Skocz do zawartości

[KzAK] V-strom DL650 odcinek 1


Rekomendowane odpowiedzi

Po obmacaniu kilku modeli, ostatecznie szukam DL650.

Pierwsze dylematy

2004 rok i 12600pln

1 kufer, handbary, świeże gumy, w cenie przegląd przed sezonowy. Mam wrażenie innych odcieni farby i porysowany dekiel silnika z lewej strony

VS

2008 za 16500 ( brak ogłoszenia )

3 kufry, tłumik laser z dbkillerem, stopka centralna, opony takie sobie, ale za to zABS

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

foto 6

foto 7

Kupując za 12600 muszę dokupić chyba tylko gmole.

Kupując za 16500 muszę dokupić gmole, handbary - dodatkowo mam 2 kufry i akcesoryjny tłumik - nie do końca mi potrzebne.... ale jak już są to grinser006.gifgrinser006.gif

Do obu cen doliczyć trzeba 300-500 za papierkologię.

Zakładałem budżet 15000 "na gotowo"

Czy lepiej taniej 2004 i zapas kasy mieć na niespodzianki, czy jednak przekroczyc założony budżet i brac nowszy z ABS? Wtedy gmole i wymiana garderoby motocyklowej będą musiały poczekać jakiś czas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeszcze przed zakupem zaloguj sie na forum Vstrom'a jest tam kilka sztuk do sprzedania od

> forumowiczow - zadbane i ze znana historia, dodtakowo kolega Kojot ktory sprowadza tylko

> vstromy i mozna od niego w ciemno kupowac

właśnie .. bym zapomniał, a tam go znalazłem..

Jeszcze takiego dziś oglądałem

Prywatny sprzedawca, co ciekawe na miejscu nie powiedział tego co napisał w ogłoszeniu na vstrom forum

Quote:

Możliwa sprzedaż motocykla bez wyposażenia w cenie 13800. Zostaje szyba z deflektorem oraz grzane manetki.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [motyla noga]. Skąd te ceny? Ja mam sv z tym samym silnikiem i rocznikiem i ciężko jest uzyskać

> 7tysi ...

Mnie nie pytaj..., ale napaliłem się jak szczerbaty na suchary mlot.gif

Trwa poszukiwanie mądrzejszego na oględziny wink.gif i mam jeszcze szansę ściągnąć bezpośrednio z Włoch...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i mam jeszcze szansę ściągnąć bezpośrednio z Włoch...

to akurat nie jest zaletą.

motocykl z ciepłego kraju i ma nalatane tylko 32000km? ciekawe. moj klient po 3 latach miał 48000km. motocykl kupiony jako nowy. sprzedawał go 3 dni.

mam jeden sprawdzony i pewny ale niestety nie w twoim budżecie.. cieżko trafic dobrego vstroma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat nie jest zaletą.

> motocykl z ciepłego kraju i ma nalatane tylko 32000km? ciekawe. moj klient po 3 latach miał

> 48000km. motocykl kupiony jako nowy. sprzedawał go 3 dni.

> mam jeden sprawdzony i pewny ale niestety nie w twoim budżecie.. cieżko trafic dobrego vstroma...

nie, nie żaden z linkowanych.

Znam firmę która nawet nie zdąży ogłoszeń wystawić.

Co wiozą mają często już sprzedane zanim dojada do kraju.

Domyślam się, że może być gorzej niż z samochodem.

Pytanie czy warto dopłacać do ABS?

samo ABS wiadomo, ale czy wiąże się to tez z jakimiś dodatkowymi wydatkami w czasie eksploatacji, droższe części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czy warto dopłacać do ABS?

moim zdaniem tak

> samo ABS wiadomo, ale czy wiąże się to tez z jakimiś dodatkowymi wydatkami w czasie eksploatacji,

> droższe części?

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee, aróżnicy nie ma np w tarczach hamulcowych, czy np. w akcesoryjnym oplocie?

W ER-6 imo nie. Wiem że nie o ER-6 temat, ale na nim opieram obserwacje.

BTW co ma akcesoryjny oplot do normalnych kosztów eksploatacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czy warto dopłacać do ABS?

mi jeszcze nigdy sie ABS nie przydał... kiedys nie było motocykli a motocykliści jeździli. wiem wiem... czasy sie zmieniaja...

> samo ABS wiadomo, ale czy wiąże się to tez z jakimiś dodatkowymi wydatkami w czasie eksploatacji,

> droższe części?

tarcze i klocki w dl K7 z ABS i bez są takie same. zębatki ABS raczej sie nie zuzywają;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak jeszcze były czasy gdzie przy nowym mozna było wybierac pomiędzy maniem ABS a niemaniem to

> róznica była albo 900zł albo 1900zł... te dwie cyfry mi chodza po głowie

wciąż są takie czasy przynajmniej w Kawasaki i różnica to 2000zł do 3000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten 2008 powinien mieć na przednim błotniku naklejki ABS, może to świadczyć że coś było robione.

Ma podrapana owiewke i pęknięcie na kierunkach... więc coś było.

Chyba jednak pójdę w stronę weryfikacji tańszego i zapas pln na serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po bodajże 2007 były delikatne zmiany w silniku, młodszy dostał dwie świece na cylinder i coś zrobili z regulacją wolnych obrotów.

Ja mam 2009 z ABS-em i parę razy się przydał i to w głupich parkingowych sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No dobra - mam już zaklepanego nowego mieszkańca do garażu.

Moto od roku w kraju, wcześniej francuz.

sprzedajacy - osoba fizyczna.

Można sprawdzić moto czy nie kradzione, zastawione itp?

Na co szczególnie patrzeć w dokumentach sprzedajacego?

Numery z VAT jak w samochodach. na moto też robią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli piszesz o DL-u to pamiętaj że z Francji często trafiały się wersję zdławione, z mniejszą

> mocą.

A odblokowanie to nie była kwestia przecięcia jednego kabelka przy ECU?

Bo dławików na wydechu tam chyba nie było...

@ Tomtom - jeżeli chodzi o moc to po numerze VIN powinno się udać znaleźć może np. w wyszukiwarkach części w intercars czy larsson a na pewno w ASO confused.gif

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> @ Tomtom - jeżeli chodzi o moc to po numerze VIN powinno się udać znaleźć może np. w wyszukiwarkach

> części w intercars czy larsson a na pewno w ASO

Testował "zawodowiec" który potwierdza wstępnie wersje sprzedającego o oddławieniu.

Ma za to jakies znakowania, które podobno obniżały ubezpieczenie tak samo jak zdławienie.

Stad pytanie czy ktoś sprawdzał moto pod kątem "legalności"

Fizycznie pasuje i jestem za- pytanie co z papierkologi dla pewności sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po obmacaniu kilku modeli, ostatecznie szukam DL650.

> Pierwsze dylematy

> 2004 rok i 12600pln

> brac nowszy z ABS? Wtedy gmole i wymiana garderoby motocyklowej będą musiały poczekać jakiś

> czas...

nie dałbym >10k za podniesione SV650. strasznie drogie te motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli w papierach ma niższą moc to osobiście bałbym się ewentualnych problemów w razie "W".

Podobnie jak z każdym chipsem.... to podobno wystarczy kabelek wpiąć i znów zdlawiony będzie. Będę szukał dokładniej bo.........

Psze Państwa przedstawiam nowa zabawke;

20150319_171323%7E2.jpg

Tym samym pierwsza setka wym roku za mną. ..sezon uważam za rozpoczęty. 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Super zmień tylko te gmole bo te kompletnie nie mają sensu... i centralka już jest więc nie jest

> źle

> tradycyjnie gumy wahacza brak

Chłodnicy coś tam pomogą.Czaszy nic.

Kogo pytam o te gumy to co innego słyszę.

nawet w folderach oficjalnych raz są, raz nie.

Najczęściej od K7 można spotkać. Ten jeszcze jest K6

podobno można je jako akcesoria dokupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kogo pytam o te gumy to co innego słyszę.

> nawet w folderach oficjalnych raz są, raz nie.

> Najczęściej od K7 można spotkać. Ten jeszcze jest K6

> podobno można je jako akcesoria dokupić.

gumy występowały od modelu K7 do L1 w dl 650 i dl1000. cena lewej 76zł i prawej tez 76zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwinny, lekki, bez wibracji... banan na twarzy.

> Deflektor oszukuje odczucia prędkości...

Gratulacje ok.gif

- jak się podoba charakterystyka silnika ?

Bo mnie wystarcza zakres od 4 do 7 tyś.

- nie ma wibracji hahaha.gif

Pakować walizy i w rajza po ojropie palacz.gif

Tylko polerka kolektora trzeba zrobić ooniee.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gratulacje

> - jak się podoba charakterystyka silnika ?

> Bo mnie wystarcza zakres od 4 do 7 tyś.

pierwsza 100 za mną więc ostrożność x3

> - nie ma wibracji

albo były, ale byłem tak podjarany, że nic nie czułem

> Pakować walizy i w rajza po ojropie

mam go w kpl z 3 kuframi givi...

> Tylko polerka kolektora trzeba zrobić

no kilka "dopieszczen" mnie jeszcze czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Psze Państwa przedstawiam nowa zabawke;

Fajny - i do tego w znanym mi na codzień kolorze waytogo.gif

> Tym samym pierwsza setka wym roku za mną. ..sezon uważam za rozpoczęty.

Ja na razie aku podładowałem profilaktycznie kolejny raz tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.