Skocz do zawartości

Przerabiamy Suzuki


jimbo22

Rekomendowane odpowiedzi

> ciekaw jestem jak na nowych ustawieniach będzie chodził: dostał ".25 obrotu" więcej paliwa na

> wolnych i doszły podkładki pod seryjne igły:)

no to świece wygrzane...

i kicha mi w gaźniki na wolnych (raz na jakiś czas), czyli dalej ma ubogo (chyba), sprobuje kolejne 0,5 obrotu, pewnie skończy się zabawie wdyszami... ale najpierw synchro, potem mieszanka. moze jest tak rozjechany ze 1 gar ma problem tylko...

i koniecznie muszę sobie skołować wkrętak kątowy, bo tak to nie zabawa...

bez zmian na lepsze czasy czekają:

> został:

> 1. płyn hamulcowy i w sprzęgle

> 2. płyn w lagach

> 3. olej w silniku i filtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw "mieszanka", potem synchro.

Jak zsynchronizujesz na 2000obr/min a potem zaczniesz kręcić śrubami od "mieszanki", to synchro się rozjedzie zlosnik.gif

Ustal najpierw wolne obroty, aby było idealnie/stabilnie/i dobrze,równo schodził do 1500obr/min czy ile jest podane w "serwisówce".

Jak załatwisz wolne obroty, dopiero wtedy synchronizacja.

Przerabiałem temat dziesiątki razy, +- 20h spędziłem przy zabawie z moimi gaźnikami, ustawiając z analizatorem spalin + słuch. Znajdź mój wątek o gaźnikach, padło tam bardzo wiele cennych rad ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpierw "mieszanka", potem synchro.

bez sprawdzenia synchro, skąd będę wiedział czy kicha z powodu mieszanki czy różnic między gaźniorami? he?

> Jak zsynchronizujesz na 2000obr/min a potem zaczniesz kręcić śrubami od "mieszanki", to synchro się

> rozjedzie

synchro ustawia się na 1800 obr w moim egz:) do tego nie sądzę, zebym miał już na tyle rozjechaną kompresję, żeby trzeba było kompensować to gaźnikami:)

> Ustal najpierw wolne obroty, aby było idealnie/stabilnie/i dobrze,równo schodził do 1500obr/min czy

> ile jest podane w "serwisówce".

obroty trzyma ładnie... i strzela sobie czasem w gaźniki. do tego to czy trzyma ładnie obroty nie oznacza że mieszanka jest dobrze ustawiona smile.gif

> Jak załatwisz wolne obroty, dopiero wtedy synchronizacja.

> Przerabiałem temat dziesiątki razy, +- 20h spędziłem przy zabawie z moimi gaźnikami, ustawiając z

> analizatorem spalin + słuch. Znajdź mój wątek o gaźnikach, padło tam bardzo wiele cennych rad

przeciez nie ustawie mieszanki porządnie, jak mam rozjechane synchro (i 1 gar będzie powodem strzelania np. a mieszanka jest git?):) mam bazowo mieszankę równo na 2 obr wykręconą - tutaj mam pewność że jest tak samo na każdym gaźniku, gazniki wyczyszczone, inspekcja nic nie wykryła niedobrego;) zostaje zrobienie synchro...

jak potwierdzi się że jest "w miarę równo" wtedy waracam do mieszanki i reguluję na pracującym silniku - i znowu sprawdzenie synchro smile.gif mam czas... i wiem że to żmudna robota smile.gif ale mieszanką teraz bez synchro działam na ślepo.

tak czy siak, teraz to ustawiam na wydechu który wyleci i na seryjnym filtrze, także też potem trzeba będzie wrócić do tematu po wstawieniu docelowych gratów, poprostu chcę wiedzieć że serducho jest ok, zanim zacznę rozbierać resztę smile.gif

mam zamiar wstawić Supertrappa (z wyglądu wolę GP Style, ale przekonuje mnie koncepcja tego Supertrapp), to dopiero zaczną się jaja ze strojeniem tego wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, zweryfikowanie podciśnienia, coś już Ci pokaże.

Aczkolwiek, mam nadzieje, że nie tylko śrubki "powkręcałeś" jak należy, ale także ustawiłeś przepustnice w wyznaczonych miejscach, zweryfikowałeś szczelność zaworków iglicowych, stan gniazd, poziom paliwa w komorach, króćce ssące i ich uszczelki. Szczelność połączenia z airboxem, równomierność i stabilność podnoszenia przepustnic podciśnieniowych przy dodaniu gazu itd.

O ustawieniu zaworów i pomiarach kompresji, weryfikacji sprawności układu zapłonowego, świec, pomiarach oporności uzwojeń cewek itd. nie wspominając ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz racje, zweryfikowanie podciśnienia, coś już Ci pokaże.

> Aczkolwiek, mam nadzieje, że nie tylko śrubki "powkręcałeś" jak należy, ale także ustawiłeś

> przepustnice w wyznaczonych miejscach, zweryfikowałeś szczelność zaworków iglicowych, stan

> gniazd, poziom paliwa w komorach, króćce ssące i ich uszczelki. Szczelność połączenia z

> airboxem, równomierność i stabilność podnoszenia przepustnic podciśnieniowych przy dodaniu

> gazu itd.

> O ustawieniu zaworów i pomiarach kompresji, weryfikacji sprawności układu zapłonowego, świec,

> pomiarach oporności uzwojeń cewek itd. nie wspominając

taaaaaaa taaaaa.

membrany git, zaworki iglicowe nówki (z wyglądu), pływaki wszystkie równo, zgodnie ze specyfikacją, przepustnice równo pomierzone, śrubki to detal, usczelki komór nowe smile.gif

ale już nie przeginaj z tą równomiernością smile.gif i kto mierzy oporność cewek jak nie ma problemów, które by tego potrzebowały? no i zapomniałeś o dmuchaniu dysz smile.gif tak samo szczelność... raczej domyślnie się tak montuje żeby było szczelnie smile.gif i lewego powietrza tam nie widzę...

swiece nowe (aczkolwiek stare były jeszcze ładne i w dobrym kolorze), zawory wyregulowałem smile.gif

kompresji nie mierzyłem, ale nie widzę potrzeby narazie. w wolnej chwili zrobię. generalnie kupiłem bardzo poszanowane moto (a nie zapowiadało się, bo ostatni jezdziec poprostu jezdził). ktos o to dbał, gaźniki były w pięknym stanie, nagaru nie ma pod pokrywą itp itd.

EDIT: godz 22:17:)

no i operacja się nie udała, pacjent zmarł wink.gif

synchro się nie odbyło, bo

1. okazało się że mam totalnie rozkalibrowane wakuometry (wlasnie wrocilem z kalibrowania, trochę zeszło, ale teraz po 22 nie będę buczał w garażu).

2. strzelił mi do tego jeden dławik na wężyku, i musze kupić nowy smile.gif

3. najważniejsze: wszystkie śrubki dałem na 2.5 out... IMHO to już będzie graniczne ustawienie, dalej już trzeba dyszę powiększać... nic się nie zmieniło... kicha sobie od czasu do czasu...

ALE są też pozytywne wnioski... jak zatkałem ręką 2/3 wlotu, to nagle silnik jak złoto (wkręcił się z kaszlących jałowych na 2 tys obrotów, równiutko, zjechałem regulacją jałowego do 1200 i jest bajka - trzymając rękę na wlocie do filtra). czyli: masakrycznie ubogo ma, nawet nie próbuję dalej śrubkami, pewnie ze 2-3 rozmiary dyszę większą potrzeba.

ŻAL.PL... tak to jest z tymi wydechami, wstawi tjuner z allegro, żeby pierdziało, ale to że moto zgłupiał od tego, to już nikt nie patrzy. takze zmieniam kolejność zabawy - strojenie zostaje na koniec. do tego kupiłem śrubokręt do gaźników i ma za krótki łepek frown.gif nie sięga śrubki frown.gif trza przerobić trochę, jakiś bit rozciąć i zacisnąć...

kolejny punkt: rozbieramy. moto stoi już w powietrzu, teraz zwalę koła, wahacz, rozbroję... i jadą na lakierowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadaaaam. od 22 - 2 w nocy mi zeszło, ale przy okazji też co nieco podczyściłem:)

288079410-ko%B3a.jpg

jedziemy na malowanie.

ściągacz, nówka funkiel, poddał się przy 2gim łożysku grinser006.gif ręcznym dokręcaniem udało mi się zgiąć i złamać poprzeczkę. taki sie teraz sprzęt robi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tadaaaam. od 22 - 2 w nocy mi zeszło, ale przy okazji też co nieco podczyściłem:)

> jedziemy na malowanie.

> ściągacz, nówka funkiel, poddał się przy 2gim łożysku ręcznym dokręcaniem udało mi się zgiąć i

> złamać poprzeczkę. taki sie teraz sprzęt robi

wahacza nie udało mi się zdjąć smile.gif nie pojechalimy na malowanie smile.gif

ośka wahacza przymurowana. po 22 drgnęła, bo nawalaniu młotkiem kupe czasu i próbach ruszenia srubą kontrującą + sprayem penetrującym... ale nie zdążyłęm jej wybić do końca - bo było za późno i nie chcę się narażać sąsiadom.

w zamian wypucowałem wszystkie zaciski, wyczyściłem cylinderki i wrzuciłem od razu nowe klocki - czekają na swoją kolej.

po i przed:

20141202_234850.jpg

do tego lagi wyjęte i zacząłem je czyścić pod lakierowanie.

20141203_235811.jpg

w tym tempie na wiosnę będzie wszystko gotowe wink.gif 2016 roku smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybiłem ośkę wahacza!!!! po 30 min nawalania młotkiem!

łożyska istnieją tylko z nazwy smile.gif ich jeszczeni nie wybiłem ,bo było znowu po 22 smile.gif

ale juz rozebrałem zawias, i mozna wieźc golenie na proszkowe! wybijam łożyska jutro (o ile mi się uda) i w nast tygodniu jedziemy na malowanie!

270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe łożyskowanie wahacza dostałeś bez problemu ?

Z tego co kojarzę, w GSF-ie wymieniałem 3 albo 4 łożyska. Dwa w wahaczu, bez problemu do dostania + jedno (albo dwa) w łącznikach (z tymi był problem aby dostać). Chyba jeszcze jedno, wałeczkowe w mocowaniu amora wymieniałem. Wszystko w stanie agonalnym było no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całe łożyskowanie wahacza dostałeś bez problemu ?

tak. jakies 50 PLN.

> Z tego co kojarzę, w GSF-ie wymieniałem 3 albo 4 łożyska. Dwa w wahaczu, bez problemu do dostania

> + jedno (albo dwa) w łącznikach (z tymi był problem aby dostać). Chyba jeszcze jedno,

> wałeczkowe w mocowaniu amora wymieniałem. Wszystko w stanie agonalnym było

ja mam tylko 2 łożyska na ośce. amorki są po bokach, takze nie mam kombinacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jaka kierownice bedziesz robił?

> mam clipony do suzuki, jak chcesz to Ci sprzedam za 50zł oba

jaka srednica te clipony? na USD? ja mam 43mm lagi. chętnie w sumie przytulę i przymierzę. waham się bo taka opcja bardzo zwiększy promień zawracania smile.gif ale najwyzej sobie zostawię na potem smile.gif

daj jakies info na priv z wymiarami i foto.

dzieki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwalę się...

jako, że przegrywałem bitwę z ukręconymi śrubami (4:1), zanabyłem zestaw do wykręcania urąbanych śrub smile.gif

działa!

w ciągu 30 min, zdemontowałem 4 sztuki - 2 na cylinderku płynu ham, 2 przy tłoczku od sprzęgła (złamałem przy tym wiertło ale i tak było warto!). najlepiej wydane 30 PLN w życiu smile.gif

2014-12-13%2B22.39.33.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czasem wykretaki sie przydaja, inna opcja to naciecie sruby .

no opcja nacięcie sruby to ten :1 w wyniku smile.gif pozostałe były albo na płasko (te w zbiorniczku z płynem ham), albo głęboko w obudowę wpuszczone smile.gif

> A ta byla na imbus, torx czy krzyzak??

4 krzyżaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no opcja nacięcie sruby to ten :1 w wyniku pozostałe były albo na płasko (te w zbiorniczku z

> płynem ham), albo głęboko w obudowę wpuszczone

> 4 krzyżaki.

Czasem pomaga postukanie mlotkiem we wkretak wlozony w taka srube, ale najlepiej zrobic to przed pierwsza proba odkrecenia i dobrac odpowiedni rozmiar wkretaka wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czasem pomaga postukanie mlotkiem we wkretak wlozony w taka srube, ale najlepiej zrobic to przed

> pierwsza proba odkrecenia i dobrac odpowiedni rozmiar wkretaka

mam wszystkie rozmiary wkrętaków smile.gif poprostu suzuki używa śrub z gumy, a do tego poprzedni mechanior nie słyszał o kluczu dynamometrycznym smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam wszystkie rozmiary wkrętaków poprostu suzuki używa śrub z gumy, a do tego poprzedni mechanior

> nie słyszał o kluczu dynamometrycznym

To wszystko wyjasnia do tego lekko przyrdzewieje i mamy efekt jak u Ciebie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który wybrać:

1. KOSO: ok 100 EUR

10034907_870_FR01_14.JPG

2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami

10034670_880_INET01_14.JPG

drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty" kokpit.

3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w.

daytona-dark-combined-speedometer-and-rpm-gauge-black-casing-1324-p.jpg

4. Acewell - ok 100 eur

hqdefault.jpg

5. Daytona Velona 2x100 eur

aarharleyspeedo1.jpg

1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> który wybrać:

> 1. KOSO: ok 100 EUR

> 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami

> drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty"

> kokpit.

> 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w.

> [image]http://www.digital-speedos.co.uk/ekmps/shops/vmaxbitz/images/daytona-dark-combined-speedometer-and-rpm-gauge-black-casing-1324-p[ekm]361x370[ekm].jpg[/image]

> 4. Acewell - ok 100 eur

> 5. Daytona Velona 2x100 eur

> 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe

> musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie.

eeee piateczka, klasyka musi byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> który wybrać:

> 1. KOSO: ok 100 EUR

> 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami

> drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty"

> kokpit.

> 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w.

> 4. Acewell - ok 100 eur

> 5. Daytona Velona 2x100 eur

> 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe

> musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie.

3 albo 5 reszta wygląda mega tandetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3 albo 5 reszta wygląda mega tandetnie.

3ka nie wygląda tandetnie?

imho 1 i 5tka robią robotę (nawet acewell na zywo nie jest zły).

z czego 1nke mam z rabatem u louisa, a 5tki ni cholery nie ma żaden dystrybutor z którym mam deal:/

motogadget mini tez cos w sobie ma:

motogadget-motoscope-mini-support-alu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3ka nie wygląda tandetnie?

> imho 1 i 5tka robią robotę (nawet acewell na zywo nie jest zły).

> z czego 1nke mam z rabatem u louisa, a 5tki ni cholery nie ma żaden dystrybutor z którym mam deal:/

W porównaniu do 1 i 4 wygląda imo nawet dobrze... Ale ja nie znoszę pierdyliona kolorów na zegarze. Zegar ma być czysty i jednobarwny. Bez kolorowych światełek (kontrolka powinna być tak ukryta, że widać ją dopiero jak już ma się zaświecić) a w tych to wygląda tak, jakby te kontrolki były cały czas widoczne. sick.gif

> motogadget mini tez cos w sobie ma:

Owszem. Ale imo pasuje tylko do takiego moto:

2012-Ducati-Streetfighter-S-Performance.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3ka nie wygląda tandetnie?

> imho 1 i 5tka robią robotę (nawet acewell na zywo nie jest zły).

> z czego 1nke mam z rabatem u louisa, a 5tki ni cholery nie ma żaden dystrybutor z którym mam deal:/

> motogadget mini tez cos w sobie ma:

to jest gadzet, zgoda, ale nijak nie przystaje do stylu moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> który wybrać:

> 1. KOSO: ok 100 EUR

> 2. Motogadget ok. 170 + majstrowanie z kontrolkami

> drogo, ale można wmontować w półkę + obok wystrugać ledowe kontrolki, to daje bardzo "czysty"

> kokpit.

> 3. Daytona ok 100 eur + kontrolki j.w.

> 4. Acewell - ok 100 eur

> 5. Daytona Velona 2x100 eur

> 1 i 4 w dotyku trochę tandetne - ale też tanie. Daytona z 3 troche zbyt cyfrowa. A ich analogowe

> musiałbym wziąć 2 - obroty i prędkość osobno, ale wyglądają piknie.

zamówiłem 1nkę. będzie minimalistycznie, bez ledów w koło, od razu obrotek i prędkościomierz jest. Daytona jest ładna, ale nie chcę 2 zegarów.

36c21ad0d66c95db3dcd992ae9666d6b5.jpg

i jeszcze zamówiłem lampę Batesa, i manetki...i masę gratów różnych do tego warsztatowo/elektrycznych. teraz szukam kogoś kto sprzeda mi konkretny model kierownicy Fehlinga smile.gif

a co... sobie prezent na swięta zrobię grinser006.giffood.gif270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tadaaaam. od 22 - 2 w nocy mi zeszło, ale przy okazji też co nieco podczyściłem:)

> jedziemy na malowanie.

> ściągacz, nówka funkiel, poddał się przy 2gim łożysku ręcznym dokręcaniem udało mi się zgiąć i

> złamać poprzeczkę. taki sie teraz sprzęt robi

20141217_230814.jpg

aktualny stan. jest coraz "lepiej" smile.gif

poza tym wyczyściłem amorki ładnie, pozbyłem się naklejek, oczyściłem osłonę wahacza itp itd. takie siedzenie ze szczoteczką było wczoraj smile.gif

btw. sprzedam zadupek i siedzenie do Suzuki GSX grinser006.gif z lampą stop:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> aktualny stan. jest coraz "lepiej"

> poza tym wyczyściłem amorki ładnie, pozbyłem się naklejek, oczyściłem osłonę wahacza itp itd. takie

> siedzenie ze szczoteczką było wczoraj

> btw. sprzedam zadupek i siedzenie do Suzuki GSX z lampą stop:)

no to wracamy do garażu.

przyszedł dzisiaj KIT 6sigma do gaźników i w szoku jestem o ile poszły dysze w górę rozmiarami vs seryjne. w życiu bym nie celował tak wysoko - czyli cieszę się że zamówiłem gotowca smile.gif

dzwonili z lakierni - że graty do odbioru poproszkowane. teraz tylko czekam na oponę tył, z którą oponeo daje megaciała (miała być przed świętami).

został do zamówienia wydech, klamki (opcjonalnie) - i potem już "tylko" rzemieślnictwo zostaje i na koniec - lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Fajny patent na "transport i magazynowanie" silnika

> Czekam na kolejne "newsy"

konstrukcja ramy GSX na to pozwala. jest "rozpinana" z boku. czyli stawiasz wszystko na silniku, odkręcasz sruby i zdejmujesz ramę do góry/skos. sam to ogarnąłem - taki plus, bo nie bardzo ma mi kto pomóc w dźwiganiu.

teraz muszę wymyślec stanowisko do malowania silnika smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Potrzebujesz starą wannę, maluj zanurzeniowo

tadaaam. 3h roboty i kilogram papieru ściernego...

20150131_004844.jpg

20150131_004949.jpg

ino zaskoczyło mnie że kolor zszedł wink.gif były złote smile.gif ale i tak efekt jest swietny, gdyby nie to wgniecenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej było to żelem trawiącym, np. antox potraktować ?

Taki efekt uzyskałem po +- 10min.

Nakładasz pastę, czekasz, spłukujesz "karczerem" zlosnik.gif

U mnie kolektor był w kolorze fioletowo/czerwono/złoto/srebrnym, idąc od głowicy zlosnik.gif

ps. wgniecenie możesz popróbować "wyciągnąć" delikatnie opukując małymi młotkami jednocześnie z dwóch stron, lub, jak ja zrobiłem, szeroka opaska i powolutku skręcana plus właśnie "młotkowanie" ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie lepiej było to żelem trawiącym, np. antox potraktować ?

> Taki efekt uzyskałem po +- 10min.

15 lat zaniedbań żelem nie załatwisz.

> Nakładasz pastę, czekasz, spłukujesz "karczerem"

aaaaa. to może jeszcze zmywa i leczy kurzajki?:)

> U mnie kolektor był w kolorze fioletowo/czerwono/złoto/srebrnym, idąc od głowicy

> ps. wgniecenie możesz popróbować "wyciągnąć" delikatnie opukując małymi młotkami jednocześnie z

> dwóch stron, lub, jak ja zrobiłem, szeroka opaska i powolutku skręcana plus właśnie

> "młotkowanie"

imho nie wyskoczy, a załamie brzegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 15 lat zaniedbań żelem nie załatwisz.

U mnie się udało, a były w stanie mocno "średnim".

> aaaaa. to może jeszcze zmywa i leczy kurzajki?:)

Tego nie wiem hehe.gif

> imho nie wyskoczy, a załamie brzegi.

U mnie nie ma śladu po wgnieceniu wyciąganym taką "chałupniczą metodą" yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie się udało, a były w stanie mocno "średnim".

> Tego nie wiem

> U mnie nie ma śladu po wgnieceniu wyciąganym taką "chałupniczą metodą"

obejrze bliżej. ale boje sie ze załamie się do wewnątrz jak przyłożysz cisnienie po bokach.

opaski jakiej uzywałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szeroka opaska, miała gdzieś 3-4 cm, na klucz 9 chyba.

Na warsztacie od mechaników dostałem ok.gif

Miała "podwójny kołnierz". Tak, aby nie poddawała się kształtowi obejmowanego elementu, a pamiętała własny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tadaaam. 3h roboty i kilogram papieru ściernego...

> ino zaskoczyło mnie że kolor zszedł były złote ale i tak efekt jest swietny, gdyby nie to

> wgniecenie...

ciach ciach ciach...

20150208_222628.jpg

20150208_235735.jpg

20150208_235709.jpg

kolejny punkt z czeklisty zrobiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szeroka opaska, miała gdzieś 3-4 cm, na klucz 9 chyba.

> Na warsztacie od mechaników dostałem

> Miała "podwójny kołnierz". Tak, aby nie poddawała się kształtowi obejmowanego elementu, a pamiętała

> własny.

nie udało się. kupiłem opaski (pojedyncze) nijak nie drgnie wgniotka, opaski za słabe.

btw. Ktos ma jakies namiary na producenta naklejek na/pod lakier gdzie można podesłać swoje pliki? chce wydrukować trochę rozmiarów/kształtów na przyszłosć pod lakierowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciach ciach ciach...

> kolejny punkt z czeklisty zrobiony.

Rama na ukończeniu. Zostały mocowania niższego aku, mocowania pod custom błotnik/osłonę i innych drobiazgów.

Dzięki 74 Scrambler Garage!

wersja przed poglądowo:

20141217_230814.jpg

rama1.jpg

rama2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rama na ukończeniu. Zostały mocowania niższego aku, mocowania pod custom błotnik/osłonę i innych

> drobiazgów.

> Dzięki 74 Scrambler Garage!

No i TO jest wykonanie a nie to co te partacze z MR pokazali ok.gif zapowiada się śliczna maszyna smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.