Skocz do zawartości

Captiva, Cruze czy...


blue_impuls

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił się nowy dylemat grinser006.gif

Mój ojciec trochę podupadł na zdrowiu i chciałby przesiąść się na automat + wyżej zawieszone auto.

Pomysł jest taki, że on bierze moją Capti a ja jego Cruza. W zamyśle wszystko OK. Cruzem jeździ się szybciej i precyzyjniej ale jest głośniejszy. Jest też ciaśniej w środku i nie przewiozę już tylu klamotów na wczasy grinser006.gif

W związku z tym rodzi się pomysł, że Capti AT idzie do ojca a ja kupuję klona Capti czyli nową Antarę MT grinser006.gif

Co robić? Co robić? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pojawił się nowy dylemat

> Mój ojciec trochę podupadł na zdrowiu i chciałby przesiąść się na automat + wyżej zawieszone auto.

> Pomysł jest taki, że on bierze Capti a ja Cruza. W zamyśle wszystko OK. Cruzem jeździ się szybciej

> i precyzyjniej ale jest głośniejszy. Jest też ciaśniej w środku i nie przewiozę już tylu

> klamotów na wczasy

> W związku z tym rodzi się pomysł, że Capti AT idzie do ojca a ja kupuję klona Capti czyli Antarę MT

> Co robić? Co robić?

jest jeszcze orlando zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Captiva i Antara to nie jedno - nawet w jednej fabryce robione?

Srodek inny ze starych Opli ja tego wogole nie widuje na ulicach. A Captivy duzo. Wiec cos w tym musi byc. Nie wiem czy to w ktorym momencie sie nie rozjechalo. Captiva miala FL a Antara chyba nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Srodek inny ze starych Opli ja tego wogole nie widuje na ulicach. A Captivy duzo. Wiec cos w tym

> musi byc. Nie wiem czy to w ktorym momencie sie nie rozjechalo. Captiva miala FL a Antara

> chyba nie.

Też miała. I po ostatnim FL jest całkiem ok. Chociaż nie ustrzegli się absurdów (np. wyświetlacz navi na dolnym ekranie a na górnym tylko komputer).

Nie ma tego na ulicach bo mniejsza ale droższa od Captivy. Rozum podpowiada więc Captivę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na tempomacie jeżdżę ze 2 razy w roku

Dla mnie to podstawa, dlatego zwracam uwagę. A w Antarze boli zarówno sterowanie w kierunkowskazach jak i brak guzika cancel.

Równie źle jest tylko w Skodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Srodek inny ze starych Opli

Chyba tylko panel radia hmm.gif

> ja tego wogole nie widuje na ulicach. A Captivy duzo. Wiec cos w tym

> musi byc. Nie wiem czy to w ktorym momencie sie nie rozjechalo.

Już widać coraz więcej, w końcu nowej Capti nie kupisz

> Captiva miala FL a Antara

> chyba nie.

Jest FL

BTW o opcji Cruze nikt nie poruszył 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie to podstawa, dlatego zwracam uwagę. A w Antarze boli zarówno sterowanie w kierunkowskazach

> jak i brak guzika cancel.

> Równie źle jest tylko w Skodzie.

Nie jęcz zlosnik.gif A poważnie - faktycznie, w sposób idiotyczny aktywuje się i deaktywuje funkcję tempomatu w Skodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jezdzilem Cruzem ostatnio prze dwa tygodnie i chetnie bym kupil jakby jeszcze sprzedawali.

Ale chyba jeździłeś 1.4? W 1.8 minusem jest hałas silnika, stukające zawieszenie i sporo ciaśniejsze wnętrze niż w Capti/Antarze

> A Ty

> chyba malo jezdzisz co? To bierz Cruza i nie wymyslaj.

Prywatnie pewnie z 5kkm rocznie grinser006.gif Służbowo 30-40kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale chyba jeździłeś 1.4? W 1.8 minusem jest hałas silnika, stukające zawieszenie i sporo

> ciaśniejsze wnętrze niż w Capti/Antarze

Do wnetrza sie zgodze. Ja 1.8 z automatem. Automat dosc dziwny jak przyspieszalem od 0-100 to jechal jak burza. Ale przy redukcji byl dziwny. Wersji taka jak jezdzilem nie bylo w PL. Grzane zydle w swiniaku, kola 17tki + zawias sportowy.

> Prywatnie pewnie z 5kkm rocznie Służbowo 30-40kkm

To nie ma co pitolic i brac Cruza. Antary bym nie bral jak juz to Kuge, SX4 Scross albo za przeproszeniem Kile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do wnetrza sie zgodze. Ja 1.8 z automatem. Automat dosc dziwny jak przyspieszalem od 0-100 to

> jechal jak burza. Ale przy redukcji byl dziwny. Wersji taka jak jezdzilem nie bylo w PL.

> Grzane zydle w swiniaku, kola 17tki + zawias sportowy.

Nasz ma grzane zydle ale w szmacie grinser006.gif Co do AT to tak samo jest w Captivie. Start ma dobry ale redukcja przy wyprzedzaniu spineyes.gif

> To nie ma co pitolic i brac Cruza. Antary bym nie bral jak juz to Kuge, SX4 Scross albo za

> przeproszeniem Kile.

Nie wspomniałem, że córa kocha Captivę i nie ma w niej choroby lokomocyjnej. W mniejszych i niższych autach jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jęcz A poważnie - faktycznie, w sposób idiotyczny aktywuje się i deaktywuje funkcję tempomatu

> w Skodzie.

w VW jakoś inaczej niż w skodzie? golf 5,6,7 ma dokładnie tak samo jak octa czy superb

ja mam od zawsze na ON i aktywuje naciśnięciem SET/RES, dezatywkuje cancel, co w tym takiego trudnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> dezatywkuje cancel, co w tym takiego

> Trudnego nic, ale jest strasznie niewygodne manewrowanie manetką od kierunków.

A jak za mocno pstrykniesz cancel to się całkiem wyłączy i trzeba od nowa programować.

Jakie to jest wkurzające!

sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak mozna dac plastikowa kierownice w aucie za ponad 100kPLN

Ano właśnie.

Tego, co dawał Chevy, nie dostanie już w tej cenie ooniee.gif

Ja jestem już mocno niespokojny, ze trzeba będzie kupe kasy wydać, na jako taki wypas w innej marce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczerze? To mi sie nie podoba bo wyglada staro ba a vs Captiva to sie nie umywa. Ale wazne, ze

> jestes zadowolony Jaki silnik?

Ale Captivy nie ma więc trzeba wybierać z tego co jest. A ponieważ najważniejsze są odczucia z jazdy to:

- silnik 2.2 163KM 350Nm jest moc panic.gif Duuuużo cichszy niż 2.0 Captivy a wkręcanie na obroty robi wrażenie. To, że jedziemy dieslem czuć tylko na luzie.

- super wyciszenie. Nie ma już stukania zawiechy jak w Capti przed FL

- co mnie zaskoczyło najbardziej to.... Fotele! Jak ktoś ma dużą dupę to nie wejdzie. Nie są to "stołki" jak w Chevy tylko wyprofilowane fotele z dobrym trzymaniem bocznym ok.gif

I nie, nie kosztował 100k palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale Captivy nie ma więc trzeba wybierać z tego co jest. A ponieważ najważniejsze są odczucia z

> jazdy to:

> - silnik 2.2 163KM 350Nm jest moc Duuuużo cichszy niż 2.0 Captivy a wkręcanie na obroty robi

> wrażenie. To, że jedziemy dieslem czuć tylko na luzie.

> - super wyciszenie. Nie ma już stukania zawiechy jak w Capti przed FL

> - co mnie zaskoczyło najbardziej to.... Fotele! Jak ktoś ma dużą dupę to nie wejdzie. Nie są to

> "stołki" jak w Chevy tylko wyprofilowane fotele z dobrym trzymaniem bocznym

> I nie, nie kosztował 100k

Fajna. Ale czy wersja 163KM nie była czasem 2WD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ano właśnie.

> Tego, co dawał Chevy, nie dostanie już w tej cenie

> Ja jestem już mocno niespokojny, ze trzeba będzie kupe kasy wydać, na jako taki wypas w innej marce

Spokojnie jest Renault, Nissan, Suzuki i Citroen nadal maja normalne ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spokojnie jest Renault, Nissan, Suzuki i Citroen nadal maja normalne ceny.

W Renault za Megane 130KM z 1,2 panic.gif z wypasem trzeba zapłacić ponad 70kzł. Podobnie C4.

Z Suzuki miałbym brać Vitarę 1,6 ooniee.gif

Nissan to dla mnie wielka niewiadoma.

Już raczej poszedłbym w kierunku Mazdy 3 2.0 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Renault za Megane 130KM z 1,2 z wypasem trzeba zapłacić ponad 70kzł. Podobnie C4.

Max 60k. zlosnik.gif

> Z Suzuki miałbym brać Vitarę 1,6

To male jest jesli juz to Scross.

> Nissan to dla mnie wielka niewiadoma.

Pulsar 1.2 63k.

> Już raczej poszedłbym w kierunku Mazdy 3 2.0

Ja mialem wplacona zaliczke i sprzedali w salonie moze i dobrze. Chcialem sedana 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Renault za Megane 130KM z 1,2 z wypasem trzeba zapłacić ponad 70kzł. Podobnie C4.

Patrzysz na cenniki chyba tylko... "Rabacik" i cena francy staje się normalna .

308ka 1.6 THP poniżej 60k na gotowo. 1.2T to nowość w palecie citroena, więc pewnie jeszcze chwila i ceny też znormalnieją. Meganka 1.2 też powinna poniżej 60k być do wzięcia po rozmowie z dilerem.

Oprócz tego Astra 1.4T cały czas ma ładne rabaty, a pewnie będą jeszcze lepsze z racji zmiany modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.