r1sender Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 jest sobie clio II ph I. Autko fajne, sprytne ale z ze swoimi latami- dokładnie 15. Stan techniczny jak najbardziej ok. można nim na drugi koniec świata jechać ale nie jest już takie jak było kiedyś, chociaż przeglądy techniczne przechodzi bez problemu. Na dzień dobry fajnie by było powymieniać wszystkie, amortyzatory plus sprężyny, za jakiś czas zabrać się za skrzynię i wybierak wymienić, wymienić w końcu chłodnicę klimatyzacji- lutowanie mnie już przestało bawić. Dla efektów wizualnych warto wymienić zwijacz airbagu coby kontrolka "poduchyi service" zgasła. Auto warte może 4 klocki albo i nie , a gratów do włożenia 1/2 wartości, nie licząc własnej pracy Chociaż z drugiej strony za kilka tysięcy trudno szukać czegoś lepszego, lepiej wydać kasę na przyjemności Na plusy, zdrowa blacha, niezniszczony lakier i wnętrze, po wymianie sprzęgła, rozrządu, regeneracji altka i działające wyposażenie. Pytanie robić i jeździć, czy olać i zajeździć, a potem szukać następcy? Osobiście przy pierwszej opcji się skłaniam ale chętnie posłucham innych opini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Jak do zrobienia tylko tyle co piszesz, to ja bym to zrobił i dalej śmigał. Lepsze to, niż szukać innego ulepa za takie same pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > jest sobie clio II ph I. Autko fajne, sprytne ale z ze swoimi latami- dokładnie 15. Stan techniczny > jak najbardziej ok. można nim na drugi koniec świata jechać ale nie jest już takie jak było > kiedyś, chociaż przeglądy techniczne przechodzi bez problemu. Na dzień dobry fajnie by było > powymieniać wszystkie, amortyzatory plus sprężyny, za jakiś czas zabrać się za skrzynię i > wybierak wymienić, wymienić w końcu chłodnicę klimatyzacji- lutowanie mnie już przestało > bawić. Dla efektów wizualnych warto wymienić zwijacz airbagu coby kontrolka "poduchyi service" > zgasła. > Auto warte może 4 klocki albo i nie , a gratów do włożenia 1/2 wartości, nie licząc własnej pracy > Chociaż z drugiej strony za kilka tysięcy trudno szukać czegoś lepszego, lepiej wydać kasę na > przyjemności > Na plusy, zdrowa blacha, niezniszczony lakier i wnętrze, po wymianie sprzęgła, rozrządu, > regeneracji altka i działające wyposażenie. > Pytanie robić i jeździć, czy olać i zajeździć, a potem szukać następcy? Osobiście przy pierwszej > opcji się skłaniam ale chętnie posłucham innych opini Jak blacha zdrowa to zrobic Szkoda czasu i zdrowia na szukanie uzywki, ktora bedzie pewnie w podobnym lub gorszym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Względem tego co piszesz to jak najbardziej robić. Tylko zrobić na porządnych częściach czyli np. amortyzatory kupić KYB, chłodnicę klimy np. Nissensa, żeby za chwilę nie mieć gorzej niż jest. A to jest prawdopodobna opcja jak pojedziesz do InterCarsu i weźmiesz aby tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Nie ma najmniejszego sensu dokładanie do tak wiekowego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Nie ma najmniejszego sensu dokładanie do tak wiekowego auta a ile u Ciebie by te klamoty kosztowały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > a ile u Ciebie by te klamoty kosztowały? aua Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Jak blacha zdrowa to zrobic > Szkoda czasu i zdrowia na szukanie uzywki, ktora bedzie pewnie w podobnym lub gorszym stanie +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Jak wozidlo wystarcza i nie ma parcia na prestiz, robic i jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcolomeo Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Takie zabiegi robi moj brat w lanosie wartym pewnie ze dwa koła Pytanie czy chcesz jeździć sprawnym autem czy wystarcza ci bylejakość... Ja w Puga też ładuje kasę której nie odzyskam... Po prostu wg mnie albo stać mnie na utrzymanie auta w sprawności, albo sprzedaję i jeżdżę MPK. Niestety auto to kiepska lokata kapitału i jeśli tak bym to traktował to do usranej śmierci popitalał bym z buta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 auta nigdy nie traktowałem jako lokaty kapitału i grzebiąc coś przy autach nigdy nie sugerowałem się ceną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > aua Kibolstwo na AK? Panowie, zachowajcie się humanitarnie. Przestańcie kopać leżącego i nieprzytomnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Jeżeli cała inwestycja to 2 tys zł, to lepiej to zrobić i jeździć. do czegoś sensownego musiałbyś dołożyć z 15 kola. Póki sie nie sypie jak tirówka, wiązki i złączki elektryczne się nie rozpadły to będzie ok. W sumie małym kosztem masz sprawne jeździdło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Jeżeli cała inwestycja to 2 tys zł, to lepiej to zrobić i jeździć. do czegoś sensownego musiałbyś > dołożyć z 15 kola. Póki sie nie sypie jak tirówka, wiązki i złączki elektryczne się nie > rozpadły to będzie ok. > W sumie małym kosztem masz sprawne jeździdło. Jakie 15 tys na cos sensownego!? Od dawien dawna kupuje auta do max 10 tys i jakos jezdza sensownie i bez problemu. Na inne raz ze mnie nie stac a dwa nie traci tak na wartosci jak za 20 tysi. A to co jest do zrobienia w clio autora to czysta eksploatacja ktora watpie ze wyniesie 2 tysie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Jakie 15 tys na cos sensownego!? Od dawien dawna kupuje auta do max 10 tys i jakos jezdza sensownie > i bez problemu. Ale ja piszę ze swojego punktu widzenia, Twój własnie poznałem i nie musi być zbieżny z moim. Na inne raz ze mnie nie stac a dwa nie traci tak na wartosci jak za 20 tysi. Dla Ciebie nie straci, dla innego straci. A > to co jest do zrobienia w clio autora to czysta eksploatacja ktora watpie ze wyniesie 2 tysie. A to chyba autor wie najlepiej co jest do zrobienia i za ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 a takie sprężyny Eibach podejdą czy jednak niekoniecznie. Czy do tego gazowa KYB i będzie miód malina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 oczywiscie ze podejda, ale co chcesz osiagnac ? bo nie bardzo rozumiem cel dzialan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > oczywiscie ze podejda, ale co chcesz osiagnac ? bo nie bardzo rozumiem cel dzialan ciut sztywniej chcę ale żeby nic niżej nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 to na bank bedzie nizej... pewnie kolo 4 cm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 29 Marca 2015 Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > a takie sprężyny Eibach podejdą czy jednak niekoniecznie. Czy do tego gazowa KYB i będzie miód > malina? nom, zrobisz taczkę po co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > to na bank bedzie nizej... pewnie kolo 4 cm... fuj to co najlepszego wtedy polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > a takie sprężyny Eibach podejdą czy jednak niekoniecznie. Czy do tego gazowa KYB i będzie miód > malina? Miałem takie Eibachy w swoim Clio II Ph1. Do tego OZ Racing F1 z gumami 195/50 R15 .Samochód stał niżej, wg. katalogu obniżenie było -3.5 cm. Po założeniu zestawu efekt wow był na bardzo wysokim poziomie. Samochód był sztywniejszy ale bez dramatu, nigdy w nic nie przywaliłem spodem, a jeżdżąc Stilo po tych samych drogach nieraz szorowałem spodem. Najważniejsze, że żona na tym secie jeździła i była bardzo zadowolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > a takie sprężyny Eibach podejdą czy jednak niekoniecznie. Czy do tego gazowa KYB i będzie miód > malina? ooo chciałbym springi niższe do Twingacza felgi zakładam w środę i zobaczę jak będzie wyglądać na 15tkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 30 Marca 2015 Udostępnij Napisano 30 Marca 2015 > ooo chciałbym springi niższe do Twingacza felgi zakładam w środę i zobaczę jak będzie wyglądać na > 15tkach jakie gumy będą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 31 Marca 2015 Udostępnij Napisano 31 Marca 2015 > ooo chciałbym springi niższe do Twingacza felgi zakładam w środę i zobaczę jak będzie wyglądać na > 15tkach Bez obniżających sprężyn IMO słabo. Jak traktor. Przez chwilę miałem w Clio felgi piętnastki bez obniżenia i wyglądało tak, że chciałem wracać do poprzednich kółek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phil_ips Napisano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 > ooo chciałbym springi niższe do Twingacza felgi zakładam w środę i zobaczę jak będzie wyglądać na > 15tkach No i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.