Skocz do zawartości

BMW e90 320d


analyzer64

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega jest zainteresowany tym egzemplarzem, ale jest zielony jeśli chodzi o samochody.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-dpf-hannover/204763879.html?origin=PARK

Dobre te silniki?

Ma ktoś możliwość sprawdzenia historii po nr vin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodziło mi o taki model:

> o taki

Silniczek blokady kierownicy (w szczególności dla modeli "przedliftowych"):

https://www.google.pl/search?client=oper...-8&oe=UTF-8

Zdarza się też, że problem zostaje rozwiązany przez aktualizację oprogramowania, ale niestety nie zawsze.

Ignorowanie błędu blokady kierownicy po "x" razach kończy się unieruchomieniem auta (niemożliwością jego uruchomienia).

Problematyczne bywa też to, że wymiana nawet jakiejś dość prostej części musi być b. często powiązana z jej adaptacją, ponieważ jeżeli jej nie dokonamy, to komputer auta tej części nie będzie widział np. reflektora.

Odnośnie silnika N46:

Przy około 200 tys. km przebiegu trzeba się powoli przygotowywać na naprawę Valvetronika

https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=e90+valvetronic+site:www.bmw-klub.pl

Wraz z wiekiem twardnieją też uszczelki... wiec pojawiają się problemy np. z uszczelniaczami zaworowymi (kilka przypadków w 1 topiku):

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=252029

Pompa vaccum - brak szczelności:

https://www.google.pl/search?client=oper...-8&oe=UTF-8

Ale N46 i tak jest znacznie mniej problematyczne od N43. N46 to dobre silniki.

Przykład... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=183631

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za info. Poczytałem trochę i okazuje się, że nie taki diabeł straszny

> Autko wskakuje na moją listę "do kupienia"

mialem ze swoim n42 + LPG (praktycznie to samo co n46) nastepujace przeboje:

- zaraz po kupinie wymiana napinacza rozrzadu (fabryczne byly wadliwe i była akcja serwisowa)

- pewnego dnia nie zapalił - bład wałków rozrzadu. po podmianie czujników nadal bład. Okazało się że pekł slizg i cały rorzad (łancuch, napicz, slizgi) do wymiany (800 czesci + 400 robota)

poza tym (ponad 40kkm) bez uwag. aktyalny przebieg na liczniku 125kkm - wg znawców 250-300kkm smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialem ze swoim n42 + LPG (praktycznie to samo co n46) nastepujace przeboje:

> - zaraz po kupinie wymiana napinacza rozrzadu (fabryczne byly wadliwe i była akcja serwisowa)

> - pewnego dnia nie zapalił - bład wałków rozrzadu. po podmianie czujników nadal bład. Okazało się

> że pekł slizg i cały rorzad (łancuch, napicz, slizgi) do wymiany (800 czesci + 400 robota)

> poza tym (ponad 40kkm) bez uwag. aktyalny przebieg na liczniku 125kkm - wg znawców 250-300kkm

Mam Reno biglaugh.gif to co piszesz to jakieś pierdółki sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co poza silnikiem może być problematyczne w tym aucie? Myślałem o takim z 2.0 litrową benzyną

problematyczny w tym aucie jest aspekt użytkowy: twarde, nerwowo się prowadzi - straszna katorga tym dłużej jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę, że pasowałoby mi takie auto

Zbadaj jeszcze czy masz w okolicy warsztaty, które będą potrafiły naprawić takie BMW w benzynie (z zapytaniem właśnie o silniki benzynowe, bo są one nie ma co ukrywać - w mniejszości) - jakby coś się stało lub nawet jakiś typowy serwis, diagnostyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega podesłał mi kolejną sztukę:

http://otomoto.pl/show?id=C35584147

Jeszcze VIN rozkodowany:

Dane dotyczące numeru identyfikacyjnego pojazdu: WBAPN11090VJ89476

Opis modelu: 318d

Rynek: Europa

Typ: PN11

E-Code: E90 (MUE)

Podwozie: Limuzyna

Układ kierowniczy: linki

Drzwi: 4

Silnik: N47D20U0 - 2,00l (105kW)

Napęd: Heckantrieb

Skrzynia biegów: manuell

Kolor nadwozia: Titansilber Metallic ( 354 )

Tapicerka: Sensatec / czarna (KASW)

Data produkcji: 22.10.2008

Montowane w: Lipsk

Kod Serienausstattung Wyposażenie standardowe

S321A

Exterieurumfänge w Wagenfarbe Części zewnętrzne w kolorze nadwozia

S4CGA

Interieurleisten "satyna-silber" matowe Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe

S548A

Kilometertacho Przebieg skalibrowany prędkościomierza

Kod Sonderausstattung Wyposażenie opcjonalne

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Wybór COP odpowiednich pojazdów

S1CBA

CO2 Umfang Pakiet CO2

S1CCA

Auto Start Stop Funktion Auto start / funkcja stop

S1CDA

Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

S240a

Lenkrad Leder Airbag Skórzana kierownica

S249A

Multifunktion für Lenkrad Wielofunkcyjna kierownica koło f

S2PAA

Radschraubensicherung Śruba ustalająca Lug

S2SXA

BMW LM Rad Vielspeiche 282 BMW LA wheel, multispoke 282

S441A

Raucherpaket Pakiet dla palących

S465A

Durchladesystem Przeładowania systemu

S493A

Ablagenpaket Przechowywanie pakietu komora

S520A

Nebelscheinwerfer Światła przeciwmgielne

S521A

Regensensor Czujnik deszczu

S534A

Klimaautomatik Automatyczna klimatyzacja

S563A

Lichtpaket Pakiet Światło

S698A

Kod 2 Obszar für DVD Kod 2 Obszar na DVD

S843A

Leistungsreduzierung Redukcja mocy

S854A

Sprachversion französisch Wersja w języku francuskim

S863A

Händlerverzeichnis Europa Detalista katalog Europa

S881A

Bordliteratur französisch Okręty literatury pojazdu francuskim

S8S3A

Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatyczne blokowanie przy ruszaniu

S8SCA

Freischaltung Telematik länderspez. Żądanie dostępu Telematyka, kraj-spec.

S8SPA

Steuerung COP Jednostka sterująca COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dowiedziałem się, że z Belgii sprowadza się głównie auta po dzwonach, no i cena jak na polifta

> trochę za niska. Książka serwisowa zamoczona.

ech... ogólnie zasady są dwie:

1) Okazji nie ma

2) Handlarz mówi prawdę jak się pomyli

Wiadomo? a może właśnie nie wiadomo? że na zachodzie średnie ceny samochodów są dużo wyższe niż w PL, z kolei oczekiwania rynku są takie a nie inne, robi się zatem różne sztuki żeby ceny obniżyć. Albo kupi się rozbite i zrobi, ew. takie z przebiegiem 300kkm odmłodzi o połowę, albo jedno i drugie. Potem robi się piękne zdjęcia do ogłoszenia i już mamy super "igiełki", "lalki" etc.

Ja obecnie szukam A4B7 kombi 1.8t z 2006r i w PL nie ma co kupić - no może poza jedną czerwoną którego to koloru nie trawię na aucie. Popatrz na ceny w DE - za ładne auto 9-10kEur to standard. Kto w PL kupiłby zwykłe A4B7 za 45tys zł?

Ceny BMW są podobne do Audi, więc takie samochody muszą swoje kosztować. Jeżeli aktualnie nikt ze znajomych nie sprzedaje takiego auta którego się szuka to można buty schodzić i nie znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.