niedal Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 model od 2005 z automatem CVT, silniki 2,5 lub 2,5 turbo. Jest ktoś kto tym jeździł lub jeździ? Marzy mi się AWD w subaru Nie wiem czy drążyć czy wybić ten pomysł sobie z głowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > model od 2005 z automatem CVT, silniki 2,5 lub 2,5 turbo. Jest ktoś kto tym jeździł lub jeździ? CVT byl w nowszym modelu, bodajze od MY12 lub 13. Wczesniej jest klasyczny automat. > Marzy mi się AWD w subaru > Nie wiem czy drążyć czy wybić ten pomysł sobie z głowy? Co chcesz wiedziec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > CVT byl w nowszym modelu, bodajze od MY12 lub 13. Wczesniej jest klasyczny automat. CVT byl juz od MY10 odrazu z nowa buda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > CVT byl juz od MY10 odrazu z nowa buda To ten, co nie podjedzie pod krawężnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > To ten, co nie podjedzie pod krawężnik? EUDM podjezdzaja Jest watek na forum z testami, w sumie nie wiadomo dlaczego ten na filmie nie podjechal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > EUDM podjezdzaja > Jest watek na forum z testami, w sumie nie wiadomo dlaczego ten na filmie nie podjechal To nie jest jedyny taki film....nie mogę teraz znaleźć, ale koleś chciał podjechać innym egzemplarzem pod krawężnik na parkingu (nawierzchnia twarda, kostka czy asfalt) i też nie podjechał. Za chwilę pokazał jak taki krawężnik pokonuje jakaś stara honda. Podobno jest to kwestia oprogramowania, które to subaru w końcu wymieniało....ale można trafić na taki egzemplarz, który ma jeszcze soft nie lubiący krawężników edit - znalazłem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > To nie jest jedyny taki film....nie mogę teraz znaleźć, ale koleś chciał podjechać innym > egzemplarzem pod krawężnik na parkingu (nawierzchnia twarda, kostka czy asfalt) i też nie > podjechał. Za chwilę pokazał jak taki krawężnik pokonuje jakaś stara honda. Podobno jest to > kwestia oprogramowania, które to subaru w końcu wymieniało....ale można trafić na taki > egzemplarz, który ma jeszcze soft nie lubiący krawężników > edit - znalazłem: ale to dalej USDM . Osobiście nie drążyłem tematu, bo mnie ta przekładania nie interesowała. Po tym pierwszym filmiku pojawił się dość spory watek, ludzie z pl testowali, chyba nawet filmiki wrzucali i wjeżdżał normalnie . Watek umarł a właścicieli z cvt od tamtego czasu, nawet z USDM przybyło. Forum czytam regularnie od wielu lat i nikt nt nie pisał, żeby był problem, nawet nikt nie odgrzebywał tematu sprzed kilku lat, więc pewnie problem nie istnieje na większą skalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > ale to dalej USDM . > Osobiście nie drążyłem tematu, bo mnie ta przekładania nie interesowała. Po tym pierwszym filmiku > pojawił się dość spory watek, ludzie z pl testowali, chyba nawet filmiki wrzucali i wjeżdżał > normalnie . Watek umarł a właścicieli z cvt od tamtego czasu, nawet z USDM przybyło. Forum > czytam regularnie od wielu lat i nikt nt nie pisał, żeby był problem, nawet nikt nie > odgrzebywał tematu sprzed kilku lat, więc pewnie problem nie istnieje na większą skalę. faktycznie są inne filmy na YT (chyba nawet z PL) i auta radzą sobie z krawężnikami - gdzieś mi się obiło o uszy coś na temat zmiany softu - ale może faktycznie problem był tylko z kilkoma sztukami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > faktycznie są inne filmy na YT (chyba nawet z PL) i auta radzą sobie z krawężnikami - gdzieś mi > się obiło o uszy coś na temat zmiany softu - ale może faktycznie problem był tylko z kilkoma > sztukami Soft to w dieslach był popularny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > Soft to w dieslach był popularny A tego to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > To ten, co nie podjedzie pod krawężnik? tak to ten soft byl obligatoryjnie zmieniany na ta okolicznosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > CVT byl w nowszym modelu, bodajze od MY12 lub 13. Wczesniej jest klasyczny automat. > Co chcesz wiedziec ? ile przejadę autem z nalotem 150kkm. ilo biegowa jest skrzynia. różnice w kosztach eksploatacji pomiędzy 2,5 a 2,5 turbo co ciekawego może wyskoczyć podczas eksploatacji? obecnie ujeżdzam superb z 2004 roku z nalotem 380kkm i skrzynia szykuje się do remontu. silnik 1,9 demonem nie jest, myslę o zmianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > ile przejadę autem z nalotem 150kkm. jeszcze 2 x tyle spokojnie jak bedziesz pilnowac okresow przegladow > ilo biegowa jest skrzynia. 2.5 n/a 4biegi 2.5T i H6 5 biegow > różnice w kosztach eksploatacji pomiędzy 2,5 a 2,5 turbo znaczace > co ciekawego może wyskoczyć podczas eksploatacji? w n/a czysta eksploatacja w turbo UPG i pekniety tlok itp > obecnie ujeżdzam superb z 2004 roku z nalotem 380kkm i skrzynia szykuje się do remontu. silnik 1,9 > demonem nie jest, myslę o zmianie 2,5 n/a nie bedzie bardzi dynamiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > jeszcze 2 x tyle spokojnie jak bedziesz pilnowac okresow przegladow > 2.5 n/a 4biegi > 2.5T i H6 5 biegow > znaczace > w n/a czysta eksploatacja > w turbo UPG i pekniety tlok itp > 2,5 n/a nie bedzie bardzi dynamiczny a diesle? co się dzieje z dieslami, że po 250kkm trzeba kapitalkę robić za 10kpln? kilka takich info już czytałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > a diesle? > co się dzieje z dieslami, że po 250kkm trzeba kapitalkę robić za 10kpln? kilka takich info już > czytałem? Diesle w tych rocznikach to rzadko wytrzymuja 100kkm. Nie bez powodu sa spooooro tansze niz nopB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > a diesle? > co się dzieje z dieslami, że po 250kkm trzeba kapitalkę robić za 10kpln? kilka takich info już > czytałem? przy 250kkm to juz polowa drogi przed 3cia kapitalka, w ogloszeniach polowa aut przy 100tys miala nowy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > ile przejadę autem z nalotem 150kkm. duzo > ilo biegowa jest skrzynia. w2.5i automat jest 4-biegowy, w 2.5T 5biegowy > różnice w kosztach eksploatacji pomiędzy 2,5 a 2,5 turbo spore, poza tym 2.5 jest pancerna jednostka na tle 2.5 turbo > co ciekawego może wyskoczyć podczas eksploatacji? ok 160-200kkm maglownica w podobnym przedziale lozysko/a, ale tu bywa roznie czasem zegarek potrafi miec zimne luty w przypadku 2.5T dochodza potencjalne problemy z silnikem > obecnie ujeżdzam superb z 2004 roku z nalotem 380kkm i skrzynia szykuje się do remontu. silnik 1,9 > demonem nie jest, myslę o zmianie ja ostatnio jezdzilem nowym SuperBem 2.0 TDI to po H6, rzeczywiście demonem prędkości nie jest . Po 2.5i nie oczekuj szybkiego auta, ma ok 10s do setki, przy automacie jest deko gorzej. 2.5T czy H6 to co innego te auta potrafia znacznie wiecej. 2.5T z racji turbiny ma bardziej odczuwalne osiagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 13 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > duzo > w2.5i automat jest 4-biegowy, w 2.5T 5biegowy > spore, poza tym 2.5 jest pancerna jednostka na tle 2.5 turbo > ok 160-200kkm maglownica > w podobnym przedziale lozysko/a, ale tu bywa roznie > czasem zegarek potrafi miec zimne luty > w przypadku 2.5T dochodza potencjalne problemy z silnikem > ja ostatnio jezdzilem nowym SuperBem 2.0 TDI to po H6, rzeczywiście demonem prędkości nie jest . > Po 2.5i nie oczekuj szybkiego auta, ma ok 10s do setki, przy automacie jest deko gorzej. 2.5T czy > H6 to co innego te auta potrafia znacznie wiecej. 2.5T z racji turbiny ma bardziej odczuwalne > osiagi A większe pojemności wolnossące z USA? Czy subaru z usa to inna wersja niż z europejskich salonów? http://olx.pl/oferta/subaru-outback-suba...html#823bab28a2 auto z linku tom wersja USA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 13 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2015 > A większe pojemności wolnossące z USA? H6 3.0 245KM > Czy subaru z usa to inna wersja niż z europejskich salonów? i tak i nie. Na pewno to jest USDM, czyli masz zegary w milach, klimie w F, radio US, ma tez bardziej miekkie zawieszenie, maja zazwyczaj gorsze wyposazenie, nie maja niektorych bajerow typu nivo czy dwumasa. Sa różnice w niektórych elementach nadwozia (zazwyczaj mają czarne lusterka bez kierunków, mają pomarańczowe kierunki w lampach, nie mają przeciwmieglnych z tyłu, itd) Mimo, że wersje USDM są robione w USA (reszta w Jp) to w cale nie są to gorsze auta ! > http://olx.pl/oferta/subaru-outback-suba...html#823bab28a2 > auto z linku tom wersja USA? tak Problemem większości aut z US jest podobnie jak w innych autach, to, że zazwyczaj były doszczętnie rozbite . Mimo, to trochę tego jeździ po naszych drogach i ma się dobrze. Części do USDM są nieraz lepiej dostepne niż do EUDM poza ASO. Część gratów pasuje. Moja rada jest tak, jak zależy Ci na tanim i bezproblemowym aucie szukaj 2.5i, może być z US. Wstawiasz lpg i jeździsz . Jeżeli chcesz od auta czegoś więcej to zdecydowanie H6 lub H4 turbo, ale bądź przygotowany na koszty w przypadku tego drugiego. Z gazem też już nie jest tak łatwo jak w H4. Lepiej też EUDM, unikniesz pytań co wymiennić, żeby przestał być kanapą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > model od 2005 z automatem CVT, silniki 2,5 lub 2,5 turbo. Jest ktoś kto tym jeździł lub jeździ? > Marzy mi się AWD w subaru > Nie wiem czy drążyć czy wybić ten pomysł sobie z głowy? od nowosci 2 sztuki na firmie chyba 2009 rok czy 2010 2.0D manual 2.5 turbo automat wersja jakas bardziej podrasowana pierwsze siadl silnik D, cos kolo 130tys km zaraz po tym skrzynia w 2.5 w dieselku co chwila jakies problemu byly z silnikiem od nowosci, to dpf to inne bledy w 2.5 silnik niby ok, jezdzil do konca do sprzedania, fajnie ciagnal. czasem checka wywalil ogolnie pozytywnego wrazenia auta nie zrobily, przy zmianie juz nie padlo na subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > od nowosci 2 sztuki na firmie chyba 2009 rok czy 2010 > 2.0D manual > 2.5 turbo automat wersja jakas bardziej podrasowana > pierwsze siadl silnik D, cos kolo 130tys km > zaraz po tym skrzynia w 2.5 > w dieselku co chwila jakies problemu byly z silnikiem od nowosci, to dpf to inne bledy > w 2.5 silnik niby ok, jezdzil do konca do sprzedania, fajnie ciagnal. czasem checka wywalil > ogolnie pozytywnego wrazenia auta nie zrobily, przy zmianie juz nie padlo na subaru Z jednej strony wszyscy chwala Subaru za ponadprzecietna niezawodnosc, a zdrugiej trzeba robic doktorat z silnikow jak w przypadku VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niedal Napisano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > od nowosci 2 sztuki na firmie chyba 2009 rok czy 2010 > 2.0D manual taką wersję chwilowo miał ojciec w foresterze, narzekał coś na sprzęgło, że kobieta która tym jeździła je przypaliła. > 2.5 turbo automat wersja jakas bardziej podrasowana > pierwsze siadl silnik D, cos kolo 130tys km > zaraz po tym skrzynia w 2.5 przy jakim przebiegu? > w dieselku co chwila jakies problemu byly z silnikiem od nowosci, to dpf to inne bledy > w 2.5 silnik niby ok, jezdzil do konca do sprzedania, fajnie ciagnal. czasem checka wywalil > ogolnie pozytywnego wrazenia auta nie zrobily, przy zmianie juz nie padlo na subaru a w 2,5 turbo UPG padają z przegrzania? korbowody bokiem wychodzą z nadmiaru mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > taką wersję chwilowo miał ojciec w foresterze, narzekał coś na sprzęgło, że kobieta która tym > jeździła je przypaliła. wlasciciel aut ao ktory mowa byl na szkoleniu jak jezdzic by ne zepsuc, przy okazji zmienili soft > przy jakim przebiegu? plus minus podobnym jak silnik D > a w 2,5 turbo UPG padają z przegrzania? korbowody bokiem wychodzą z nadmiaru mocy? nie wiem, w tym egzemplazu nic takiego sie nie stalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2015 > Z jednej strony wszyscy chwala Subaru za ponadprzecietna niezawodnosc, a zdrugiej trzeba robic > doktorat z silnikow jak w przypadku VW Wcale nie trzeba robic doktoratu. Trzeba tylko zapamietac zeby nie kupowqc diesla i 2.5T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > ... tylko zapamietac zeby nie kupowqc diesla ... Starego diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Starego diesla. Żadnego w przypadku Subaru. Zresztą to kara za profanację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Żadnego w przypadku Subaru ... Antka kobity szwagra brat to powiedział czy może masz jakieś osobiste doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Antka kobity szwagra brat to powiedział czy może masz jakieś osobiste doświadczenia Przeczytaj wątek od początku będziesz wiedział. Później wejdź na allegro czy mobile de i zobacz ile jest subaryn z uszkodzonymi silnikami diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Przeczytaj wątek od początku będziesz wiedział. Później wejdź na allegro czy mobile de i zobacz ile > jest subaryn z uszkodzonymi silnikami diesla Ale po 2010 czy 2011 juz to chyba poprawili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > Przeczytaj wątek od początku będziesz wiedział... Powtarzanie urban legends nie ma sensu. Ani porównywanie strucli po 7 właścicielach z nowymi dieslami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 15 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2015 > a w 2,5 turbo UPG padają z przegrzania? korbowody bokiem wychodzą z nadmiaru mocy? Tutaj co nieco napisałem o tym silniku. Tłoki pękają raczej w imprezach. W forkach i legacy/outback, które to zwykle mają dużo lżejsze życie, nie słyszy się o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Ale po 2010 czy 2011 juz to chyba poprawili To będzie wiadomo gdzieś w 2018-tym. IMO poprawili tylko sprzęgła (a właściwie software), silników nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Ale po 2010 czy 2011 juz to chyba poprawili VW tez poprawiał X razy 2.0 TDI i co? Okaże się za kilka lat co z tego wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Powtarzanie urban legends nie ma sensu. > Ani porównywanie strucli po 7 właścicielach z nowymi dieslami. A to nie wiedziałem że ma być NOWY. Z tego co wyczytałem to ma być stary po 7 właścicielach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > A to nie wiedziałem że ma być NOWY. Z tego co wyczytałem ... Quote: JA: Starego diesla. TY: Żadnego w przypadku Subaru ... Słabo czytasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > VW tez poprawiał X razy 2.0 TDI i co? Okaże się za kilka lat co z tego wyszło. Kolega Ryb naśmiewając się z tego w Subaru kupił tego od VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Kolega Ryb naśmiewając się z tego w Subaru kupił tego od VW Jak już ma mi się silnik rozlecieć to niech przynajmniej części będą w każdej budce z kebabem a każdy kowal niech umie to naprawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.