Kazet Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie spalanie ? Warte zachodu ? Proszę o opinie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim > wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem > że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie > spalanie ? Warte zachodu ? > Proszę o opinie. > Pozdrawiam Z tego co mi wiadomo to każda instalacja LPG do tych silników pobiera LPG i PB w pewnych proporcjach. Chodzi o smarowanie wtryskiwaczy, nie da się tego obejść bezpiecznie dla silnika. Nie słyszałem o instalacjach za 4 tys do tych motorków, ale być może się pozmieniało. Znając życie za takie pieniądze będzie to jakieś koślawe badziewie, osobiście bym nie ryzykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim > wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem > że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie > spalanie ? Warte zachodu ? > Proszę o opinie. > Pozdrawiam Do 2.0 tfsi nie ma jak na razie lpdi (wtrysku gazu przez wtryskiwacze benzynowe). Można założyć 4 generację z dotryskami benzyny, właśnie za ponad 4 k pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazet Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Vialle V generacja - wtrysk ciekły do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI coś takiego. Ponoć nie pobiera benzyny w trakcie jazdy. Cena od 9 tys. zl BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI cena od 4 tys. zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazet Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Takie coś znalazłem Nie wiem jak z awaryjnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Vialle V generacja - wtrysk ciekły do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI coś takiego. Ponoć nie > pobiera benzyny w trakcie jazdy. Cena od 9 tys. zl > BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI cena od 4 tys. zł Jak gaz podawany jest przez wtryskiwacze benzynowe to raczej VI generacja. V to wtrysk w fazie ciekłej ale przez osobne wtryskiwacze LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Daj sobie spokój. Na podstawie Staga 400 DPI powiem że to jakaś proteza która niewiele oszczędza a jest trudna w regulacji i montażu. Gdy jeszcze byłem fanem LPG, uczestniczyłem w szkoleniu prowadzonym przez przedstawiciela AC i między wierszami odradzał tego typu instalki niezależnie od producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > Takie coś znalazłem > Nie wiem jak z awaryjnością. To jest właśnie IV gen. z dotryskami benzyny. Taka właśnie trochę proteza jak tu ktoś już pisał. Osobiście nie miałem styczności ani z czymś takim ani z VI gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazet Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 hmmm.. rozumiem, dzięki Panowie za informacje, nie miałem nigdy auta z LPG, jeżdżę dieslem, ale dostałem w spadku właśnie VW Passata 2.0 TFSI i zastanawiałem się nad LPG żeby trochę zaoszczędzić, ale oszczędności tu nie widać ;-) nie ma co kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 > chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim > wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem > że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie > spalanie ? Warte zachodu ? > Proszę o opinie. > Pozdrawiam ujzedzałem troszkę w 1.4 jako zwolennik LPG we wszystkich mozliwych pojazdach - łodziach i skuterach generalnie to nie polecam, były problemy z uruchomieniem po paru miesiacach, byc moze to problem z wadliwą instlacja lub złym montazem. wolałbym poszukac auta z posrednim wtryskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > Vialle V generacja - wtrysk ciekły do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI coś takiego. Ponoć nie > pobiera benzyny w trakcie jazdy. Cena od 9 tys. zl > BRC Sequent SDI do aut z bezpośrednim wtryskiem FSI, TFSI cena od 4 tys. zł moze troche nie na temat ale jeden z forumowiczow SUBARU zalozyl V generacje do outbacka 3.6 H6 glownie z obawy o zawory - V generacja dodatkowo schladza i dzeiki temu nie jest wymagana czestrza regulacja luzu zaworowego wsztsko pieknie, ale jest jeden duzy minus - glosno pracujaca pompa. niestety TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > chodzi mi dokładnie o VW Passata 2007 r. 2.0 TFSI. Wiem, że instalacja do pojazdu z bezpośrednim > wtryskiem z pompą gazu to od 8 - 9 tys. zł, ale jest wersja tańsza za ok. 4 tys. zł z minusem > że pobiera LPG i benzynę. Ktoś ma takie wynalazki u siebie ? Jak z awaryjnością ? Jakie > spalanie ? Warte zachodu ? > Proszę o opinie. > Pozdrawiam Szukaj pod hasłem Stag 400 DPI. Jest to dedykowany sterownik do 2.0 TFSI. Najlepiej do zadzwoń do siedziby Staga to powiedzą Ci, który warsztat z ich sieci to montuje (nie wszystkie autoryzowane mają taką możliwość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > moze troche nie na temat ale jeden z forumowiczow SUBARU zalozyl V generacje do outbacka 3.6 H6 i kosztowalo to niecale 7kzł, mimo 6 cylindrów, więc nie wiem skąd podawana tu cena 9kzł. > glownie z obawy o zawory - V generacja dodatkowo schladza i dzeiki temu nie jest wymagana czestrza > regulacja luzu zaworowego masz na to jakieś wytłumaczenie? Imho to nie ma znaczenia temp spalania gazu w kwestii regulacji zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > i kosztowalo to niecale 7kzł, mimo 6 cylindrów, więc nie wiem skąd podawana tu cena 9kzł. 9kPLN totyczy instalacji gdzie gaz podawany jest przez fabryczne benzynowe wtryski (np: TSI) > masz na to jakieś wytłumaczenie? > Imho to nie ma znaczenia temp spalania gazu w kwestii regulacji zaworów. nie mam, sam jestem bardzo ciekawy. juz dawno jedzilbym 3.6 H6 jakbym byl pewien co do trwalosci zaworow przy LPG.... na razie obserwuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > 9kPLN totyczy instalacji gdzie gaz podawany jest przez fabryczne benzynowe wtryski (np: TSI) ok, myslalem, ze zawsze przy V gen sa wtryski od noPb > nie mam, sam jestem bardzo ciekawy. juz dawno jedzilbym 3.6 H6 jakbym byl pewien co do trwalosci > zaworow przy LPG.... > na razie obserwuje Jeden ze znawcow tematu wypowiadal sie ze to nic nie zmienia. Ja podobnie sadze, albo inaczej nie znam argumentu za. Gaz jest paliwem bardziej suchym i ma gorsze wlasciwosci smarowania, wiec imho rodzaj instalacji nie wplywa na ich czestotliwosc regulacji. Zreszta roznica w cenie pokrywa ich koszt regulacji, wiec statystycznie, powinno sie dac zrobic ze 160kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 > ok, myslalem, ze zawsze przy V gen sa wtryski od noPb > Jeden ze znawcow tematu wypowiadal sie ze to nic nie zmienia. Ja podobnie sadze, albo inaczej nie > znam argumentu za. Gaz jest paliwem bardziej suchym i ma gorsze wlasciwosci smarowania, wiec > imho rodzaj instalacji nie wplywa na ich czestotliwosc regulacji. Zreszta roznica w cenie > pokrywa ich koszt regulacji, wiec statystycznie, powinno sie dac zrobic ze 160kkm. Chłodzenie zaworów w V gen to jakaś bzdura, tak samo jak smarujaca lubryfikacja IMO plusem Vgen jest jeszcze bardziej precyzyjnie dawkowanie, a to już może mieć znaczący wpływ na trwałość zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.