analyzer64 Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 Kolega jest zainteresowany tym egzemplarzem, ale jest zielony jeśli chodzi o samochody. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-dpf-hannover/204763879.html?origin=PARK Dobre te silniki? Ma ktoś możliwość sprawdzenia historii po nr vin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 250.000 km rzeczywistego przebiegu. Wymieniany licznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 Skąd takie info? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Skąd takie info? Przeczytałem ogłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 A no rzeczywiście, jest wzmianka o tym, trochę sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > A no rzeczywiście, jest wzmianka o tym, trochę sporo... Sporo? Raczej normalny przebieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Sporo? Raczej normalny przebieg... Czyli wynika z tego że ja kupiłem ledwo dotarty. Ledwo 190kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Czyli wynika z tego że ja kupiłem ledwo dotarty. Ledwo 190kkm Widocznie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Sporo? Raczej normalny przebieg... Rzekłbym że raczej niewielki jak na ten rocznik i diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 a co poza silnikiem może być problematyczne w tym aucie? Myślałem o takim z 2.0 litrową benzyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > a co poza silnikiem może być problematyczne w tym aucie? Myślałem o takim z 2.0 litrową benzyną Elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > a co poza silnikiem może być problematyczne w tym aucie? Myślałem o takim z 2.0 litrową benzyną jak w każdym aucie z DPF problemem może być DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > jak w każdym aucie z DPF problemem może być DPF Zwlaszcza w 2,0 noPB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Zwlaszcza w 2,0 noPB a 2.0d DPF to jest oznaczenie silnika benzynowego ?? EDIT: Ok, już widzę co się pokiełbasiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > Rzekłbym że raczej niewielki jak na ten rocznik i diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > a 2.0d DPF to jest oznaczenie silnika benzynowego ?? > EDIT: Ok, już widzę co się pokiełbasiło chodziło mi o taki model: o taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 > chodziło mi o taki model: > o taki Silniczek blokady kierownicy (w szczególności dla modeli "przedliftowych"): https://www.google.pl/search?client=oper...-8&oe=UTF-8 Zdarza się też, że problem zostaje rozwiązany przez aktualizację oprogramowania, ale niestety nie zawsze. Ignorowanie błędu blokady kierownicy po "x" razach kończy się unieruchomieniem auta (niemożliwością jego uruchomienia). Problematyczne bywa też to, że wymiana nawet jakiejś dość prostej części musi być b. często powiązana z jej adaptacją, ponieważ jeżeli jej nie dokonamy, to komputer auta tej części nie będzie widział np. reflektora. Odnośnie silnika N46: Przy około 200 tys. km przebiegu trzeba się powoli przygotowywać na naprawę Valvetronika https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=e90+valvetronic+site:www.bmw-klub.pl Wraz z wiekiem twardnieją też uszczelki... wiec pojawiają się problemy np. z uszczelniaczami zaworowymi (kilka przypadków w 1 topiku): http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=252029 Pompa vaccum - brak szczelności: https://www.google.pl/search?client=oper...-8&oe=UTF-8 Ale N46 i tak jest znacznie mniej problematyczne od N43. N46 to dobre silniki. Przykład... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=183631 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 Dzięki za info. Poczytałem trochę i okazuje się, że nie taki diabeł straszny Autko wskakuje na moją listę "do kupienia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > Dzięki za info. Poczytałem trochę i okazuje się, że nie taki diabeł straszny > Autko wskakuje na moją listę "do kupienia" mialem ze swoim n42 + LPG (praktycznie to samo co n46) nastepujace przeboje: - zaraz po kupinie wymiana napinacza rozrzadu (fabryczne byly wadliwe i była akcja serwisowa) - pewnego dnia nie zapalił - bład wałków rozrzadu. po podmianie czujników nadal bład. Okazało się że pekł slizg i cały rorzad (łancuch, napicz, slizgi) do wymiany (800 czesci + 400 robota) poza tym (ponad 40kkm) bez uwag. aktyalny przebieg na liczniku 125kkm - wg znawców 250-300kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > mialem ze swoim n42 + LPG (praktycznie to samo co n46) nastepujace przeboje: > - zaraz po kupinie wymiana napinacza rozrzadu (fabryczne byly wadliwe i była akcja serwisowa) > - pewnego dnia nie zapalił - bład wałków rozrzadu. po podmianie czujników nadal bład. Okazało się > że pekł slizg i cały rorzad (łancuch, napicz, slizgi) do wymiany (800 czesci + 400 robota) > poza tym (ponad 40kkm) bez uwag. aktyalny przebieg na liczniku 125kkm - wg znawców 250-300kkm Mam Reno to co piszesz to jakieś pierdółki sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > a co poza silnikiem może być problematyczne w tym aucie? Myślałem o takim z 2.0 litrową benzyną problematyczny w tym aucie jest aspekt użytkowy: twarde, nerwowo się prowadzi - straszna katorga tym dłużej jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > problematyczny w tym aucie jest aspekt użytkowy: twarde, nerwowo się prowadzi - straszna katorga > tym dłużej jeździć. myślę, że pasowałoby mi takie auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 2 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 > myślę, że pasowałoby mi takie auto Zbadaj jeszcze czy masz w okolicy warsztaty, które będą potrafiły naprawić takie BMW w benzynie (z zapytaniem właśnie o silniki benzynowe, bo są one nie ma co ukrywać - w mniejszości) - jakby coś się stało lub nawet jakiś typowy serwis, diagnostyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 Kolega podesłał mi kolejną sztukę: http://otomoto.pl/show?id=C35584147 Jeszcze VIN rozkodowany: Dane dotyczące numeru identyfikacyjnego pojazdu: WBAPN11090VJ89476 Opis modelu: 318d Rynek: Europa Typ: PN11 E-Code: E90 (MUE) Podwozie: Limuzyna Układ kierowniczy: linki Drzwi: 4 Silnik: N47D20U0 - 2,00l (105kW) Napęd: Heckantrieb Skrzynia biegów: manuell Kolor nadwozia: Titansilber Metallic ( 354 ) Tapicerka: Sensatec / czarna (KASW) Data produkcji: 22.10.2008 Montowane w: Lipsk Kod Serienausstattung Wyposażenie standardowe S321A Exterieurumfänge w Wagenfarbe Części zewnętrzne w kolorze nadwozia S4CGA Interieurleisten "satyna-silber" matowe Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe S548A Kilometertacho Przebieg skalibrowany prędkościomierza Kod Sonderausstattung Wyposażenie opcjonalne S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Wybór COP odpowiednich pojazdów S1CBA CO2 Umfang Pakiet CO2 S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start / funkcja stop S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S240a Lenkrad Leder Airbag Skórzana kierownica S249A Multifunktion für Lenkrad Wielofunkcyjna kierownica koło f S2PAA Radschraubensicherung Śruba ustalająca Lug S2SXA BMW LM Rad Vielspeiche 282 BMW LA wheel, multispoke 282 S441A Raucherpaket Pakiet dla palących S465A Durchladesystem Przeładowania systemu S493A Ablagenpaket Przechowywanie pakietu komora S520A Nebelscheinwerfer Światła przeciwmgielne S521A Regensensor Czujnik deszczu S534A Klimaautomatik Automatyczna klimatyzacja S563A Lichtpaket Pakiet Światło S698A Kod 2 Obszar für DVD Kod 2 Obszar na DVD S843A Leistungsreduzierung Redukcja mocy S854A Sprachversion französisch Wersja w języku francuskim S863A Händlerverzeichnis Europa Detalista katalog Europa S881A Bordliteratur französisch Okręty literatury pojazdu francuskim S8S3A Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatyczne blokowanie przy ruszaniu S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Żądanie dostępu Telematyka, kraj-spec. S8SPA Steuerung COP Jednostka sterująca COP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Kolega podesłał mi kolejną sztukę: > http://otomoto.pl/show?id=C35584147 dla mnie ładne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > dla mnie ładne Dowiedziałem się, że z Belgii sprowadza się głównie auta po dzwonach, no i cena jak na polifta trochę za niska. Książka serwisowa zamoczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Dowiedziałem się, że z Belgii sprowadza się głównie auta po dzwonach, no i cena jak na polifta > trochę za niska. Książka serwisowa zamoczona. Zasadniczo to na handel sie tylko takie oplaca sprowadzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Zasadniczo to na handel sie tylko takie oplaca sprowadzac. Ja osobiście wolę auta krajowe, albo takie które w kraju są już ze 2 lata. Kolega uparł sie na sprowadzone, bo uważa że kupi lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > Dowiedziałem się, że z Belgii sprowadza się głównie auta po dzwonach, no i cena jak na polifta > trochę za niska. Książka serwisowa zamoczona. ech... ogólnie zasady są dwie: 1) Okazji nie ma 2) Handlarz mówi prawdę jak się pomyli Wiadomo? a może właśnie nie wiadomo? że na zachodzie średnie ceny samochodów są dużo wyższe niż w PL, z kolei oczekiwania rynku są takie a nie inne, robi się zatem różne sztuki żeby ceny obniżyć. Albo kupi się rozbite i zrobi, ew. takie z przebiegiem 300kkm odmłodzi o połowę, albo jedno i drugie. Potem robi się piękne zdjęcia do ogłoszenia i już mamy super "igiełki", "lalki" etc. Ja obecnie szukam A4B7 kombi 1.8t z 2006r i w PL nie ma co kupić - no może poza jedną czerwoną którego to koloru nie trawię na aucie. Popatrz na ceny w DE - za ładne auto 9-10kEur to standard. Kto w PL kupiłby zwykłe A4B7 za 45tys zł? Ceny BMW są podobne do Audi, więc takie samochody muszą swoje kosztować. Jeżeli aktualnie nikt ze znajomych nie sprzedaje takiego auta którego się szuka to można buty schodzić i nie znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.