Skocz do zawartości

focus 1.6 czy 1.8 tdci?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jak w temacie. Chcę kupić Focusa 2 z lat 2006-2008. Mam do wydania ok 20 tys zł. Rocznie będę robić ok 10-15 tys km. Byłem cały czas nastawiony na benzynę. W domu mamy dwie auta z silnikami benzynowymi, w tym jedno to TSI,które swoją eksploatacją trochę przypomina diesla-długo się rozgrzewa, trzeba dbać o turbo, itd. Ale wracając do tematu. Mam na oku dwa auta:

1) 1.8 tdci, kombi , 2007 rok, 90 tys przebiegu, wersja fx gold, bezypadkowe, 1 własciciel, salon pl.

2) 1.6 noPb htch 100, silver x. 2007 rok, 126 tys przebiegu, bezwypadkowe, 2 właściciel.

Głównie będę jeździć po mieście, ale nie będą to raczej odcinki po 1-2 km, a zdecydowanie po ten 4-5 minimum. Dwa razy w tygodniu trasa 2 razy po 15 km, a, a do teraz co tydzień lub dwa trasa po 100 km w jedną stronę.

Czy zakup diesla ma sens? Jak z awaryjnością 1.8 tdci? Ile mniej więcej kosztuje dwumasa, rozrząd i sam przegląd takiego diesla co roku? Na pewno diesel będzie lepszym autem w trasie od tej benzyny, ale w mieście pewnie także będzie sporo palił zanim się nie nagrzeje? Do jutra muszę dać odpowiedź czy biorę tego diesla.

Bardzo proszę o rady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na małe przebiegi nie kupuj diesla

Ale z czego to wynika? Ew. awaria przecież i tak później nastąpi? Nie będę nim, z założenia dłużej jeździł niż przez 2-3 lata, a więc więcej jak 40- 50 tys km nim raczej nie zrobię.

Właściciel tego diesla przez ostatnie lata bardzo mało jeździł i sam chce coś mniejszego i z benzyną. W zeszłym roku zrobił nim ok 4 tyś km....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie, jak w temacie. Chcę kupić Focusa 2 z lat 2006-2008. Mam do wydania ok 20 tys zł. Rocznie

> będę robić ok 10-15 tys km. Byłem cały czas nastawiony na benzynę. W domu mamy dwie auta z

> silnikami benzynowymi, w tym jedno to TSI,które swoją eksploatacją trochę przypomina

> diesla-długo się rozgrzewa, trzeba dbać o turbo, itd. Ale wracając do tematu. Mam na oku dwa

> auta:

> 1) 1.8 tdci, kombi , 2007 rok, 90 tys przebiegu, wersja fx gold, bezypadkowe, 1 własciciel, salon

> pl.

> 2) 1.6 htch 100, silver x. 2007 rok, 126 tys przebiegu, bezwypadkowe, 2 właściciel.

> Głównie będę jeździć po mieście, ale nie będą to raczej odcinki po 1-2 km, a zdecydowanie po ten

> 4-5 minimum. Dwa razy w tygodniu trasa 2 razy po 15 km, a, a do teraz co tydzień lub dwa trasa

> po 100 km w jedną stronę.

> Czy zakup diesla ma sens? Jak z awaryjnością 1.8 tdci? Ile mniej więcej kosztuje dwumasa, rozrząd i

> sam przegląd takiego diesla co roku? Na pewno diesel będzie lepszym autem w trasie od tej

> benzyny, ale w mieście pewnie także będzie sporo palił zanim się nie nagrzeje? Do jutra muszę

> dać odpowiedź czy biorę tego diesla.

> Bardzo proszę o rady!

miałem 1.8 tdci z 2006 roku. teraz jezdzi tym mój teść.

1.8 to antyczna konstrukcja do której dołożyli commonrail. klekoce, długo się grzeje. do tego lubią padać koła dwumasowe. 1.6 pracuje bardziej miękko. coś tam też ma jakąś swoją chorobę, ale nie pamiętam co... brałbym 1.6 z tych 2.

ale diesle to masakra w focusie. to jeden z najgorzej wytłumionych segmentów C swoich lat - naprawdę męcząca jest jazda tym (zwłaszcza jak masz do tego 5b skrzynie).

nie brałbym diesla, właśnie z tego powodu. kit z opłacalnością i awariami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale z czego to wynika? Ew. awaria przecież i tak później nastąpi?

Jest po prostu szansa, że na krótkich dystansach diesel szybciej zaskoczy awarią niż przy użytkowaniu na długich dystansach. Dlatego chyba lepszy diesel z większym przebiegiem jeżdżony po kraju niż taki sam z mniejszym przebiegiem użytkowany w mieście.

Co do silnika fordowskiego 1,6 noPb 100KM (nie jestem pewnien mocy) - mamy w rodzinie C-maxa 2009 z tym motorem - to się ledwo toczy. OK, o ile potulna jazda prawym pasem jest w miarę komfortowa, to jazda z wyprzedzaniem i ogólnym 'max attack' w trasie to zgroza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem 1.8 tdci z 2006 roku. teraz jezdzi tym mój teść.

> 1.8 to antyczna konstrukcja do której dołożyli commonrail. klekoce, długo się grzeje. do tego lubią

> padać koła dwumasowe. 1.6 pracuje bardziej miękko, różnicy w osiągach nie wyczujesz. coś tam

> też ma jakąś swoją chorobę, ale nie pamiętam co... brałbym 1.6 z tych 2.

> ale oba przypadki w Focusie to masakra. to jeden z najgorzej wytłumionych segmentów C swoich lat -

> naprawdę męcząca jest jazda tym (zwłaszcza jak masz do tego 5b skrzynie).

> nie brałbym diesla, właśnie z tego powodu. kit z opłacalnością i awariami.

Ale widzisz że on zastanawia się nad 1.8 TDCi i 1.6 benzyną?A Ty zdaje się o dwóch dieslach piszesz...

Do takich jazd ja bym wziął benzynę, nawet jak się zepsuje, będzie taniej po kieszeni.

Co do wyciszenia to tutaj nie bardzo się zgadzam, nie jest w nim głośniej niż np w renault megane, a skrzynię ma fajniejszą na trasę bo w dieslu przy 3.5 tys miałem licznikowe 155-160km/h i da się tak lecieć w trasie bez większego problemu, w renówce jest sporo ponad 4 tyś i jest głośniej, więc nie wiem o czym piszesz, poza tym prowadzenie zdecydowanie na plus forda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale widzisz że on zastanawia się nad 1.8 TDCi i 1.6 benzyną?A Ty zdaje się o dwóch dieslach

> piszesz...

tak. poprawilem, ale kliknąłeś reply zanim to zrobiłem smile.gif

> Do takich jazd ja bym wziął benzynę, nawet jak się zepsuje, będzie taniej po kieszeni.

> Co do wyciszenia to tutaj nie bardzo się zgadzam, nie jest w nim głośniej niż np w renault megane,

jest. zwłaszcza w 1.8 TDCI, który z ówczesnej gamy gnojówkowej hałasował najbardziej.

> a skrzynię ma fajniejszą na trasę bo w dieslu przy 3.5 tys miałem licznikowe 155-160km/h i da

> się tak lecieć w trasie bez większego problemu, w renówce jest sporo ponad 4 tyś i jest

> głośniej, więc nie wiem o czym piszesz, poza tym prowadzenie zdecydowanie na plus forda.

której renówce? bo chyba 1.5 Dci ówczesnych nie porównujesz?

imho się nie da. robiłem 5 tys km w wakacje po eurpie tym autem i to była katorga. że nie wspomnę o spalaniu >7l. prowadzenie to racja - bajka. ale po to się kupuje dychawicznego diesla, który nawala po uszach? samym prowadzeniem ford się nie broni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym diesela nie bral. Wystarzy awaria pompy i pare stowek w plecy. 1.6 szybciej Ci sie nagrzeje

> bedzie lepiej pracowal i jak go wkrecisz na obroty to pojedzie sprawnie.

Jak go wkreci na obroty to spalanie bedzie skandaliczne jak na 100KM zlosnik.gif a druga sprawa to w trasie po prostu ogluchnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest. zwłaszcza w 1.8 TDCI, który z ówczesnej gamy gnojówkowej hałasował najbardziej.

Ale jest w miarę bezproblematyczny i nie drenuje kieszeni właściciela. Może nie powala na kolana, ale wśród konkurencji źle nie jest.

> której renówce? bo chyba 1.5 Dci ówczesnych nie porównujesz?

1.6 TDCI z 1.5 dci a 1.8 TDCI z 1.9 dci bo chyba tak należałoby je porównać mocowo i pojemnościowo.

> imho się nie da. robiłem 5 tys km w wakacje po eurpie tym autem i to była katorga. że nie wspomnę o

> spalaniu >7l. prowadzenie to racja - bajka. ale po to się kupuje dychawicznego diesla, który

> nawala po uszach? samym prowadzeniem ford się nie broni.

Spalanie może nie jest wybitnie niskie to fakt, ale 115KM TDCI w focusie nie można nazwać dychawicznym-oczywiście biorąc pod uwagę konkurencję klasową, co niby się lepiej od niego zbierało w tych czasach?Mi tam tym 115KM bardzo fajnie się śmigało, a miałem chyba ze 3szt. Trasy nimi robiłem co prawda po 600km max za jednym przysiadem, więc dawał radę, próżno oczekiwać komfortu i wyciszenia jak w D klasie, ale nie jest źle w stosunku do konkurencji, wg mnie lepiej mi się jeździło takim fakasem niż ceedem z 6b skrzynią, którą uważam za nieporozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie, jak w temacie. Chcę kupić Focusa 2 z lat 2006-2008. Mam do wydania ok 20 tys zł. Rocznie

> będę robić ok 10-15 tys km. Byłem cały czas nastawiony na benzynę. W domu mamy dwie auta z

> silnikami benzynowymi, w tym jedno to TSI,które swoją eksploatacją trochę przypomina

> diesla-długo się rozgrzewa, trzeba dbać o turbo, itd. Ale wracając do tematu. Mam na oku dwa

> auta:

> 1) 1.8 tdci, kombi , 2007 rok, 90 tys przebiegu, wersja fx gold, bezypadkowe, 1 własciciel, salon

> pl.

> 2) 1.6 noPb htch 100, silver x. 2007 rok, 126 tys przebiegu, bezwypadkowe, 2 właściciel.

Jeżeli Focus 1.8 faktycznie ma 90 tys. przebiegu

i jest zadbany (od 1 właściciela) to warto skorzystać z takiej okazji

Chyba ze jest sporo drozszy od Focusa 1.6, to wtedy wybor jest prosty !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak go wkreci na obroty to spalanie bedzie skandaliczne jak na 100KM a druga sprawa to w trasie

> po prostu ogluchnie

ok.gif

w mkI całkiem nieźle to jeżdziło ale w mkII które jest cięższe już gorzej co nie zmienia faktu że z tych dwóch rozpatrywal bym benzynę.

Mój kolega naprawia fordy, diesli "po dziadku" to sie już tam naogladałem z róznymi usterkami i nie tanimi. W benzynie to jedynie cewka, lub alternator się zepsuje :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jest w miarę bezproblematyczny i nie drenuje kieszeni właściciela. Może nie powala na kolana,

> ale wśród konkurencji źle nie jest.

oczywiscie. ja kupilem go z przebiegiem ok 50 tys, obecnie ma chyba 130 i nie robi żadnych problemów. ba. odpalił nawet przy -25 st:)

> Spalanie może nie jest wybitnie niskie to fakt, ale 115KM TDCI w focusie nie można nazwać

> dychawicznym-oczywiście biorąc pod uwagę konkurencję klasową, co niby się lepiej od niego

> zbierało w tych czasach?Mi tam tym 115KM bardzo fajnie się śmigało, a miałem chyba ze 3szt.

> Trasy nimi robiłem co prawda po 600km max za jednym przysiadem, więc dawał radę, próżno

> oczekiwać komfortu i wyciszenia jak w D klasie, ale nie jest źle w stosunku do konkurencji, wg

> mnie lepiej mi się jeździło takim fakasem niż ceedem z 6b skrzynią, którą uważam za

> nieporozumienie.

porównujmy do liderów - VW GOlf ma ładne kilka DB mniej we wnętrzu w całym zakresie. ot VW umie to od czasów TDI:) Fordowi nie wypada tak nisko się plasować w temacie. no ale te czasy minęły. niesmak pozostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale wlasnie przez slabe wygluszenie na trasie silnika nie slychac

> wygrywa szum powietrza i opon

hałas się sumuje smile.gif to nie że jeden drugi przykrywa.

> diesla slychac glownie na postoju i przy niskich predkosciach

to ma byc argument za? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hałas się sumuje to nie że jeden drugi przykrywa.

no wiem zlosnik.gif

ale tak powaznie diesel przy 120km/h ma 2000obr, a benzyna pewnie ze 3000, wiec moze sie okazac, ze w trasie wcale nie jest glosniejszy

> to ma byc argument za?

nie, ale ja bym tak nie demonizowal diesla w focusie zlosnik.gif

tylko oczywiscie nie 1.8. Wszystko tylko nie to zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja o golfie Ty o foce

no przeciez ja też o golfie. pytasz: który model golfa porównuje? odpowiadam: współczesny temu konkretnie omawianemu Fokusowi (czyli 2006).

i nie - nie odrobinkę ciszej. a radykalnie ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem Wam, że Golf IV 1,9 TDI na PD wg mnie pracuje ciszej niż 2.0TDCI (130KM) w Mondeo mk3 I na

> wolnych obrotach i w trasie.

Bo 2.0 dopiero głośne były, 1.8 przy nich to ciche myszki smile.gif

Generalnie to trzeba się przejechać i zobaczyć czy mu odpowiada, mi 1.8 tdci nie przeszkadzało głośnością w trasie niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spalanie w trasie większe niż 7l?

> Sam z nim nie miałeś problemów?

Kolega mial sluzbowego Focusa II 1,4 80KM i do bardzo spokojnej jazdy bylo OK.

Bylimsy tym kilka razy we Wloszech i na autostradzie palilo ok 8/100 przy licznikowych 120-130 km/h.

Najgorzej jest na krajowkach, zeby cokolwiek wyprzedzic.

Ten 1,6 powinien jezdzic troche lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo 2.0 dopiero głośne były, 1.8 przy nich to ciche myszki

> Generalnie to trzeba się przejechać i zobaczyć czy mu odpowiada, mi 1.8 tdci nie przeszkadzało

> głośnością w trasie

Jechałem tym focusem i dźwięk mi nie przeszkadzał. Jedyne na co zwróciłem uwagę to fakt, że się bardzo długo nagrzewa ten silnik, no i to że 1 jest strasznie krótka, a 2 drugi bieg jakoś tak dziwnie zestrojony, że przy małej prędkości jak chce się przyspieszyć to ani 2 dobra, ani redukcja do 1. Jeździłem także focusem 2 z silnikiem 1.6 noPb i też dawał radę. Wiadomo, że fajnie byłoby mieć więcej KM, ale nie było dramatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozrząd za ca. 1800zł to nie jest mała kwota.

Właśnie o takie odp mi chodzi. Coś jeszcze CI się w nim popsuło? Jak z awaryjnością dwumasy, turba i wtrysków?

Jeżeli ten focus ma 90 km na chwilę obecną, to przy moich 40/50 tys nie powinienem się załapać na rozrząd, no chyba że wiek na też decydujące znaczenie? Turbo też raczej powinno wytrwać. Pytanie co z dwumasą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak Ci się sprawuje auto? Jak ze spalaniem?

Spalanie

Po gwarancji poszedł przegub zewnetrzny i coś sie dzieła z przepustnica (bład adaptacji ) i silnik wszedl w tryb awaryjny.

Po wykasowaniu bledow usterka juz nie wystapila

Poci się uszczelnienie pólosi prawej (2 razy robione w ASO bo byly wycieki)

Na zimnym silniku faluja trochę obroty +-100 obr/min.

W sumie wóz na medal hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie, jak w temacie. Chcę kupić Focusa 2 z lat 2006-2008. Mam do wydania ok 20 tys zł. Rocznie

> będę robić ok 10-15 tys km. Byłem cały czas nastawiony na benzynę. W domu mamy dwie auta z

> silnikami benzynowymi, w tym jedno to TSI,które swoją eksploatacją trochę przypomina

> diesla-długo się rozgrzewa, trzeba dbać o turbo, itd. Ale wracając do tematu. Mam na oku dwa

> auta:

> 1) 1.8 tdci, kombi , 2007 rok, 90 tys przebiegu, wersja fx gold, bezypadkowe, 1 własciciel, salon

> pl.

> 2) 1.6 noPb htch 100, silver x. 2007 rok, 126 tys przebiegu, bezwypadkowe, 2 właściciel.

> Głównie będę jeździć po mieście, ale nie będą to raczej odcinki po 1-2 km, a zdecydowanie po ten

> 4-5 minimum. Dwa razy w tygodniu trasa 2 razy po 15 km, a, a do teraz co tydzień lub dwa trasa

> po 100 km w jedną stronę.

> Czy zakup diesla ma sens? Jak z awaryjnością 1.8 tdci? Ile mniej więcej kosztuje dwumasa, rozrząd i

> sam przegląd takiego diesla co roku? Na pewno diesel będzie lepszym autem w trasie od tej

> benzyny, ale w mieście pewnie także będzie sporo palił zanim się nie nagrzeje? Do jutra muszę

> dać odpowiedź czy biorę tego diesla.

> Bardzo proszę o rady!

na takie przebiegi dla siostry kupiłem auto 1,4 benz. 100 KM bez żadnego turbo-burbo

pali 5,6 litra / 100 km (teraz zimą i jazda głównie w trasie), więc diesel średnio raczej mniej nie będzie palił przy Twoich odcinkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To aż tyle pali?! TSI łyka katalogowe ilości paliwa? Jeżdżę także dużo po Śląsku i raczej bez

> szaleństw w trasie, także regularnie z trasy mam ok 5,5l

O 5.5 zapomnij w Foce 1.6.

Nastaw sie na okolo 7 litra.

No chyba ze pojedziesz max 70,80 na 5 biegu to wtedy moze zejdzie na 6.5 litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie o takie odp mi chodzi. Coś jeszcze CI się w nim popsuło?

Wiesz, rozrząd to nie 'psucie', to eksploatacja ale w tym wypadku mocno droga i kombinowana.

Jak z awaryasy, turba

> i wtrysków?

Zaryzykuje, ze oprócz nieszczelności pod wtryskiem i przedmuchem pod kolektorem wydechowym nie zepsuło się nic. Nie przeszkodziło to natomiast w regeneracji turbo i wymianie większości osprzętu po stronie pqska napędowego - no ale to nie wina auta smirk.gif

> Pytanie co z dwumasą?

185kkm i nie wykazuje ochoty do rozsypania, ale to tylko kwestia czasu az sie do niego jakiś maechanik nie dotknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, ale ma ćwieka z tym autem. Ciężko o coś dobrego z używanych aut. Szukam 2 miesiąc i do tej pory trafiłem na 3 auta warte rozważenia. Nie chciałem jednak diesla z uwagi na możliwe kosztowne naprawy, ale trafiło się auto w bardzo fajnym stanie, bardzo fajnie wyposażone i z małym przebiegiem. No tylko ten diesel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kurcze, ale ma ćwieka z tym autem. Ciężko o coś dobrego z używanych aut. Szukam 2 miesiąc i do tej

> pory trafiłem na 3 auta warte rozważenia. Nie chciałem jednak diesla z uwagi na możliwe

> kosztowne naprawy, ale trafiło się auto w bardzo fajnym stanie, bardzo fajnie wyposażone i z

> małym przebiegiem. No tylko ten diesel...

Jaka cena za tego diesla ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tego 1.8 TDCI, o którym piszesz. A także dużo jeździłem 1.6pb 100 KM (ma takiego mój teść).

Mój z rocznika 2008 (czyli po FL, teścia 2005).

Zacznę od 1.6 - teść nie ma z tym motorem, żadnego problemu odkąd go kupił (jako nowego), ostatnio tylko po trasie wakacyjnej (2k km w obie strony) musiał dolać jakieś 400 ml oleju (przebieg auta raczej symboliczny jak na rocznik - około 130 kkm).

Po za tym jeździ i leje paliwo - oprócz eksploatacji spokój. Pali to po mieście około 10 litrów aczkolwiek teść ma dość ciężką nogę i myślę, że spokojnie można by zejść do ~9l.

Głośny powyżej 120 km/h!

Teraz mój 1.8. Kupiłem jako trzylatka ze śmiesznym przebiegiem ~20 kkm. Nie do końca wiem dlaczego taki niski ale na pewno autentyczny i prawdopodobnie był zastawem bankowym i zanim się wyjaśniła jego sytuacja prawna to długo stał. I teraz tego przyczyną prawdopodobnie był problem z jednym z wtrysków, który musiałem wymienić - problem z wtryskami w tym motorze jest to, że są Siemensa i nie da się ich regenerować - albo używka (czyli nie wiadomo co trafisz) albo nówka (nie znam aktualnych cen).

Osławiona dwumasa - ford sam kiedyś przyznał, że ma z tym problem - ja wymieniałem przy przebiegu 50 kkm (sic!) a jeżdżę spokojnie - wprawdzie mechanik stwierdził po oględzinach, że jeszcze nie było tak źle i pociągnęło by jeszcze ze 20-30 kkm przy moim stylu jazdy ale jak już było rozgrzebane wszystko to wymieniłem - kosztowało mnie to o ile dobrze pamiętam około 2 tyś pln'ów.

Na przestrzeni ~50 kkm spalił mi średnio 7 litrów ma setkę. Po mieście w korkach, w zimie, na krótkich odcinkach spokojnie można przekroczyć 8l/100. Z drugiej strony w wakacje na trasie do Włoch spalił mi z kalkulatorem w ręce równiutkie 5l/100.

Wbrew pozorom przy jeździe autostradą powyżej 120 km/h jest ciszej w środku niż w 1.6. A po za tym wrażenia z jazdy jak to starym dieslem - klekocze, trzęsie się, ma potężną turbodziurę - do około 2 tyś obrotów nic się nie dzieje potem dostajesz strzał w plecy zlosnik.gif. Sprzęgło działa dość specyficznie - niektórzy mówią, że zero-jedynkowo. Nie problem zrobić kangurka - aczkolwiek to są rzeczy, do których po paru kilometrach się przyzwyczajasz.

Generalnie ja robię przebiegi roczne podobne do Twoich i szukałem benzyny ale akurat trafił się fajnie wyposażony diesel w przyzwoitej cenie z gwarancją sprzedawcy więc wziąłem. W sumie nie żałuję bo jeździ mi się tym autem naprawdę fajnie i je po prostu lubię zlosnik.gif

Na Twoim miejscu chyba bym jednak wziął benzynę aczkolwiek diesla bym tak strasznie nie demonizował - trzeba tylko mieć świadomość, że jednak jak coś się wysypie to będzie to kosztowało trochę więcej worków złota (no ale tu ameryki nie odkryłem zlosnik.gif).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam , też wymieniałem jeden wtryskiwacz. Kosztowało to mnie prawie 2 lata temu 900 zł.

Od tamtej pory śmiga bez problemowo nie licząc drążków stabilizatora które to ponownie są do wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak focus będzie również jako auto wakacyjne to diesel

jeśli nie to benzyna

bo diesla masz w kombiaku i łatwiej się pakować, poza tym koszt podróży wakacyjnej tańszy

jak te tsi robi za wakacjonowóz to bierz benzyne bo to HB i łatwiej się bedzie parkować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.