damian83dd Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 więc co możecie powiedzieć o silniku Opel Zafira 1.9 CDTI 110 kW 150 KM Opel Zafira OPC 2.0 Turbo...Bj.07/2007 177 kW 241 KM Opel Zafira B 2.0 Turbo Sport 147 kW 200 KM Opel Zafira 2.0 Turbo Cosmo 147 kW 200 KM Jakie problemy ,na co zwracać uwagę i jak sprawują się skrzynie automatyczne i manualne Mam plan na Zafirę lecz obawiam się marki Opel choć auto mi się podoba i jak tam sprawa blachy rdza łapie czy już nie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Opel Zafira 1.9 CDTI 110 kW 150 KM Silnik fiata a nie opla > Opel Zafira OPC 2.0 Turbo...Bj.07/2007 177 kW 241 KM > Opel Zafira B 2.0 Turbo Sport 147 kW 200 KM > Opel Zafira 2.0 Turbo Cosmo 147 kW 200 KM konstrukcyjnie ten sam silnik, turbo chłodzone płynem, hydraulika zaworów, bezproblemowy montaż lpg > Jakie problemy ,na co zwracać uwagę i jak sprawują się skrzynie automatyczne i manualne. Mam plan na Zafirę lecz obawiam się marki Opel choć auto mi się podoba i jak tam sprawa blachy rdza łapie czy już nie???? Odpuść automat i auta ze skrzynią 6 biegową M32, a reszta to typowo jak kupujesz auta używane. Co do rdzy to wszystko gnije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Silnik fiata a nie opla > konstrukcyjnie ten sam silnik, turbo chłodzone płynem, hydraulika zaworów, bezproblemowy montaż lpg > Odpuść automat i auta ze skrzynią 6 biegową M32, a reszta to typowo jak kupujesz auta używane. Co > do rdzy to wszystko gnije więc silniki w tych autach są ok można śmiało brać tak ?? tylko szukać skrzynie 5 dobrze rozumiem czy jak Auto będę kupował w DE i tu je użytkował więc z częściami itd nie będzie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Zafira Klub Klub Zafira Znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, fora jednego modelu Zafira Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Zafira Klub > Klub Zafira > Znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, fora jednego modelu Zafira fajnie ale trzeba się rejestrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > więc co możecie powiedzieć o silniku > Opel Zafira 1.9 CDTI 110 kW 150 KM > Opel Zafira OPC 2.0 Turbo...Bj.07/2007 177 kW 241 KM > Opel Zafira B 2.0 Turbo Sport 147 kW 200 KM > Opel Zafira 2.0 Turbo Cosmo 147 kW 200 KM > Jakie problemy ,na co zwracać uwagę i jak sprawują się skrzynie automatyczne i manualne > Mam plan na Zafirę lecz obawiam się marki Opel choć auto mi się podoba i jak tam sprawa blachy > rdza łapie czy już nie???? 150km wszystkie maja 6 biegów... silniki bardzo elastyczne i podatne na chiptuning... po 2007 roku poprawiono klapy wirowe. Czesto padaja egry a skrzynie to loteria. Jak dbasz tak masz... mi przy prawie 190km i prawie 400nm chodzi bez problemu... pali malo bo srednio 7 litrow a w trasie 5.8... obawiasz sie opla? Hehe... kazde auta rdzewieja nawet vw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Odpuść automat i auta ze skrzynią 6 biegową M32, a reszta to typowo jak kupujesz auta używane. Co > do rdzy to wszystko gnije Akurat wszystkie w/w silniki mają M32 w manualu Zastanawiam się, czemu Opel w Vectrze C wraz z silnikiem Z19DTH mógł zamontować bezawaryjną skrzynię F40 a w Astrze H i Zafirze wstawił ten psujący się szmelc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Akurat wszystkie w/w silniki mają M32 w manualu > Zastanawiam się, czemu Opel w Vectrze C wraz z silnikiem Z19DTH mógł zamontować bezawaryjną > skrzynię F40 a w Astrze H i Zafirze wstawił ten psujący się szmelc. więc prędzej czy później muszę się liczyć z reperacją skrzyni??? i jakie są koszta tej zabawy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > 150km wszystkie maja 6 biegów... silniki bardzo elastyczne i podatne na chiptuning... po 2007 roku > poprawiono klapy wirowe. Czesto padaja egry a skrzynie to loteria. Jak dbasz tak masz... mi > przy prawie 190km i prawie 400nm chodzi bez problemu... pali malo bo srednio 7 litrow a w > trasie 5.8... > obawiasz sie opla? Hehe... kazde auta rdzewieja nawet vw... no ja mam zamiar kupić coś z roku 2006 a 2007 chyba że się trafi okazja jakaś,ale obawiam się tego co piszesz > poprawiono klapy wirowe. Czesto padaja egry jak mam to odbierać i jakie koszta tej zabawy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Akurat wszystkie w/w silniki mają M32 w manualu > Zastanawiam się, czemu Opel w Vectrze C wraz z silnikiem Z19DTH mógł zamontować bezawaryjną > skrzynię F40 a w Astrze H i Zafirze wstawił ten psujący się szmelc. F40 również były w astrach... Loteria a czy f32 tak się psują? Hmmm tyle opini ile ludzi... Ja ma m32 i prawie 200 tys km i zero problemów... Wszystko się psuje... Niestety... Damian poprawione kolektory to koszt 800zl około... Ale nie powiedziane ze akurat to padnie... Te nowe tez mogą paść ot tak... Egr można zaslepic i wyłączyć z kompa zarówno dpf tez... Powiem szczerze tak- będziesz zadowolony z 19dth. Tylko poszukaj godnego egzemplarza...porobisz sobie pod siebie i jezdzisz... Najlepiej fabrycznie bez dpfu... Ja juz prawie 3 lata kulam się astra h i nie narzekam... Każde auto ma swoje plusy i minusy tak samo silniki, trzeba tylko się zaglebic w temacie...a dopóki tego nie zrobisz to każde auto jest cacy i mega niezawodne hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > F40 również były w astrach... Nie bylo. Przy pytaniu o silniki 1.9 zawsze przypominam o kumulacji jaka moze sie trafic: 1. M32 naprawa 2500 zl 2. Dpf usuniecie 1500 zl 3. Wymiana DKZ 3000 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Nie bylo. > Przy pytaniu o silniki 1.9 zawsze przypominam o kumulacji jaka moze sie trafic: > 1. M32 naprawa 2500 zl > 2. Dpf usuniecie 1500 zl > 3. Wymiana DKZ 3000 zl Mój błąd... Nie było bo nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Nie bylo. > Przy pytaniu o silniki 1.9 zawsze przypominam o kumulacji jaka moze sie trafic: > 1. M32 naprawa 2500 zl > 2. Dpf usuniecie 1500 zl > 3. Wymiana DKZ 3000 zl 4. Regeneracja wtryskiwaczy 2000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > obawiasz sie opla? Hehe... kazde auta rdzewieja nawet vw... Ostatnio to VW chyba bardziej gnije niż Opel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > 4. Regeneracja wtryskiwaczy 2000 zł A to wszystko ma niby wynagrodzić przyjemność 150 koni Trzeba przyznać, że drogie mogą być te konie w wykonaniu Opla Tak tak, wiemy, że wszystko się kiedyś zepsuje. Oby tylko nie trafiło się nam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > więc co możecie powiedzieć o silniku > Opel Zafira 1.9 CDTI 110 kW 150 KM Sam silniczek chodzi fajnie nie powiem, ciężka zafira bez problemu przekracza 200 na gps. Ale jak koledzy pisali sporo mankamentów, które mogą zrujnować. Ja jak na razie wymieniałem egr i czyściłem dolot, bo stawała jedna klapa. Jak będzie dalej się okaże. Ogólnie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Ogólnie polecam A ja odradzam. Do poczytania http://forum.autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=287884769&page=0&vc=1, polecam też przejrzeć cały wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Po tym poście widać że psuło się wszystko oprócz silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nukwa Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Witam Zafira 1.9 CDTI 120KM 2007 ,pierwszy właściciel przebieg 105 tys. Do 100 tys zupełnie nic się nie działo. !02 tys skrzynia biegów, wyło łożysko 5 i 6 biegu Po ściągnięciu skrzyni okazało się że sprzęgło już się kończy, podcieka wysprzęglik a na dwumasie już są luzy poprzeczne. Rachunek za naprawę 4,7 tys. 103 tys w największe upały pada parownik naprawa 1 tys. Wszystko w przeciągu 6 miesięcy. Pozdawiam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > A ja odradzam. Masz swoją wiedzę, czy tylko to co przeczytasz? Nie ma reguły co w którym padnie, jednym się psuje, inni jeżdżą bezproblemowo. Nie ma co generalizować. Zresztą dzisiaj wszystkie marki aut cechuje awaryjność niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Masz swoją wiedzę, czy tylko to co przeczytasz? Na temat tego silnika i jego osprzętu tylko zasłyszana (znajomy mechanik z ASO Opla) i przeczytana, bo sorry, ale nie stać mnie na takie dokładki do auta jakie np. kolega franki robił Wolę te pieniądze przeznaczyć na inne przyjemności niż na kawał żelastwa. > Nie ma reguły co w którym padnie, jednym się psuje, inni jeżdżą bezproblemowo. Nie ma co > generalizować. Oczywiście, że nie ma co generalizować, ale warto uzmysłowić komuś kto nie ma o tym pojęcia czego i jakich kosztów się może spodziewać poza kosztem paliwa. Do tego jak wiadomo Zafira B już nie jest produkowana i większość oferowanych na rynku aut ma swój wiek i zrobione kilometry, więc kupno takiego auta to loteria i w każdej chwili może zacząć stukać dwumas lub wyć łożyska w skrzyni, mimo całej rozpisanej książki serwisowej, pięknych opon i niewyślizganych rolek na kierownicy. > Zresztą dzisiaj wszystkie marki aut cechuje awaryjność niestety. Ale takiej kumulacji jak w przypadku silników 1.9 CDTI chyba nie ma, no może poza słynnym 2.0 TDI (głowice, pompowtryski i napęd pompy oleju) ale łączne koszty są mniejsze niż w Oplu. Tak jak pisałem Zafira to świetne auto - praktyczne i wygodne, ale silniki to kiła. Gdyby wstawili do Zafiry silnik z Astry H 1.7 CDTI 100KM ze skrzynią F23 to zapewne takie auto miałbym w podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Trochę masz racji, ale problem jest taki, że większość używek jest niestety kręcona. I są zdziwieni, ze 100 tys. i pada albo dwumas, albo turbina, itp. Najlepiej rozmawiać z ludźmi, którzy mają je od nowości. Co nie zmienia faktu, że osprzęt w tych silnikach mógłby być lepsze. Niestety, czasy takiej np. Toyoty Corolli, gdzie można było zaspawać maskę już minęły i nie wrócą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Trochę masz racji, ale problem jest taki, że większość używek jest niestety kręcona. Rostex też ma rację niestety. Ja mam model nie kręcony, 8 letni, i wymienione klamoty za - sądzę - 4x tyle co ciągle użytkowana moja poprzednia, 13 letnia Astra X14NZ mimo trzeciego kompletu sprzęgła (oddałem przy 120tkm o ile pamiętam na ori sprzęgle. Obecnie 180tkm czy jakoś tak... kobiety ). Osprzęt fatalny. A nie mam DPF, nie mam IDS (amory), otwieranej elektrycznie tylnej klapy - kolejne częste awarie. Sam silnik uważam za rewelację. Pocieszenie jedno: inne marki podobne, po prostu jakość zeszła na psy. Zastanawiam się czy chinski skraplacz założony w kwietniu umożliwi odpalenie klimy na wiosnę. Jeśli tak to nie znajduję argumentu na zakup markowego przez którego AC nie odpaliła przed drugim sezonem po założeniu. W cenie x 2 albo 3. Acz alternator i koło pasowe ciągle działa, 2-3 lata już To były te awarie do usunięcia "natychmiast". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Rostex też ma rację niestety. > Ja mam model nie kręcony, 8 letni, i wymienione klamoty za - sądzę - 4x tyle co ciągle użytkowana > moja poprzednia, 13 letnia Astra X14NZ mimo trzeciego kompletu sprzęgła (oddałem przy 120tkm o > ile pamiętam na ori sprzęgle. Obecnie 180tkm czy jakoś tak... kobiety ). Zgadzam się. W zafirze a z osprzętu wymieniałem tylko chłodnicę oleju i skraplacz. A sprzedałem jak miała 290 tys. > Osprzęt fatalny. Potwierdzam. > Sam silnik uważam za rewelację. > Pocieszenie jedno: inne marki podobne, po prostu jakość zeszła na psy. Niestety. > Zastanawiam się czy chinski skraplacz założony w kwietniu umożliwi odpalenie klimy na wiosnę. Może być problem. > Jeśli tak to nie znajduję argumentu na zakup markowego przez którego AC nie odpaliła przed > drugim sezonem po założeniu. W cenie x 2 albo 3. > Acz alternator i koło pasowe ciągle działa, 2-3 lata już > To były te awarie do usunięcia "natychmiast". Ja w tej jeszcze nie wymieniałem, w tamtej dwa razy. Raz chińszczyzna, która wytrzymała pół roku, potem nissens - chodził do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > A ja odradzam. A ja odwrotnie polecam Kupiłem w 2009 roku 3 letnią z przebiegiem 149kkm. obecnie jest 230kkm przy silniku wymieniłem tyko termostat i dwa razy padł alternator. Kompletny rozrząd z pompą wody, palniki ksenonów. W zawieszeniu końcówki stabilizatorów wszystkie 4 i dwie gumy drążka stabilizatora tył. Jedna pęknięta sprężyna Skrzynia AF40 żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > A ja odwrotnie polecam Kupiłem w 2009 roku 3 letnią z przebiegiem 149kkm. obecnie jest 230kkm przy > silniku wymieniłem tyko termostat i dwa razy padł alternator. Kompletny rozrząd z pompą wody, > palniki ksenonów. > W zawieszeniu końcówki stabilizatorów wszystkie 4 i dwie gumy drążka stabilizatora tył. Jedna > pęknięta sprężyna Skrzynia AF40 żadnych problemów. No i to tylko potwierdza co pisałem, nie należy ulegać stereotypom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Odpuść automat i auta ze skrzynią 6 biegową M32, a reszta to typowo jak kupujesz auta używane. Co > do rdzy to wszystko gnije Tylko wszystkie diesle i silniki z T mają montowaną M32 - są wyjątki ale to 1% rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Na temat tego silnika i jego osprzętu tylko zasłyszana (znajomy mechanik z ASO Opla) i przeczytana, > bo sorry, ale nie stać mnie na takie dokładki do auta jakie np. kolega franki robił > Wolę te pieniądze przeznaczyć na inne przyjemności niż na kawał żelastwa. > Oczywiście, że nie ma co generalizować, ale warto uzmysłowić komuś kto nie ma o tym pojęcia czego i > jakich kosztów się może spodziewać poza kosztem paliwa. Do tego jak wiadomo Zafira B już nie > jest produkowana i większość oferowanych na rynku aut ma swój wiek i zrobione kilometry, więc > kupno takiego auta to loteria i w każdej chwili może zacząć stukać dwumas lub wyć łożyska w > skrzyni, mimo całej rozpisanej książki serwisowej, pięknych opon i niewyślizganych rolek na > kierownicy. > Ale takiej kumulacji jak w przypadku silników 1.9 CDTI chyba nie ma, no może poza słynnym 2.0 TDI > (głowice, pompowtryski i napęd pompy oleju) ale łączne koszty są mniejsze niż w Oplu. > Tak jak pisałem Zafira to świetne auto - praktyczne i wygodne, ale silniki to kiła. Gdyby wstawili > do Zafiry silnik z Astry H 1.7 CDTI 100KM ze skrzynią F23 to zapewne takie auto miałbym w > podpisie. Hmmm skoro nie masz to po co sie wypowiadasz? Ja akurat uzytkuje taki motorr... a opinie zaslyszane... heh wiesz kazdy ma gdzies szwagra znajomego ciotki i wujka... no comment... a znajomi mechanicy z aso opla to wiekszych partaczy niz oni nie ma chyba nigdzie z calym szacunkiem... nawet mi sie juz smiac nie chce jakie kretynskie rzeczy powtarzaja zaslyszane gdzies nie majac zielonego pojecia o tym... to ze komus sie cos popsulo i opisal swoje zale na forum nie znaczy ze dotyczy to każdego auta... ehhh smiech na sali ludzie... Ja nie narzekam i polecam jak najbardziej napewno lepsze to niz vw i legendarne juz 2.0 tdi 140km i te super psujace sie co dojednego silniki itp. Ehhhh tez stereotyp... Ze niby w audi taniej naprawa tego co wymieniles? Ale nie zartuj sobie teraz... wszystkie auta sie psują i tyle w temacie... a im nowsze tym gorzej z jakością niestety... jak dbasz tak masz... nie stac mnie to kupuje auto tansze w eksploayacji a nie turbo diesla cdti np. gdzie faktycznie ot tak cos moze poprostu sie wysypac przy przebiegu ponad 200tys, wtedy wielkie zale do marki opel bo to takie drogie... nie rozumiem tego... Ja kupujac 19dth posilkowalem sie opinia brata ktory uzytkowal juz taki motor ponad rok...naczytalem sie tyle bzdetow na temat tego silnila ze szkoda nawet pisac i nawet sie nie zastanawiałem... 150km to niezla radocha a opinie w internecie sa czasami zlym wyznacznikiem(ta rowniez hehe) ... a klapy brat zrobil sobie za grosze, wylaczone z kompa i nie trzeba auto oddawac do aso i tracic tam pieniadze...kwestia zaufanego mechanika... ja tak robie z kazdym autem w rodzinie i nawet przez mysl mi nie przeszło żeby auto oddawac do aso... ceny kilkukrotnie mniejsze i auto jeździ... nie liczac altka i zawieszenia... ale to normalka w użytkowaniu autka na codzień i takie moje zdanie... polska to nie niemcy... dwumas i sprzeglo? Heh no to lepiej kupic sobie nowe auto odrazu... to jest diesel i nikt go nie oszczedza na trasie... przebiegi pokroju ponad 200tys to norma i czego oczekiwac? Ze wszystko bedzie cacy, nic do wymiany i najlepiej 16tys zl... hehe ludzie zejdzcie na ziemie i obudź cie sie... poprostu trzeba wyniuchac godny model porobic sobie pod siebie i tyle... albo kupic sobie benzynke jakas 1.2 od emeryta i sie cieszyć, ewentualnie masz kase to idz do salonu 80% na rynku to krecone trupy niestety. .. dlatego tyle szrotu u nas jeździ z niemiec z kreconymi licznikami bo polacy sie oszukuja... nie stac nas na nowe auta a uzywki najlepiej zeby byly w stanie igła... a potem narzekania typu moja np. Astra miala '178tys' z 2006 roku i juz jej dwumas padł... ahahahahaha no no... powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Astra miala '178tys' z 2006 roku i juz jej dwumas padł... ahahahahaha no no... powodzonka Dokładnie Zgłębiałem temat VC z benzyną lub dieslem z roku 2005/6. Co ciekawe na rynku Polskim są od ceny 14-15 tysięcy sprowadzone z Niemiec... są też z bardzo niskimi przebiegami rzędy 130-160kkm w atrakcyjnych cenach Ale przeglądając portale w niemcowni człowiek szybko utwierdza się, że sorry ale niemiec nie sprzeda tanio auta które jest dobre Oczywiście są VC na tamtejszym rynku z przebiegami nawet 110kkm 1,8 125km lub 1,9 120/150km ale tych ostatnich to ceny bliżej 30 tysięcy zadbanych bez uszkodzeń od 1-2 właściciela a gdzie zarobek + transport tego auta do kraju Silnik 125km 1,8 można koło 20kzł kupić + opłaty + zarobek wyjdzie blisko 25 tysięcy... więc 95% VC na allegro to perełki do których handlarze dokładają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > A to wszystko ma niby wynagrodzić przyjemność 150 koni Trzeba przyznać, że drogie mogą być te > konie w wykonaniu Opla > Tak tak, wiemy, że wszystko się kiedyś zepsuje. Oby tylko nie trafiło się nam.... Wiesz najgorsze jest to że co nie kupisz to taką listę można zobaczyć. Galaxy ma tak samo i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Tylko wszystkie diesle i silniki z T mają montowaną M32 - są wyjątki ale to 1% rynku Ciekawe czy teoria o nowym oleju, jaki GM zaczął stosować poprawił sytuację. Moja M32 miała coś koło 70kkm i była absolutna cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Hmmm skoro nie masz to po co sie wypowiadasz? Ja akurat uzytkuje taki motorr... a opinie > zaslyszane... heh wiesz kazdy ma gdzies szwagra znajomego ciotki i wujka... no comment... a > znajomi mechanicy z aso opla to wiekszych partaczy niz oni nie ma chyba nigdzie z calym > szacunkiem... nawet mi sie juz smiac nie chce jakie kretynskie rzeczy powtarzaja zaslyszane > gdzies nie majac zielonego pojecia o tym... to ze komus sie cos popsulo i opisal swoje zale na > forum nie znaczy ze dotyczy to każdego auta... ehhh smiech na sali ludzie... Czyli mimo to wszystko co napisałem, negujesz awaryjność skrzyń M32 - ok A to wszystko dlatego, że nie mam auta z tą skrzynią. Wiesz, nie należę do osób, które muszą włożyć rękę do ognia aby się przekonać, że można się poparzyć. > wszystkie auta sie psują i tyle w temacie... a im nowsze tym gorzej z jakością niestety... jak > dbasz tak masz... Uzasadnij jaki wpływ ma dbanie na awarie skrzyń M32 w nowych Insigniach, autach na gwarancji z przebiegami 60-80 tys km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ciekawe czy teoria o nowym oleju, jaki GM zaczął stosować poprawił sytuację. Moja M32 miała coś > koło 70kkm i była absolutna cisza. U mnie jeden kumpel w Astrze ma M32 i ma przebieg 270kkm i nic nie robił ale olej nie wymieniany 2 w 159 wymienił olej i po 2-3 miesiącach padły łożyska, nie wiem czy zbieg okoliczności czy nie, ale jednak padły, wujek w Cromie ma nalot 110kkm i też cisza Ogólnie od znajomego mechanika wiem, że nie poleca wymiany oleju w skrzyni w oplach bo kilku klientów jego się uparło i do pół roku robili remonty skrzyń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Czyli mimo to wszystko co napisałem, negujesz awaryjność skrzyń M32 - ok A to wszystko dlatego, > że nie mam auta z tą skrzynią. Wiesz, nie należę do osób, które muszą włożyć rękę do ognia aby > się przekonać, że można się poparzyć. To prawda. > Uzasadnij jaki wpływ ma dbanie na awarie skrzyń M32 w nowych Insigniach, autach na gwarancji z > przebiegami 60-80 tys km? Nie bronię skrzyń M32, ale o skrzynię można dbać tak generalnie - sam wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Czyli mimo to wszystko co napisałem, negujesz awaryjność skrzyń M32 - ok A to wszystko dlatego, > że nie mam auta z tą skrzynią. Wiesz, nie należę do osób, które muszą włożyć rękę do ognia aby > się przekonać, że można się poparzyć. > Uzasadnij jaki wpływ ma dbanie na awarie skrzyń M32 w nowych Insigniach, autach na gwarancji z > przebiegami 60-80 tys km? Nie wiem nie znam nikogo kto ma insignie i ta skrzynie i tez nic nie slyszalem na ten temat... bo poprostu sie nie interesuje isignia... wiem po sobie i paru osobach w rodzinie iz nikt jak dotad nie mial problemow z ta skrzynią w astrach i tyle w temacie... a jak dbam? Hmmm ogolnie dbam o kazde auto ktore uzytkuje, biezace naprawy i nigdy zadne mnie nie zawiodlo na trasie... nie czekam az cos odleci itp.tylko reaguje... a to ze ogien parzy to wiem od malego ale ze m32 sie sypie zupełnie nie jesli rozumiesz wiec bezsensowny totalnie argument pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > ale ze m32 > sie sypie zupełnie nie jakiś tekst jedna z setek stron na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > ale ze m32 > sie sypie zupełnie nie jesli rozumiesz wiec bezsensowny totalnie argument pozdrawiam A wczesniej pisales, ze przed kupnem sie zaglebiasz w temat, widocznie slabo to robisz, skoro nie slyszales nigdy o awariach. Zapewniam Cie, ze na kazdym forum Opla, czy to Astry, Zafiry, Vectry czy Insigni znajdziesz temat o problemach z wyciem lub grzechotaniem ze skrzyni. Ale jak widac wszyscy zmyslaja, Ty wiesz najlepiej. Powtarzam, nie 100% skrzyn sie sypie, ale odsetek uszkodzen jest raczej spory tak samo jak koszty naprawy sa niemale, nie wspominajac o demontazu, montazu itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > A wczesniej pisales, ze przed kupnem sie zaglebiasz w temat, widocznie slabo to robisz, skoro nie > slyszales nigdy o awariach. Zapewniam Cie, ze na kazdym forum Opla, czy to Astry, Zafiry, > Vectry czy Insigni znajdziesz temat o problemach z wyciem lub grzechotaniem ze skrzyni. Ale > jak widac wszyscy zmyslaja, Ty wiesz najlepiej. > Powtarzam, nie 100% skrzyn sie sypie, ale odsetek uszkodzen jest raczej spory tak samo jak koszty > naprawy sa niemale, nie wspominajac o demontazu, montazu itd. czytaj ze zrozumieniem... nie posilkuje sie opiniami z internetu i nie wiem jak Ci mam to jeszcze dosadniej napisac i nie twierdze ze nie wystepuja awarie... kolejne twoje małe niedopatrzenie ehhh co tam, ważne żebyś pisał i zeby każdy Cie słyszał mi sie nie psuje i osobom które znam tez nie... może narazie a może nie... owszem czytałem o wielu awariach tych skrzynek i nie tylko... ALE nie zrazilo mnie to na tylei, bo wychodze z zalozenia ze ile ludzi tyle opini i chyba nie moge zalowac swojej decyzji i tyle, mam taki motor i takową skrzynke w przeciwienstwie do Ciebie... mi nie padła a co przyniesie przyszlosc? zapewne Ty mi powiesz hehe Ty posilkujesz sie jedynie opiniami innych, dziękuje, skonczyłem, interpretuj to pod siebie i żyj zdrowo, ja to inaczej postrzegam pozdro i bez spiny, kazdy ma prawo do swojej opini i swoich wnioskow, takie moje zdanie a szufladkowanie z automatu jak leci... nie ma sensu... niech każdy kupuje co chce i sam wyciaga wnioski równiez jakie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Kontynuowanie tej dyskusji może skończyć się wakacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.