motogadget mini tez cos w sobie ma: Owszem. Ale imo pasuje tylko do takiego moto: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > który wybrać: > 5. Daytona Velona 2x100 eur Jeśli o mnie chodzi - tylko i wyłącznie nr 5, bez względu na koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > 3ka nie wygląda tandetnie? > imho 1 i 5tka robią robotę (nawet acewell na zywo nie jest zły). > z czego 1nke mam z rabatem u louisa, a 5tki ni cholery nie ma żaden dystrybutor z którym mam deal:/ > motogadget mini tez cos w sobie ma: to jest gadzet, zgoda, ale nijak nie przystaje do stylu moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Jeszcz tylko choinkę pierdyknąć i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Jeszcz tylko choinkę pierdyknąć i będzie git wunderbaum... zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Jeszcz tylko choinkę pierdyknąć i będzie git a ten panel z guzikami to z piekarnika wymontowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > a ten panel z guzikami to z piekarnika wymontowany? Samsung eco buble:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Jeszcz tylko choinkę pierdyknąć i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2014 > który wybrać: > 1. KOSO: ok 100 EUR > 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami > drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty" > kokpit. > 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w. > 4. Acewell - ok 100 eur > 5. Daytona Velona 2x100 eur > 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe > musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie. zamówiłem 1nkę. będzie minimalistycznie, bez ledów w koło, od razu obrotek i prędkościomierz jest. Daytona jest ładna, ale nie chcę 2 zegarów. i jeszcze zamówiłem lampę Batesa, i manetki...i masę gratów różnych do tego warsztatowo/elektrycznych. teraz szukam kogoś kto sprzeda mi konkretny model kierownicy Fehlinga a co... sobie prezent na swięta zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2014 > tadaaaam. od 22 - 2 w nocy mi zeszło, ale przy okazji też co nieco podczyściłem:) > jedziemy na malowanie. > ściągacz, nówka funkiel, poddał się przy 2gim łożysku ręcznym dokręcaniem udało mi się zgiąć i > złamać poprzeczkę. taki sie teraz sprzęt robi aktualny stan. jest coraz "lepiej" poza tym wyczyściłem amorki ładnie, pozbyłem się naklejek, oczyściłem osłonę wahacza itp itd. takie siedzenie ze szczoteczką było wczoraj btw. sprzedam zadupek i siedzenie do Suzuki GSX z lampą stop:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > aktualny stan. jest coraz "lepiej" > poza tym wyczyściłem amorki ładnie, pozbyłem się naklejek, oczyściłem osłonę wahacza itp itd. takie > siedzenie ze szczoteczką było wczoraj > btw. sprzedam zadupek i siedzenie do Suzuki GSX z lampą stop:) no to wracamy do garażu. przyszedł dzisiaj KIT 6sigma do gaźników i w szoku jestem o ile poszły dysze w górę rozmiarami vs seryjne. w życiu bym nie celował tak wysoko - czyli cieszę się że zamówiłem gotowca dzwonili z lakierni - że graty do odbioru poproszkowane. teraz tylko czekam na oponę tył, z którą oponeo daje megaciała (miała być przed świętami). został do zamówienia wydech, klamki (opcjonalnie) - i potem już "tylko" rzemieślnictwo zostaje i na koniec - lusterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Przynajmniej Ci czas szybciej mija,ja patrze na swojego GSF-a,gotowego do sezonu i wiosny nie mogę się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Włala... a poza tym: tylne koło też byłoby złożone, ale upuściłem piastę do której mocuje się zębatkę i... musi iść jeszcze raz do lakierowania. gupi ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 Fajny patent na "transport i magazynowanie" silnika Czekam na kolejne "newsy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > Fajny patent na "transport i magazynowanie" silnika > Czekam na kolejne "newsy" konstrukcja ramy GSX na to pozwala. jest "rozpinana" z boku. czyli stawiasz wszystko na silniku, odkręcasz sruby i zdejmujesz ramę do góry/skos. sam to ogarnąłem - taki plus, bo nie bardzo ma mi kto pomóc w dźwiganiu. teraz muszę wymyślec stanowisko do malowania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > teraz muszę wymyślec stanowisko do malowania silnika Potrzebujesz starą wannę, maluj zanurzeniowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Potrzebujesz starą wannę, maluj zanurzeniowo tadaaam. 3h roboty i kilogram papieru ściernego... ino zaskoczyło mnie że kolor zszedł były złote ale i tak efekt jest swietny, gdyby nie to wgniecenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 A nie lepiej było to żelem trawiącym, np. antox potraktować ? Taki efekt uzyskałem po +- 10min. Nakładasz pastę, czekasz, spłukujesz "karczerem" U mnie kolektor był w kolorze fioletowo/czerwono/złoto/srebrnym, idąc od głowicy ps. wgniecenie możesz popróbować "wyciągnąć" delikatnie opukując małymi młotkami jednocześnie z dwóch stron, lub, jak ja zrobiłem, szeroka opaska i powolutku skręcana plus właśnie "młotkowanie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > ino zaskoczyło mnie że kolor zszedł były złote ale i tak efekt jest swietny, gdyby nie to wgniecenie... Parę tyś. km oraz trochę dawania po gazie i znowu będą "złote" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > A nie lepiej było to żelem trawiącym, np. antox potraktować ? > Taki efekt uzyskałem po +- 10min. 15 lat zaniedbań żelem nie załatwisz. > Nakładasz pastę, czekasz, spłukujesz "karczerem" aaaaa. to może jeszcze zmywa i leczy kurzajki? > U mnie kolektor był w kolorze fioletowo/czerwono/złoto/srebrnym, idąc od głowicy > ps. wgniecenie możesz popróbować "wyciągnąć" delikatnie opukując małymi młotkami jednocześnie z > dwóch stron, lub, jak ja zrobiłem, szeroka opaska i powolutku skręcana plus właśnie > "młotkowanie" imho nie wyskoczy, a załamie brzegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > 15 lat zaniedbań żelem nie załatwisz. U mnie się udało, a były w stanie mocno "średnim". > aaaaa. to może jeszcze zmywa i leczy kurzajki? Tego nie wiem > imho nie wyskoczy, a załamie brzegi. U mnie nie ma śladu po wgnieceniu wyciąganym taką "chałupniczą metodą" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > U mnie się udało, a były w stanie mocno "średnim". > Tego nie wiem > U mnie nie ma śladu po wgnieceniu wyciąganym taką "chałupniczą metodą" obejrze bliżej. ale boje sie ze załamie się do wewnątrz jak przyłożysz cisnienie po bokach. opaski jakiej uzywałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 Szeroka opaska, miała gdzieś 3-4 cm, na klucz 9 chyba. Na warsztacie od mechaników dostałem Miała "podwójny kołnierz". Tak, aby nie poddawała się kształtowi obejmowanego elementu, a pamiętała własny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Szeroka opaska, miała gdzieś 3-4 cm, na klucz 9 chyba. > Na warsztacie od mechaników dostałem Opaska GBS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 > tadaaam. 3h roboty i kilogram papieru ściernego... > ino zaskoczyło mnie że kolor zszedł były złote ale i tak efekt jest swietny, gdyby nie to > wgniecenie... ciach ciach ciach... kolejny punkt z czeklisty zrobiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Szeroka opaska, miała gdzieś 3-4 cm, na klucz 9 chyba. > Na warsztacie od mechaników dostałem > Miała "podwójny kołnierz". Tak, aby nie poddawała się kształtowi obejmowanego elementu, a pamiętała > własny. nie udało się. kupiłem opaski (pojedyncze) nijak nie drgnie wgniotka, opaski za słabe. btw. Ktos ma jakies namiary na producenta naklejek na/pod lakier gdzie można podesłać swoje pliki? chce wydrukować trochę rozmiarów/kształtów na przyszłosć pod lakierowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > ciach ciach ciach... > kolejny punkt z czeklisty zrobiony. Rama na ukończeniu. Zostały mocowania niższego aku, mocowania pod custom błotnik/osłonę i innych drobiazgów. Dzięki 74 Scrambler Garage! wersja przed poglądowo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Rama na ukończeniu. Zostały mocowania niższego aku, mocowania pod custom błotnik/osłonę i innych > drobiazgów. > Dzięki 74 Scrambler Garage! No i TO jest wykonanie a nie to co te partacze z MR pokazali zapowiada się śliczna maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.