tomtom Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Po obmacaniu kilku modeli, ostatecznie szukam DL650. Pierwsze dylematy 2004 rok i 12600pln 1 kufer, handbary, świeże gumy, w cenie przegląd przed sezonowy. Mam wrażenie innych odcieni farby i porysowany dekiel silnika z lewej strony VS 2008 za 16500 ( brak ogłoszenia ) 3 kufry, tłumik laser z dbkillerem, stopka centralna, opony takie sobie, ale za to zABS foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 foto 5 foto 6 foto 7 Kupując za 12600 muszę dokupić chyba tylko gmole. Kupując za 16500 muszę dokupić gmole, handbary - dodatkowo mam 2 kufry i akcesoryjny tłumik - nie do końca mi potrzebne.... ale jak już są to Do obu cen doliczyć trzeba 300-500 za papierkologię. Zakładałem budżet 15000 "na gotowo" Czy lepiej taniej 2004 i zapas kasy mieć na niespodzianki, czy jednak przekroczyc założony budżet i brac nowszy z ABS? Wtedy gmole i wymiana garderoby motocyklowej będą musiały poczekać jakiś czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Drugi bym bral ze wzgledu na to ze nie widisz sladu gleby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 jeszcze przed zakupem zaloguj sie na forum Vstrom'a jest tam kilka sztuk do sprzedania od forumowiczow - zadbane i ze znana historia, dodtakowo kolega Kojot ktory sprowadza tylko vstromy i mozna od niego w ciemno kupowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > jeszcze przed zakupem zaloguj sie na forum Vstrom'a jest tam kilka sztuk do sprzedania od > forumowiczow - zadbane i ze znana historia, dodtakowo kolega Kojot ktory sprowadza tylko > vstromy i mozna od niego w ciemno kupowac właśnie .. bym zapomniał, a tam go znalazłem.. Jeszcze takiego dziś oglądałem Prywatny sprzedawca, co ciekawe na miejscu nie powiedział tego co napisał w ogłoszeniu na vstrom forum Quote: Możliwa sprzedaż motocykla bez wyposażenia w cenie 13800. Zostaje szyba z deflektorem oraz grzane manetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 [motyla noga]. Skąd te ceny? Ja mam sv z tym samym silnikiem i rocznikiem i ciężko jest uzyskać 7tysi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > [motyla noga]. Skąd te ceny? Ja mam sv z tym samym silnikiem i rocznikiem i ciężko jest uzyskać > 7tysi ... Mnie nie pytaj..., ale napaliłem się jak szczerbaty na suchary Trwa poszukiwanie mądrzejszego na oględziny i mam jeszcze szansę ściągnąć bezpośrednio z Włoch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > i mam jeszcze szansę ściągnąć bezpośrednio z Włoch... to akurat nie jest zaletą. motocykl z ciepłego kraju i ma nalatane tylko 32000km? ciekawe. moj klient po 3 latach miał 48000km. motocykl kupiony jako nowy. sprzedawał go 3 dni. mam jeden sprawdzony i pewny ale niestety nie w twoim budżecie.. cieżko trafic dobrego vstroma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > to akurat nie jest zaletą. > motocykl z ciepłego kraju i ma nalatane tylko 32000km? ciekawe. moj klient po 3 latach miał > 48000km. motocykl kupiony jako nowy. sprzedawał go 3 dni. > mam jeden sprawdzony i pewny ale niestety nie w twoim budżecie.. cieżko trafic dobrego vstroma... nie, nie żaden z linkowanych. Znam firmę która nawet nie zdąży ogłoszeń wystawić. Co wiozą mają często już sprzedane zanim dojada do kraju. Domyślam się, że może być gorzej niż z samochodem. Pytanie czy warto dopłacać do ABS? samo ABS wiadomo, ale czy wiąże się to tez z jakimiś dodatkowymi wydatkami w czasie eksploatacji, droższe części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > Pytanie czy warto dopłacać do ABS? moim zdaniem tak > samo ABS wiadomo, ale czy wiąże się to tez z jakimiś dodatkowymi wydatkami w czasie eksploatacji, > droższe części? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > moim zdaniem tak > nie Eeee, aróżnicy nie ma np w tarczach hamulcowych, czy np. w akcesoryjnym oplocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Eeee, aróżnicy nie ma np w tarczach hamulcowych, czy np. w akcesoryjnym oplocie? W ER-6 imo nie. Wiem że nie o ER-6 temat, ale na nim opieram obserwacje. BTW co ma akcesoryjny oplot do normalnych kosztów eksploatacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Pytanie czy warto dopłacać do ABS? mi jeszcze nigdy sie ABS nie przydał... kiedys nie było motocykli a motocykliści jeździli. wiem wiem... czasy sie zmieniaja... > samo ABS wiadomo, ale czy wiąże się to tez z jakimiś dodatkowymi wydatkami w czasie eksploatacji, > droższe części? tarcze i klocki w dl K7 z ABS i bez są takie same. zębatki ABS raczej sie nie zuzywają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Kiedyś maluchami jeździli nad morze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Kiedyś maluchami jeździli nad morze... dojeżdzali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > dojeżdzali? pewnie. W czterech ze Śląska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > pewnie. W czterech ze Śląska było fajnie:)? było;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > było fajnie:)? było;) i też było bez ABSu Aczkolwiek lepiej go mieć niż nie mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > i też było bez ABSu > Aczkolwiek lepiej go mieć niż nie mieć No tak jak 3 tyś w kieszeni na inne wydatki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > No tak jak 3 tyś w kieszeni na inne wydatki... o tyle jest droższa wersja z abs? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > o tyle jest droższa wersja z abs? No tak to mniej więcej wychodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > No tak to mniej więcej wychodzi... 25% ceny motonga za abs? To tyle bym nie doplacil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > 25% ceny motonga za abs? To tyle bym nie doplacil jak jeszcze były czasy gdzie przy nowym mozna było wybierac pomiędzy maniem ABS a niemaniem to róznica była albo 900zł albo 1900zł... te dwie cyfry mi chodza po głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > [motyla noga]. Skąd te ceny? Ja mam sv z tym samym silnikiem i rocznikiem i ciężko jest uzyskać > 7tysi ... moda na SUVy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > jak jeszcze były czasy gdzie przy nowym mozna było wybierac pomiędzy maniem ABS a niemaniem to > róznica była albo 900zł albo 1900zł... te dwie cyfry mi chodza po głowie wciąż są takie czasy przynajmniej w Kawasaki i różnica to 2000zł do 3000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > wciąż są takie czasy przynajmniej w Kawasaki i różnica to 2000zł do 3000zł mowielm o vstromie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > wciąż są takie czasy przynajmniej w Kawasaki i różnica to 2000zł do 3000zł taką cenę rozumiem przy zakupie nowego, bo to 10%ceny. Ale przy cenie motocykla w granicach 12tys to nieporozumienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Ten 2008 powinien mieć na przednim błotniku naklejki ABS, może to świadczyć że coś było robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > Ten 2008 powinien mieć na przednim błotniku naklejki ABS, może to świadczyć że coś było robione. Ma podrapana owiewke i pęknięcie na kierunkach... więc coś było. Chyba jednak pójdę w stronę weryfikacji tańszego i zapas pln na serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 Po bodajże 2007 były delikatne zmiany w silniku, młodszy dostał dwie świece na cylinder i coś zrobili z regulacją wolnych obrotów. Ja mam 2009 z ABS-em i parę razy się przydał i to w głupich parkingowych sytuacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 A może 2007 bez abs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > A może 2007 bez abs Wygląda ładnie i z tego co pisze, gotowy do jazdy. Oglądaj i bierz ps. cena netto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 "właściciel od nowości ( rok ur. 1959r. )" Od razu widać ze handlarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 No dobra - mam już zaklepanego nowego mieszkańca do garażu. Moto od roku w kraju, wcześniej francuz. sprzedajacy - osoba fizyczna. Można sprawdzić moto czy nie kradzione, zastawione itp? Na co szczególnie patrzeć w dokumentach sprzedajacego? Numery z VAT jak w samochodach. na moto też robią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Jeżeli piszesz o DL-u to pamiętaj że z Francji często trafiały się wersję zdławione, z mniejszą mocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Jeżeli piszesz o DL-u to pamiętaj że z Francji często trafiały się wersję zdławione, z mniejszą > mocą. A odblokowanie to nie była kwestia przecięcia jednego kabelka przy ECU? Bo dławików na wydechu tam chyba nie było... @ Tomtom - jeżeli chodzi o moc to po numerze VIN powinno się udać znaleźć może np. w wyszukiwarkach części w intercars czy larsson a na pewno w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Jeżeli piszesz o DL-u to pamiętaj że z Francji często trafiały się wersję zdławione, z mniejszą > mocą. kaganiec zdjęty.... choć w papierach został Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > @ Tomtom - jeżeli chodzi o moc to po numerze VIN powinno się udać znaleźć może np. w wyszukiwarkach > części w intercars czy larsson a na pewno w ASO Testował "zawodowiec" który potwierdza wstępnie wersje sprzedającego o oddławieniu. Ma za to jakies znakowania, które podobno obniżały ubezpieczenie tak samo jak zdławienie. Stad pytanie czy ktoś sprawdzał moto pod kątem "legalności" Fizycznie pasuje i jestem za- pytanie co z papierkologi dla pewności sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Jeżeli w papierach ma niższą moc to osobiście bałbym się ewentualnych problemów w razie "W". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Po obmacaniu kilku modeli, ostatecznie szukam DL650. > Pierwsze dylematy > 2004 rok i 12600pln > brac nowszy z ABS? Wtedy gmole i wymiana garderoby motocyklowej będą musiały poczekać jakiś > czas... nie dałbym >10k za podniesione SV650. strasznie drogie te motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > nie dałbym >10k za podniesione SV650. strasznie drogie te motocykle. Fajne, wygodniejsze niż SV, kupe akcesoriów do tego. Kawałek świata na tym można zwiedzić. Nie koniecznie asfaltem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Jeżeli w papierach ma niższą moc to osobiście bałbym się ewentualnych problemów w razie "W". Podobnie jak z każdym chipsem.... to podobno wystarczy kabelek wpiąć i znów zdlawiony będzie. Będę szukał dokładniej bo......... Psze Państwa przedstawiam nowa zabawke; Tym samym pierwsza setka wym roku za mną. ..sezon uważam za rozpoczęty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Gratuluję, pisz jak pierwsze wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Super zmień tylko te gmole bo te kompletnie nie mają sensu... i centralka już jest więc nie jest źle tradycyjnie gumy wahacza brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Gratuluję, pisz jak pierwsze wrażenia. Zwinny, lekki, bez wibracji... banan na twarzy. Deflektor oszukuje odczucia prędkości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Super zmień tylko te gmole bo te kompletnie nie mają sensu... i centralka już jest więc nie jest > źle > tradycyjnie gumy wahacza brak Chłodnicy coś tam pomogą.Czaszy nic. Kogo pytam o te gumy to co innego słyszę. nawet w folderach oficjalnych raz są, raz nie. Najczęściej od K7 można spotkać. Ten jeszcze jest K6 podobno można je jako akcesoria dokupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Kogo pytam o te gumy to co innego słyszę. > nawet w folderach oficjalnych raz są, raz nie. > Najczęściej od K7 można spotkać. Ten jeszcze jest K6 > podobno można je jako akcesoria dokupić. gumy występowały od modelu K7 do L1 w dl 650 i dl1000. cena lewej 76zł i prawej tez 76zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Zwinny, lekki, bez wibracji... banan na twarzy. > Deflektor oszukuje odczucia prędkości... Gratulacje - jak się podoba charakterystyka silnika ? Bo mnie wystarcza zakres od 4 do 7 tyś. - nie ma wibracji Pakować walizy i w rajza po ojropie Tylko polerka kolektora trzeba zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Gratulacje > - jak się podoba charakterystyka silnika ? > Bo mnie wystarcza zakres od 4 do 7 tyś. pierwsza 100 za mną więc ostrożność x3 > - nie ma wibracji albo były, ale byłem tak podjarany, że nic nie czułem > Pakować walizy i w rajza po ojropie mam go w kpl z 3 kuframi givi... > Tylko polerka kolektora trzeba zrobić no kilka "dopieszczen" mnie jeszcze czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 20 Marca 2015 Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 > Psze Państwa przedstawiam nowa zabawke; Fajny - i do tego w znanym mi na codzień kolorze > Tym samym pierwsza setka wym roku za mną. ..sezon uważam za rozpoczęty. Ja na razie aku podładowałem profilaktycznie kolejny raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.